Blog

Hogyan értékesítsünk online - Útmutató a hosszú távú sikerhez

Az e-kereskedelem nem egyszerű feladat, akár most kezdtünk bele az online értékesítésbe, akár már régóta van webáruházunk és csak növelni szeretnénk az eddig elért eredményeinket. Termékbeszerzés, készletgazdálkodás, marketing, ügyfélszolgálat, kereső- és konverzióoptimalizálás, számlázás, csak hogy néhány területet említsek.

Ráadásul az online világban a vásárlói elvárások is folyamatosan változnak, így nem lenne túlzás azt állítani, hogy sikert elérni az e-kereskedelemben már-már művészet.

De a "világ legjobb művészei mind tolvajok". Nem a szó hagyományos értelmében, hanem olyan értelemben, hogy másoktól merítünk ihletet, azaz ellopjuk az ötletüket és megismételjük a már jól bevált módszert. Austin Kleon Lopj úgy, mint egy művész című könyve a jobbnál jobb ötleteket és inspiráló tanácsokat ad, amelyek megtanítanak bennünket arra, hogyan találjuk meg a legjobbakat, másoljuk a taktikáikat és tegyük sajátunkká. Ha pedig gondot okozna megtalálni a legjobbakat, Tim Ferriss Tools of Titans című könyve tele van velük. 

hogyan_ertekesitsunk_online.jpg

Az e-kereskedelmi sikertörténetek, a legjobb praktikák, és a szakértői tippek segítenek a különböző méretű vállalkozásoknak optimalizálni a stratégájukat, és így tanulhatunk azoktól, akik már régóta benne vannak az üzleti életben.

Ebben a bejegyzésben összegyűjtöttük ezeket. A webáruházak életének minden aspektusát lefedő cikkek sokaságát osztjuk meg Önnel. Találni fog "hogyan" típusú cikkeket, sikertörténeteket, leírásokat. Egy szóval csupa olyan anyagot, amelyek segítségével időt és pénzt spórolhat, és hibákat kerülhet el. 

Hogyan kezdjünk online értékesítésbe (sikeresen)

Egy induló online vállalkozás tulajdonosaként nem kevés munkával és első lépéssel kell szembe néznünk, mielőtt elkezdene webáruházunk bevételt termelni.

Ebben a részben olyan cikkeket gyűjtöttünk össze, amelyek segítenek felkészíteni minket a hosszú távú sikeres online értékesítésre.

Ha még részletesebben szeretne induló webáruházaknak szóló hasznos tippekről olvasni, akkor töltse le: Webáruház Felkészítő Csomagunkat  vagy jöjjön el „Hogyan indítsunk webáruházat” című ingyenes szemináriumunkra.

Egy sikeres webáruház alapjai

A webáruház megtervezése

Fizetési megoldások

Szállítási megoldások

Vásárlói adatok védelme

Az első vevők megszerzése

Miután sikeresen létrehoztuk webáruházunkat, ideje látogatókat gyűjteni és vásárlókká konvertálni őket. Itt megtalál mindent, amire szüksége lehet a webáruháza megismertetéséhez, valamint arról is olvashat, hogyan tarthatja meg a nehezen megszerzett vásárlókat.

Látogatók szerzése

Vásárlók szerzése

Vásárlók megtartása marketing segítségével

A siker mérése

Értékesítsünk mindenhol

A diverzifikáció a siker titka. Ma már a webáruházak egy jelentős része többféle bevételi csatornával rendelkezik. Teszik mindezt azért, mert tudják, hogy napjaink vásárlóinak nincs preferált platformjuk. Teljesen mindegy nekik, hogy az eMAG-on vagy a webáruházunkban veszik meg a kívánt terméket. Elsősorban a kényelmet részesítik előnyben.

Emiatt, ha nem értékesítünk több csatornán keresztül, sok vásárlót veszíthetünk, akiket azok a versenytársaink szereznek meg, akik több értékesítési csatornát használnak.

Ezekből a cikkekből megtudhatja, hogyan bővítheti a bevételi portfólióját és növelheti meg értékesítését.

Értékesítsünk az eMAG-on

A Vaterán

A Facebookon

A Pinteresten

Értékesítés Google AdWords segítségével

E-kereskedelmi sikertörténetek, példák, esettanulmányok

A legjobb tippek mindig azoktól a cégektől jönnek, akik nagy sikereket és kudarcokat egyaránt megjártak. Tanuljunk a következő cikkekből és a benne szereplő webáruházaktól:

Az e-kereskedelem kiváló terepe egy új vállalkozás indításának, ezért, ha még nincs webáruháza, eljött az ideje, hogy kipróbálja magát. Ha pedig már van online üzlete, mindig törekednie kell a bevételei folyamatos növelésére.

A fenti cikkek pedig remek útmutatóul szolgálnak ehhez. Nos, mire vár még? 

Hívjon minket a 06-1/234-5012-es számon