Hogyan értékesítsünk online - Útmutató a hosszú távú sikerhez

Hogyan értékesítsünk online - Útmutató a hosszú távú sikerhez

Az e-kereskedelem nem egyszerű feladat, akár most kezdtünk bele az online értékesítésbe, akár már régóta van webáruházunk és csak növelni szeretnénk az eddig elért eredményeinket. Termékbeszerzés, készletgazdálkodás, marketing, ügyfélszolgálat, kereső- és konverzióoptimalizálás, számlázás, csak hogy néhány területet említsünk.

Ráadásul az online világban a vásárlói elvárások is folyamatosan változnak, így nem lenne túlzás azt állítani, hogy sikert elérni az e-kereskedelemben már-már művészet.

De a “világ legjobb művészei mind tolvajok”. Persze, nem a szó hagyományos értelmében.

Inkább olyan értelemben, hogy másoktól merítünk ihletet, azaz átvesszük az ötletüket és megismételjük a már jól bevált módszert.

Austin Kleon Lopj úgy, mint egy művész című könyve jobbnál jobb ötleteket és inspiráló tanácsokat ad, amelyek megtanítanak bennünket arra, hogyan találjuk meg a legjobbakat, másoljuk a taktikáikat és tegyük sajátunkká.

Ha pedig gondot okozna megtalálni a legjobbakat, Tim Ferriss Tools of Titans című könyve tele van velük.

hogyan_ertekesitsunk_online.jpg

Az e-kereskedelmi sikertörténetek, a legjobb praktikák, és a szakértői tippek segítenek a különböző méretű vállalkozásoknak optimalizálni a stratégájukat, és így tanulhatunk azoktól, akik már régóta benne vannak az üzleti életben.

Ebben a bejegyzésben összegyűjtöttük ezeket.

A webáruházak életének minden aspektusát lefedő cikkek sokaságát osztjuk meg Önnel. Találni fog “hogyan” típusú cikkeket, sikertörténeteket, leírásokat. Egy szóval csupa olyan anyagot, amelyek segítségével időt és pénzt spórol, és elkerüli a hibákat.

Hogyan kezdjünk online értékesítésbe (sikeresen)

Egy induló online vállalkozás tulajdonosaként nem kevés munkával és első lépéssel kell szembe néznünk, mielőtt elkezdene webáruházunk bevételt termelni.

Ebben a részben olyan cikkeket gyűjtöttünk össze, amelyek segítenek felkészíteni minket a hosszú távú sikeres online értékesítésre.

Ha még részletesebben szeretne induló webáruházaknak szóló hasznos tippekről olvasni, akkor töltse le: Webáruház Felkészítő Csomagunkat  vagy jöjjön el „Hogyan indítsunk webáruházat” című ingyenes szemináriumunkra.

Egy sikeres webáruház alapjai

A webáruház megtervezése

Fizetési megoldások

Szállítási megoldások

Vásárlói adatok védelme

Az első vevők megszerzése

Miután sikeresen létrehoztuk webáruházunkat, ideje látogatókat gyűjteni és vásárlókká konvertálni őket. Itt megtalál mindent, amire szüksége lehet a webáruháza megismertetéséhez, valamint arról is olvashat, hogyan tarthatja meg a nehezen megszerzett vásárlókat.

Látogatók szerzése

Vásárlók szerzése

Vásárlók megtartása marketing segítségével

A siker mérése

Értékesítsünk mindenhol

A diverzifikáció a siker titka. Ma már a webáruházak egy jelentős része többféle bevételi csatornával rendelkezik. Teszik mindezt azért, mert tudják, hogy napjaink vásárlóinak nincs preferált platformjuk. Teljesen mindegy nekik, hogy az eMAG-on vagy a webáruházunkban veszik meg a kívánt terméket. Elsősorban a kényelmet részesítik előnyben.

Emiatt, ha nem értékesítünk több csatornán keresztül, sok vásárlót veszíthetünk, akiket azok a versenytársaink szereznek meg, akik több értékesítési csatornát használnak.

Ezekből a cikkekből megtudhatja, hogyan bővítheti a bevételi portfólióját és növelheti meg értékesítését.

Értékesítsünk az eMAG-on

A Facebookon

A Pinteresten

Értékesítés Google AdWords segítségével

E-kereskedelmi sikertörténetek, példák, esettanulmányok

A legjobb tippek mindig azoktól a cégektől jönnek, akik nagy sikereket és kudarcokat egyaránt megjártak. Tanuljunk a következő cikkekből és a benne szereplő webáruházaktól:

Az e-kereskedelem kiváló terepe egy új vállalkozás indításának, ezért, ha még nincs webáruháza, eljött az ideje, hogy kipróbálja magát. Ha pedig már van online üzlete, mindig törekednie kell a bevételei folyamatos növelésére.

A fenti cikkek pedig remek útmutatóul szolgálnak ehhez. Nos, mire vár még?