Bevételnövelés Design Email marketing Esettanulmány Konverzióoptimalizálás PPC SEO Webáruház indítás Webshop üzemeltetés

Hogyan értékesítsünk online – Útmutató a hosszú távú sikerhez

5 perc olvasási idő

Az e-kereskedelem nem egyszerű feladat, akár most kezdtünk bele az online értékesítésbe, akár már régóta van webáruházunk és csak növelni szeretnénk az eddig elért eredményeinket. Termékbeszerzés, készletgazdálkodás, marketing, ügyfélszolgálat, kereső- és konverzióoptimalizálás, számlázás, csak hogy néhány területet említsünk.

Ráadásul az online világban a vásárlói elvárások is folyamatosan változnak, így nem lenne túlzás azt állítani, hogy sikert elérni az e-kereskedelemben már-már művészet.

De a “világ legjobb művészei mind tolvajok”. Persze, nem a szó hagyományos értelmében.

Inkább olyan értelemben, hogy másoktól merítünk ihletet, azaz átvesszük az ötletüket és megismételjük a már jól bevált módszert.

Austin Kleon Lopj úgy, mint egy művész című könyve jobbnál jobb ötleteket és inspiráló tanácsokat ad, amelyek megtanítanak bennünket arra, hogyan találjuk meg a legjobbakat, másoljuk a taktikáikat és tegyük sajátunkká.

Ha pedig gondot okozna megtalálni a legjobbakat, Tim Ferriss Tools of Titans című könyve tele van velük.

hogyan_ertekesitsunk_online.jpg

Az e-kereskedelmi sikertörténetek, a legjobb praktikák, és a szakértői tippek segítenek a különböző méretű vállalkozásoknak optimalizálni a stratégájukat, és így tanulhatunk azoktól, akik már régóta benne vannak az üzleti életben.

Ebben a bejegyzésben összegyűjtöttük ezeket.

A webáruházak életének minden aspektusát lefedő cikkek sokaságát osztjuk meg most veled. Találni fogsz “hogyan” típusú cikkeket, sikertörténeteket, leírásokat. Egy szóval csupa olyan anyagot, amelyek segítségével időt és pénzt spórolhatsz, és elkerülheted a hibákat.

Hogyan kezdjünk online értékesítésbe (sikeresen)

Egy induló online vállalkozás tulajdonosaként nem kevés munkával és első lépéssel kell szembe néznünk, mielőtt elkezdene webáruházunk bevételt termelni.

Ebben a részben olyan cikkeket gyűjtöttünk össze, amelyek segítenek felkészíteni minket a hosszú távú sikeres online értékesítésre.

Ha még részletesebben szeretnél induló webáruházaknak szóló hasznos tippekről hallani, akkor csatlakozz ingyenes „Hogyan Indítsunk Webáruházat” című webináriumunkhoz.

Egy sikeres webáruház alapjai

A webáruház megtervezése

Fizetési megoldások

Szállítási megoldások

Vásárlói adatok védelme, jogi tudnivalók

Vevőszerzés és megtartás

Miután sikeresen létrehoztuk webáruházunkat, ideje látogatókat gyűjteni és vásárlókká konvertálni őket. Itt megtalálsz mindent, amire szükséged lehet a webáruházad megismertetéséhez, valamint arról is olvashatsz, hogyan tarthatod meg a nehezen megszerzett vásárlókat.

Látogatók szerzése

Vásárlók szerzése

Vásárlók megtartása marketing segítségével

A siker mérése

Értékesítsünk mindenhol

A diverzifikáció a siker titka. Ma már a webáruházak egy jelentős része többféle bevételi csatornával rendelkezik. Teszik mindezt azért, mert tudják, hogy napjaink vásárlóinak nincs preferált platformjuk. Teljesen mindegy nekik, hogy az eMAG-on vagy a webáruházunkban veszik meg a kívánt terméket. Elsősorban a kényelmet részesítik előnyben.

Emiatt, ha nem értékesítünk több csatornán keresztül, sok vásárlót veszíthetünk, akiket azok a versenytársaink szereznek meg, akik több értékesítési csatornát használnak.

Ezekből a cikkekből megtudhatod, hogyan bővítheted a bevételi portfóliódat és növelheted meg értékesítést.

Értékesítsünk az eMAG-on

A Facebookon

A Pinteresten

Értékesítés Google Ads segítségével

A Shoprenter egyedülálló feltételekkel és technológiával támogat forgalmad, releváns vásárlóid számának növelésében. Google CSS Premium Partnerként egy olyan szolgáltatást fejlesztettünk, amellyel levesszük a Google Ads terhét a válladról. A Google Ads by Shoprenter egyik legnagyobb előnye, hogy akár 20%-kal több embert érhetsz el, mintha magad, vagy más külsős cégen keresztül hirdetnél.

google-ads-by-shoprenter

Ha mégis egyedül menedzselnéd webáruházad Google hirdetéseit, az alábbi cikkek hasznosak lehetnek számodra:

E-kereskedelmi sikertörténetek, példák, esettanulmányok

A legjobb tippek mindig azoktól a cégektől jönnek, akik nagy sikereket és kudarcokat egyaránt megjártak. Tanuljunk a következő cikkekből és a benne szereplő webáruházaktól:

Az e-kereskedelem kiváló terepe egy új vállalkozás indításának, ezért, ha még nincs webáruházad, eljött az ideje, hogy kipróbáld magadat ebben. Ha pedig már van online üzleted, mindig törekedned kell a bevétel folyamatos növelésére.

A fenti cikkek pedig remek útmutatóul szolgálnak ehhez. Nos, mire vársz még?

A szerzőről:

Karányi Edina
Karányi Edina
E-kereskedelmi stratégiai szakértő – Shoprenter
Edina több mint 3 éve dolgozik a Shoprenternél. Már több ezer webáruházzal került kapcsolatba és több 100 webáruház tulajdonossal konzultáltált a hatékony működtetésről, így járulva hozzá sikertörténetükhöz. Foglalj konzultációt Edinához!
 

Legfrissebb bejegyzések

Előző bejegyzés:
webshop-logisztika
Kiszervezett logisztika magasabb szinten? A webshop logisztika jövője.

Sokszor, sok helyen és sokat lehetett hallani már a kiszervezett logisztika előnyeiről. Az egyik ...Elolvasom

Close