Alkalmazások Webshop üzemeltetés

Alkalmazások és integrációk a Shoprenterben

10 perc olvasási idő Alkalmazások és integrációk a Shoprenterben

A Shoprenternél, az ország vezető webáruház rendszereként folyamatosan azon dolgozunk, hogy egy olyan ökoszisztémát alakítsunk ki a felhasználók számára, amely nemcsak az indulást, hanem a vevőszerzést és a piacvezetővé válást is elősegítheti.

Ennek az ökoszisztémának szerves részét képezik az alkalmazások és integrációs lehetőségek.

Mivel összesen több mint 40 szoftverhez köthető hozzá a Shoprenter, ezért úgy gondoltuk, hogy a legjobb, ha ezeket egy bejegyzés formájában bemutatjuk.

Kezdjük is az alkalmazásokkal.

Shoprenter Alkalmazások

Az alkalmazások lényegében a Shoprenter admin felületén elérhető, néhány kattintással telepíthető szoftverek. A telepítést követően szinte azonnal használhatók és az általuk nyújtott plusz funkciókkal egyszerűen és hatékonyan fejleszthetjük tovább velük webáruházunkat.

A jelenleg elérhető alkalmazások kategóriái a következők:

1. Jog
2. Számlázás
3. Marketing
4. Funkcionalitás
5. Logisztika
6. Dropshipping

1. Jog

Egy webáruház elindulását követően a nem túl izgalmas feladatok egyike a jogi dokumentumok létrehozása. 

Rengeteg időt és szakértelmet igényel a kötelező jogi dokumentumok összeállítása, ha pedig ügyvéd által készíttetjük el, akkor annak a költsége is váratlanul érhet bennünket a kezdetekben, továbbá a folyamatos frissítésre is figyelnünk kell, hogy megfeleljünk a jogszabályoknak.

Van egy jó hírünk azok számára, akik nem akarnak több napot eltölteni a dokumentumok összeállításával és egy kedvező árú, de automatikusan frissülő szolgáltatásra vágynak!

virtualjog

Virtuáljog: A Virtuáljog segítségével gyorsan és egyszerűen generálhatod le fogyasztóvédelem-biztos jogi dokumentumaidat, amelyek online folyamatosan frissülnek. Nem kell tenned semmit, a VirtuálJog elkerüli helyetted a bírságokat.

Webáruház tulajdonosként 3 különböző csomagból választhatsz, amelyek éves díjainak (24.900 – 119.900 Ft+áfa) megfizetését követően minden szükséges jogi dokumentumra szert tehetsz, akár 200.000 Ft – 5.000.000 Ft-os bírsággaranciával!

Kipróbálom!

2. Számlázás

Miután létrehoztuk a webáruházunkat és feltöltöttük az első termékeinket, hamar felmerülnek a fizetési és számlázási kérdések. Ezek a területek is tipikusan olyan feladatokat tartalmaznak, amelyek viszonylag egyszerűek, azonban nagyon monotonná válhatnak, hosszabb távon pedig egyenesen időrablók. 

Gondolj csak bele, hogy meddig tart kiállítani egy rendelésről a számlát! Egy számla kiállítása maximum 3-5 percet vehet igénybe, ami nem sok, de már csak napi 20 rendelésnél is több mint 1 órás elfoglaltságot jelenthet.

Szerencsére az alkalmazások menüpontban több számlázóprogram közül is választhatunk, amelyek helyettünk végzik el automatizáltan a számlázási feladatokat. Nekünk csak egy dolgunk van, használni azokat!

billingo

Billingo: Napjaink egyik legnépszerűbb számlázója, amely segítségével valóban rendkívül egyszerű a számlázás. 

Amennyiben e-számlát szeretnél kiállítani korlátlan számban, KATA segédletet vennél igénybe, esetleg több felhasználóval ismétlődő számlákat állítanál ki tömegesen, arra is van megoldás. Most havi 500 db ingyenes számlázási lehetőséggel!

Kipróbálom!

okosugyvitel

Okos Ügyvitel: Ingyenes számlázó (200 db/év), CRM, házipénztár és készletnyilvántartó program. Egy igazi svájci bicska e-kereskedők számára.

Az Okos Ügyvitelben a vásárlók által leadott rendelések automatikusan letöltődnek az ügyviteli programba megrendelés bizonylatként, amelyből egy kattintással készíthető számla.

Próbáld ki és győződjö meg a hatékonyságáról!

Kipróbálom!

3. Marketing

Az első vásárlók megérkezése minden webáruház esetében egy fontos pont, azonban talán még fontosabb az, hogy az e-kereskedő milyen módszerekkel próbál új vásárlókat szerezni.

Mint tudjuk, a vásárlók látogatókból lesznek, így előbb-utóbb muszáj alkalmaznunk bizonyos marketing csatornákat, hogy növelhessük a látogatók számát – legyen az SEO, hirdetések, e-mail marketing vagy bármilyen egyéb online marketing eszköz.

A következőkben olyan alkalmazásokat fogunk bemutatni, amelyek az egyes marketing csatornák hatékonyságához járulhatnak hozzá.

armagnes

Ármágnes: Az Ármágnes egy szolgáltatásajánló és ár-összehasonlító alkalmazás, amely automatizált termékmarketinget és SEO eszközöket is tartalmaz.

Tökéletes megoldás arra az esetre, ha fejleszteni szeretnénk webáruházunk marketingjét.

Az alkalmazás használata ráadásul ingyenes.

Kipróbálom!

conversific

Conversific: Az elfoglalt webáruház tulajdonosok legjobb barátja. A Conversific gyorsan és átláthatóan mutatja be a webáruháza gyenge pontjait, de készíthet vele iparági összehasonlításokat, termék és vásárló elemzéseket is.

Az alkalmazáson belül az alapcsomag díjmentesen használható, de magasabb szintű csomag előfizetése esetén több funkció biztosított.

Kipróbálom!

emanager

E-manager: Az E-manager egy fáradhatatlan munkatárs, aki a nap 24 órájában figyeli a termékeid árait, mit, hol és mennyiért árulnak a weben.

A konkurencia árainak 0-24-es monitorozása mellett az intelligens árelemzés segít megmutatni, hogy melyik termékeken érheted el a legnagyobb profitot. Már 19.900 Ft+áfa/hónaptól elérhető.

Kipróbálom!

embedi

Embedi: Tedd hatékonyabbá webáruházát – egyetlen kattintással – a social media erejével! 

Az Embedi telepítését követően néhány kattintással hozzákötheted Instagram fiókodat a webáruházadhoz és beágyazhatod a feed tartalmát bármelyik oldalra.

4 csomag közül választhatunk, de 600 megtekintésig ingyen is használható az alkalmazás.

Kipróbálom!

optimonk

OptiMonk: Az OptiMonk egy könnyen használható intelligens popup eszköztár, mellyel több feliratkozóra tehetsz szert, csökkentheted a kosárelhagyási rátát és növelheted bevételeidet!

A 14 napos ingyenes használatot követően 5 különböző csomagból választhatunk, így az igényeinkhez illeszkedően használhatjuk az alkalmazást, akár 7.990 Ft+áfa/hó-tól.

Kipróbálom!

pricekit-alkalmazas

PriceKit: A PriceKit egy big data alapú, ár- és készlet figyelő szoftver.

Az alkalmazás segítségével megismerheted a versenytársaid ár- és készletváltozásait, így könnyen elemezheted a piacot és reagálhatsz is arra a szoftver által nyújtott árazási stratégiák alkalmazásával.

Próbáld ki 14 napig ingyen!

Kipróbálom!

retargeting

Retargeting.biz: Az alkalmazás telepítését követően könnyebben és egyszerűbben lesznek használhatók bizonyos online marketing csatornák. Legyen szó automatizált Google Ads és Facebook kampányokról, e-mail marketingről, pop-up és push értékesítésekről, a Retargeting.biz segítségünkre válhat minden téren.

A belépő “Start-up” csomag 110 EUR+áfa/hó összegtől indul.

Kipróbálom!

topseller

TopSeller: Amennyiben nyitnál a Marketplace-ek és egyéb értékesítési csatornák felé, akkor a TopSeller-t mindenképpen érdemes kipróbálnod. Az alkalmazás telepítését követően egy webplázában jeleníthetjük meg termékeinket, ahonnan ugyanúgy megrendelhetővé válnak, mint a saját webáruházunkból.

Használata ingyenes, az értékesítés után jutalék alapú elszámolás történik a szolgáltató felé.

Kipróbálom!

4. Funkcionalitás

Haladó webáruházak esetén időről-időre előfordul, hogy nem tudják tovább növelni a rendelési volument egy olyan egyszerű megoldással, mint a marketing büdzsé növelése.

Ilyen esetekben érdemes kielemezni a webáruház hatékonyságát és a Google Analytics mélyére ásni az adatokért. Ha gyanús adatokat találunk és azt tapasztaljuk, hogy bizonyos landoló oldalainkkal lehet probléma, esetleg a webáruház egyes funkciói nem megfelelők, akkor érdemes ezek végére járni és átalakítani az egyes aloldalakat.

Ha nem szeretnénk ilyen szintű változtatásokat eszközölni, akkor sokkal egyszerűbb megoldás olyan alkalmazásokat telepíteni, amelyek új funkciókat építenek be a webáruházba. Ezzel nemcsak a problémát szüntetjük meg, de még a rendelési volument is növelhetjük.

rapidsearch

RapidSearch: Hozd ki a maximumot webáruházából egy intelligens gyorskereső segítségével.

Tudtad, hogy a webáruház keresőjét használó látogatók háromszor nagyobb arányban vásárolnak? Az alkalmazás telepítésével növelheted a keresőd sebességét és ezzel webáruházad konverziós arányát.

A 30 napos ingyenes időszak után 3 féle csomagból választhatunk, amely 5.000 Ft+áfa/hó-tól indul.

Kipróbálom!

smartsupp

SmartsUpp: Válaszolj az ügyfelek csevegéseire, e-mailjeire és Facebook üzeneteire egy helyen. 

Az alkalmazás használatával szilárdabb kapcsolatot építhetsz ki az ügyfelekkel és növelheted eladásaidat.

A 3 választható csomagból a legkisebb ingyenesen használható.

Kipróbálom!

5. Logisztika

A logisztika az egyik sarkalatos pontja a webáruházaknak, ami önmagában pozitívan, de akár negatívan is meg tudja ítélni a vállalkozásunkat.

Gondoljunk csak bele, hogy hányszor volt negatív élményünk, vásárlóként egy termékkel kapcsolatban – és ebből mennyi kellemetlenséget okozott a logisztika. 

Ha biztosra szeretnénk menni a termékeink problémamentes házhoz szállítását illetően, akkor olyan partnerekkel kell szerződnünk, akik tudják vállalni a gyors, pontos és biztonságos szállítást. 

A következőkben olyan Shoprenter alkalmazásokat ajánlunk, amelyek segítenek a szállításban, a raktározásban, de akár a teljes logisztika kiszervezésében is.

csomagkuldo-alkalmazas

Csomagküldő.hu: Küldj csomagot a több ezer átvevőhely egyikére vagy házhoz.

A Csomagküldő.hu segítségével megnyílnak előtted a határok, hiszen könnyedén küldhetsz EU-n belül és kívül csomagot küldeni, akár az USA-ba is!

Az alkalmazás telepítése és használata ingyenes.

Kipróbálom!

csomagpont

Csomagpont: A Csomagpont komplett webshop logisztikai szolgáltatásokat nyújt (termékek bevételezése, raktározása, komissiózás, csomag címkézés és feladás, csomagküldés és utánvét kezelés).

Az árak az igénybevett futárszolgálat alapján kerülnek felszámításra.

Kipróbálom!

foxpost

Foxpost: A Foxpost-tal magánszemélyként és üzleti partnerként is könnyen és egyszerűen végezhetjük el csomagfeladásainkat.

Az alkalmazás telepítését követően elküldheted rendeléseidet az ország bármely Foxpost automatájába vagy akár közvetlenül házhoz is!

Kipróbálom!

gls

GLS by Shoprenter: Helyezd új dimenzióba a webáruházad csomagszállítását a saját fejlesztésű GLS applikációnkkal.

A telepítést követően automatizálható a rendelésátadás a Shoprenter és GLS fiókjai között, tömegesen kezelheti a címkéket és a Track and Trace funkciónak köszönhetően pedig nyomon követheted a rendelések állapotát is.

Kipróbálom!

storelog-alkalmazas

StoreLog: Ne pazarold az időd logisztikára, inkább építsd a webshopod profitját!

A StoreLog egy olyan szoftver, ami egyszerűvé és hatékonnyá teszi a logisztikai folyamatokat a kereskedőknek és logisztikai szolgáltatóknak egyaránt. Mindent, mindennel összeköthetsz, így real-time tudod biztosítani az adatáramlást a logisztikai partnereid között.

Az alkalmazás telepítése és használata ingyenes.

Kipróbálom!

webshippy

Webshippy: A cég kiszervezett logisztikai szolgáltatásokat nyújt webáruházak részére, azaz szerződött partnereik készleteit budapesti logisztikai központjukban tárolják, ugyanitt intézik a rendelések rögzítését és a megrendelt áru hibátlan csomagolását.

Végezetül pedig lebonyolítják a csomagok átadását a futárszolgálatnak, így tehermentesítenek a teljes logisztika és raktárkezelés alól.

Kipróbálom!

6. Dropshipping

A dropshipping az utóbbi évek egyik legfelkapottabb kifejezése az e-kereskedelemben. Egy dropshipping webáruház leginkább abban különbözik egy hagyományos webáruháztól, hogy jellemzően nem tart készletet a termékekből, azt egy külső forrásból, az általa realizált megrendelés alapján rendeli meg és teljesíti.

Nincs készlet, nincs rizikó – gondolhatnánk. Akármennyire is tűnik egyszerűnek egy dropshipping webáruház folyamata, a gyakorlatban ez annál bonyolultabb, hiszen sok veszélyt hordozhat egy ilyen modell (kereskedők felé történő kiszolgáltatottság, alacsony árrés, rendelések kezelése stb.). 

Éppen ezért, ha dropshipping webáruházat szeretnénk indítani, akkor azt bízzuk profikra. A Shoprenterben pedig szerencsére találunk is az ilyen igényünkre megoldást, ráadásul nem is egyet!

dropshippy

Dropshippy: Nagykereskedelmi áron értékesítheti mások termékeit akár 1 napos szállítással egész Európában!

Ingyenes, fizetni csupán a kiküldött csomagok után kell a csomagkezelésért és szállításért.

Kipróbálom!

syncee

Syncee viszonteladóknak: használatával ellenőrzött beszállítók minőségi termékeihez férhet hozzá. Nemcsak magyar, hanem más európai, valamint amerikai és ausztrál beszállítók több millió terméke közt is válogathatsz, amiből saját termékkatalógusodat összeállíthatod néhány kattintással.

25 termékig teljesen ingyenes a Syncee minden funkciójának használata.

Kipróbálom!

syncee-beszallitoknak

Syncee beszállítóknak: Csatlakozz a Syncee-hez beszállítóként, hogy termékeidet több tízezer viszonteladónak értékesíthesd nemcsak hazánkban, hanem Amerikában, Ausztráliában és más európai országokban is.

Beszállítóknak teljesen ingyenes a Syncee minden funkciójának használata.

Kipróbálom!

Figyelem: a cikket folyamatosan frissítjük a rendszerbe kerülő új alkalmazásokkal, így a lista még bővülhet!

Shoprenter integrációk

Ha integrációról beszélünk akkor lényegében egy olyan szoftverről van szó, amely nem áll szoros összeköttetésben a háttérrendszerrel (ami jelen esetben a Shoprenter). Az összekötést rendszerint API-n keresztül lehet megvalósítani, amelyre a Shoprenter Gold csomagtól van lehetőség.

A Shoprenterben több mint 20 szoftver integrációját tettük lehetővé a következő kategóriákban:

7. CRM
8. ERP
9. Hírlevél küldő
10. Számlázó
11. Egyéb

7. CRM

minicrm-logo

MiniCRM: A MiniCRM segítségével egyszerűvé és hatékonnyá teheted az értékesítésed. Tárold a fontos információkat ügyfeleidről és automatizáld folyamataidat egy helyen.

8. ERP

kulcs-soft-logo

Kulcs-Soft: Közel 30 éves tapasztalatokon nyugvó ügyviteli rendszer, amely segít a mikro-, kis- és középvállalkozások számára a mindennapi ügyviteli kérdések eldöntésében.

symboltech

Symbol: A szoftver automatizálja a folyamatokat, növeli az értékesítési hatékonyságot, tömegesen feldolgozza megrendeléseket és professzionális szintre emeli az ügyfél-kiszolgálást. Elvégzi a legtöbb munkát helyetted!

incash-logo

InCash: Az InCash egy komplex ügyviteli és vállalatirányítási rendszer, amely készletnyilvántartó és számlázó funkciót is tartalmaz.

okosugyvitel

Okos Ügyvitel: Alkalmazásként is elérhető ERP, amely még külön integrációként is elérhető a rendszerben. Az Okos Ügyvitel használatával a vásárlók által leadott rendelések automatikusan letöltődnek az ügyviteli programba megrendelés bizonylatként, amelyből egy kattintással készíthető számla.

revolution-logo

rEvolution: Cégméretre és tevékenységre szabott vállalatirányítási rendszer egyéni vállalkozóknak és nagyvállalatoknak számára egyaránt.

tharanis

Tharanis: Magyarország első, kifejezetten webáruházak számára kialakított ügyviteli rendszere, amely kezeli a megrendeléseket, számlázási folyamatokat, nyilván tartja a készletet és a pénzügyeket is.

9. Hírlevél küldő

ladybird

LadyBird: Tömeges email küldés, SMS, e-mail, DM, telemarketing kampányokat kezelő marketing rendszer és hírlevélküldő szoftver.

mailchimp-logo-alt-2

Mailchimp: Az egyik legnépszerűbb hírlevélküldő rendszer a világon, amelyet több millióan használnak. Ingyenes verzió is elérhető bizonyos funkcióbeli korlátozásokkal.

salesautopilot

SalesAutopilot: Magyarország vezető kisvállalati cég- és marketing automatizálási szoftverével növelheted árbevételed, munkaórákat spórolhatsz és fejlesztheted az ügyfélélményt.

webgalamb-logo

WebGalamb: Ingyenes próbaidőszakkal rendelkező e-mail marketing szoftver, amely nagyon népszerű a hazai vállalkozók körében.

listamester

Listamester: Mikro- és kisvállalkozók számára kialakított, megfizethető árú hírlevélküldő és online értékesítést automatizáló rendszer.

maileon-logo

Maileon: 30 napos próbaidőszakkal rendelkező komplex e-mail marketing automatizációval rendelkező szoftver.

10. Számlázó

clearadmin-logo

ClearAdmin: Több mint 65.000 vállalkozás által használt egyszerű számlázó program, amely ingyenesen is használható.

szamlazz-hu

Számlázz.hu: Magyarország egyik legnépszerűbb számlázó rendszere, amelyet több mint 450.000 vállalkozás használ. Ingyenes és fizetős csomagokkal is elérhető.

11. Egyéb

disqus-logo-blue-white

Disqus: Webáruházadba integrálható kommunikációs platform, amelyet világszerte több százezer oldal használ.

optimizely

Optimizely: Konverzió optimalizáló szoftver, amellyel könnyen és egyszerűen alkalmazhatunk változásokat, A/B teszteket és további optimalizálásokat a weboldalunkon.

tradetracker

Tradetracker: Könnyen és egyszerűen használható affiliate marketing szoftver, amellyel fellendíthetjük a webáruházunk forgalmát és elszámolhatunk a jutalékokkal.

payment-gateway

Payment Gateway: A Big Fish által fejlesztett Payment Gateway online fizetési megoldásokat kínál korlátok nélkül.

scarab

Scarab: Telepíts webáruházadba gépi tanuláson alapuló termékajánló modult a Scarab segítségével.

mi_club_logo

MIClub Mesterséges Intelligencia: Webáruházra köthető mesterséges intelligencia, amely olyan eredményesen tud értékesíteni, amire ember nem képes.

Bízunk benne, hogy bejegyzésünk segített átfogó képet adni a Shoprenter rendszerében található alkalmazásokkal és integrációkkal kapcsolatban és még ma kipróbálsz néhányat azok közül. 

Legfrissebb bejegyzések

Előző bejegyzés:
Webshop, piactér vagy Facebook Bolt?
Add el termékeid a neten! Webshop, piactér vagy Facebook Bolt? Segítünk dönteni!

Van egy termékötleted, de nem tudod milyen platformon lenne érdemes belevágni az online értékesítésbe? ...Elolvasom

Close