Alkalmazások Bevételnövelés Webshop üzemeltetés

Legyél egy lépéssel a versenytársak előtt a Shoprenter marketing automatizmusaival!

5 perc olvasási idő

Az e-kereskedelem dinamikus világában a sikeres vállalkozásoknak mindig egy lépéssel a versenytársak előtt kell járniuk. A versenyelőny megtartása és erősítése érdekében a Shoprenternél folyamatosan azon dolgozunk, hogy ügyfeleinket a versenyképességüket növelő funkciókkal szolgáljuk ki.

Ezenfelül számos olyan fejlesztést biztosítunk neked, webáruház tulajdonosnak, amelyek a boltod folyamatos növekedését szolgálják. 

Kiemelten fontos időszak közeledik az e-kereskedelemben, amire biztosan már te is lázasan készülsz. 

Szeretném ebben a cikkben bemutatni neked, hogyan járul hozzá a Shoprenter ahhoz, hogy magabiztosan tudj növekedni webáruházaddal ebben az időszakban is.

Nyitott Platform stratégia

2018 óta változatlan az a stratégiánk, hogy nyitott platformot üzemeltetünk. Ez azt jelenti, hogy partnereinknek lehetőséget adunk arra, hogy az ügyfeleink és a piaci igényekre reagálva fejlesszenek rendszerünkbe. Ennek eredményeképp nálunk van a legtöbb integráció, amit külsősök fejlesztettek, a legtöbb egyedi design, amit a kereskedők saját maguk, vagy az ő fejlesztői építettek és szabtak testre.

A Shoprenter segít elindulni, növekedni, és piacvezetővé válni.

A Shoprenter a kezdők felülete ugyanúgy, ahogy a márkák teljeskörű e-kereskedelmi partnere is.

Hogyan tudunk ebben jók lenni?

Úgy, hogy partnerekkel dolgozunk, az ökoszisztémával együttműködésben fejlesztünk. Sőt, nekik adjuk meg a lehetőséget, hogy ők fejlesszenek hozzánk.

Itthon az árösszehasonlító oldalak terén az Árukereső piacvezető, így természetes volt, hogy a rendelés szintű integrációt elkészítettük hozzájuk, amit már a közepes Silver csomagunktól elérhetővé tettünk minden kereskedőnknek.

Ahogy együttműködtünk a hónapok során, az Árukereső szoftveres csapatának nyilvánvalóvá vált, hogy az Alkalmazás platformunkon keresztül ők még jobban ki tudják terjeszteni az integrációt, és ezért fejlesztettek egy saját, általuk épített és karbantartott integrációt, az Árukereső konverziómérőt, amely pontos adatszolgáltatást mutat az Árukeresőn elért eredményekről.
Ráadásul ezt ingyenesen elérhetővé tették minden Shoprenter ügyfélnek – mi pedig bármennyi alkalmazást engedélyezünk telepíteni, bármelyik Shoprenter kereskedőnek.

Ezek az ökoszisztéma modellt középpontba helyező stratégia fő pillérei:

  • bárki tud hozzánk integrációt fejleszteni,
  • a Shoprenter biztonsági és felhasználói élmény elveinek megfelelően engedélyezi és felügyeli az alkalmazások kiadását,
  • a kereskedők pedig korlátlan számú alkalmazást telepíthetnek a boltjukba, amelyekre nem vonatkoznak a webáruház tárhely- vagy forgalmi limitjei.

Ökoszisztémával növekedni

A vállalkozás csapatsport, egyedül nem fog menni. Ezért tettük elérhetővé legelőször és legszélesebb körben a magyar piacon azt a támogatói, vállalkozói kört, akik segítenek a nálunk induló, növekvő, piacvezető kereskedőknek a webáruházukban és úgy általánosságban a vállalkozásban. Ez a Szakértő Portálunk, amelyre mára 160-nál több, minősített szakértő került fel.

SalesAutopilot x Maximum Business x Shoprenter

Ezt a három céget mára senkinek nem kell bemutatni, aki itthon vállalkozó, hiszen évek óta szakértőként vannak jelen konferenciákon, és ügyfélsikereik bizonyítják eredményességüket.

A SalesAutopilot csapatával olyan szorosra fűztük az együttműködésünket, hogy a Shoprenter számára külön csomagot fejlesztettek, amellyel mindenki másnál nagyobb számú feliratkozónak, nagyszámú ingyenes e-mail küldési lehetőséget biztosítanak.

A Maximum Business a SAPI szakértője, és egyben a Webshop Suli szakmai mentora, amely a webáruház indítást könnyíti meg Shoprenter platformon.

A SalesAutopilot cégautomatizációs szoftverét a SAPI integrálta a legmélyebb szinten a Shoprenterhez, és ők is tartják karban, ezáltal garantálva a tökéletes működést.

Ez a hármas együttműködésünk garantálja, hogy mind tudásban, mind szoftveresen, egy magyar kereskedő, hazai partnerekkel megerősödve tudjon piacvezetővé válni.

Az együttműködésről további részleteket ezen az oldalon olvashatsz.

Webáruházra Köthető M.I. x Shoprenter

A Webáruházra Köthető M.I. Magyarország első 100%-ban automata, mesterséges intelligencia alapú e-mail marketing szoftvere. Lényegében teljesen automatikusan működik, nem kell semmit megtanulnod vagy beállítanod. Az e-mailek szövegét is az M.I. írja meg helyetted. A tanuló algoritmusnak köszönhetően a szoftver akár 8-szor eredményesebb lehet az emberi tevékenységeknél, ezt a 2022-es évben 65 millió e-mail átkattintási rátájából számolták ki.

Az integráció elérhető a Shoprenterben és akár 1 napon belül ráköthető webáruházadra.

A szoftverről bővebben ezen az oldalon olvashatsz.

Klaviyo x Webmotion x Shoprenter

100 ezer felhasználó felett jár világszerte, a részben a Shopify által is tulajdonolt Klaviyo marketing automatizmus szoftver ügyfélszáma, amely mostantól elérhető az összes Shoprenter kereskedő számára is.

Az integrációt pedig egy régi, megbízható partnerünkkel, a Webmotion-nel közösen fejlesztettük, aki a kereskedők digitális ügynöksége. Ők maguk is Klaviyo szakértők, így bátran lehet velük egyeztetve elindítani a kampányokat ezen a platformon.

A Webmotion egy ingyenes konzultáció keretében segít felmérni neked, hogy a Klaviyo valóban neked való-e. Az alkalmazásról és a konzultációról ezen az oldalon olvashatsz részletesebben.

ActiveCampaign x FunnelFlow x Shoprenter

Az előzőtől is több, 150 ezer felhasználója van világszerte az AC-nak rövidített rendszernek, amely szintén egyesíti a hasonló rendszerek összes előnyét: marketing és értékesítés automatizmusok, CRM, e-mail marketing, szegmentálás, landolók készítése, és így tovább. Hazánkban platinum szintű partnerként a FunnelFlow látja el az Active Campaign képviseletét, sőt ők adják a magyar nyelvű ügyfélkapcsolatot is, akikkel közösen készítettük el a Shoprenter integrációját, a legfrissebb API v3-ra építve. Az ügynökségük ingyenesen segít az integráció beállításával kapcsolatban.

Az alkalmazásról és a FunnelFlow-ról ebben a changelog bejegyzésben olvashatsz bővebben. 

Mailchimp x MailerLite x SMS Sender x OptiMonk x Shoprenter

Természetesen vannak, akik nem egy integrált megoldásban, hanem különböző, specializált, vagy egyesével akár olcsóbb megoldásban hisznek. Számukra is jó hírünk van, ugyanis idén ezen a téren is bővültünk, megújultunk számos integrációval. A Mailchimp integrációnál a legfrissebb, API v3-ra frissítettük az összekötést, és elérhetővé tettük minden csomagunkban. A MailerLite-nál is elkészült a haladó e-commerce integráció még tavasszal. Ugyanakkor kijöttünk egy speciálisan csak az SMS marketingre épülő alkalmazással, az SMS Sender-rel, amit nagyon kedvező áron lehet beépíteni a kosárelhagyási automatizmusok mellé. Az OptiMonkkal indulásuk óta vagyunk stratégiai kapcsolatban, és mindig a Shoprenter kereskedői kapják meg a legújabb innovációikat, hamarosan például az AI támogatott konverzió növelő automatizmusokat. Engedd szabadjára a kreatív energiád, és használj célszoftvereket a saját kampányaidban!

Samba.AI x Shoprenter

És ha már kreativitás és innováció, elsőként a Shoprenteren érhető el a Samba.AI natív integrációja. A cseh céggel is sokat dolgoztunk a minél pontosabb technológiai megoldáson, ők pedig a már a MALL csoport által használt AI megoldásukat hozták be a Shoprenter ügyfeleknek. Drag&drop editor, AI autopilot, e-mail-sms-remarketing kampányok automatizáltan, személyre szabottan. Próbáld ki a rendszerüket az e-kereskedelmi főszezonban. Az alkalmazás már elérhető a boltod admin felületén az Alkalmazások menüpontban.

A technológia önmagában nem elég

Szilárdan hisszük, hogy a technológia önmagában nem elég. Nem a leggyorsabb betöltődésű weboldal, de nem is a legolcsóbb termékeket áruló webáruház fogja megnyerni a piacát, sőt, az sem számít mennyi integráció van egy webshop rendszerben. A győztesek mindig csapatban gondolkodnak és cselekednek. Ha csak elkészítünk egy integrációt, pont azokat a finomhangolásokat felejthetjük ki, amit egy marketing ügynökség a siker kulcsának megjelöl. A szoftvernek és az alkalmazásoknak tökéletesen integrálódniuk kell a cég működéséhez, az ügynökségek munkájához.

Mi megteremtjük a kapcsolatokat, nemcsak integrációk szintjén, de az ügynökségekkel közösen átgondolva. Mindezt elérhetővé tesszük az összes Shoprenter ügyfélnek, akik élvezhetik a folyamatos támogatásunkat a személyre szabható platformjukon.

A Shoprenterben mostantól még több olyan vevőszerzést támogató marketing automatizmus szoftver elérhető, amelyek segítségével többek között:

  • növelheted bevételeidet, 
  • folyamatosan szerezhetsz új vásárlókat, 
  • újra vásárlásra öszöntözheted a meglévő vásárlókat 
  • időt takaríthatsz meg az ügyfélszolgálatnak 
  • egyszerre kezelheted a marketing aktivitásokat

Tudj meg többet az integrációkról, és telepítsd mielőbb a számodra legszimpatikusabb alkalmazást, növeld a bevételed az e-kereskedelmi főszezonban, és automatizáld a működésed. Legyen legendás az ügyfélélmény a Te webáruházadban is!

Érdekelnek a részletek

A szerzőről

Rab Máté
Rab Máté
CEO – Shoprenter
Közgazdász, üzletfejlesztési szakértő, családapa. A Shoprenter ügyvezetője, előtte végigjárta a ranglétrát: partnerkapcsolat, értékesítés és új üzletágak építéséért felelős vezetője is volt a cégnek. Ezzel párhuzamosan az Innonic Group operatív vezetőjeként startup befektetésekkel foglalkozott. Az Igen Debrecen és Igen Eger alapítójaként több mint 40 vállalkozói csapatot segített elindulni.
 

Legfrissebb bejegyzések

Előző bejegyzés:
Diverzum
5 tipp, hogyan célozd meg a Z generációs fogyasztók 240 milliárd forintos piacát a figyelmük 8 másodperce alatt

A Z generáció, vagyis az 1990-es évek közepétől 2012-ig születettek, egy olyan csoport, amelyre ...Elolvasom

Close