Általános szerződési feltételek
Általános Szerződési Feltételek
A SHOPRENTER által működtetett online Webáruház felhasználási joga azon jogi- és cselekvőképes személyek és gazdálkodó szervezetek számára érhetőek el, akik regisztrálnak a SHOPRENTER weboldalán. A regisztrációval vagy a Megrendelő lap kitöltésével a Felhasználó elismeri, hogy
A regisztráció vagy a Megrendelő
lap kitöltése folyamán a Felhasználó köteles a hozzá köthető, valós
adatokat megadni. A SHOPRENTER, amennyiben tudomására jut, hogy a Felhasználó által megadott adatok köre nem valós elemeket (is) tartalmaz, jogosult hozzáférését részlegesen, vagy teljes egészében korlátozni, illetve a SHOPRENTER online felhasználásából kizárni.
Felek a
szerződést határozatlan időre kötik, de minimum a Felhasználó által az
előfizetés megrendelésekor választott előfizetői csomag időtartamára 3.1. 14 napos ingyenes próbaidő
Minden
először rendelő felhasználó számára első Webáruház igénylésekor a
SHOPRENTER 14 napos ingyenes próbaidőt biztosít. Ez alatt az időszak
alatt a Webáruház a választott csomagnak megfelelő normál használati
feltételeknek megfelelően működik, kivéve a külső szolgáltatók által
biztosított extra szolgáltatásokat (többek között SMS küldés, integrált
elektronikus számlázás), melyek próbaidőszak alatt nem érhetőek el. Az
ingyenes próbaidőszak végéig a Webáruház működése bármikor felmondható,
külön indoklás nélkül. 3.2. Bérleti díjak fizetési módja Amennyiben Felhasználó a próbaidő alatt áruháza adminisztrációs felületén, az erre kialakított menüpont segítségével vagy Megrendelő lap kitöltésével jelzi előfizetési szándékát és ezzel megrendeli a szolgáltatást, úgy SHOPRENTER a kiválasztott díjcsomag alapján díjbekérőt küld ki a Felhasználó által megadott email címre. Megrendelés esetén a felhasználási díjat Felhasználó előre fizeti SHOPRENTER számára. A befizetett összeget SHOPRENTER tartja nyilván és Felhasználó számára előfizetési konstrukciójától függően biztosítja a rendszer használatát. A fizetés történhet bankkártyával és banki átutalással. Bankkártyás fizetés esetén a Felhasználó elfogadja, hogy a bérleti díj levonása automatikusan, az általa kiválasztott időintervallumban történik az ESCALION vagy a Barion banki fizetési rendszere által. A már befizetett előfizetési díjak SHOPRENTER által nem visszatéríthetőek. A fizetés kiegyenlítését (jóváírását) követő 5 munkanapon belül SHOPRENTER az előfizetésről elektronikus számlát állít ki Felhasználó részére, melyet a Felhasználó által megadott email címre küld el, majd a díjcsomagban meghatározott időtartamra és feltételekkel jóváhagyja az előfizetést, ezzel aktiválja Webáruházat. Az éles előfizetői időszak kezdete az aktiválás napja. Amennyiben SHOPRENTER az igényelt szolgáltatás létesítésére a banki jóváírást követő 15 napon belül technikai okok miatt nem képes, úgy erről Felhasználót írásban tájékoztatja. Az előfizetői csomagok, melyek a szolgáltatás időtartamát, díját, a használható webáruház funkciókat és a regisztrált webáruházban maximálisan értékesíthető termékek számát határozzák meg, SHOPRENTER honlapján tekinthetők meg. SHOPRENTER fenntartja a jogot a szolgáltatás díjainak nem visszamenő jelleggel történő megváltoztatására. Banki átutalás esetén SHOPRENTER a Felhasználó számára az érvényes előfizetési időszakának lejárta előtt 8 nappal díjbekérőt állít ki a soron következő időszakról az aktuális előfizetési konstrukció alapján, mely díjbekérőt a Felhasználó által megadott email címre küld ki. Ezen díjbekérő által meghatározott összeget Felhasználó 8 napon belül köteles SHOPRENTER bankszámlájára átutalni. SHOPRENTER az összeg kiegyenlítését követő 5 munkanapon belül elektronikus számlát állít ki Felhasználó részére, melyet a Felhasználó által megadott email címre küld el. A rendszeres nettó bérleti díj az előfizetői konstrukció alapján kerül kiszámításra (az alábbiak szerint). Felhasználó a befizetést Forintban végzi SHOPRENTER számlájára. SHOPRENTER a szolgáltatás üzemeltetése során az árakat normál, rendeltetésszerű felhasználás mellett tudja biztosítani. Normál, rendeltetésszerű felhasználás alatt érti többek között az átlagosan maximum napi 10 000 egyedi oldallátogatást SHOPRENTER fenntartja a jogot, hogy a szolgáltatást részben, vagy teljes egészében korlátozza, amennyiben Megrendelő nem fizette be az esedékes bérleti díjakat. SHOPRENTER bérleti díjak a fizetési késedelem miatti felfüggesztés alatti időszakra is fizetendőek. 3.3. Előfizetői csomagok
A
pontos előfizetői csomagok és a bennük szereplő funkciók és
korlátozások listája megtekinthető a www.shoprenter.hu címen. SHOPRENTER
fenntartja a jogot ezen funkciók és korlátozások egyoldalú
módosítására. A havi csomag számlázása 30, a negyedéves csomagé 90 , míg az éveseké 365 naponta történik. SHOPRENTER Felhasználó számára biztosítja jelen Általános Szerződési Feltételekben meghatározott online Webáruház felhasználási jogát. Amennyiben SHOPRENTER Felhasználónak gondatlanul kárt okoz - figyelemmel jelen szolgáltatás jellegére - SHOPRENTER felelőssége, hogy amennyiben Felhasználó az elvárható gondossággal járt el (például, de nem kimerítően: megfelelő folyamatos adatmentésről gondoskodott, a rendszer-hozzáférési jogosultságokat megfelelően szabályozta, bekövetkezett kár esetén elvárható gondossággal járt el a kárenyhítés során), úgy SHOPRENTER köteles az eredeti állapot visszaállításához, továbbá a kárenyhítéshez szakmai támogatást adni, amelyért díjazást nem számíthat fel. Amennyiben Felhasználó késedelmes információszolgáltatása, vagy más okok miatt SHOPRENTER - saját befolyásán kívül eső körülmény következtében - az Általános Szerződési Feltételekben vállalt rendelkezésre-állást, nem tudja tartani, SHOPRENTER köteles erről haladéktalanul tájékoztatni Felhasználót. SHOPRENTER köteles haladéktalanul értesíteni Felhasználót a tudomására jutott minden olyan körülményről, amely a szolgáltatás teljesítését megakadályozná, vagy hátráltatná. Az értesítési kötelezettség elmulasztásával összefüggésbe hozható szolgáltatási szint csökkenés miatti felelősség SHOPRENTER-et terheli. SHOPRENTER a program nem megfelelő felhasználásából eredő károkért felelősséget nem vállal. SHOPRENTER szintén nem felel az esetlegesen elmaradt haszonért. SHOPRENTER jogosult jogellenes, illetve nem megfelelő használat észlelése esetén a szolgáltatásokat részben vagy egészben korlátozni, illetve a Felhasználó egyidejű értesítése mellett a szolgáltatást felfüggeszteni vagy megszüntetni. SHOPRENTER jogosult törvénybe vagy egyéb jogszabályba ütköző tevékenység, vagy annak gyanújának észlelése esetén az adat- és titokvédelmi szabályok betartása mellett a Felhasználó által kezelt adatokhoz hozzáférni, károkozás megelőzése érdekében azokat felhasználni. Teljesítés során SHOPRENTER alvállalkozót vehet igénybe. Alvállalkozó bevonásának feltételei:
Jelen
szerződés teljesítése során SHOPRENTER-nek nem feladata Felhasználó
hibás adatrögzítésének feltárása és javítása, illetve az ebből eredő
hibakeresés és javítás. Felhasználó köteles SHOPRENTER szerződésszerű teljesítését elfogadni és a teljesítés után járó díjat SHOPRENTER-nek megfizetni. Felhasználó köteles jelen szolgáltatás teljesítéséhez szükséges közreműködést SHOPRENTER részére biztosítani. Felhasználóhoz tartozó webáruházban megtalálható termékek kezelése, felrögzítése, adminisztrálása minden esetben Felhasználó feladata. SHOPRENTER a Felhasználó regisztrált webáruházában történő értékesítési folyamatban nem vesz részt, nincs semmilyen formában kapcsolata a vásárlóval, azzal kizárólag Felhasználó áll szerződésben. A webáruházban található termékek és szolgáltatások valódiságával kapcsolatban és az adásvétel tekintetében kizárólag Felhasználó tartozik felelősséggel. A kereskedelmi tevékenységhez kapcsolódó esetleges jogviták rendezése csak és kizárólag Felhasználó és a vevő, illetve Felhasználó és az adott szakhatóság között zajlik. Felhasználó köteles minden, a vásárlással, webáruház üzemeltetéssel, illetve az elektronikus kereskedelmi tevékenység végzésével kapcsolatos törvényi kötelezettségének (mindenkori valós cég adatok feltüntetése, szállítási és fizetési módok, valamint az elállási és garanciális jogok közzététele stb.) eleget tenni, valamint a céges adataiban történő esetleges változásokat webáruháza adminisztrációs felületén beállítani. SHOPRENTER ehhez a szolgáltatás funkcióin keresztül eszközöket biztosít. A tájékoztatási kötelezettség be nem tartása esetén SHOPRENTER-nek a hiányosságok pótlásáig jogában áll a szolgáltatás publikus, a látogatók által elérhető részének felfüggesztésére. Felhasználó kijelenti, hogy tisztában van az Internetes levélküldés szabályaival. SHOPRENTER nem felelős a szolgáltatás használata során előállított adatforgalom tartalmáért. SHOPRENTER jogosult a szolgáltatás teljes, vagy részleges korlátozására amennyiben Felhasználó a szoftver használatával harmadik fél érdekeit vagy a vonatkozó hatályos jogszabályokat sérti. A munkatársak rendszer elérési jogosultságának kezelését Felhasználó végzi az erre a célra kijelölt adminisztrátor felhasználóval. Felhasználónak lehetősége van munkatársat hozzáadni, törölni illetve meglévő munkatársak adatait módosítani továbbá munkatársat aktiválni, inaktiválni.
Felhasználó jelszavainak biztonságos tárolásáért, illetve az ebből eredő károkért SHOPRENTER semmilyen felelősséget nem vállal.
Felhasználó a SHOPRENTER által nyújtott szolgáltatásokat harmadik személyre SHOPRENTER kifejezett hozzájárulása nélkül nem ruházhatja át, a SHOPRENTER kifejezett hozzájárulása nélküli átruházás semmis.
A
Webáruház SaaS (Software as a Service / Szolgáltatásként bérelt
szoftver) web alapú, Internet kapcsolatot igénylő szoftver szolgáltatás.
Bejelentkezés feltételei a következők:
Munkavégzés feltételei a következők:
Támogatott böngészők, és azok verziói:
SHOPRENTER
garantálja, az általa szolgáltatott szoftver a 0-24 órás szolgáltatási
szintet évi 99%-os rendelkezésre állással teljesíti. Ez maximálisan évi
3,65 nap leállási lehetőséget biztosít a SHOPRENTER szolgáltatása
számára, előre tervezett és bejelentett karbantartási időkkel és egyéb
problémákkal együtt. Amennyiben a SHOPRENTER nem teljesíti a 99%-os
rendelkezésre állási szintent, úgy minden további perc kiesésért cserébe
10 perc ingyenes szolgáltatás hosszabbítást ad cserébe. Felhasználó és SHOPRENTER közötti kapcsolattartás módja írásban történik, az info@shoprenter.hu cím és a Felhasználó regisztrációja során megadott, vagy az adminisztrációs felületen beállított e-mail cím között. Hibajelentésre a www.shoprenter.hu címen található ügyfélszolgati form használható. Hibabejelentés esetén a levél tartalmazza a hiba előfordulása alkalmával használt operációs rendszert, annak verziószámát, esetleges frissítéseinek adatait, a böngésző nevét és pontos verziószámát, a hiba előidézésének idejét, az addig tett lépéseket, valamint hogy a hiba mely URL címen tekinthető meg. Amennyiben szolgáltatás hibakódot is kiírt, az is szerepeljen a levélben.
SHOPRENTER vállalja, hogy a
következő feltételekkel a válaszidőket mindenkor betartja. A válaszidő
onnantól számítandó, hogy azt a SHOPRENTER iktatta, de legkésőbb a
feladást követő első munkanapon 9:00-tól. A válaszidő azt az időt
tartalmazza, míg a bejelentett hibára az ügyfélszolgálat visszajelzést
ad, és megkezdi a hibaelhárítást. A hibaelhárítás ideje ezen válaszidőbe
nem számít bele.
Vis
maiornak minősül minden olyan rendkívüli, szerződés létrejötte után
bekövetkező, annak teljesítését lehetetlenné tevő esemény, amelyet
szerződő felek nem láthattak előre, és nem háríthattak el, és amely nem
vezethető vissza egyik fél felróható magatartására sem. Ilyen események
lehetnek különösen: szükségállapot, sztrájk, háború, forradalom,
terrorista cselekmények, természeti katasztrófa, tűzvész, árvíz,
járvány, karantén korlátozások, szállítási embargó stb. Felhasználó jelen szerződést azonnali hatállyal felmondhatja külön indoklás nélül. A felmondás után a webáruház az előre kifizetett időszakig üzemel, majd inaktívvá válik. Az inaktívvá válás után a bolt minden adata törlődik. Felhasználó külön díjazás ellenében kérheti egy negyedévig adatainak megőrzését. Ebben az esetben a bolt visszaállítás után a régi adatokkal és minden beállítással újra használható, a régen feltöltött termékek és módosítások nem vesznek el, a webshop megkapja az azóta felkerülő frissítéseket. Így a Felhasználó egy negyedéven belül folytathatja gond nélkül e-kereskedelmi tevékenységét. Amennyiben Felhasználó nem kéri külön a bolt törlését, a személyes adatai szintén elérhetők maradnak Szolgáltató rendszerében, Felhasználó ehhez kifejezetten hozzájárul. SHOPRENTER azonnali hatállyal felmondhatja a szerződést az alábbi esetekben:
SHOPRENTER jogosult Felhasználó webáruházának működését előzetes jelzés nélkül, azonnal felfüggeszteni, majd a felfüggesztést kiváltó ok további fennállása esetén a webáruházat törölni az alábbi indokokkal:
Felhasználó rendkívüli felmondással élhet,
Ebben az esetben Felhasználó az aktuális előfizetés időarányos díját SHOPRENTER-től követelheti.
SHOPRENTER-nek
és Felhasználónak meg kell tennie mindent annak érdekében, hogy
közvetlen tárgyalások útján rendezzenek minden olyan nézeteltérést vagy
vitát, mely közöttük jelen szerződés keretében vagy a szerződéssel
kapcsolatban merült fel. Minden, a szerződés megkötése után felmerülő, a
szerződés teljesítését akadályozó körülményről felek kölcsönösen
kötelesek egymást a körülmény tudomásukra jutását követően
haladéktalanul tájékoztatni. A felek jogviszonyára a magyar jog, a jogvita eldöntésére a hatáskörrel rendelkező debreceni székhelyű bíróság a kizárólagosan illetékes. Hatályba lépés dátuma: 2017. 11. 16. A 2017.11.16-ai keltezésű Általános Szerződési Feltételeket ide kattintva töltheti le! A 2016.10.18-ai keltezésű Általános Szerződési Feltételeket ide kattintva töltheti le! A 2016. 01. 12-ei keltezésű Általános Szerződési Feltételeket ide kattintva töltheti le! A 2014. 04. 24-ei keltezésű Általános Szerződési Feltételeket ide kattintva töltheti le! A 2014. 03. 06-ai keltezésű Általános Szerződési Feltételeket ide kattintva töltheti le! A 2013. 08. 02-ai keltezésű Általános Szerződési Feltételeket ide kattintva töltheti le! A 2012. 12. 20-ai keltezésű Általános Szerződési Feltételeket ide kattintva töltheti le! A 2011. 12. 23-ai keltezésű Általános Szerződési Feltételeket ide kattintva töltheti le! A 2011. 04. 12-ei keltezésű Általános Szerződési Feltételeket ide kattintva töltheti le! |