Alkalmazások Webáruház menedzselés

50+ ingyenes eszköz webáruháza fellendítésére

13 perc olvasási idő 50 ingyenes eszköz webáruháza fellendítésére

Egy webáruház üzemeltetésekor minden segítség jól jön, ami megkönnyíti és hatékonyabbá teszi üzletünk működését.

Szerencsére nincs is hiány olyan eszközökben, melyeket arra terveztek, hogy segítsék az online vállalkozókat céljaik elérésben. Ezért úgy döntöttünk, összeállítunk egy listát  olyan ingyenes eszközökből, melyek segítségével sikeresebbé tehetjük webáruházunkat.

Akár a weboldalunk és kampányaink hatékonyságának fokozásáról, akár a személyes vagy csapatunk produktivitásának növeléséről van szó, ezekkel az eszközökkel nemcsak időt, hanem pénzt is megtakarítunk, hiszen részben vagy teljes egészében ingyenesek.

A különböző kategorizálás alapján könnyen megtalálhatja, melyek a megfelelőek a webáruháza forgalmának növelésére vagy a saját teljesítményének fokozására. Vágjunk is bele!

Weboldal optimalizáció

Ki ne szeretné optimalizálni a weboldalát, és ki ne szeretné ezt ingyen megtenni?

1. Compressor.io.

Ha szükségünk van egy eszközre, mellyel úgy csökkentjük a képfájlok méreteit, hogy közben megtartjuk azok magas minőségét, ne keressünk tovább. A Compressor.io. segít gyorsabbá tenni weboldalunkat, ami fontos SEO és ügyfél elégedettség-szempontból is.

Compressor.io

2. GTmetrix

Ha szeretnénk egy gyors és hatékony elemzést weboldalunk sebességéről, akkor a GTmetrix-szel ezt könnyedén megtehetjük. Az alkalmazás meghatározza, hogy oldalunk mely részei lassítják a betöltődést, ezzel nyújt segítséget az optimalizálásban.

Gtmetrix

3. Responsinator

A Responsinator-ral különböző eszközökön tesztelhetjük a webáruházunk kinézetét. Nagyszerű eszköz, mikor weboldalunk reszponzív képességeit szeretnénk megnézni, és megtudni hogyan látják a vásárlók a boltunkat különböző iPhone, Android, iPad készülékeken álló és fekvő nézetben is.

Responsinator

Amit még ajánljuk ebben a témakörben:

 

Keresőoptimalizálás

Egy webáruház keresőoptimalizálása nemcsak fontos, de időigényes folyamat is, így minden ingyenes segítség jól jöhet.

4. Google Kulcsszótervező

Biztos vagyok benne, hogy a legtöbben már hallottak erről az eszközről. (Ha nem, akkor feltétlenül nézzük meg!) Minden kulcsszókutatás innen indul. A Kulcsszótervező segítségével megnézhetjük, mennyien keresnek egy adott kifejezésre, és az ehhez kapcsolódó kifejezések mennyire népszerűek.

Google Kulcsszótervező

Ha nem használtuk korábban, akkor mindenképp van néhány dolog, amit szükséges megismernünk, hogy pontos eredményeket kapjunk. Ezért járjunk utána az alkalmazás használatának, mielőtt komolyabban elmerülnénk benne.

5. Google Trends

Olyan információkat is kinyerhetünk belőle, melyeket a Kulcsszótervezővel nem. Adatokat kaphatunk trendekről, földrajzi adatokról és még sok egyébről. Például használhatjuk kulcsszó összehasonlításra is.

Google Trends

6. SEO Site Checkup

Nagyon részletes SEO ellenőrzést futtathatunk le a weboldalukon. Nemcsak egy jelentést kapunk oldalunk állapotáról, de a szoftver tanácsot is ad a hibák kijavítására.

 SEO Site Checkup

7. ShopRenter-Seo

Sokban hasonlít az előző eszközhöz a saját megoldásunk. A különbség annyi, hogy ez kifejezetten webáruházaknak lett szabva, ráadásul magyar nyelvű.

Egyszerűen és ingyen fényt deríthetünk arra, hogy webáruháza mennyire optimalizált egy kulcsszó vagy kifejezés számára.

Ingyenes helyzetfelmérésből megtudhatjuk, hogy mennyire gyors a webáruházunk, keresőbarát az URL-je, optimális a webshopunk címe, meta leírása, címsorai és a képeknek alt címkéi.

 ShopRenter SEO

Ezeken felül még szöveges, kód, közösségi (Facebook), mobil, URL link, domain link elemzésekről is kapunk egy kimutatást.

Minderre nem kell napokat várni, automatikusan, körülbelül 15 másodpercet követően kézhez kapjuk az eredményt.

8. Yoast SEO

A Yoast SEO egy nagyon hasznos WordPress bővítmény.  Nem kell senkinek sem SEO szakembernek lennie ahhoz, hogy WordPress weboldala megfeleljen az alapvető SEO elvárásoknak, hiszen ennek a szoftvernek köszönhetően semmilyen fontos beállításról nem fogunk elfeledkezni. A könnyen értelmezhető, magyar nyelvű utasítások segítenek oldalaink és cikkeink testreszabásában, a meta leírásunkat is megírhatjuk benne.

Yoast SEO

Amit még ajánljuk ebben a témakörben:

 

Analitika

Szeretnénk többet tudni webáruházunkról és vásárlóinkról? Akkor a következő elemzést segítő eszközöket érdemes kipróbálnunk.

9. Google Analytics

A Google Analytics napjaink legnépszerűbb elemzési eszköze, amely kötelezően ajánlott mindenki számára, aki interneten értékesít. Segítségével egyszerűen gyűjthetünk adatokat a webáruházunkról, a látogatókról és a vásárlókról egyaránt. A szoftverrel a lehetőségeink száma közelít a végtelenhez.

Google Analytics

A Google Analytics-el egy átfogó képet kaphatunk oldalunk teljesítményéről. Többek között olyan információkhoz jutunk, mint az oldallátogatások, az egyedi oldalmegtekintések és a célteljesülések (eladás, hírlevélfeliratkozás).

Az egyik leghasznosabb dolog, amit az alkalmazással tehetünk, mikor azt mérjük, hogy tulajdonképpen milyen csatornából jönnek a vásárlóink (közösségi média, Google, hirdetések, stb.) Emellett kérhetünk le e-kereskedelmi jelentéseket is, valamint a továbbfejlesztett e-kereskedelmi funkciót bekapcsolva még több hasznos adatot nyerhetünk ki belőle.

10. Bitly

Gyorsan létrehozhatunk rövidített linkeket (Bitlink), melyek teljesítményét aztán követhetjük a Bitly felületén. Ez az eszköz különösen hasznos lehet, mikor a közösségi médiában osztunk meg valamit.

Bitly

Elmenthetjük az összes létrehozott linket, jegyzeteket írhatunk hozzájuk, megnézhetjük ki más osztott még meg Bitlinket a tartalmainkhoz, illetve különféle statisztikákat is kapunk. Például, hogy milyen közösségi médiában osztották meg a Bitlinket, mennyiszer, mikor és honnan kattintottak rájuk.

11. Google Tag Manager

A Tag Manager használatával egyedi kóddal jelölheti meg weboldala részeit, mint például egy videót, egy gombot, vagy egy linket. Az elemek megjelölésével később Analytics-ban mérhető, hogy hány látogató kattintott rájuk, vagy mennyien teljesítették az Ön által elvárt cselekvést.

Google Tag Manager

Ezeket mikro-konverzióknak hívjuk, teljesítésükkel nem nő a bevétel, mint például egy rendelés leadásával, viszont minden egyes ilyen esemény közelebb viszi a potenciális érdeklődőt ahhoz, hogy vásárlóvá váljon.

Ezenkívül a Tag Manager abban is segít, hogy el tudja helyezni weboldalában a különböző követő kódokat anélkül, hogy honlap kódjába kelljen belenyúlnia.

12. Sheets for marketers

A különféle sheets template-ek, azaz táblázat sablonok segítségünkre lehetnek a különböző analitikai és SEO céljaink elérésében.

Sheets for marketers

13. UTM.io

Ezzel a hasznos kis szoftverrel gyorsan hozhatunk létre UTM kódokat, amelyek marketing kampányaink URL-jében elhelyezve hozzájárulnak a konverziókövetéshez. Plusz előny, hogy összeköthetjük a Bitly nevű eszközzel a még nagyobb hatékonyság érdekében, valamint Chrome  bővítményként is funkcionál, így praktikus eszköz lehet az analitikai mérésekben.

UTM.io

Amit még ajánljuk ebben a témakörben:

 

Kutatás

14. Google Értesítő

Mindenkinek ajánlott beállítania a márkanevére a Google Alerts-et. Ez értesítés küld az email címünkre, ha valahol a weben megemlítettek bennünket.

Google Értesítő

Az értesítést nagyon egyszerűen és kényelmesen beállíthatjuk. Csak írjuk be a nevünket (vagy bármilyen egyéb kifejezést), majd válasszuk ki, hogy milyen forrásokban (blog, videó, hírek stb.) és régiókban keressen az eszköz.

Az alkalmazás nemcsak hírnév kutatásra jó, de segítségével beállíthatunk az érdeklődési körünknek megfelelő témákat. Majd az erről kapott értesítőket felhasználhatjuk tartalmak gyártásához (közösségi média megosztás, hírlevél).

15. UserReport

Ezzel az eszközzel egyszerűen készíthetünk kérdőíveket. Ha van néhány kérdésünk, amit szeretnénk feltenni vásárlóinknak, csak annyit kell tennünk, hogy létrehozzuk a kérdőívet, és hozzáadunk egy JavaScript kódot az adott oldalunkhoz. Ráadásul magyar nyelvű sablonokat is találunk.

UserReport

16. MozBar

Ez egy Firefox-ban és Chrome-ban is elérhető bővítmény, mellyel kielemezhetjük a versenytárs weboldalát. A MozBar-ral különféle SEO mérőszámokat, valamint Google találati lista eredményeket nézhetünk. Kötelező a használata, mikor sok versenytársat szeretnénk kielemezni. A 30 napos próbaidőszak használata ingyenes.

MozBar

 Amit még ajánljuk ebben a témakörben:

 

Ügyfélkapcsolat

17. Facebook Messenger Chat

A chat szoftverek alfája, az egyik legnépszerűbb üzenetküldő applikáció, hiszen Magyarország lakosságának majdnem 60%-a használja a Facebookot. Nagy előnye, hogy széleskörű hozzáférést biztosít az ügyfélelérésben, eszköztől független a használata, akár a Facebook webes felületéről, akár a Messenger applikációból kezdeményezhető a beszélgetés, és könnyen integrálható a weboldalakkal.

 Facebook Messenger Chat

18. Manychat

A ManyChat egy nagyon könnyen és egyszerűen használható chatbot készítő szoftver, amely főleg egyszerűbb értékesítési folyamatok összerakására lett kitalálva. Erőssége a listaépítés, így inkább marketingszoftvernek tekinthetjük, de mellette chatbot funkciója is van.

Manychat

19. StoreYa Best Contact Form

Ezzel az alkalmazással egyszerűen adhatunk hozzá kapcsolati űrlapot webáruházunkhoz, így a látogatók egy gombnyomással elküldhetik nekünk az üzenetüket. Egyszerű felület, könnyű testreszabhatóság, mi kell még?

StoreYa Best Contact Form

Amit még ajánljuk ebben a témakörben:

 

E-mail marketing

20. Woodpecker

A Woodpecker egy kiváló e-mail marketing megoldás arra az esetre, ha személyre szeretné szabni cold e-mail kampányait, valamint automatizálni a potenciális ügyfelek részére a follow-up üzeneteket is különböző feltételek alapján.

Woodpecker

Egy jól felépített e-mail marketing stratégiával nagyobb arányban kaphat választ üzeneteire, és automatizáció miatt sem kell aggódnia többet. Elegendő a rendszert egyszer elkészítenie, amely ezután 24/7-ben működni fog. A 30 napos próbaidőszak használata ingyenes.

21. Mailchimp

Egy jó hírlevélküldő programra mindenkinek szüksége van. A legtöbb email marketing szolgáltató számít fel költségeket a rendszer használatáért. Így van ez a MailChimp-nél is annyi különbséggel, hogy 2 ezer e-mail címig és havi 12 ezer küldött levélig a szolgáltatás ingyenes.

Mailchimp

Ha még nincs olyan nagy email listánk, mindenképp érdemes kipróbálnunk. Már csak azért is, mert a piacon kapható egyik legjobb szoftverről van szó, és így azoknak is bátran ajánljuk, akiknek nagyobb listájuk van. Választhatunk az előre megtervezett sablonokból, vagy magunk is könnyen (akár HTML/CSS tudás nélkül) összerakhatunk egyet.

22. YesWare

Az alábbi e-mail szoftver tökéletes kisebb számú feliratkozó listák építésére, ráadásul nagy előnye, hogy integrálható G-mail-es fiókkal. A próbaidőszak 14 napos, amely során ingyenes a szoftver használata.

YesWare

Amit még ajánljuk ebben a témakörben:

 

PPC marketing szoftverek

23. Facebook Hirdetéstár

Gondolta volna, hogy nemcsak SEO-nál, de PPC hirdetéseknél is meglesheti a konkurencia tevékenységét? A Facebook Hirdetéstár lehetőséget ad arra, hogy rápillantson mások jelenleg futó kampányaira. Használatával megtekintheti, hogy mikor indult a hirdetés, milyen szöveget és képet alkalmaznak hozzá, és pontosan milyen platformokon jelenik meg, például Facebook Audience Network, Instagram, Messenger stb.

Facebook Hirdetéstár

Persze ezekből a információkból nem lehetséges kiszűrni, hogy az adott kampány jól teljesít-e vagy sem, de megfelelő háttértudással és elemzői készséggel számos ötletet és információt gyűjthet össze.

24. Text Overlay Tool

Ennek a marketing eszköznek köszönhetően még a hirdetései elindítása előtt ellenőrizheti, hogy a felhasználni kívánt kép nem tartalmaz-e túl sok szöveget.

Text Overlay Tool

A Facebook, a felhasználók élményének biztosítása érdekében, korlátozza a megjelenését azoknak a hirdetéseknek, amelyek túl sok szöveget jelenítenek meg, ezért mindig törekednie kell arra, hogy a szöveg aránya 20%-nál alacsonyabb legyen, különben kevesebben láthatják a kampányát, mint amennyit a beállítások engednének.

25. Facebook Pixel Helper

A Facebook Pixel Helper egy Chrome bővítmény, ami elsősorban abban segít, hogy megnézze, a weboldalában megfelelően van-e elhelyezve a Facebook Pixel kód.

Másodsorban a konkurencia miatt is fontos, hiszen nemcsak azt láthatja benne, hogy van-e az adott oldalon Facebook Pixel, hanem azt is, hogy pontosan milyen beállításokkal rendelkezik az.

 

CRO – Konverzió optimalizációs eszközök

26. OptiMonk

Minden marketing tevékenység sikere a konverziós szám tükrében mérhető. Mi számít konverziónak? Mindig az a vásárlói tevékenység, ami megfelel az előre kitűzött kampánycélnak. Ilyen lehet például a hírlevél feliratkozás, egy rendelés leadása a webshopon, vagy egy gomb kattintása is. Hogyan gondoskodhat arról, hogy a legtöbbet hozza ki a kampányából?

OptiMonk

Az OptiMonk több mint 40.000 cégnek segít világszerte a weboldal-, vagy kosárelhagyások csökkentésében. Modern, és letisztult dizájnú, előre elkészített sablonokból válogathat weboldala stílusának megfelelően, de akár az egyszerűen használható drag-and-drop megoldással is készíthet saját pop-upot honlapra.

Feltételek segítségével a vásárlók viselkedésének megfelelően szabályozhatja, hogy ki lássa, vagy ne lássa kampányát, és számos integrációjának köszönhetően további kedvenc marketing eszközökkel is összeköthető, mint például a Mailchimp, Wix, HubSpot, vagy az Unbounce. A próbaidőszak 14 napos, amely során ingyenes az alkalmazás használata.

27. Hotjar

A Hotjar egy olyan heat map, azaz hőtérkép szoftver, amely megmutatja, hogy weboldal látogatók mit néznek meg weboldalon, mire kattintanak és meddig görgetnek le.

Hotjar

Alkalmazásával, és a hőtérkép elemzésével megtudhatja, hogy hogyan érdemes optimalizálnia weboldalát, webshopját vagy landing oldalát ahhoz, hogy még több konverziót zsebelhessen be.

28. Google Optimize

A Google Optimize egy olyan A/B tesztelésre alkalmas eszköz, amely engedi, hogy több variációt is készítsen weboldala kinézetére, majd a beállítások alapján a Google Optimize a látogatók egy részének az egyik, míg a másik részének a másik variációt mutatja meg. Az eredmények alapján pedig meghatározhatja, hogy melyik variáció véglegesítése mellett dönt.

Google Optimize

Ezzel a megoldással akár landing oldalakat is készíthet, amelyet felhasználhat Google Ads kampányainál is.

29. Provesource

Ennek az eszköznek a használatával megjeleníthetjük a weboldalunkon például a közösségi felületeken adott látogatói feedbackeket, vagy ha egyszerűen csak valamilyen aktivitást mutatnak a weboldalunkkal kapcsolatban, ilyen értesítés, ha valaki vásárolt a weboldalon.

 ProveSource

30. OneSignal

Ez az eszköz egy úgynevezett push notification szoftver. A felület egyszerű, könnyen kezelhető és átlátható. Értesítéseinket egyedi linkkel, képpel és ikonnal láthatjuk el, ráadásul böngészőnként különböző módon. Szegmentálhatunk aktív és inaktív felhasználók alapján, A/B tesztelhetjük üzeneteinket, beidőzíthetjük és automatizálhatjuk is őket.

OneSignal

Profilozza a feliratkozóink aktivitását és lehetőséget biztosít számunkra, hogy értesítésünk a legaktívabb időszakban érjen célba. Részletes statisztikákat láthatunk a feliratkozások alakulásáról, illetve a kiküldött üzenetek eredményeiről. Nagy előnye, hogy mobiltelefonon is alkalmazható szoftver.

 

Marketing eszközök weboldalak készítéséhez

31.Elementor

Az Elementor talán az egyik legkönnyebben használható WordPress weboldal készítő plugin. Még azoknak is tökéletes megoldás, akik egy cseppnyi fejlesztési tudással sem rendelkeznek, de jó szín-, stílusérzékkel, valamint elképzelésekkel annál inkább.

Elementor

Egyszerűen kezelhető felületével állíthatja a szöveg és képek stílusát, méretét, keretét, valamint a CTA gombok kinézetét, és animációját is. Az egyik legnagyobb előnye, hogy az ingyenes verziójával is teljes értékű honlap készíthető a használatával. A Pro verziója akkor szükséges, ha a haladó beállításokhoz, és néhány extra kinézetű blokkhoz szeretne hozzáférni.

32. Unbounce

Az Unbounce az Elementorhoz hasonló webdizájn megoldás, viszont leginkább landoló oldalak készítésére alkalmas. Az Unbounce-ban is használhat előre elkészített sablonokat, de a sajátját is felépítheti a nulláról.

Unbounce

Számos integrációja létezik, valamint egyszerűen elhelyezhetőek benne a Facebook, Google Ads, Analytics, vagy bármilyen más analitikára használt kódok. A próbaidőszak 14 napos, amely során ingyenes a szoftver használata.

33. Landingi

A Landingi a legjobb landing oldal-szoftverek közé tartozik, emellett pedig beépített CRM-funkciót is kínál. Több, mint 200-féle testreszabható sablon közül választhat, A/B tesztelést végezhet rajtuk, valamint több mint 40 eszközzel integrálható. A próbaidőszak 14 napos, amely során ingyenes a szoftver használata.

Landingi

Szoftverek tartalomgyártáshoz

34. Canva

Ha nincs grafikus a csapatunkban, nehéz olyan képeket előállítani, amelyeket aztán szívesen használnánk a marketing és hirdetési kampányaink során. Ilyenkor jön jól a Canva, amely egy kicsit mindenkit grafikussá tesz (természetesen csak amatőr szinten).

Canva

A Canva-val készíthetünk egyedi designt e-mail kampányaink, közösségi és landoló oldalaink számára. Rengeteg ingyenes sablont és hátteret találunk benne, melyek könnyen méretezhetőek.

35. Pexels

A Pexels egy olyan oldal, ahol beépített kereső segítségével válogathat a több ezer ingyenesen felhasználható, jogtiszta kép között. A megfelelő kulcsszó beírásával rengeteg jó minőségű kép között böngészhet, majd azokat pár kattintással le is töltheti.

Pexels

36. Grammarly

A Grammarly Chrome bővítménye azoknak nyújt nagy segítséget, akik gyakran készítenek írott tartalmat angolul. Ez az applikáció nemcsak aláhúzza a hibákat, hanem a helyes megoldást is javasolja.

Grammarly

 

A helyesírás ellenőrzésen kívül segít abban is, hogy mondatai könnyebben emészthetők legyenek, ezért figyelmeztet túl hosszú-, túl komplex-, vagy túl sok passzív igeidejű mondat használatakor.

37. Unsplash

Az Unsplash hasonlóan a Pexels-hez szintén jogtiszta, minőségi fotók ezreit kínálja, melyeket ingyenesen letölthet és bármire felhasználhat.

Unsplash

Az oldal ügyesen kezeli a címkéket, minden képtalálathoz feldob három másik lehetőséget, tehát a választott kép címkéjének alapján több hasonló témájú fotót is lehet találni.

38. Freepik

Itt már főleg grafikákkal találkozhatunk, és az ingyenes verzió használata során minden esetben fel kell tüntetnünk a készítőket azon az oldalon, ahol felhasználjuk az anyagokat. Sokszor ez valamilyen vízjellel is jár a grafikák esetén.

Freepik

Amit még ajánljuk ebben a témakörben:

 

Közösségi média marketing szoftverek

39. Hootsuite

A Hootsuite egy remek alternatíva lehet arra, hogy egy felületen keresztül kezeljük a Twitter, Facebook, Linkedln és az Instagram. Az ingyenes verzióval beidőzíthetjük a posztokat, majd mérhetjük azok teljesítményét is.

40. Buffer

Mikor azt mondjuk közösségi média menedzselés, a Buffernek kell az eszünkbe jutnia. Az ingyenes verzió segítségével posztolhatunk a legfontosabb közösségi oldalakra, és kapunk néhány alapvető statisztikai adatot is a kampányaink teljesítményéről.

Buffer

A Buffer-rel előre beidőzíthetjük a hozzászólásainkat, tweetjeinket, állapotfrissítéseinket és kapcsolatba léphetünk a követőinkkel a különböző közösségi fiókjainkon keresztül, mindezt egy platform keretein belül.

41. Gramto

A Gramto egy fontos eszköz az Instagram oldalunk optimalizálásban. Ez a marketing szoftver automata üzeneteket küld az új-, vagy már meglévő követőknek, megfelelő időben időzíti a bejegyzéseket, és még a követők szerzésében is extra segítséget nyújt automata lájkoló és követő funkciójával. A próbaidőszak 3 napig ingyenes.

Amit még ajánljuk ebben a témakörben:

 

Design

42. Freephototool

Ez az eszköz lényegében egy online Photoshop alternatíva.

Freephototool

43. Pixlr

Ez a képszerkesztő alkalmazás igazán egyszerűvé teszi a termékképek szerkesztését. Kivághatjuk, újraméretezhetjük, színkorrekciót hajthatunk végre és retusálhatjuk is a webáruházunkba lévő képeket.

Pixlr

44. Sumopaint

A SumoPaint a komolyabb online képszerkesztők közé tartozik. A szoftver regisztráció nélkül használható, sőt akár gépünkre is letölthető és telepíthető. A rétegkezelés mellett réteg effektusokkal, összehatásmódokkal is találkozhatunk a szerkesztőben, a szűrők pedig változatosak és sokszínűek.

Sumopaint

Amit még ajánljuk ebben a témakörben:

 

Produktivitást segítő eszközök

45. LastPass

Ha minden oldalhoz más jelszót használunk, könnyen elveszthetünk a jelszók tucatjai között. Ha ugyanazt a jelszót használjuk mindenhova, az pedig nem túl biztonságos.

LastPass

Itt jön képbe a LastPass, amellyel minden oldalhoz egyedi jelszavakat használhatunk, amihez könnyedén hozzáférhetünk egy egyszerű mesterjelszóval. Ettől kezdve csak egy jelszót kell megjegyeznünk, és annak titkosságát biztosítani.

46. Marinara: Pomodoro Assistant

Ez egy Google Chrome bővítmény, amely méri az időt és riaszt, amikor letelt a 25 perc. Így nem kell folyamatosan az óráját néznie, hogy mikor kell szünetet tartania.

Marinara

Pro Tipp: A bővítménynek van egy történet menüpontja, ahol meg tudja nézni, hogy melyik időszakban mennyi pomodoro ciklust csinált. Így láthatja, hogy melyek számára a leghatékonyabb időszakok.

47. Slack

Ahogy nő egy szervezet, a belső kommunikáció hatékonysága úgy lesz egyre fontosabb. Nagyon könnyen testreszabható, használható formális és informális céges kommunikációra, szavazásokhoz, vagy akár csak emlékeztetők kiváltására.

Slack

Külön kiemelnénk, hogy lehetőség van NPS-t mérő szoftverekkel is integrálni, mely véleményünk szerint sokat lendített a céges kultúrán, hiszen az összes dolgozó első kézből láthatja, mit gondolnak rólunk az ügyfeleink.

Amit még ajánljuk ebben a témakörben:

 

Tárhely

48. Dropbox

A szolgáltatással feltölthetjük fájlainkat a felhőbe, majd ezekhez a szinkronizációnak köszönhetően minden eszközünkön hozzáférhetünk.

49. Google Drive

A Google Drive használatával bármilyen eszközről mentheti, megoszthatja és elérheti a tartalmait. A csapatok hasznosnak fogják találni a megosztott meghajtókat, mert azokon nem egy adott személyhez, hanem a csapathoz tartoznak a fájlok, így mindig hozzáférhetnek a csapattagok a megfelelő fájlokhoz.

50. CloudApp

Egy megosztható link segítségével könnyen és legfőképpen gyorsan oszthatunk meg fájlokat, screenshotokat és képernyővideókat. Az ingyenes verzióban maximum 10 fájlt oszthatunk meg.

Amit még ajánljuk ebben a témakörben:

Reméljük, hogy cikkünk a segítségére lesz a fenti eszközök alkalmazásában, tanácsoljuk, hogy kezdjen el minél többet használni, így nemcsak webáruháza forgalmát, hanem személyes és csapat szinten is növelheti a produktivitást.

Kiemelt bejegyzések

Előző bejegyzés:
honap-webaruhaza:myrobalanmed.hu
2020. Május Hónap Webáruháza: Myrobalanmed.com

Minden hónapban megválasztjuk a Hónap Webáruházát a ShopRenter rendszerét használó webshopok közül. A győztes ...Elolvasom

Close