Alkalmazások Bevételnövelés Trendek

Előfizetéses e-kereskedelem – Így is lehet stabil bevételed és növekvő hűséges vásárlói bázisod!

4 perc olvasási idő előfizetéses e-kereskedelem

Lélegezz egy mélyet és képzeld el!
Egy olyan világot, ahol a vállalkozásod stabil bevétellel rendelkezik, és hűséges vásárlóid száma folyamatosan növekszik. Ez már nem csak álom! A Shoprenter és a Humanize együttműködésében, a Visa támogatásával új távlatokat nyitunk a magyar e-kereskedelem előtt.

Így is legyőzheted a hazai e-kereskedelmi kihívásokat!

Az e-kereskedelem rohamos fejlődése nem újkeletű jelenség, és Magyarország sem maradhat ki ebből a globális trendből. A legfrissebb iparági előrejelzések szerint a világban az előfizetéses modell évente több mint 50 százalékkal bővül, ami új lehetőségeket kínál a vállalkozásoknak és az ügyfeleknek egyaránt. Magyarországon, ahol az előfizetéses e-kereskedelem még viszonylag alacsony penetrációval rendelkezik, ez a trend akár még gyorsabb növekedést is hozhat.

Ugyanakkor biztos érzed a saját bőrödön a fokozódó versenyhelyzet, amit a TEMU és más megjelenő, erősödő iparági szereplők térhódítása még inkább kiélezik azt, nem beszélve az elmúlt hónapokban érvénybe lépő számos új szabályozásról. A Shoprenternél mi is látjuk ezt, és szeretnénk a tőlünk telhető legjobb eszközöket megadni neked hogy fel tudd venni a versenyt ezekkel a kihívásokkal.

Robbanás előtt az előfizetéses e-kereskedelem Magyarországon

Az előfizetéses e-kereskedelem új korszakát éljük Magyarországon, és itt az idő, hogy te is részese legyél ennek a lendületnek! Ez nem csupán egy új trend, hanem egy olyan irány, amely pont úgy alakítja át a szektort, mint a streaming szolgáltatások a zeneipart. 

És bár az előfizetéses e-kereskedelem fogalma még kevéssé ismert Magyarországon, számos előnyt kínál mind a vásárlók, mind a kereskedők számára. A rendszeres időközönként történő termékrendelés lehetősége nemcsak időt és energiát takarít meg a vásárlóknak, hanem rugalmasságot és tervezhetőséget is biztosít számukra.

A kiszámítható bevétel, a vevői lojalitás javulása és az időmegtakarítás pedig csak néhány a sok előny közül, amelyek a vállalkozásod stabilitását elősegítheti. Éppen ezért érdemes fontolóra venni ennek az üzleti modellnek a bevezetését. 

Készülj fel, mert az előfizetéses e-kereskedelem mindazoknak segítséget nyújthat, akik mernek változtatni és új utakat keresni a versenyben. Ebben a küzdelemben nem maradsz egyedül: mi segítünk neked átlépni a kihívásokat és elindulni az előfizetéses e-kereskedelem irányába.

Vezető webáruházrendszerként a Humanize-al karöltve célunk, hogy vezető szerepet vállaljunk ebben a változásban, így a Visa támogatásával elindítottuk a Vevőből Előfizető Programot

Ennek célja, hogy támogassa a magyar vállalkozásokat az előfizetéses üzleti modell bevezetésében, és elősegítse annak elterjedését hazánkban. A program online és offline eseményeken keresztül vezeti be az előfizetéses szolgáltatások kialakításának és működtetésének legjobb gyakorlatait.

Miért érdemes csatlakozni a Vevőből Előfizető Programhoz?

Célunk, hogy a hazai vállalkozások számára könnyebbé tegyük az előfizetéses modell bevezetését és sikeres működtetését. A Vevőből Előfizető Program online és offline eseményeken keresztül vezet be az előfizetéses szolgáltatások kialakításának és működtetésének lépéseibe, hogy te is részese lehess az innovációnak. Mit nyersz ha elindulsz ezen az úton?

  1. Növelheted vállalkozásod versenyképességét: Az előfizetéses e-kereskedelmi modell bevezetése lehetőséget teremt vállalkozásod számára, hogy kiszámíthatóbb bevételre tegyél szert és hosszú távú ügyfélhűséget építs ki. Ezáltal növelheted versenyképességedet a piacon, miközben jobban megismered és kiszolgálod a vásárlóid igényeit. Erre építve személyre szabott élményt kínálhatsz vevőidnek, ami hozzájárulhat vállalkozásod hosszú távú sikeréhez és fenntartható növekedéséhez.
  2. Segítséget kapsz a bevezetéshez: Minden támogatást megadunk az előfizetéses e-kereskedelmi modell bevezetéséhez. Az elmélet mellett konkrét, gyakorlati lépéseket is kapsz a program során. Online és offline eseményeinken keresztül bevezetünk az előfizetéses szolgáltatások kialakításának jó gyakorlatába és hasznos tanácsokkal látunk el a működtetéssel kapcsolatban is, így könnyedén bevezetheted saját előfizetéses szolgáltatásodat.
  1. Növeld vásárlóid elégedettségét: Az előfizetéses modell nemcsak a vállalkozásodnak, hanem vásárlóidnak is számos előnyt kínál, mellyel az ügyfélélményt is javíthatod webáruházad kapcsán.
  1. Néhány kattintással beállítható funkcionalitás: A Shoprenterben minden olyan funkcionalitás elérhető számodra, amellyel könnyedén kialakítható a Program keretében megtervezett előfizetéses rendszer.

Közös célunk a Te sikered a Shoprenternél

Ne elégedj meg azzal, hogy az e-kereskedelemben zajló verseny kihívásait passzívan elfogadod. Légy te a változás motorja, és lépj ki a komfortzónádból! A Vevőből Előfizető Program és a Termék Előfizetés alkalmazás segítségével határozott választ adhatsz az ágazat kihívásaira. Nem csak a stabil bevételt, de a hűséges vásárlói kört is biztosíthatsz vállalkozásod számára.

Ha érdekel, hogyan tudod mindezt a Shoprenter webáruházadban kivitelezni, akkor ez a szekció most neked szól. A Shoprenter Termék előfizetés alkalmazását kipróbálhatod, ha a Shoprenter admin felületén az Alkalmazások menüpontban telepíted azt. 

Miért érdemes a Termék előfizetés alkalmazást választanod?

Az app használata számos előnnyel járhat mind a vállalkozásod, mind a vásárlóid számára. 

Nézzük a teljesség igénye nélkül melyek lehetnek ezek:

  1. Ügyfélérték növekedése: Az előfizetések rendszeresen, általad meghatározott időközönként ismétlődnek. Ez elősegíti a visszatérő vásárlásokat, ami által a vevőid vásárlói élettartama hosszabb lesz, így növekszik a bevételed és a hűséges vásárlóid száma is.
  1. Versenyelőny: A termékelőfizetés bevezetésével megszólíthatsz olyan új, potenciális vásárlókat, akik a kényelem jegyében az ilyen szolgáltatásokat keresik, és ott vásárolnak, ahol erre lehetőségük van.
  1. Jobb ügyfélmény, nagyobb hűség: Az elégedett előfizetők hajlamosabbak pozitív visszajelzéseket adni és ajánlani a vállalkozást másoknak. Az elégedettség és a pozitív ajánlások további vevőket vonzanak, elősegítve a cég növekedését.
  1. Kényelem és időmegtakarítás: A vásárlóknak nem kell újra és újra megrendelniük a termékeket, ami időmegtakarítást eredményez és egyszerűsíti a vásárlási folyamatot is.
  1. Kiszámítható, ismétlődő bevétel: Az automatikusan megújuló előfizetések állandó bevételt generálnak, elősegítve a bevételstabilitást és tervezhetőséget.
  1. Növekvő árbevétel: A meglévő előfizetők hajlamosabbak további termékeket vagy szolgáltatásokat vásárolni. A rendszeres bevétel miatt kiszámíthatóbbá válik a költségvetés megtervezése.
  1. Rugalmas szolgáltatások: Testreszabható szállítási időintervallumok, amelyek alkalmazkodnak a vásárlói igényekhez és preferenciákhoz.
  2. Egyszerű beállítás: hiszen csak pár kattintás és egy alkalmazás telepítése után már be is állíthatod előfizetéses termékeid. 

Merj tehát nagyot álmodni!

A jövő azoké, akik mernek nagyot álmodni és lépéseket tenni a változás felé. Mi itt vagyunk és segítünk neked.

Ne habozz, csatlakozz hozzánk az ingyenes Vevőből Előfizető Programban, ahol lépésről lépésre megmutatjuk neked az üzleti modell bevezetésének lépéseit és a Termék előfizetés alkalmazás előnyeit.

Légy részese az innovációnak, és szerezz versenyelőnyt az előfizetéses e-kereskedelem modelljének bevezetésével!

Legfrissebb bejegyzések

Előző bejegyzés:
5-helyzet-amikor-a-seo-lehet-a-webshopod-mentsvara
5+1 helyzet, amikor a SEO lehet a webshopod mentsvára

A mai e-kereskedelemben, ahol a konkurencia minden eddiginél erősebb, és a vásárlók egyre több ...Elolvasom

Close