Blog

Írta: Szávai Norbert - 2017. március 28. kedd

 Újdonságok: GoodID integráció, megújult kívánságlista és egyéb fejlesztések

Ebben a bejegyzésben szeretnénk összefoglalni azokat a fejlesztéseket és változtatásokat, amelyek az utóbbi időben a ShopRentert érintették, de még a blogunkon nem volt róluk szó.

A következő pontok között lesznek olyanok, amelyekről már korábban értesülhettek akár több forrásból is. Egyrészt a beüzemelt fejlesztések és változások azonnal bekerülnek a Frissítési listánkba, másrészt a nagyobb fejlesztésekről általában hírlevelet is küldünk. Harmadrészt a Facebook csoportunkban is hírt adunk róluk (de szerencsére az is sokszor előfordul, hogy mielőtt ezt megtehetnénk, a tagok már jelzik is a változást a többieknek).

Negyedik csatornaként pedig a blogunkon is megírjuk őket egy kissé részletesebben is kifejtve. Jöjjenek a február óta megvalósult fejlesztések.

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2017. március 14. kedd

Egyre több webáruház használja a dinamikus termékhirdetéseket. Nem véletlen, ez a hirdetési forma az egyik leghatékonyabb, amikor a webáruházunkból vásárlás nélkül távozó látogatókat szeretnénk visszacsalogatni a boltunkba, hogy vásárlásra ösztönözzük őket. De nemcsak erre használható, hanem a vásárlás utáni keresztértékesítésre is kiválóan alkalmas (ilyenkor a vásárolt termékhez ajánlunk kiegészítőket) vagy arra, hogy az új vásárlókat rendszeresen visszatérő vásárlókká tegyük.

Hogyan növeljük webáruházunk forgalmát Facebook dinamikus termékhirdetésekkel?

Dinamikus termékhirdetéseket a Google Adwordsben és a Facebook-on is létrehozhatunk. Utóbbi nagy előnye, hogy a Facebook hirdetési rendszere nem cookie alapon működök, így a hirdetésünk akkor is meg fog jelenni a célközönségnek, ha a felhasználók törlik a sütiket a böngészőjükből vagy egy másik eszközön böngésznek éppen.

Jelen cikkünkben a Facebook-on megjeleníthető dinamikus termékhirdetésekkel foglalkozunk, a következő kérdésekre adjuk meg a válaszokat:

  • Miért pont a Facebookot ajánljuk dinamikus termékhirdetések használatához?
  • Mit is jelent pontosan a remarketing?
  • Miben más a dinamikus termékhirdetés?
  • Hogyan kell beállítani a dinamikus termékhirdetést?
Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2017. február 28. kedd

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több ezer webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a februári győztesnek, a Babyberry.hu-nak és csapatának.

Amennyiben szeretné, hogy az Ön által érdemesnek tartott webáruház is bekerüljön a jelöltek közzé, kérjük küldje be javaslatát ide kattintva.

Írta: Szávai Norbert - 2017. február 17. péntek

Újdonságok: Facebook dinamikus remarketing, intellligens termékajánló modulok ...

Ebben bejegyzésben szeretnénk összefoglalni azokat a fejlesztéseket és változtatásokat, amelyek a ShopRentert érintették az idei évben. Célunk most is az volt, hogy a ShopRentert mindinkább ügyfeleink és a piac igényeihez hangoljuk, szem előtt tartva küldetésünket, hogy az elérhető leghatékonyabb webáruház rendszert szolgáltassuk.

Fontos megjegyezni, hogy az idei évben több olyan változás is történt (jogszabályváltozások vagy fizetési szolgáltatók frissítései), ami miatt olyan fejlesztések is sorra kerültek, amelyek korábban nem voltak betervezve, de a boltok zavartalan működésének biztosítása miatt szükség volt rájuk.

A következő pontok között lesznek olyanok, amelyekről már korábban értesülhettek akár több forrásból is Egyrészt a beüzemelt fejlesztések és változások azonnal bekerülnek a frissítési listánkba, másrészt a nagyobb fejlesztésekről általában hírlevelet is küldünk. Harmadrészt a Facebook csoportunkban is hírt adunk róluk (de szerencsére az is sokszor előfordul, hogy mielőtt ezt megtehetnénk, a tagok már jelzik is a változást a többieknek).

Negyedik csatornaként pedig a blogunkon is megírjuk őket egy kissé részletesebben is kifejtve. Ez következik most. Jöjjenek az év eleje óta megvalósult fejlesztések.

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2017. február 08. szerda

Az internet világában a biztonságnak mindig is kiemelt szerepe volt. A felhasználók és a weboldal üzemeltetők közötti bizalmat elsősorban az alapozza meg, ha biztonságban cserélhetnek adatokat. Ugyanez fokozottan igaz az e-kereskedelemre, ahol olyan érzékeny információkat adhatnak meg a vevők a webáruházakban, mint például a bankkártya adatok.

Mi az SSL tanúsítvány és miért fontos egy webáruháznak?

A weboldalunk biztonságosabbá tételének egyik módja az SSL tanúsítvány beszerzése, amelynek megléte nemcsak ténylegesen megvédi az adatainkat a tolvajoktól, de megnöveli a bizalmat a vevőkben webáruházunk iránt.

Ebből a cikkből megtudhatjuk, hogy

  • Mi az SSL tanúsítvány és honnan ismerjük fel a használatát egy weboldalon?
  • Hogyan működik?
  • Miért fontos?
  • Mik az előnyei és hátrányai a használatának?
Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2017. január 31. kedd

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több ezer webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a januári győztesnek, az Aranyshop.hu-nak és csapatának.

Amennyiben szeretné, hogy az Ön által érdemesnek tartott webáruház is bekerüljön a jelöltek közzé, kérjük küldje be javaslatát ide kattintva.

Írta: Szávai Norbert - 2016. december 29. csütörtök

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több ezer webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a decemberi győztesnek, az Officemarket.hu-nak és csapatának.

Írta: Szabó László - 2016. december 07. szerda

a-webaruhaz-inditas-5-kulcsterulete-v3.jpg

 
Ebből a bejegyzésből kiderül, hogy hogyan érdemes nekikezdeni egy webáruház elindításának.

Az e-kereskedelmi forgalom a tavalyi évben 16%-kal növekedett, és jövőre sem jósolnak kisebb növekedést a szakértők. Nem csoda, hogy egyre többen indítanak webáruházat. A gond azonban az, hogy csak egy kis százalékuk lesz sikeres. Összegyűjtöttünk 5 olyan területet, amelyekre odafigyelve, növelhető egy webáruház életben maradási esélye. 

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2016. november 30. szerda

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több ezer webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a novemberi győztesnek, a Mobilcorner.hu-nak és csapatának.

2016. november 28. hétfő
 
A webáruház-tulajdonosok mintegy kétharmada, 65,6%-uk használ valamilyen elemző szoftvert weboldaluk teljesítményének megfigyelésére, mérésére. Ez nem is meglepő, hiszen a közkedvelt Google Analytics és más hasonló elemző szoftverek segítségével rengeteg adatot kinyerhetünk webáruházunk teljesítményét illetően.

A legsikeresebb webáruház-tulajdonosok azonban tudják, hogy az adatgyűjtés és a monitorozás valójában csak fél siker. Átfogó, mély szakmai ismeret szükséges ahhoz, hogy a „nyers” adatokból használható információt, majd ebből megalapozott üzleti döntéseket hozzunk. 
 
atlathato-elemzes-webaruhazak-szamara-730px.jpg
Ahhoz azonban, hogy az összegyűjtött adatokat megérthessük és a gyakorlatban is felhasználhassuk, nemcsak széleskörű analitikai tudásra, hanem sok esetben többéves e-kereskedelmi tapasztalatra is szükség van.

Ezt a folyamatot egyszerűsíti le és teszi hatékonyabbá a Conversific. Ez az átfogó döntéstámogató rendszer nemcsak webáruház-specifikus adatokat nyújt, hanem a nyers analitikai adatok alapján pontosan megmondja, mit kell tennünk ahhoz, hogy növelhessük webáruházunk bevételeit.
 
Tovább...
1 2 3 4 5 Következő Utolsó

Találatok 1 - 10 / 90
Hívjon minket a 06-1/234-5012-es számon