Blog

Írta: Szávai Norbert - 2017. május 11. csütörtök

Az e-kereskedelem nem egyszerű feladat, akár most kezdtünk bele az online értékesítésbe, akár már régóta van webáruházunk és csak növelni szeretnénk az eddig elért eredményeinket. Termékbeszerzés, készletgazdálkodás, marketing, ügyfélszolgálat, kereső- és konverzióoptimalizálás, számlázás, csak hogy néhány területet említsek.

Ráadásul az online világban a vásárlói elvárások is folyamatosan változnak, így nem lenne túlzás azt állítani, hogy sikert elérni az e-kereskedelemben már-már művészet.

De a "világ legjobb művészei mind tolvajok". Nem a szó hagyományos értelmében, hanem olyan értelemben, hogy másoktól merítünk ihletet, azaz ellopjuk az ötletüket és megismételjük a már jól bevált módszert. Austin Kleon Lopj úgy, mint egy művész című könyve a jobbnál jobb ötleteket és inspiráló tanácsokat ad, amelyek megtanítanak bennünket arra, hogyan találjuk meg a legjobbakat, másoljuk a taktikáikat és tegyük sajátunkká. Ha pedig gondot okozna megtalálni a legjobbakat, Tim Ferriss Tools of Titans című könyve tele van velük. 

hogyan_ertekesitsunk_online.jpg

Az e-kereskedelmi sikertörténetek, a legjobb praktikák, és a szakértői tippek segítenek a különböző méretű vállalkozásoknak optimalizálni a stratégájukat, és így tanulhatunk azoktól, akik már régóta benne vannak az üzleti életben.

Ebben a bejegyzésben összegyűjtöttük ezeket. A webáruházak életének minden aspektusát lefedő cikkek sokaságát osztjuk meg Önnel. Találni fog "hogyan" típusú cikkeket, sikertörténeteket, leírásokat. Egy szóval csupa olyan anyagot, amelyek segítségével időt és pénzt spórolhat, és hibákat kerülhet el. 

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2017. április 27. csütörtök

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több mint 2500 webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ebben a hónapban egy olyan webáruház nyert, amely világos küldetés tudattal gyártja és értékesíti termékeit, a webáruházuk kinézete pedig hűen tükrözi a termékek egyediségét és minőségét. Emellett nagy hangsúlyt fektetnek a tartalmak gyártására, legyen szó termékleírásokról vagy blogolásról.

Ezúton is szeretnénk gratulálni az áprilisi győztesnek, a Magisterproducts.hu-nak és csapatának.

Magisterproducts

Mielőtt megnéznénk a bemutatót, ismerkedjünk meg egy kicsit közelebbről a webáruházzal.

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2017. március 31. péntek

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több ezer webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a márciusi győztesnek, a Premiumolaj.hu-nak és csapatának.

Amennyiben szeretné, hogy az Ön által érdemesnek tartott webáruház is bekerüljön a jelöltek közzé, kérjük küldje be javaslatát ide kattintva.

Írta: Szávai Norbert - 2017. március 28. kedd

 Újdonságok: GoodID integráció, megújult kívánságlista és egyéb fejlesztések

Ebben a bejegyzésben szeretnénk összefoglalni azokat a fejlesztéseket és változtatásokat, amelyek az utóbbi időben a ShopRentert érintették, de még a blogunkon nem volt róluk szó.

A következő pontok között lesznek olyanok, amelyekről már korábban értesülhettek akár több forrásból is. Egyrészt a beüzemelt fejlesztések és változások azonnal bekerülnek a Frissítési listánkba, másrészt a nagyobb fejlesztésekről általában hírlevelet is küldünk. Harmadrészt a Facebook csoportunkban is hírt adunk róluk (de szerencsére az is sokszor előfordul, hogy mielőtt ezt megtehetnénk, a tagok már jelzik is a változást a többieknek).

Negyedik csatornaként pedig a blogunkon is megírjuk őket egy kissé részletesebben is kifejtve. Jöjjenek a február óta megvalósult fejlesztések.

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2017. március 14. kedd

Egyre több webáruház használja a dinamikus termékhirdetéseket. Nem véletlen, ez a hirdetési forma az egyik leghatékonyabb, amikor a webáruházunkból vásárlás nélkül távozó látogatókat szeretnénk visszacsalogatni a boltunkba, hogy vásárlásra ösztönözzük őket. De nemcsak erre használható, hanem a vásárlás utáni keresztértékesítésre is kiválóan alkalmas (ilyenkor a vásárolt termékhez ajánlunk kiegészítőket) vagy arra, hogy az új vásárlókat rendszeresen visszatérő vásárlókká tegyük.

Hogyan növeljük webáruházunk forgalmát Facebook dinamikus termékhirdetésekkel?

Dinamikus termékhirdetéseket a Google Adwordsben és a Facebook-on is létrehozhatunk. Utóbbi nagy előnye, hogy a Facebook hirdetési rendszere nem cookie alapon működök, így a hirdetésünk akkor is meg fog jelenni a célközönségnek, ha a felhasználók törlik a sütiket a böngészőjükből vagy egy másik eszközön böngésznek éppen.

Jelen cikkünkben a Facebook-on megjeleníthető dinamikus termékhirdetésekkel foglalkozunk, a következő kérdésekre adjuk meg a válaszokat:

  • Miért pont a Facebookot ajánljuk dinamikus termékhirdetések használatához?
  • Mit is jelent pontosan a remarketing?
  • Miben más a dinamikus termékhirdetés?
  • Hogyan kell beállítani a dinamikus termékhirdetést?
Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2017. február 28. kedd

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több ezer webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a februári győztesnek, a Babyberry.hu-nak és csapatának.

Amennyiben szeretné, hogy az Ön által érdemesnek tartott webáruház is bekerüljön a jelöltek közzé, kérjük küldje be javaslatát ide kattintva.

Írta: Szávai Norbert - 2017. február 17. péntek

Újdonságok: Facebook dinamikus remarketing, intellligens termékajánló modulok ...

Ebben bejegyzésben szeretnénk összefoglalni azokat a fejlesztéseket és változtatásokat, amelyek a ShopRentert érintették az idei évben. Célunk most is az volt, hogy a ShopRentert mindinkább ügyfeleink és a piac igényeihez hangoljuk, szem előtt tartva küldetésünket, hogy az elérhető leghatékonyabb webáruház rendszert szolgáltassuk.

Fontos megjegyezni, hogy az idei évben több olyan változás is történt (jogszabályváltozások vagy fizetési szolgáltatók frissítései), ami miatt olyan fejlesztések is sorra kerültek, amelyek korábban nem voltak betervezve, de a boltok zavartalan működésének biztosítása miatt szükség volt rájuk.

A következő pontok között lesznek olyanok, amelyekről már korábban értesülhettek akár több forrásból is Egyrészt a beüzemelt fejlesztések és változások azonnal bekerülnek a frissítési listánkba, másrészt a nagyobb fejlesztésekről általában hírlevelet is küldünk. Harmadrészt a Facebook csoportunkban is hírt adunk róluk (de szerencsére az is sokszor előfordul, hogy mielőtt ezt megtehetnénk, a tagok már jelzik is a változást a többieknek).

Negyedik csatornaként pedig a blogunkon is megírjuk őket egy kissé részletesebben is kifejtve. Ez következik most. Jöjjenek az év eleje óta megvalósult fejlesztések.

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2017. február 08. szerda

Az internet világában a biztonságnak mindig is kiemelt szerepe volt. A felhasználók és a weboldal üzemeltetők közötti bizalmat elsősorban az alapozza meg, ha biztonságban cserélhetnek adatokat. Ugyanez fokozottan igaz az e-kereskedelemre, ahol olyan érzékeny információkat adhatnak meg a vevők a webáruházakban, mint például a bankkártya adatok.

Mi az SSL tanúsítvány és miért fontos egy webáruháznak?

A weboldalunk biztonságosabbá tételének egyik módja az SSL tanúsítvány beszerzése, amelynek megléte nemcsak ténylegesen megvédi az adatainkat a tolvajoktól, de megnöveli a bizalmat a vevőkben webáruházunk iránt.

Ebből a cikkből megtudhatjuk, hogy

  • Mi az SSL tanúsítvány és honnan ismerjük fel a használatát egy weboldalon?
  • Hogyan működik?
  • Miért fontos?
  • Mik az előnyei és hátrányai a használatának?
Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2017. január 31. kedd

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több ezer webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a januári győztesnek, az Aranyshop.hu-nak és csapatának.

Amennyiben szeretné, hogy az Ön által érdemesnek tartott webáruház is bekerüljön a jelöltek közzé, kérjük küldje be javaslatát ide kattintva.

Írta: Szávai Norbert - 2016. december 29. csütörtök

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több ezer webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a decemberi győztesnek, az Officemarket.hu-nak és csapatának.

1 2 3 4 5 Következő Utolsó

Találatok 1 - 10 / 93
Hívjon minket a 06-1/234-5012-es számon