Blog

Írta: Szávai Norbert - 2017. augusztus 15. kedd

Egy ügyfélszolgálat számára az a legfontosabb, hogy lehető legtöbb segítséget adja meg az ügyfeleknek oly módon, ahogy azt ők elvárják. És ez a ShopRenter ügyfélszolgálatánál sincs másképp.

A közismert és általunk is aktívan használt lehetőségek közé tartozik a telefonos ügyfélszolgálat, a chat-es kapcsolattartás, e-mail-es kommunikáció, élő workshop vagy szeminárium tartása különböző témákban.

Nemrég azonban egy új lehetőség kínálkozott számunkra, amely miatt nagyon izgatottak vagyunk: a WebSegéd. Reméljük az Ön tetszését is épp úgy el fogja nyerni, mint a miénket.

Lássuk hát, mi is ez!

banner.v1.jpg

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2017. július 31. hétfő

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több mint 2500 webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ebben a hónapban egy olyan webáruház nyert, amely egyedi és szép design megoldásokat alkalmaz. Emellett a marketingre, a potenciális vásárlók hatékony megszólítására is kiemelt figyelmet fordít.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a júniusi győztesnek, az Illatmuhely.hu-nak és csapatának.

Amennyiben szeretné, hogy az Ön által érdemesnek tartott webáruház is bekerüljön a jelöltek közzé, kérjük küldje be javaslatát ide kattintva.

Írta: Szávai Norbert - 2017. június 30. péntek

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több mint 2500 webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ebben a hónapban egy olyan webáruház nyert, amely weboldalának és folyamatainak kialakításában arra törekszik, hogy a vevő nemcsak megtalálja, amit keres, de a vásárlás után gyors vevőkiszolgálásban részesüljön, aminek köszönhetően később nagyobb eséllyel tér vissza vásárolni.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a júniusi győztesnek, a WebMall.hu-nak és csapatának.

2017. Június Hónap Webáruháza: Webmall.hu

Mielőtt megnéznénk a bemutatót, ismerkedjünk meg egy kicsit közelebbről a webáruházzal.

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2017. július 18. kedd

Amikor arról gondolkodunk, hogyan fogjuk megszerezni első vevőinket, általában a fizetett hirdetések jutnak eszünkbe, hiszen azok egy induló webáruház esetében is azonnal hozhatnak látogatókat, és amennyiben van kereslet a termékünkre, minden bizonnyal vásárlásokat is.

Ennek ellenére nem alapozhatjuk webáruházunk jövőjét teljes egészében a fizetett forrásokra, mivel az onnan érkező látogatókat könnyen elveszthetjük a jövőben, ha például emelkednek a hirdetési költségek, vagy a Facebook és a Google számunkra nem előnyös irányokba fejleszti tovább ezeket a hirdetési rendszereit.

Örök igazság, hogy minél több lábon áll egy webáruház (vagy bármilyen üzlet), annál kevésbé jelent potenciális veszélyforrást, ha ez egyik bevételi csatorna a jövőben kevésbé kezd el jól működni. Ezért figyelmünk egy részét az organikus látogatószerzésre kell fordítanunk.

Ezt támasztja alá az is, ha megvizsgáljuk a legsikeresebb webáruházak forgalmi forrásait olyan eszközök segítségével, mint például a SimilarWeb. Láthatjuk, hogy például az első négy helyezett esetében a legerősebb forgalmi forrás a kereső lesz, ez az érték 40% körül mozog.

Ha azt is megnézzük, hogy az organikus és fizetett keresések hogyan oszlanak el, elmondható, hogy körülbelül a látogatók egyharmada érkezik organikusan.

Hogyan ért el a HillVital webáruház  közel 500%-os bevételnövekedést az organikus forgalomból?

A keresőkből érkező organikus (mondhatni ingyenes) forgalom nem csak az „ára” miatt a legjobb forrás egy webáruháznak, de az innen érkező látogatók már tudják mit keresnek, így közelebb állnak a vásárláshoz, mint a csak nézelődő látogatók.

Más szóval a keresőkből érkező látogatók jobban konvertálnak a fizetős forrásokkal szemben, amiből egyenesen következik, hogy minél nagyobb lesz a keresési forgalom aránya egy webáruházban, annál nagyobb lesz annak összkonverziója is.

Ezért a webáruház tulajdonosoknak nem szabad szemet hunyniuk a keresőoptimalizálásban rejlő lehetőségek felett. Így volt ezzel a HillVital webáruház is, amely a ShopRenter SEO szolgáltatásait vette igénybe, hogy javítson az eredményein.

Büszkén mondhatjuk, hogy a segítségünkkel 6 hónap alatt a következő eredményeket születtek:

Az organikus keresési forgalomból

  • 186%-kal több oldalmegtekintést,
  • 277%-kal magasabb e-kereskedelmi konverziós rátát,
  • 298%-kal több tranzakciót és
  • 497%-kal több bevételt értek el mindössze 6 hónap alatt.

Mielőtt megnéznénk, hogyan is sikerült ez, ismerjük meg egy kicsit közelebbről a webáruházat.

Tovább...
Írta: ShopRenter - 2017. június 08. csütörtök

Újdonságok: MailChimp E-commerce integráció, hatékonyabb ügyfélszolgálat ...

Ebben a bejegyzésben szeretnénk összefoglalni azokat a fejlesztéseket és változtatásokat, amelyek az utóbbi időben a ShopRentert érintették.

Amennyiben azonnal szeretne értesülni az újdonságokról, kövesse nyomon a Frissítési listánkat, amelyet változás esetén Facebook csoportunkban is megosztunk, illetve ezentúl üzenetben is kiküldünk a ShopRenter admin felületén.

Emellett, ha bármilyen ötlete van, kérjük vegye fel kívánságlistánkba. Ezt a listát érdemes nyomon követni, és szavazni az ötletekre, mert ezzel teheti a legtöbbet azért, hogy egy kért fejlesztés mihamarabb elkészüljön.

Most pedig jöjjenek az április óta megvalósult fejlesztések.

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2017. május 31. szerda

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több mint 2500 webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ebben a hónapban egy olyan webáruház nyert, amely rendkívül barátságos módon szólítja meg a vásárlóit, az ügyfélszolgálatra külön hangsúlyt fektetve. Letisztult megoldásaival, világos kommunikációjával pedig a végletekig leegyszerűsítik a vásárlást a látogatóinak.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a májusi győztesnek, a Webfarmerbolt.hu-nak és csapatának.

2017. Május Hónap Webáruháza: Webfarmerbolt.hu

Mielőtt megnéznénk a bemutatót, ismerkedjünk meg egy kicsit közelebbről a webáruházzal és annak történetével.

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2017. május 11. csütörtök

Az e-kereskedelem nem egyszerű feladat, akár most kezdtünk bele az online értékesítésbe, akár már régóta van webáruházunk és csak növelni szeretnénk az eddig elért eredményeinket. Termékbeszerzés, készletgazdálkodás, marketing, ügyfélszolgálat, kereső- és konverzióoptimalizálás, számlázás, csak hogy néhány területet említsek.

Ráadásul az online világban a vásárlói elvárások is folyamatosan változnak, így nem lenne túlzás azt állítani, hogy sikert elérni az e-kereskedelemben már-már művészet.

De a "világ legjobb művészei mind tolvajok". Nem a szó hagyományos értelmében, hanem olyan értelemben, hogy másoktól merítünk ihletet, azaz ellopjuk az ötletüket és megismételjük a már jól bevált módszert. Austin Kleon Lopj úgy, mint egy művész című könyve a jobbnál jobb ötleteket és inspiráló tanácsokat ad, amelyek megtanítanak bennünket arra, hogyan találjuk meg a legjobbakat, másoljuk a taktikáikat és tegyük sajátunkká. Ha pedig gondot okozna megtalálni a legjobbakat, Tim Ferriss Tools of Titans című könyve tele van velük. 

hogyan_ertekesitsunk_online.jpg

Az e-kereskedelmi sikertörténetek, a legjobb praktikák, és a szakértői tippek segítenek a különböző méretű vállalkozásoknak optimalizálni a stratégájukat, és így tanulhatunk azoktól, akik már régóta benne vannak az üzleti életben.

Ebben a bejegyzésben összegyűjtöttük ezeket. A webáruházak életének minden aspektusát lefedő cikkek sokaságát osztjuk meg Önnel. Találni fog "hogyan" típusú cikkeket, sikertörténeteket, leírásokat. Egy szóval csupa olyan anyagot, amelyek segítségével időt és pénzt spórolhat, és hibákat kerülhet el. 

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2017. április 27. csütörtök

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több mint 2500 webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ebben a hónapban egy olyan webáruház nyert, amely világos küldetés tudattal gyártja és értékesíti termékeit, a webáruházuk kinézete pedig hűen tükrözi a termékek egyediségét és minőségét. Emellett nagy hangsúlyt fektetnek a tartalmak gyártására, legyen szó termékleírásokról vagy blogolásról.

Ezúton is szeretnénk gratulálni az áprilisi győztesnek, a Magisterproducts.hu-nak és csapatának.

Magisterproducts

Mielőtt megnéznénk a bemutatót, ismerkedjünk meg egy kicsit közelebbről a webáruházzal.

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2017. március 31. péntek

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több ezer webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a márciusi győztesnek, a Premiumolaj.hu-nak és csapatának.

Amennyiben szeretné, hogy az Ön által érdemesnek tartott webáruház is bekerüljön a jelöltek közzé, kérjük küldje be javaslatát ide kattintva.

Írta: Szávai Norbert - 2017. március 28. kedd

 Újdonságok: GoodID integráció, megújult kívánságlista és egyéb fejlesztések

Ebben a bejegyzésben szeretnénk összefoglalni azokat a fejlesztéseket és változtatásokat, amelyek az utóbbi időben a ShopRentert érintették, de még a blogunkon nem volt róluk szó.

A következő pontok között lesznek olyanok, amelyekről már korábban értesülhettek akár több forrásból is. Egyrészt a beüzemelt fejlesztések és változások azonnal bekerülnek a Frissítési listánkba, másrészt a nagyobb fejlesztésekről általában hírlevelet is küldünk. Harmadrészt a Facebook csoportunkban is hírt adunk róluk (de szerencsére az is sokszor előfordul, hogy mielőtt ezt megtehetnénk, a tagok már jelzik is a változást a többieknek).

Negyedik csatornaként pedig a blogunkon is megírjuk őket egy kissé részletesebben is kifejtve. Jöjjenek a február óta megvalósult fejlesztések.

Tovább...
1 2 3 4 5 Következő Utolsó

Találatok 1 - 10 / 99
Hívjon minket a 06-1/234-5012-es számon