Bevételnövelés Design Trendek Webáruház menedzselés

20 tipp, hogy felpezsdítsd több éves webáruházadat

12 perc olvasási idő Tippek webáruházakhoz

Van már egy több éve jól futó webáruházad, de úgy érzed ideje lenne valami újdonsággal feldobni? 

Azt gondolod, már megtaláltad a siker kulcsát, mert webáruházad jól teljesít, de kezd kicsit monotonná válni a webáruház üzemeltetése?

Akkor ez a cikk pont neked szól!

Összegyűjtöttünk most 20 tippet arra, hogy 

  • felpezsdítsd webáruházad életét,
  • újdonságokkal lepd meg új és meglévő vásárlóidat, és
  • új színt vigyél az e-kereskedői élet mindennapjaiba.

Ha szívesebben fogyasztasz tartalmakat audió formátumban, akkor olvasás helyett hallgasd meg a 20 tippet itt vagy Spotify-on.

#1 Válts arculatot

Egy több éve futó webáruház életében előbb-utóbb eljön az a pont, ahol kicsit (vagy éppen nagyon) fel kell frissíteni az arculatot. Hiszen a trendek folyamatosan változnak, és az az oldal, ami pár éve még menő volt, mára már elavultnak tűnhet.

Az évek alatt nemcsak a trendek változhatnak, de akár te magad, a webshop által képviselt értékek, vagy a célközönséged is. 

Ilyenkor érdemes leülni és átgondolni, hogy a webáruházad valóban azt az érzést és élményt adja-e át a látogatóknak és vásárlóknak, amit te szeretnél nyújtani nekik. Illetve érdemes megvizsgálnod azt is, hogy oldalad akár hazai, akár nemzetközi viszonylatban lépést tart-e a jelenlegi trendekkel.

Webshop sablon

Néhány tipp:

  • Webáruház sablonjának lecserélése egy termékkörhöz jobban passzolóra
  • Logó módosítása
  • A design színeinek megváltoztatása
  • Kommunikációs stílus felfrissítése

Arra azért érdemes odafigyelni, hogy ne drasztikus változásokat eszközöljünk rövid időn belül. Például ha egy eddig narancssárga oldal egyszer csak kékre vált és a logó is teljes mértékben megváltozik, akkor nehezen lesz beazonosítható a márka a korábbi vásárlóknak és összezavarodhatnak.

Az emberek többsége nehezen tör ki a megszokásokból, így a vásárlóinktól se várjuk el, hogy azonnal alkalmazkodni tudjanak, ha 180 fokot vesz a webáruházunk arculata. Gondolj csak bele milyen érzést keltene benned, ha holnaptól a Coca-Cola narancssárga színnel és teljesen más kinézetű logóval lenne elérhető.

Persze egy idő után alkalmazkodnak az emberek, de érdemes először kisebb változtatásokat eszközölni, ha csak nem indokolt valamiért az erős váltás.

Az arculatváltás során számos dologra kell odafigyelni (például színek jelentése, UX szempontok, stb), amelyet itt ebben a cikkben sajnos nem tudunk kifejteni, mindenképp érdemes kutatni és jól átgondolt döntéseket hozni. Na meg persze mérni az eredményeket, mert nem biztos, hogy amit elsőre kitalálunk, az rögtön működni is fog.

Ha sablon váltás mellett döntünk, akkor érdemes először ezt az útmutatót elolvasni és sandboxban kipróbálni az új design témát. Ha elégedettek vagyunk az eredménnyel és az éles oldalunkon is leváltjuk a sablont, akkor ajánlott tájékoztatni a látogatókat, hogy megújult a webáruház . Ezt könnyen meg lehet tenni egy bannerrel vagy az egyes sablonokban felül megjeleníthető információs sávval. Akár egy hírlevelet is küldhetsz ezzel felkeltve a korábbi vásárlóid figyelmét, hiszen a webáruházad megújulása jó ok lehet arra, hogy visszatérjenek az oldalra.

Sablon és arculatváltásra remek példa a Marathontime webáruház, amelynek evolúcióját képekben mutatjuk be:

Webáruház design evolúció
A Marathontime webáruház 2016-ban
Webáruház design evolúció
A Marathontime webáruház 2018-ban
Webáruház design evolúció
A Marathontime webáruház 2021-ben, amely márciusban a Hónap Webáruháza díjat is elnyerte.

#2 Terjeszkedj külföldre

Ha már sikeres vagy a hazai piacon, akkor érdemes belépni külföldre is webáruházaddal, hogy még nagyobb vásárlói bázisra tehess szert.

Érdemes a szomszédos országokban gondolkozni elsőként, ilyen lehet Ausztria vagy Szlovákia, amely e-kereskedelmi szempontból remek választás lehet.

Szerencsére ma már van segítség ehhez is, így nem kell a külföldi terjeszkedés során neked utánajárni mindennek. Ilyen szakértő partner lehet az Everigo, akik kifejezetten erre specializálódtak.

#3 Indíts új webáruházat

Meglévő e-kereskedelmi tapasztalatodat könnyedén hasznosíthatod egy új webáruházban is, ahol már nem kell ugyanazokat a hibákat elkövetned még egyszer. Így sokkal gyorsabban és sokkal hatékonyabban válhat sikeressé az új online boltod is.

Új webáruházat több okból is érdemes indítani, ha már egy ideje benne vagy az online kiskereskedelemben:

  • Célozz meg egy réspiacot: Kiragadhatsz csupán néhány terméket a termékkínálatodból és a niche marketing eszközeivel egy szűkebb piacot is meghódíthatsz.
  • Legyél a saját konkurenciád: Létrehozhatsz egy úgynevezett “gyerekboltot”, ami a “szülőbolt” másolata lényegében. Az így létrehozott új webáruházat ugyanúgy személyre szabhatod. A klónboltok által te magad lehetsz a saját konkurenciád, így még nagyobb részét uralhatod a célpiacodnak.
  • Lépj be egy új területre: Meglévő e-kereskedelmi tudásadat egy teljes új termékkörre felépített webáruházban is kamatoztathatod.

Vágj bele még ma! Hozd létre új Shoprenteres webáruházadat 14 napos ingyenes próbaidőszakkal!

Ingyenes webáruház indítása

#4 Légy jelen offline is

Az emberek szeretik a személyes kapcsolatokat és sokkal nagyobb bizalmat tudsz kialakítani a vásárlókkal, ha személyesen is láthatnak téged és a termékeidet. Egy jó beszélgetés hatására könnyebben kialakul a szimpátia és olyan kérdésekre is választ adhatsz, amelyeket talán online vásárlás során fel sem tesznek a látogatók, hanem inkább csak bezárják az oldalt, mert kétségeik vannak a termék vagy a vásárlás kapcsán.

Bátran tarts offline eseményeket vagy csatlakozz mások által szervezett eseményekhez, ahol az érdeklődőiddel vagy akár a meglévő vásárlóiddal tudsz találkozni. Ne csak vásárlóid legyenek, hanem építs egy aktív közösséget! Erre lehet remek alkalom például egy workshop, egy termékkóstoló, egy előadás vagy bármilyen más esemény. 

Néhány példa offline eseményekre:

  • környezettudatos termékeket értékesítő webáruház: kézműves szappan készítő workshop, előadás a környezettudatos életmódról
  • egészséges ételeket értékesítő webáruház: termékkóstoló egy sport rendezvényen, főzős workshop vagy egy vacsora est, ahol a webáruház termékeiből készül a vacsora
  • kerékpárokat értékesítő webáruház: BMX bemutató, játékos kresz verseny kicsiknek, biciklitúra a Balaton körül

És ha már az offline jelenlétről beszélünk, akkor van még egy dolog…

Egy webáruház életében természetesen elengedhetetlen az online marketing területeinek kiaknázása, de mi a helyzet a hagyományos, offline marketing eszközökkel? Ilyen például a szórólap, az óriásplakát, a liftes hirdetés, a magazinok és újságok, a TV-s vagy rádiós reklám, stb.

Még ha nem is rendelkezel fizikai üzlettel, akkor is érdemes elgondolkoznod azon, hogy az offline térben is reklámozd webshopodat, hiszen új emberekhez érhetsz el és meglévő vásárlóidnál is növelheted a bizalmat, ha minél több helyen találkoznak webáruházaddal.

Félsz attól, hogy nehezen mérhető az offline hirdetések hatékonysága és nem akarod csak égetni rájuk a pénzedet? Bár nem webáruházas példa, de pont a napokban találkoztam az AlphaVet liftes hirdetésével, amely szuper megoldást talált erre a problémára. 

Liftes hirdetés - offline marketing webshopoknak

Miért ne ajánlhatnál fel te is egy olyan egyedi, de könnyen megjegyezhető kuponkódot az offline hirdetéseidben, amelynek eredményét egyértelműen tudod mérni? Ha nem próbálod ki, biztos nem fog működni. 

#5 Hozz létre egy zárt Facebook csoportot

Az előző tippnél is említettük a közösségépítés fontosságát, viszont ezt ugyanúgy megteheted az online térben is – talán még könnyebben is. 🙂 

Ilyen zárt csoportot hozott létre a Csuporka bolt is Csuporka csevegő néven, melynek célja, hogy egy baráti kör alakuljon meg, hasonló gondolkodású, környékbeli emberekből. 

Zárt facebook csoport

Szintén jó példa a Marathontime webáruház életmódváltó program által létrehozott zárt Facebook csoport.

Zárt Facebook csoport webáruházaknak

Egy ilyen csoportban nem csak a tapasztalatcsere valósulhat meg, hanem exkluzív tartalmakkal és különleges akciókkal lepheted meg a csoport tagjait, amely ösztönzésként is szolgál, hogy miért érdemes a csoport tagjává válni.

#6 Vigyél bele egy kis játékosságot!

Akkor fogsz igazán emlékezetes maradni a vásárló fejében, ha egy igazi élményt nyújtasz a vásárlás során. Ilyen apró, de izgalmas dolog lehet egy teszt beillesztése, amellyel utána személyre szólóan tudsz termékeket ajánlani.

Például a Kapucziner oldalán a Melyik kávé illik hozzám? teszt segítségével egy személyre szabott ajánlást fog kapni a látogató. Ezzel a döntéshozatalt is támogathatod, illetve egy extra élményt is viszel a vásárlási folyamatba. 

Teszt a látogatóknak

A játékosságot többféle módon is beépítheted webáruházad mindennapjaiba. Lépj túl a megszokott kuponkódos kampányokon és vigyél bele valami kis csavart! Például rejts el valami az oldaladon, amit meg kell találniuk, vagy valamilyen feladvány megoldása által tudjanak csak hozzájutni az ajánlathoz. 

Ne szabj határt a kreativitásodnak! Merj bátran úttörő ötletekkel előállni és csinálj valami olyat, amivel felébresztheted a kalandvágyat az emberekben.

Ördög Nóri és Nánási Pál például azt találták ki a Valentin-napi akciójuk során, hogy akik a Nekem a Webshopban vásároltak, azok kaptak egy kódot, amelyből csupán az egyik nyitotta a balatoni kisboltjukban lévő széf ajtaját. Eredményként kígyózó sorok álltak a kisbolt előtt, mert izgatottan várták az emberek, hogy vajon az ő kódjukkal fog-e kinyílni a nyereményt tartalmazó széf.

Nyereményjáték hirdetése

#7 Alkalmazz új marketing szoftvereket

A marketing egy kimeríthetetlen terület, ahol mindig lehet tesztelni egy új ötletet, egy új megoldást. Sose lehet azt mondani, hogy “én már kimaxoltam webáruházam marketingjét”. 

Vegyük például a marketing szoftvereket. Példának okáért felsorolunk néhány olyan szoftvert, amit mindenképp érdemes kipróbálnod, de természetesen az eszközök tárháza mondhatni végtelen, így ne állj meg ezeknél, kutass és tesztelj minél több megoldást!

  • OptiMonk: Ódzkodtál eddig a használatától, mert idegesítőnek tartod a pop-upokat? Pedig az OptiMonk bőven túlmutat az “idegesítő popup-ok” sztereotípiáján. Számos formában tudod alkalmazni a ügyfélélmény növelése érdekében.
Optimonk - A digitális ügyfélélmény optimalizálás
  • Embedi: Ha aktívan jelen vagy az Instagramon is, akkor érdemes használni ezt a Shoprenter Alkalmazást. Segítségével könnyedén megjelenítheted Instagram fotóidat a webáruház oldalán is.
Embedi - Instagram beágyazása webáruházba
  • Dialogity: A webshopon belüli chat segítségével könnyen kapcsolatba léphetsz vásárlóiddal, megválaszolhatod kérdéseiket és navigálhatod őket.
  • Niftyimages: Ez egy olyan szuper szoftver, amelyet mi magunk is használunk a kampányaink során. A Niftyimages segítségével személyre szabott képeket tudsz készíteni automatizáltan.
Nifytimages - személyre szabott képek

A lista még bőven folytatódhatna, most csak néhány inspirációs példát mutattunk neked. Böngéssz a neten és proaktívan keresd a legújabb, leghatékonyabb és legkreatívabb megoldásokat, amelyek támogatják webáruházad működését. Kísérletezz bátran és próbálj ki új dolgokat, hogy kitűnj a tömegből.

#8 Próbálj ki új marketing csatornákat

Biztos, hogy minden platformot kipróbáltál már? Vonj be olyan új marketing csatornákat, amelyeket eddig nem használtál.

A jól megszokott Facebook, Instagram és YouTube mellett ilyen lehet még a Pinterest, a TikTok, a Twitter (főleg ha külföldi piacra is célzol), különféle fórumok és egyéb közösségi platformok.

Emellett érdemes lehet az influencer marketinget is kipróbálnod és itt nem feltétlenül kell a több százezres követőbázissal rendelkező hírességekre gondolnod. Egyre több olyan érdekes személy található a social media felületeken, akik pár ezer követővel egy-egy területen jelennek meg véleményvezérként. Érdemes velük megállapodást kötnöd, hiszen árban is lényegesen kedvezőbb, mint a nagy celebek, illetve a követőbázisuk is sokkal elkötelezettebb és aktívabb általánosságban. 

Akár azt is megteheted, hogy valamilyen előnyt biztosítasz azon vásárlóidnak, akik publikusan posztolnak a termékedről és használnak mondjuk egy adott hashtaget. Ez az előny lehet akár egy kedvezmény, vagy valamilyen ajándék termék.

Ha például megnézed a GymBeam oldalát, láthatod, hogy ők erősen építenek az influencer marketingre.

Influencer marketing webáruházaknak

Ha pedig kilépünk az online világból, akkor pedig ne felejtsd el az offline marketing csatornákat se, amelyről a 4. tippnél már beszéltünk.

#9 Szélesítsd termékkínálatodat

Bővítsd termékportfóliódat néhány új termékkel, amik eddig nem voltak elérhető webáruházadban. Ha kicsit tanácstalan vagy, hogy mik is lehetnének ezek, akkor érdemes a dropshipping szolgáltatók termékkínálatában szétnézni. Ott biztosan találni fogsz valami olyat, ami a te termékkörödhöz passzol, de eddig hiányzott az oldaladról.

Vagy nézz szét a konkurenciánál, hogy ők milyen termékeket értékesítenek, esetleg kérdezd meg konkrétan a vásárlóidat, hogy milyen termékeket vásárolnának még szívesen a honlapodról.

#10 Válj nagykereskedővé

Ha termékeidre már van kereslet, akkor miért ne lépnél szintet és válnál nagykereskedővé, hogy mások is értékesíthessék termékeidet? Szerencsére a dropshippingnek köszönhetően ez ma már rendkívül egyszerű. 

A Syncee beszállítóknak nevű alkalmazással könnyedén tovább értékesítheted kínálatodat több mint 60.000 online dropshipping kereskedőnek.

Syncee alkalmazás - Legyél beszállító

#11 Értékesíts szolgáltatást is

Eddig csak termékeket értékesítettél? Itt az ideje bővíteni kínálatodat kapcsolódó szolgáltatásokkal is! 🙂

Mire is gondolunk? Mutatunk néhány példát:

  • Táplálkozási tanácsadás egy egészséges ételeket értékesítő webáruházban
  • Állapotfelmérés környezettudatossági szempontból a lakás és a szokások megvizsgálásával, majd ezt követően személyre szabott tanácsok
  • Laptop vásárlás esetén üzembehelyezés biztosítása

A legtöbb területen lehet találni olyan kiegészítő szolgáltatásokat, amelyet nagy örömmel fognak a vásárlók igénybe venni.

#12 Alakíts ki előfizetéses rendszert

Ne csak termékeket árulj, hanem biztosítsd a folyamatos értékesítést különféle előfizetések biztosításával, ha olyan termékkörrel foglalkozol, amit időnként újravásárol az ember.

A Horizont Sörök webáruház például féléves és éves sörelőfizetést biztosít, amely havi 12 sört tartalmaz.

Előfizetéses rendszer

Néhány további tipp:

  • Kutyaeledel előfizetés kis, közepes és nagy kutyák számára, így megfelelő időközönként érkezik a vevőhöz a kutyatáp, nem kell mindig újra rendelnie.
  • Könyv előfizetés különféle témakörökben, ahol havonta érkezik meghatározott számú könyv a vásárlóhoz.
  • Havi meglepetés csomagok, amelybe változatos módon belecsempészheted a termékeidet.

#13 Adj hozzá galéria menüpontot

A termékkategóriákon túl hozz létre egy külön Galéria menüpontot is, ahol különféle módon szemléltetheted a termékeidet. Ezzel a vizuális megerősítéssel bizalmat és hitelességet tudsz nyújtani a látogatóidnak. 

Fontos viszont, hogy ne csak a termékképekkel töltsd meg a galériát, hanem akár bemutathatod a gyártási folyamatokat, vagy a termék használata során készült képeket, esetleg a vásárlók által küldött fotókat. Ha van fizikai üzleted, vagy offline eseményeken is meg szoktál jelenni webáruházaddal, akkor azokról is jöhetnek ide a képek. 😉

A Baby Wash például előtte-utána képekkel töltötte fel galéria menüpontját, ahol az eddigi munkáikat mutatták be.

Galéria menü a webáruházban

#14 Készíts új termékképeket

Ha már az előző pontban képekről volt szó, akkor gondoljunk picit a termékképekre is. Mikor volt, hogy utoljára frissítetted meglévő termékeid fotóit? Érdemes lehet néhány új termékfotóval feldobni termékoldalaidat. Válassz egy új környezetet nekik, fotózd le őket más kontextusban, más szögből. Mutasd be akár használat közben is, akár részleteiben, vagy gyártási fázisokban termék jellegétől függően.

Termékfotózás

Például ha női táskákat árulsz és szeretnéd vizualizálni a termék méretét, akkor egy képen mutasd be magát a terméket és azt, hogy mennyi minden fért bele abba a táskába. Ez a döntéshozatalt is könnyíti, ha látja a vásárló, hogy abba a táskába belefér-e egy fél literes ásványvíz mellé a telefon, a nagyméretű pénztárca, vagy sem.

Emellett érdemes kipróbálnod az egyre népszerűbb 360 fokos képeket is, amely által a vásárló a termékedet minden irányban meg tudja nézni még vásárlás előtt. 

#15 Forgass egy reklámfilmet

Ha az előző tipp alapján felfrissítetted webáruházad néhány új, menő termékképpel, akkor érdemes elgondolkozni a videókon is. Akár a termékekhez is gyárthatsz videókat, de mi itt inkább a reklámfilmre szeretnénk felhívni a figyelmedet.

Egy profin elkészített reklámfilm óriási meggyőző erővel rendelkezhet és a bizalmat is erősítheti a vásárlókban. Egy ilyen videót a kezdőoldaladra is beilleszthetsz, de a közösségi médiákban, vagy YouTube hirdetésként is jól felhasználhatsz.

A reklámfilmben bemutathatod akár a történetedet, akár a termékeidet picit közelebbről, a célkitűzéseidet és a folyamatokat is. Ezáltal közelebb kerülhetsz a vásárlókhoz, akik sokkal személyesebbnek fogják már így érezni az egész vásárlási élményt, hisz úgy érzik, picit jobban megismertek téged, közelebb kerültek hozzád és azonosulni tudtak veled.

#16 Hozz létre egy mobilos alkalmazást

Az emberek szinte már le se teszik a kezükből a telefont és egyre több mindent intéznek el a telefonjuk segítségével. Bár webáruházadból mobilról is tudnak rendelni, de egy külön alkalmazás segítségével még inkább tudod fokozni a vásárlói élményt.

Egy alkalmazás jobban szem előtt van, nem kell a böngészőbe bepötyögni a webáruház nevét. Ezentúl sokkal könnyebben kezelhető a vásárló saját profilja, a korábbi vásárlásai, a hűségpontjai, stb.

Push értesítések segítségével pedig könnyedén elérheted őket különleges ajánlataiddal, vagy értesítheted őket, ha eljött az újrarendelés ideje, mert várhatóan már kezd elfogyni a korábban vásárolt termék (például szappan, sampon, kutyaeledel, fehérjepor, stb). 

Akár egy belső chatet is beépíthetsz az alkalmazásba, hogy vásárlóid könnyebben elérhessenek téged és gyorsan meg tudd válaszolni kérdéseiket.

Ez csak néhány példa volt, de számtalan funkciót beépíthetsz az alkalmazásba, amellyel a vásárlói lojalitást tudod erősíteni. Ha segítségre lenne szükséged telefonos alkalmazás fejlesztés kapcsán, keresd bátran szakértőnket, a RiseApp Studio-t.

#17 Vedd igénybe a profik segítségét

Időnként egy külső szemlélő teljesen máshogy látja a munkánkat, mint mi magunk, akik nap mint nap benne vagyunk. Ezért hasznos lehet szakértők segítségét igénybe venni, akár csak tanácsadás szintjén, akár pedig kivitelezésben. 

Egy-egy területre specializálódott szakértő már profi a saját munkájában, így magadnak is időt spórolhatsz meg, ha rájuk bízol bizonyos dolgokat, legyen szó akár marketingről, akár üzemeltetésről, akár designról vagy az e-kereskedelem más területéről.

A partner olyan dolgokra tud rávilágítani és olyan tanácsokat tud adni neked, amelyekre magadtól talán nem, vagy csak később jöttél volna rá, így akár egy teljesen új szemléletet vihetnek bele a mindennapokba.

#18 Működj együtt más webáruházakkal

Remek megoldás lehet, ha keresel más olyan webáruházakat, akikkel hasonló a célközönségetek, csak más-más termékkört értékesítetek számukra. Egy összefogás keretén belül egymást tudjátok erősíteni.

Vegyünk például egy fitt ételekkel és egy sporteszközökkel foglalkozó webáruházat. A két webshop célközönsége között biztosan lesznek olyanok, akiket mindkét webáruház kínálata érdekel. 

Ebben az esetben a két webáruház egy közös kampányt hozhat létre, ahol a vásárlás mellé egy kuponkódot biztosítanak, amelyet a másik webáruházban tudnak érvényesíteni. 

Így új emberekhez érhetsz el, új vásárlókat gyűjthetsz és a bizalmat is erősítheted a vásárlókban, akik azt fogják gondolni, hogy “De jó, az újonnan vásárolt pilates gépem mellé most még akciósan vehetek diétás élelmiszereket is!”, vagy éppen fordítva.

#19 Támogass másokat

Amivel még igazán kitűnhetsz a versenytársak közül, az az, ha látják, hogy komoly figyelmet fordítasz arra, hogy másokat is támogass. Erre lehet jó példa:

  • CSR tevékenység: Közösségi felelősségvállalás támogass egy jó célt. Például a 4tress a megvásárolt karkötők után fákat ültet el.
CSR tevékenység webáruházban

Másik jó példa a Kolly Fitness webáruház, akik menhelyi kutyákat támogatni a Diva Box termék megvásárlása után.

CSR tevékenység webshopban
  • Szponzorálj eseményeket: Járulj hozzá egy számodra szimpatikus és/vagy termékportfóliódhoz illő esemény megvalósulásához. Szponzorként megjelenni egy nagyobb esemény a hitelességet erősíti.
  • Indíts mentorprogramot: Oszd meg tudásodat és tapasztalatodat másokkal is és segítsd őket elérni céljaikat! Itt gondolhatunk arra is akár, hogy tapasztalt e-kereskedőként újonnan induló webáruházaknak nyújtasz szakmai támogatást (nyilván célszerű nem a konkurenciának 🙂 ), de ide tartozhat az életmódváltó program is, amit a korábban említett Marathontime webáruház is elindított.

Ezek a kezdeményezések mind egy plusz okot fognak jelenti a vásárló fejében, amikor arról kell döntenie, hogy nálad vagy a konkurenciánál fog-e vásárolni.

#20 Jelentkezz versenyekre

Ha már több évnyi munkád van a webáruházad mögött, akkor miért ne mérettetnéd meg magad? 🙂 

Számos olyan verseny létezik, ahová benevezhetsz a webáruházaddal és rivaldafénybe kerülhetsz, ha sikerül díjat nyerned. 

Az elnyert díjakat webáruházadban kommunikálhatod és mint sok előző tipp, ez is a hitelességet és a bizalmat fogja építeni a látogatókban.

Ilyen verseny például Az Ország Boltja, Az Év Webshopja, vagy a Hónap Webáruháza, amelyre itt tudsz jelentkezni.

Beszéld át ötleteidet szakértőinkkel és kérj tőlünk tanácsot konzultáció keretén belül!

Webshop optimalizálás konzultáció

Te melyiket fogod először kipróbálni? Van esetleg más bevált tipped az itt felsoroltakon kívül? Oszd meg velünk kommentben a cikk alatt! 🙂 

Legfrissebb bejegyzések

Előző bejegyzés:
Futárszolgálat árak összehasonlítása
Futárszolgálat árak összehasonlítása és értékelése

Amikor az e-kereskedelemről van szó, az egyik legfontosabb tényezőként kétségtelenül a futárszolgálatokat érdemes megemlíteni. ...Elolvasom

Close