Újdonság

Újdonság: Webshippy integráció – Raktározás, csomagolás, számlázás és kiszállítás egyben

3 perc olvasási idő Újdonság: Webshippy integráció - Raktározás, csomagolás, szállítás és számlázás egyben

Nemrég élesítésre került egy új integrációs lehetőség a ShopRenterben, amelynek köszönhetően Ön akár a teljes logisztikai folyamatát kiszervezheti, azaz megszabadulhat a raktározás, csomagolás, számlázás és a kiszállítás gondjaitól. Mindemellett alacsonyabb szállítási díjakhoz és nemzetközi piacokhoz is hozzáférhet.

A megoldás neve Webshippy Fullfillments. Bejegyzésünkben megnézzük, hogy mire is képes ez a rendszer a ShopRenterrel összekapcsolva, és segítünk a beállításban is.

Webshippy integráció

A Webshippy 2016 elején kezdte meg a működését Magyarországon, mint az első, amerikai mintára kialakított, kiszervezett
logisztikai rendszert nyújtó vállalat.

A szolgáltatás lényege, hogy a forgalmazott termékeinket tárolják, majd a webáruházunkba beérkező megrendeléseket összekészítik, szakszerűen csomagolják, a nevünkben kiszámlázzák és a vásárlóinkhoz eljuttatják itthon és külföldön egyaránt, utánvét kezeléssel.

Ehhez egy általuk fejlesztett rendelés-kezelő és csomagolás-optimalizáló szoftvert használhatunk, amely képes kapcsolódni a ShopRenterhez. Az összekapcsolás után a rendelések szinkronizálása valós időben történik, így a készleten lévő termékeinket a Webshippy munkatársai azonnal fel tudják dolgozni, így a lehető leggyorsabban történik a vevők kiszolgálása.

A rendszerben bármikor részletes információkhoz jutunk hozzá a csomagjaink állapotáról, a szállítási költségekről, vagy az utánvétek beérkezésének pontos időpontjáról.

A megvalósult kiszervezett logisztika által megszabadulhatunk a termékek tárolásával, készletezésével és a rendelések összeállításával, postázásával járó fix költségektől és vesződségektől, amelyek egy átlagos webáruház erőforrásainak jelentős részét felemésztik.

Miért éri meg kiszerveznünk a logisztikát?

A logisztika kiszervezésével nem kell raktárat bérelnünk, raktári alkalmazottak béreivel és járulékaival kalkulálnunk, ezáltal a fix költségeink drasztikusan lecsökkennek, a logisztikát érintő költségek pedig átkerülnek a változó költségek közé.

Ez összességében azt eredményezi, hogy a webáruházunk fedezeti pontja (amikor a vállalkozásunkba fektetett pénz megtérül) előbbre hozható, így a megtermelt bevételeinket a növekedésre, terjeszkedésre, illetve raktárkészletünk növelésére fordíthatjuk.

Előnyök:

  • Alacsonyabb szállítási költségek
  • Kalkulálható logisztikai költségek
  • Kedvezőbb nemzetközi szállítás
  • Külföldi utánvét kezelés
  • Professzionális csomagolás
  • Minimalizált hibaszázalék
  • Minimalizált fix költségek
  • Nincs logisztikai HR igény
  • Gyorsabb megtérülés

Hogyan működik?

  1. Raktárkészletünket közvetlenül a Webshippy által biztosított logisztikai központok valamelyikébe szállíttathatjuk, ahol addig tárolják őket, amíg kiszállításra nem kerülnek.
  2. Az összekapcsolás után a rendelések automatikusan szinkronizálásra kerülnek és láthatóvá válnak a Webshippy szoftverében.
  3. A beérkezett megrendelések tételeit azonnal összeszedik, csomagolják és online számlázó programunkkal a nevünkben kiszámlázzák, a számlát nyomtatva vagy elektronikusan kiküldve.
  4. Az összeállított csomagokhoz a legoptimálisabb logisztikai alvállalkozó címkéit generálják és a csomagokat aznap kézbesítik a futárcég számára, így azok akár másnapra célba érhetnek.
  5. A hazai vagy külföldi utánvétes csomagjaink ellenértékét begyűjtik és heti elszámolással az általunk megadott Forint, vagy deviza számlára továbbítják a legköltség-hatékonyabb pénztovábbítási eszközök használatával.
  6. Az át nem vett csomagokat automatikusan visszavételezik, a kiállított számlákat a rendszerük a háttérben sztornózza.

Mennyibe kerül?

Árazási modellükben csak azért kell fizetnünk, amit valóban igénybe veszünk. A díj két tételből tevődik össze.

Szállítási díj: a futárszolgálatoknál elért mennyiségi kedvezményeknek köszönhetően már kis csomagmennyiségnél is versenyképes árakkal dolgoznak.

Csomagkezelési díj: ez tartalmazza a termékek tárolását, a rendelések összeállítását, az alap csomagolóanyag árát, a számla elkészítését és a legjobb futárcég címkéinek legenerálását.

Az így összeadódó díjak nagy valószínűséggel kedvezőbbre jönnek ki, mint ha saját magunk végeznénk a logisztikai feladatokat.

ShopRenter összekötése a Webshippy rendszerével

A Webshippy rendszerében navigáljunk a Beállítások/Webáruházak kezelése oldalra, ahol tetszőleges számú webáruházat rendelhetünk hozzá a fiókunkhoz.

Webáruházak kezelése

A ShopRenter logóra kattintva hozzáadhatunk egy új webáruházat.

Webáruház hozzáadása

A felugró ablakban adjuk meg a webáruházunk nevét, egy rövidített nevet, valamint a boltunk elérési útvonalát, és kattintsunk a Létrehozás gombra.

Új webáruház hozzáadása

Ezzel webáruházunk hozzárendelésre került a fiókunkhoz. Ahhoz, hogy létrehozzuk a kapcsolatot a két rendszer között, meg kell adnunk a ShopRenter API felhasználónevet, jelszót, valamint a boltunk ShopRenter URL címét (boltneve.shoprenter.hu). Ezeket a ShopRenter adminisztrációs rendszeréből szerezhetjük meg.

ShopRenter adatok megadása

Az admin felületre belépve válasszuk a Beállítások> Integrációk> Logisztika> Webshippy – Kiszervezett logisztika menüpontot. Az itt található API felhasználónevünket, jelszavunkat illesszük be a Webshippy felületén a megfelelő mezőkbe.

A Webáruház beállításai között további működést szabályozhatunk, például, hogy szinkronizálja-e vissza a rendszer az árukészletet a Webshippy rendszeréből vagy sem.

Ha bármilyen további kérdése volna a Webshippy használatával és beállításával kapcsolatban, keresse nyugodtan a Webshippy ügyfélszolgálatát vagy hívja a központi telefonszámunkat hétköznapokon 09-17 óra között.

Legfrissebb bejegyzések

Előző bejegyzés:
A webshopok és a GDPR – Jogi útmutató

Nagy valószínűséggel már minden érintett hallott a május 25-től alkalmazandó általános adatvédelmi rendeletről (GDPR). ...Elolvasom

Close