Nemrég élesítésre került egy új integrációs lehetőség a ShopRenterben, amelynek köszönhetően Ön akár a teljes logisztikai folyamatát kiszervezheti, azaz megszabadulhat a raktározás, csomagolás, számlázás és a kiszállítás gondjaitól. Mindemellett alacsonyabb szállítási díjakhoz és nemzetközi piacokhoz is hozzáférhet.
A megoldás neve Webshippy Fullfillments. Bejegyzésünkben megnézzük, hogy mire is képes ez a rendszer a ShopRenterrel összekapcsolva, és segítünk a beállításban is.
A Webshippy 2016 elején kezdte meg a működését Magyarországon, mint az első, amerikai mintára kialakított, kiszervezett
logisztikai rendszert nyújtó vállalat.
A szolgáltatás lényege, hogy a forgalmazott termékeinket tárolják, majd a webáruházunkba beérkező megrendeléseket összekészítik, szakszerűen csomagolják, a nevünkben kiszámlázzák és a vásárlóinkhoz eljuttatják itthon és külföldön egyaránt, utánvét kezeléssel.
Ehhez egy általuk fejlesztett rendelés-kezelő és csomagolás-optimalizáló szoftvert használhatunk, amely képes kapcsolódni a ShopRenterhez. Az összekapcsolás után a rendelések szinkronizálása valós időben történik, így a készleten lévő termékeinket a Webshippy munkatársai azonnal fel tudják dolgozni, így a lehető leggyorsabban történik a vevők kiszolgálása.
A rendszerben bármikor részletes információkhoz jutunk hozzá a csomagjaink állapotáról, a szállítási költségekről, vagy az utánvétek beérkezésének pontos időpontjáról.
A megvalósult kiszervezett logisztika által megszabadulhatunk a termékek tárolásával, készletezésével és a rendelések összeállításával, postázásával járó fix költségektől és vesződségektől, amelyek egy átlagos webáruház erőforrásainak jelentős részét felemésztik.
Miért éri meg kiszerveznünk a logisztikát?
A logisztika kiszervezésével nem kell raktárat bérelnünk, raktári alkalmazottak béreivel és járulékaival kalkulálnunk, ezáltal a fix költségeink drasztikusan lecsökkennek, a logisztikát érintő költségek pedig átkerülnek a változó költségek közé.
Ez összességében azt eredményezi, hogy a webáruházunk fedezeti pontja (amikor a vállalkozásunkba fektetett pénz megtérül) előbbre hozható, így a megtermelt bevételeinket a növekedésre, terjeszkedésre, illetve raktárkészletünk növelésére fordíthatjuk.
Előnyök:
- Alacsonyabb szállítási költségek
- Kalkulálható logisztikai költségek
- Kedvezőbb nemzetközi szállítás
- Külföldi utánvét kezelés
- Professzionális csomagolás
- Minimalizált hibaszázalék
- Minimalizált fix költségek
- Nincs logisztikai HR igény
- Gyorsabb megtérülés
Hogyan működik?
- Raktárkészletünket közvetlenül a Webshippy által biztosított logisztikai központok valamelyikébe szállíttathatjuk, ahol addig tárolják őket, amíg kiszállításra nem kerülnek.
- Az összekapcsolás után a rendelések automatikusan szinkronizálásra kerülnek és láthatóvá válnak a Webshippy szoftverében.
- A beérkezett megrendelések tételeit azonnal összeszedik, csomagolják és online számlázó programunkkal a nevünkben kiszámlázzák, a számlát nyomtatva vagy elektronikusan kiküldve.
- Az összeállított csomagokhoz a legoptimálisabb logisztikai alvállalkozó címkéit generálják és a csomagokat aznap kézbesítik a futárcég számára, így azok akár másnapra célba érhetnek.
- A hazai vagy külföldi utánvétes csomagjaink ellenértékét begyűjtik és heti elszámolással az általunk megadott Forint, vagy deviza számlára továbbítják a legköltség-hatékonyabb pénztovábbítási eszközök használatával.
- Az át nem vett csomagokat automatikusan visszavételezik, a kiállított számlákat a rendszerük a háttérben sztornózza.
Mennyibe kerül?
Árazási modellükben csak azért kell fizetnünk, amit valóban igénybe veszünk. A díj két tételből tevődik össze.
Szállítási díj: a futárszolgálatoknál elért mennyiségi kedvezményeknek köszönhetően már kis csomagmennyiségnél is versenyképes árakkal dolgoznak.
Csomagkezelési díj: ez tartalmazza a termékek tárolását, a rendelések összeállítását, az alap csomagolóanyag árát, a számla elkészítését és a legjobb futárcég címkéinek legenerálását.
Az így összeadódó díjak nagy valószínűséggel kedvezőbbre jönnek ki, mint ha saját magunk végeznénk a logisztikai feladatokat.
ShopRenter összekötése a Webshippy rendszerével
A Webshippy rendszerében navigáljunk a Beállítások/Webáruházak kezelése oldalra, ahol tetszőleges számú webáruházat rendelhetünk hozzá a fiókunkhoz.
A ShopRenter logóra kattintva hozzáadhatunk egy új webáruházat.
A felugró ablakban adjuk meg a webáruházunk nevét, egy rövidített nevet, valamint a boltunk elérési útvonalát, és kattintsunk a Létrehozás gombra.
Ezzel webáruházunk hozzárendelésre került a fiókunkhoz. Ahhoz, hogy létrehozzuk a kapcsolatot a két rendszer között, meg kell adnunk a ShopRenter API felhasználónevet, jelszót, valamint a boltunk ShopRenter URL címét (boltneve.shoprenter.hu). Ezeket a ShopRenter adminisztrációs rendszeréből szerezhetjük meg.
Az admin felületre belépve válasszuk a Beállítások> Integrációk> Logisztika> Webshippy – Kiszervezett logisztika menüpontot. Az itt található API felhasználónevünket, jelszavunkat illesszük be a Webshippy felületén a megfelelő mezőkbe.
A Webáruház beállításai között további működést szabályozhatunk, például, hogy szinkronizálja-e vissza a rendszer az árukészletet a Webshippy rendszeréből vagy sem.
Ha bármilyen további kérdése volna a Webshippy használatával és beállításával kapcsolatban, keresse nyugodtan a Webshippy ügyfélszolgálatát vagy hívja a központi telefonszámunkat hétköznapokon 09-17 óra között.