Egyedi design

Hozd ki a maximumot a webáruházadból egyedi UX tervezéssel

Webáruházadhoz olyan egyedi designt tervezünk és készítünk, amely kutatásokra építve, kimutathatóan növeli bevételeidet

Érdekel
Egyedi designt tervezünk neked

Mikor van szükséged egyedi designra?

Konverzió növekedés

Megnőtt a mobil forgalmad, de alacsony a konverziód mobilon

2022-ben a reszponzív design már nem elég. Ha ki akarod használni a megváltozott forgalomban rejlő vásárlóerőt, akkor már kifejzetten mobilra optimalizált designt kell használnod.

Google Analytics használat

Csak Google Analytics-szel vizsgálod a látogatóidat

Nem elég a látogatók számát mérned, a problémák feltárásához látnod kell azt is, hogyan használják a boltodat. Ha ezeket kiderítjük és javítjuk, biztos a teljesítmény javulás.

Kódolás nélkül

Nem szeretsz vagy nem tudsz HTML és CSS kódokban túrkálni

Nem mindenki fejlesztő. Az egyedi design megoldásainkhoz egyedi admin modult is fejlesztünk. Így elég csak “összekattintanod”, ha valamit meg szeretnél változtatni.

Design frissítés

Legalább 3 éve nem újult meg a webshopod

Az utóbbi években rohamosan fejlődött a magyar e-kereskedelem. Ha évek óta nem frissítetted a boltod designját, akkor számos olyan új megoldásról maradhattál le, ami már elterjedt és vélhetően a konkurenciád is használ.

Egyedi arculat

Szeretnél kitűnni a többi “sablon” webáruház közül

Ma már bárki egyszerűen indíthat webshopot, amihez számos sablon design közül választhat. Ha ki akarsz emelkedni a saját márkáddal, egyedi arculatra van szükséged.

Mit jelent a kutatás alapú design?

Demográfia

Fontos megismernünk azokat az embereket, akik a webshopodat használják. Így olyan designt készíthetünk, ami leginkább illeszkedik hozzájuk. Hiszen minél jobban a látogatókra tudjuk szabni az oldalt, annál nagyobb eséllyel vásárolnak is ott. Egyedi design téma fejlesztés előtt (ha rendelkezésre áll) Google Analytics adatokból összegyűjtjük a felhasználók kor eloszlását, nem eloszlását, érdeklődési körét és földrajzi eloszlásukat.

Eszközhasználat

Egy hatékony design téma fejlesztéséhez figyelembe kell venni, hogy milyen eszközökről és milyen felbontáson látogatják az oldalt. Olyan témát kell készíteni, ami azokra a méretekre és interakciókra van optimalizálva, amelyekkel a látogatók eszközei rendelkeznek. Egyedi design téma fejlesztés előtt (ha rendelkezésre áll) Google Analytics adatokból összegyűjtjük a látógatok eszközeinek felbontását, operációs rendszerét, böngészőjét és eszközük típusát.

Hőtérkép

Hova kattintanak és hova nem? Mit hisznek interakciónak és mit nem vesznek észre? Hogyan olvassák a szövegeket, tartalmakat? Melyek az oldal kiemelt részei, ahol sok interakció történik és hol vannak azok a pontok, amiket elhanyagolnak a látogatók. Ezekre a kérdésekre adunk választ hőtérképes méréseinkkel. Már meglévő áruház esetében kattintás és egér mozgás mérést készítünk asztali, tablet és mobil nézetekben is.

Görgetés térkép

A görgetés térképek megrajzolásával azt tudjuk megvizsgálni, hogy melyik oldalon meddig görgetnek le a látogatók. Melyik oldalon fogyasztanak tartalmat és melyik az, amit csak navigációra használnak. Hol vannak a fontosabb és kevésbé fontos részek. Ezek mind fontos információk egy hatékony design téma fejlesztéséhez. Már meglévő áruház esetében asztali, tablet és mobil nézetben készítünk görgetés térképet.

Munkamenet videók

Próbáltad már rávenni ismerőseidet, hogy használják az áruházadat, te pedig végignézted, hogy mit hogyan csinálnak? Munkamenetek rögzítésével számos olyan videót készítünk a látogatók böngészéséről, amelyek pont olyanok, mintha mellette ülnénk és azt néznénk mit csinálnak az oldalon. Ezek a videók nagyon hasznosak tervezés előtt, hiszen megmutatják a használatósági problémákat, gyakran még működési hibákat is feltárnak. Ezek javításával biztosan nő a boltod hatékonysága.

A/B tesztelés

Gyakran felmerül, hogy a megrendelő, a tervező vagy a projetkvezető más más véleményen van arról, hogy melyik megoldás a legjobb. Ekkor általában az a megoldás készül el, akinek “erősebb a hangja”, de biztosan az a legjobb? A/B teszteléssel számosítva megvizsgáljuk, hogy az egyes megoldások közül melyik teljesít a legjobban és vélemények helyett konkrét számok alapján tudunk dönteni.

Egyedi kutatások

Ahány webáruház, annyi egyedi igény és probléma. Igény esetén egyedi kutatásokat tervezünk, amelyekkel meg tudjuk válaszolni a felmerülő kérdéseket. Ezeket a tervezéstől kezdve, a kivitelezésen át, a kiértékeléssel befejezve mind elvégezzük. Például ilyen egyedi mérés lehet az a nagyon egyszerű kérdés is, hogy egyáltalán szebbnek találják-e a látogatók a webáruházad egy egyedi téma fejlesztése után.

Csomagok / Árak

  • Ár
  • Egyedi szerkezeti terv (drótváz)
  • Teszt áruház beállítás
  • Látványterv (drótváz alapján)
  • Látványterv (egyedi arculat)
  • Főoldali banner
  • Design beállítása
  • Téma
    testreszabás

    Egyedi arculat készítés meglévő Shoprenter téma alapján
  • 650.000 Ft + ÁFA
  • Egyedi szerkezeti terv (drótváz)
  • Teszt áruház beállítás
  • Látványterv (drótváz alapján)
  • Látványterv (egyedi arculat)
  • Főoldali banner
  • Design beállítása
  • Saját téma
    fejlesztés

    Egyedi Shoprenter téma készítés
  • 1.590.000 Ft + ÁFA
  • Egyedi szerkezeti terv (drótváz)
  • Teszt áruház beállítás
  • Látványterv (drótváz alapján)
  • Látványterv (egyedi arculat)
  • Főoldali banner
  • Design beállítása
  • Folyamatos
    fejlesztés

    Kutatásokon alapuló hosszú távú együttműködés
  • Egyéb megoldások:
    • A/B tesztelés
    • Hőtérképek
    • UX kutatás
    • Egyedi aloldal fejlesztés
    • Egyedi lenyíló kategória
    • Egyedi Shoprenter hírlevél sablon
    • Admin felület HTML tartalomhoz
    • Logó tervezés
    • Céges kisarculat készítés
    • Formázott főoldali SEO szöveg
    • Mobilra optimalizált fejlesztés
    • Mozgó elemek
Téma testreszabása

Téma testreszabás

Téma testreszabás során egy már meglévő Shoprenter gyári témára építkezve alakítjuk ki a webáruház arculatát, annak moduljait és dinamikus megoldásait felhasználva. A Téma testreszabás nem tartalmazza a szerkezeti és tartalmi tervezést.

A csomag tartalma:
  • Webshop arculat megtervezése egy előre meghatározott Shoprenter témára beállított áruház másolat - ún. sandbox - alapján. Választható témák: Paris, Las Vegas, Helsinki, Stockholm, Starter, Amsterdam, Milano
  • Az elkészült arculat kódolása (sitebuild)
  • Élesítés
Nem tartalmazza:
  • Szerkezeti és tartalmi tervezés (nincs drótváz)
  • Egyedi modul megoldások
  • Termékek, kategóriák, egyéb tartalmi elemek feltöltése
Saját téma fejlesztése

Saját téma fejlesztés

Saját téma fejlesztés során mindenféle kötöttségek nélkül lehetőség van egy egyedi felépítésű és elrendezésű téma létrehozására, ahol az oldalstruktúra kialakítását egy előzetes igényfelmérést követően, a drótváz tervezésével kezdjük meg.

A csomag tartalma:
  • Előzetes konzultáció, tartalmi javaslatok a tervező csapattól
  • Egyedi szerkezeti terv készítés (drótváz)
  • Látványterv készítése drótváz alapján
  • Az elkészült arculat kódolása (sitebuild)
  • Élesítés

Hogyan néz ki egy saját téma fejlesztése?

Kutatás
UX Design
Téma fejlesztés
Élesítés
Folyamatos optimalizálás

Legfrissebb munkáink

PiszkeShop.hu

PiszkeShop.hu

Levendulagyerekcipo.hu

Levendulagyerekcipo.hu

Munkavedelmitabla.hu

Munkavedelmitabla.hu

AranyShop.hu

AranyShop.hu

ceklima.hu

Ceklima.hu

supplementshouse.hu

Supplementshouse.hu

Még több Shoprenter referencia

Nagyon boldogok vagyunk, és büszkék az új webáruházunkra

Piszkeshop.hu
"Cégcsoportunk kiterjedt termékpalettával rendelkezik, melynek közös felületen, egységes arculattal történő értékesítése nem kis fejtörést okozott számunka. Szerencsére a Shoprenter csapata az első pillanattól kezdve médiumokat meghazudtoló módon olvasta ki fejünkből a sokszor egészen kusza gondolatokat, és egy minden téren kifinomult, ízléses, szemet kápráztató designt raktak össze számunkra."

Gyarmati Dávid - Piszkeshop.hu

Egy gyönyörű, modern, fiatalos áruháznak lettem elégedett tulajdonosa!

Gergely Ágnes
"4 éve is együtt dolgoztam már a Shoprenter csapatával, így tudtam, hogy nem árulnak zsákbamacskát, a munka amit vállalnak kiváló lesz! Akkor is mint most is, szervezettek, pontosak, precízek voltak. Jól szervezett csapatuk lehetővé tette a határidők pontos betartását! Minden feladatot és teljesítést tisztán elmagyaráztak, így előre tudtam, hogy mire számíthatok." ”

Gergely Ágnes - Levendulagyerekcipo.hu

Kérdésed van?
Beszéljük meg!

Hiszünk abban, hogy minden webáruházban ott a lehetőség a fejlődésre és arra, hogy jobb legyen a versenytársainál. Ha szeretnéd, hogy te legyél a következő, akinek a webáruházát egy magasabb szintre emeljük, kérd szakértőnk segítéségét!

Időpontfoglalás