Felhasználó élmény elemzés

Felhasználói élmény elemzés

Célunk, hogy minden segítséget megadjunk ügyfeleinknek, hogy webáruházuk bevétele a lehető legnagyobb legyen. Ezért is hoztuk létre ezt a csomagot, amiben versenyképes áron biztosítunk egy nagyon mély és adatalapú elemzést. Mindezt könnyen érthető formában.

Minden magasan konvertáló webáruház alapja a folyamatos UX elemzés.

Érdekel

Mit tartalmaz és miben segít a UX elemzés?

Látogatóid átfogó elemzése és vizuális bemutatás Google Analytics alapján

Látogatóid átfogó elemzése és vizuális bemutatás Google Analytics alapján

Kiket kell szem előtt tartanod:
- oldalad optimalizálásakor,
- hirdetéseid megtervezésekor és indításakor (korcsoportok, nemek szerinti eloszlás, lokáció, érdeklődési kör)

Milyen eszközökről használják a webshopodat

Milyen eszközökről használják a webshopodat

Megvizsgáljuk, hogy milyen eszközökről és milyen felbontásban tekintik meg oldalad leggyakrabban látogatóid. Ezzel pontos képet kapunk arró, hogy milyen felbontást kell szem előtt tartani oldalad mobil eszközre való optimalizálásakor.

Hőtérképes mérés bekötése és beállítása

Hőtérképes mérés bekötése és beállítása

- Egy 15 perces híváson keresztül segítünk beállítani a szükséges eszközöket.
- Továbbá beállítjuk, hogy megfelelően rögzítsen adatokat.

Hőtérkép/ Munkamenet videó elemzés

Hőtérkép / Munkamenet videó elemzés

- Értelmezzük a rögzített hőtérképeket, illetve elemezzük 3 órányi munkamenet videót.
- A feltárt hibákat és javaslatokat átadjuk.

Webshop audit

Webshop audit

Egy UX szakember a fent említett adatok ismeretében részletesen átnézi a boltot és listát készít az esetleges problémákról és javítási lehetőségekről.

60 perces konzultáció UX szakemberrel

60 perces konzultáció UX szakemberrel

Prezentáljuk és segítünk értelmezni a rögzített adatokat és problémákat, valamint válaszolunk a felmerült kérdésekre.

Miben más ez a többi UX elemzéstől?

  • Egy érthetően megfogalmazott dokumentációt kapsz, kiegészítve egy UX kutató segítségével is!
  • 2 hétig gyűjtünk adatokat, melyekből pontos következtetéseket tudunk levonni.
  • Több forrást is felhasználunk: Google Analytics, Hőtérkép, Munkamenet videók.

Tehát több forrásból és több adattal dolgozunk, így tudunk igazán pontos képet kapni weboldaladról és a benne rejlő lehetőségekről!

Az elemzés menete

  • Egy 15 perces online hívás során segítünk bekötni a hőtérkép és munkamanet rögzítést, illetve ellenőrizzük, hogy megfelelőek-e a GA beállítások. Továbbá, a látogatószám függvényében meghatározzuk, mennyi ideig szükséges adatot gyűjteni az áruházból. Ennek hossza általában minimum 2 hét.
  • Majd 2-3 nap, míg feldolgozzuk az összegyűjtött adatokat.
  • A végső lépés pedig, egy 60 perces konzultáció, ahol bemutatjuk az eredményeket.

Vagyis 3 hét szükséges az indulástól az eredmények ismertetéséig.

Mikor válaszd és mikor ne?

Érdemes beszélnünk, ha:

  • Ha pontos képet szeretnél kapni weboldaladról és látogatóidról.
  • Fel akarod tárni a webshopodban rejlő lehetőségeket.
  • Olyan elemzést akarsz, ami adatokon alapszik és megbízható.
  • Növelni szeretnéd webáruházad bevételét.
  • Úgy gondolod, egy profi UX szakember tudna segíteni weboldalad maximalizálásában.

Nem érdemes beszélnünk, ha:

  • Nincs beállítva megfelelően a Google Analaytics fiókod. Ebben az esetben SEO audit-ra van szükséged.
  • Nincs legalább havi 4000 egyedi látogatója a webshopban. Ebben az esetben Google Ads-re fektess több hangsúlyt és a látogatószám növelésére! Ehhez tudunk egy INGYENES Google Ads elemzéssel segítséget nyújtani.

Szakértői csapatunk

Célunk, hogy feltárjuk webáruházad gyenge pontjait és segítsünk megérteni látogatóid viselkedését. Továbbá olyan tanácsokkal ellátni, mellyekkel webáruházad konverzióját a lehető legmagasabbra emelhetjük.

Varga Tamás

Varga Tamás

UX kutató és az egyedi webáruház csapat vezetője. Közel egy évtizede foglalkozik e-keresekedelemi felhasználói élmény méréssel és konverzió optimalizálással.

Érdekel a szolgáltatás
Rajz Gabriella

Rajz Gabriella

Webáruház fejlesztési specialista. Segíti a UX elemzés és az Üzleti célok egybeolvadását, ezzel növelve vállalkozásod sikerességét.

Időpontot foglalok

Miért válassz minket?

Gyors válasz
Hatékony kommunikáció
Google Meets konzultáció
Részletes útmutatóval ellátott anyag
Több forrásból gyűjtött adatok
Profi UX kutató magyarázza el az eredményeket

Gyakran ismételt kérdések

Mennyi időt fog igénybe venni az elemzés elkészítése?

A csomagban foglalt feladatok elvégzése körülbelül 3 hét alatt fog megvalósulni. Ez sok időnek tűnhet, ugyanakkor így valóban kellő alapossággal vizsgálhatjuk meg webáruházadat és célzott tanácsokat adhatunk Neked az összefoglaló konzultáció során.

Vissza fogja hozni a csomag az árát?

Ezt nehéz lenne bármilyen információ hiányában kijelenteni. Az elemzés során azonban fény derülhet olyan hibákra, amiket kezelve nagyobb konverziót érhetsz el, így hosszabb távon gondolkodva megéri befektetni egy átfogó elemzésbe.

Akkor is megrendelhetem a szolgáltatást, ha nem Shoprenteres a boltom?

Nincs webáruház rendszerhez kötve a szolgáltatás megrendelése. Javaslatokat rendszertől függetlenül tudunk adni, csupán magán a rendszeren belül nem fogjuk tudni meghatározni a konkrét menüpontokat, ahol az egyes beállításokat el tudod végezni, mivel minden webáruház rendszer adminisztrációs felülete más és más.

Igényeljem az elemzés, ha még csak most indult a webáruházam?

Legalább három egybefüggő értékesítési hónapra van szükségünk, hogy megfelelően el tudjuk végezni az elemzést. Ha nem rendelkezel ennyivel, érdemes kivárnod.

Mit kezdjek az elemzést követően kapott listával?

A lista értelmezését és az esetlegesen felmerülő kérdések megválaszolásában UX kutatónk fog segíteni. Ezt követően látni fogod, hogy milyen módosításokba érdemes invesztálnod és hogy mivel ajánlott elsősorban foglalkoznod.

Kérdésed van?
Beszéljük meg!

Az “Érdekel” gombra kattintva küldd el
az elérhetőségeidet és felkeresünk, amilyen
gyorsan csak tudunk!