Bérelj fejlesztőt webáruházad mellé

Webshop kinézet módosítás

Optimalizáld webshopod hatékonyságát, javíts a felhasználói élményen és a megjelenésen a jobb eredmények érdekében!

Ajánlatot kérek
Webshop kinézet módosítás

Mire tudnak megoldást nyújtani fejlesztőink?

A szolgáltatás célja, hogy a Shoprenterben elérhető design témákat frontend fejlesztésekkel, egyedi modulokkal és funkciókkal az ügyfelek egyedi igényeihez igazítsuk.

Téma továbbfejlesztés

Saját igényekre szabott, a webáruház kinézetét érintő átalakítások, pl.: fejléc módosítása, elemek átszínezése, lenyíló menü kialakítása.

Optimalizálás

Mobilra optimalizált reszponzivitás javítások, dinamikus modul fejlesztése, frontend kódok átvizsgálása.

Egyedi termék feed

A termék feed egy olyan fájl, ami egyedileg meghatározott termék paramétereket és az azokhoz tartozó termék adatokat tartalmazza.

Egyedi termék szinkron

Segítségével lehetőség nyílik a viszonteladó vagy nagykereskedő által közzétett egyedi termékállomány szinkronizálására a webshopba.

Áraink

A szolgáltatás díjáról és időtartamáról mindig egyedi árajánlatot készítünk a
fejlesztési igények felmérését követően!

Alapár: 15.000 Ft + áfa / óra-tól

Ajánlatot kérek

Ismerd meg a legnépszerűbb igényeket

Téma váltás

Segítünk az általad választott Shoprenter témára való átállásban, hogy minden szükséges beállítás biztosan megtörténjen és megfelelően működjön.

A szolgáltatás keretében elvégezzük a szükséges modulok beállításait, igény esetén kisebb egyedi igények fejlesztését és a módosítások közzétételét.

Ajánlatot kérek
Shoprenter téma váltás Shoprenter téma váltás Téma váltás Shoprenter téma váltás Shoprenter téma váltás

Egyedi lenyíló menü

A webshop gyári kategória lenyílóját lecseréljük egy egyedileg tervezett HTML tartalomra, asztali nézeten.

  • Javítja a navigációs élményt az oldalon.
  • Jobban kiemelhetővé teszi az alkategóriákat.
  • Szabadon formázhatók benne elemek.
  • Háttérképekkel, kiemelt termékekkel és plusz tartalommal tölthető fel.

Kifejezetten hasznos, ha egy webáruház nagy kategóriafával rendelkezik.

Ajánlatot kérek
Egyedi lenyiló menü Egyedi lenyíló menü aranyshop

Dinamikus modulok

Nagy segítség lehet a webáruház adminisztrátorainak, hiszen a dinamikus modul segítségével egy felhasználóbarát, könnyen kezelhető felületen tudják módosítani az oldal tartalmát.

Dinamikus modullal kialakítható pl:

  • ikonos kiemelt kategóriák modul
  • termékoldali banner modul
  • animált főoldali banner
  • videó modul
  • előnyök modul
  • vélemények modul
  • stb.
Ajánlatot kérek
Shoprenter dinamikus modulok dinamikus modulok

Landoló oldal

A landoló oldalak a jól felépített marketing kampányok nélkülözhetetlen alkotóelemei. A landoló oldal jelenti a látogatók figyelméért vívott csata fő frontját, ezért mindent bele kell adnunk, hogy itt helytálljunk.

  • A landoló az előnyökre koncentrál, világos üzenetekkel, melytől egy fő konverziót várunk.
  • A landoló oldal 3 leggyakoribb célja a vásárlásra ösztönzés, az átkattintás és a lead gyűjtés.
  • A landoló nélkülözhetetlen eleme a professzionálisan kialakított látvány.
Ajánlatot kérek
Landoló oldal landoló oldal

E-mail sablon

A webáruházak egyik fő feladata a folyamatos kommunikáció a vásárlókkal. A vásárlás után legalább 2-3 alkalommal célszerű státuszt adni a megrendelt termék állapotáról, melynek elsődleges eszköze az e-mail.

Érdemes kommunikálni a vevők felé a sikeres megrendelést követően, valamint a rendelés állapotának változásakor is. Fontos, hogy ezek az e-mailek kinézetben is passzoljanak a webáruházhoz, hiszen részét képezik a vásárlási folyamatnak és élménynek.

Ajánlatot kérek
Landoló oldal

Mobil optimalizacio

Érdemes alaposan megvizsgálni, majd optimalizálni egy webshop mobilos kinézetét és működését, ha az alábbi problámák fennálnak:

  • Magas a webáruházba érkező látogatók száma mobilról, de a konverziók elmaradnak ezen az eszközön.
  • Nem eléggé áttekinthető a webáruház a kisebb képernyőkön.
  • Valami meggátolja a látogatókat abban, hogy befejezzék a vásárlást mobilon.
  • Átláthatatlan vagy nehezen kezelhető a webáruház menüje mobil eszközön.
Ajánlatot kérek
mobil optimalizáció mobil optimalizáció

GYIK modul

A látogatók könnyű tájékozódása érdekében egy egyedi Gyakran Ismételt Kérdések oldal sokat segíthet. Kialakításnak köszönhetően a látogatók sokkal könnyebben megtalálják a választ gyakori kérdéseikre, így tehermentesíthető az ügyfélszolgálat. Ügyfeleink visszajelzései alapján ez a szekció hozzájárult ahhoz, hogy az ügyfélszolgálatra beérkező telefonhívások érezhetően csökkentek.

Ajánlatot kérek
GYIK lenyíló GYIK kártyás elrendezés

Fejléc és lábléc átalakítás

Amikor egy webáruház egyedi tartalommal is rendelkezik, mint blog vagy magazin, amit szeretne elkülönítve megjeleníteni a többi tartalomtól, akkor jó megoldás az egyedi fejléc készítése. Az egyedi láblécre pedig akkor lehet szükség, amikor a webshop szeretné még egy felületen megjeleníteni a legfontosabb információit és linkelhető tartalmait, és ezt esztétikusan szeretné megtenni.

Ajánlatot kérek
lábléc átalakítás fejléc átaéakítűs

Egyedi grafikai munkák

A webshop optimális működéséhez és esztétikumához szükség van olyan grafikai elemekre, mint egyedi bannerek, új reklám képek, kategória ajánló képek. Grafikai szolgáltatásunk ebben tud segíteni, hisz a több éves webshop fejlesztésben és látványtervezésben szerzett tapasztalatunk jó kiindulási alap a megfelelő elemek legyártásához.

Ajánlatot kérek
egyedi-grafika egyedi-grafika

Kísérletezés

Szakértőnk segítségével próbálhatsz ki új technológiákat a webshopodban, A/B tesztelhetsz megoldásokat. Akkor beszélünk A/B tesztelésről, amikor a weboldal egy részét egy vagy több változatban tesszük elérhetővé egy időben és azokat egymással párhuzamosan teszteljük, hogy melyik változat teljesít a legjobban. A folyamatos teszteléssel állandóan fenntarthatod webáruházad optimalizálását.

Ajánlatot kérek
kiséletezés A/B kiserletezes

Van ötleted, de nem látod a listában?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, beszéljük meg!

beszéljük meg

Megvalósítjuk egyedi igényeidet!

Javítanál webshopod hatékonyságán? Változtatnál a megjelenésen? Kísérleteznél, tesztelnél?
Írd meg nekünk igényeidet és megvalósítjuk!

Hogyan néz ki a folyamat?

Ajánlatkérés

Ha szeretnél kitűnni a tömegből és jobb eredményeket elérni, töltsd ki űrlapunkat minél több információt megosztva velünk.

Ingyenes szakmai konzultáció

Az űrlap kitöltését követően webáruház fejlesztési specialistánk felkeres, hogy egyeztessen veled egyedi igényeidről.

Árajánlat és szerződéskötés

Miután felmértük az igényeidet, egyedi árajánlatot küldünk. Miután ezt elfogadtad, hivatalosan is leszerződünk.

Egyeztetés a fejlesztővel

Közösen kijelöljük a fejlesztések napját, amikor a kért igényeket megvalósítjuk. A fejlesztési nap minden esetben egy megbeszéléssel veszi kezdetét a fejlesztő kollégával.

A fejlesztések átadása

A kért fejlesztések megvalósítását követően is tartunk egy megbeszélést, amelyen a fejlesztő kolléga átadja az elvégzett munkát, megmutatja az elkészült újdonságokat.

Értékelés

A folyamat zárásaként megkérünk majd, hogy értékeld a szolgáltatást, mert fontos számunkra a visszajelzésed.

Hasznos cikkek

TOP 10 webshop kinézet módosítási igény Shoprenterben
TOP 10 webshop kinézet módosítási igény Shoprenterben

A Shoprenterben jelenleg 11 design téma érhető el az ügyfelek számára, amelyek számos elemben eltérnek egymástól, mind megjelenésben, mind funkciókban.

Több mint 20% konverzió növekedés egyedi igények megvalósításával
Több mint 20% konverzió növekedés egyedi igények megvalósításával

2022 január elején indult a Shoprenter Egyedi Projekt csapata, amely célja, hogy több új megoldással segítse a webáruházaink növekedését.

Mire elég 5 óra fejlesztés a Shoprenterben?
Mire elég 5 óra fejlesztés a Shoprenterben?

Pár héttel ezelőtt a zárt Facebook csoportunkban (Shoprenter Klub) jelentettük be elsőként a jó hírt, hogy egy újabb szolgáltatással bővült a Shoprenter ökoszisztéma.

Egyedi igények megvalósítása design téma módosításokkal
Egyedi igények megvalósítása design téma módosításokkal

A Shoprenterben 11 olyan design téma közül választhatnak jelenleg az ügyfeleink, melyek számos elemben eltérnek egymástól, mind megjelenésben, mind funkciókban.

A/B tesztelés a gyakorlatban
A/B tesztelés a gyakorlatban

Gyakori tévhit, hogy a konverzióoptimalizálás egy nagy és drága feladat. Pedig az optimalizálás valójában egy egyszerű, olcsó, de állandó folyamat.

Gyakran ismételt kérdések

Mit tartalmaz a szolgáltatás?

Az érdeklődésed leadását követően egy konzultáción megbeszéljük a módosítási igényeket, együtt összeszedjük a fejlesztendő pontokat (ha van kész listád, küldd el, ezzel is gyorsítva a folyamatot). A lista alapján fejlesztőink készítenek egy időbecslést, hogy mennyi időbe férnek bele a kért módosítások. Ez a becslés lesz az alapja az árajánlat elkészítésének, amelyet e-mailben megküldünk számodra. Amennyiben az árajánlat szimpatikus, díjbekérőt küldünk, és a befizetés után lefoglaljuk közösen azt a napot (vagy napokat), amikor a fejlesztőnk megcsinálja a listán összeírt pontokat.

Kapok látványtervet is a kért igényekről?

Látványtervet nem küldünk, ugyanakkor a fejlesztői konzultáción példák segítségével részletesen átbeszéled majd az igényeidet a fejlesztőnkkel, aki az alapján dolgozik. A fejlesztés napján, napközben lehetőség van rá, hogy megnézd az elkészült munkát és ekkor még kérhető módosítás.

Menet közben eszembe jutott újabb igény. Mi a teendőm?

A fejlesztőnk felméri az igényt, és ha ez belefér a lefoglalt időkeretbe, akkor megcsinálja neked. Azonban, ha a kérésed megvalósításához több munkaórára is szükség van, akkor azt külön kezeljük a korábbi igényektől. Egy új díjbekérőt küldünk, és foglalunk egy újabb napot a fejlesztés megvalósítására.

Mi a teendőm, ha közben szeretnék még egyéb extra szolgáltatást is igénybe venni?

Jelezd bátran a projektmenedzser felé, és ő tájékoztat majd a részletekről.

Szeretnék javítani a webáruházam kinézetén, de nem tudom milyen fejlesztésekre lenne szükségem. Hogyan tudom ezt felmérni?

  1. Olvasd el cikkünket, amelyben összegyűjtöttük az ügyfeleink által kért TOP 10 módosítási igényt.
  2. Nézz szét a Shoprenter design témák között, és ha van olyan új téma, amely szimpatikus számodra, válaszd ki, melyiket szeretnéd használni.
  3. Böngéssz a referenciáink között, meríts azokból ötleteket és gyűjtsd össze mi az amit szívesen beépítenél a saját webáruházadba is.
  4. Foglalj egy konzultációt, ahol webáruház fejlesztési specialistánk segít abban, hogy milyen fejlesztendő pontok lehetnek a webáruházadban.

Mi van, ha elkészül az oldal, és nem tetszik?

Azon dolgozunk, hogy ilyen ne forduljon elő. Folyamatosan lesznek olyan pontok, amikor visszajelzést kérünk tőled, és ha valamin változtatni szeretnél, akkor menet közben erre lesz lehetőséged. Számunkra mindennél fontosabb, hogy a végeredményt a magadénak érezd majd, és az maximálisan passzoljon a márkádhoz. Ezért végig fogod tudni követni a folyamatot, Te is aktív részese leszel a tervezési folyamatnak.

Mi a teendő, ha a projekt lezárultát követően észlelek hibákat vagy tapasztalok olyan dolgokat, ami akadályoz a munkában?

Erre igyekszünk előre felhívni a figyelmed, és nem is építünk be olyan elemet az oldalba, amely hátráltathat a munkában a webáruház admin felületén. Ha mégis ilyen előfordulna, keress bennünket bizalommal.

Úgy érzed, többre van szükséged?
Tűnj ki a tömegből egyedi
megjelenéssel!

Olyan egyedi designt tervezünk és készítünk, amely kutatásokra építve, kimutathatóan növeli a webáruházad bevételét.

Ha szeretnéd, hogy te legyél a következő, akinek a webáruházát egy magasabb szintre emeljük, kérd szakértőnk segítéségét!

Egyedi designt szeretnék