Hónap Webáruháza

2022. Május Hónap Webáruháza: AranyShop.hu

5 perc olvasási idő Hónap Webáruháza

Minden hónapban megválasztjuk a Hónap Webáruházát a Shoprenter rendszerét használó webshopok közül. A győztes több mint 5700 webáruházból kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen kreatív megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a Shoprenter nyújtotta funkciókból.

Májusi díjazottunk egy arany-ezüst ékszereket értékesítő családi vállalkozás, amelynek gyökerei egészen 1998-as évekre nyúlnak vissza. A több mint két évtized kereskedelmi tapasztalattal rendelkező vállalkozás középpontjában a magas színvonal, megbízhatóság, gyors és rugalmas vásárlói kiszolgálás áll. ?

Olvasd el a nyertessel készült interjúnkat, amiben Gyarmati László, a webáruház tulajdonosa megosztotta velünk, hogy melyek voltak a kezdeti lépések és milyen kihívásokkal szembesültek az évek során.

Gratulálunk az Aranyshop.hu webáruháznak! ??

A webáruházról

Mivel foglalkozik a webshopotok?

A székhelyünk Sajószentpéterváron van, arany-ezüst ékszerek kiskereskedelmével foglalkozunk immáron 24 éve. – avat be bennünket László, a vállalkozás tulajdonosa.

A magas színvonal biztosítása mellett a folyamatos fejlődésre törekszünk, hogy webáruházunk alkalmazkodjon az ékszer piac és a vevői igények változásaihoz.

Jelenleg 4-en dolgozunk a webáruház üzemeltetésében, én, a feleségem,  valamint 2 kedves segítő munkatársnőből áll a kis csapatunk.

Hogyan teljesít a webáruházatok?

A webáruházunk nagyon szépen teljesít, hozza a hozzá fűzött elvárásainkat. Szépen és folyamatosan fejlődünk, növekszünk évről évre. Valójában óriási potenciált rejt az online kereskedelem, csak ki kell aknázni a benne rejlő lehetőségeket.

Indulás és termékbeszerzés

Melyik évben indítottátok el a Shoprenter webáruházatokat?

A webáruházat 2015 decemberében indítottuk el viszonylag kevésnek számító kb. alig több mint 1000 db termékkel. Így az induláskor természetesen még nem voltak nagy elvárásaink a forgalommal kapcsolatban.

Miért a Shoprentert választottátok céljaitok megvalósításához?

Az elején nagy volt a dilemma, hogy saját vagy bérelt webshopunk legyen. Ezért indulás előtt úgy döntöttünk, hogy előbb kellő ismereteket kell szereznünk az e-kereskedelemről.

Így is tettünk és részt vettünk egy ingyenes Shoprenter rendszeroktatáson is. Amely meghozta a hatását, hiszen nemcsak az e-kereskedelemről kaptunk teljes képet, de az is nyilvánvalóvá vált, hogy csak bérelt webáruházban szabad gondolkodni.

Ezáltal biztosítva van a folyamatos webshop motor fejlesztés, integráció, applikáció és támogatás: mindaz, ami kell egy jól működő webáruházhoz. Arról nem is beszélve, hogy nem kell komolyabb beruházás, azonnal lehet kezdeni, mindez alacsony havi díjért.

Mennyire volt zökkenőmentes a webáruházatok elindítása? Milyen támogatást kaptatok (egyéni konzultáció, ügyfélkapcsolat stb.)? 

Így visszagondolva nyugodt szívvel elmondhatom, hogy nekünk viszonylag zökkenőmentesnek mondható volt az indulás. Köszönhető volt ez mindannak a sok segítségnek, amit tőletek kaptunk és annak döntésnek, hogy már induláskor igénybe vettük a Shoprenter egyedi design szolgáltatását.

Mint utólag kiderült, ez volt az egyik legjobb döntés, amit meghoztunk, ugyanis így nem kellet bajlódjunk a beállításokkal, kinézettel, stb., hiszen profi kézbe került a dolog.

A projekt managerrel folytatott munkát nagyon élveztük és igazán nagy öröm volt nekünk olyan emberrel együtt dolgozni, aki ennyire profin végzi a munkáját. Így nemcsak a kinézetre lett szép a webshopunk, hanem az oldalak funkcionálása, felépítése is vevőmágnesként működik. 

Továbbá itt illik még megemlítenem a Shoprenter ügyfélszolgálatát is, mindig készségesen segítettek, ha elakadtunk valamiben. 

Milyen csomagot választottatok a Shoprentertől?

A Gold csomaggal kezdtünk.

Váltottatok-e csomagot és ha igen, akkor miért? Miben segíti a munkátokat az a funkció, ami a csomagváltásra ösztönzött?

A növekvő termékszám és a többi extra szolgáltatások miatt váltottunk Platinum csomagra.

Milyen szolgáltatásokat vettetek igénybe a Shoprentertől?

Indulás előtt részt vettünk egy ingyenes rendszeroktatáson, amely nagyon hasznos volt és szerintem mindenki számára kötelező, aki webshopot szeretne nyitni. Itt gyakorlatilag teljes képet kaptunk a Shoprenteres webáruház funkcióiról, lehetőségeiről, és beállításáról egyben.

Ezenkívül, ahogy korábban említettem, induláskor igénybe vettük még a Shoprenteres egyedi design szolgáltatást.

A nyitás után rögtön elindultunk a keresőoptimalizálással is. Természetesen ezt is profikra szerettük volna bízni, ezért a Shoprenter SEO szolgáltatását választottuk.

Nem bántuk meg ezt a döntésünket sem, mert webáruházunk ennek köszönhetően mára már olyan jól teljesít a Google találati listán, hogy szinte minden fontos kulcsszóra a webshopunk az első oldalon szerepel.

Ezúton szeretnénk megragadni az alkalmat, hogy köszönetet mondjunk a Shoprenternek mindazért a sok segítségért, támogatásért, amit kaptunk! 

Nélkületek nem sikerült volna mindez.

Milyen Shoprenter design témát használtok? Milyen funkcióit emelnétek ki, amivel meg vagytok elégedve? 

Kezdettől fogva egyedi design használunk, amit nemrégiben meg is újítottunk szintén a Shoprenter szolgáltatásának segítségével.

Dolgoztatok/dolgoztok együtt Shoprenter szakértővel pl. webáruház üzemeltetés, fejlesztés, egyedi design, termékfotózás, marketing stb. területén? 

Igen, dolgoztunk együtt egyedi design és keresőoptimalizálás területén.

Hogyan döntöttétek el, hogy mit fogtok értékesíteni?

Ezen nem kellett sokat gondolkodnunk, mert már adott volt a termékkör. Ugyanis 1998 óta foglalkozunk ékszer kiskereskedelemmel offline, amely sokat segített nekünk abban, hogy kellő tapasztalatot szereztünk a termékekről. Tehát így már magabiztosan vágtunk bele az online kereskedelembe ezzel a termékkörrel.

Aranyshop.hu termékoldal

Hogyan, honnan szereztétek be a termékeket?

A termékeket hazai gyártók és nagykereskedő importőrök biztosítják számunkra.

Első sikerek, értékesítési csatornák

Hogyan szereztétek meg az első vevőket?

Induláskor az első vevőket Facebook hirdetések segítségével szereztük meg.

Jelenleg mely csatornák hozzák a legtöbb látogatót és vásárlást?

Mivel a keresőoptimalizálásra az indulás óta nagy hangsúlyt fektetünk, ezért ezáltal jön a legtöbb vásárlónk.

Használtok-e közösségi médiát? Ha igen, mit és milyen módon?

Igen, Facebookot használunk, ahol már egész nagy követőtábort építettünk.

Teljesítés, alkalmazások

Hogyan dolgozzátok fel a rendeléseket, hogyan szállítotok?

Minden beérkező rendelést még aznap, de legkésőbb a következő munkanapon feldolgozunk és átadjuk a futárszolgálatnak. Így tudjuk teljesíteni az 1-2 munkanapon belüli szállítást Magyarország területén belül.

A vásárlóink kérhetnek postán maradó szállítást és házhozszállítást. Természetesen a vásárlóinknak lehetősége van a személyes átvételre az üzleteinkben.

Milyen eszközöket és alkalmazásokat használtok a webáruház üzemeltetéséhez?  

A számla készítéséhez a Számlázz.hu-t választottuk, mert a Shoprenteres integráció révén alkalmas a tömeges számlakészítésre és küldésére. Így a Számlázz.hu segítségével teljesen automatizálttá tudtuk tenni a folyamatot.

A jogi dolgok (ÁSZF, Adatkezelési tájékoztató) napra készen tartásában a Fogyasztó Barát szolgáltatása van segítségünkre. Nagyon szeretjük, mert a modul segítségével a webshopunkban az ÁSZF és az Adatkezelési tájékoztató mindig és határidőben megfelel a jogszabály előírásainak.

A rendelések feladásához az MPL alkalmazást használjuk.

A Rapid Search alkalmazás pedig segít a vásárlóinknak a gyorskeresésben.

Tanácsok

Mi a legfőbb tanácsotok az újonnan induló webáruházaknak?

Mielőtt belevágnak a webáruház indításba, mindenképpen szerezzenek minél több információt az e-kereskedelemről. Ha ezek után úgy érzik, hogy valamihez nincs elég ismeretük és így nem biztosak abban, hogy megtudják megcsinálni, akkor ne habozzanak profi segítséget kérni és elfogadni, mert ez majd sok vesződéstől, kudarctól fogja őket megkímélni.

Van-e olyan dolog a webáruházzal kapcsolatban, amit most már másképp csinálnátok, de korábban még jónak gondoltátok? Ha igen, mi az?     

Visszagondolva, nem csinálnánk semmit sem másképp, mert a ti segítségetekkel nem tudtunk olyan hibákat elkövetni, amiért valamit másképpen kellene csinálni. Profi támogatást kaptunk tőletek mindenben. Köszönet érte!

Köszönjük szépen az értékes válaszaidat és további sikereket kívánunk Nektek! ?

Amennyiben szeretnéd, hogy a Te webáruházad vagy az általad érdemesnek tartott webáruház is bekerüljön a jelöltek közé, küldd be javaslatodat ide kattintva!

Legfrissebb bejegyzések

Előző bejegyzés:
Miért a legjobb alternatíva a csomagautomata online rendelések kiszállítására?

Egy webshop sikerességét jelentős részben segíti, ha a számunkra, illetve a vásárlók számára is ...Elolvasom

Close