Trendek Webáruház indítás

Jövedelmező vállalkozás ötletek Magyarországon (2024)

11 perc olvasási idő

Vállalkozni szeretnél, de még nem tudod eldönteni, hogy mibe is vágj bele? Cikkünkben megmutatjuk, melyek a legjobb ötletek, amikkel elkezdheted saját vállalkozásod már ma!

vállalkozás ötletek 2024

Rengeteg ismerőstől hallani, hogy elege van az alkalmazotti létből, és vállalkozni szeretne – de fogalma sincs, hogy milyen vállalkozást kellene indítania.

Ezért a legtöbb esetben nem lépnek ki a munkahelyükről és az önmegvalósítást örökké csak halogatják.

Pedig talán még sosem volt olyan nagyszerű idő a történelem során, amikor ennyi üzleti lehetőségünk lett volna az önmegvalósításra.

Összeszedtük 2024 legjobb vállalkozás ötleteit Magyarországon, amelyek között találsz olyat, ami nem igényel napi 10 óra munkát, és el tudod kezdeni meglévő munkahely, vagy akár gyereknevelés mellett is.

A listában lesznek emellett vállalkozási ötletek vidéken, online, offline – a fővárosból illetve külföldről is.

Milyen vállalkozást érdemes indítani 2024-ben?

1. Webáruház indítása

webáruház-indítás

Az online kereskedelmi platformok, beleértve az online áruházakat és piactereteket, rendkívül vonzó vállalkozási lehetőségek a jelenlegi digitális korban. Az e-kereskedelem területe folyamatosan bővül, és számos lehetőséget rejt magában. Hogyan lehet kihasználni ezt a növekedési potenciált?

Webáruház indítása: Az online áruházak megnyitása lehetőséget kínál termékek értékesítésére. Lehetővé teszi a választott termékkategória vagy piaci szegmens specializált kiszolgálását, ami hűséges vásárlókat vonzhat.

Az értékesítésre a legideálisabb egy online webáruház lehet, a Shoprenterrel pedig 2 hétig ingyenes is kipróbálhatod, hogy milyen lenne egy saját boltot üzemeltetni.

Szívesen tanulnál a webáruház indítás legfontosabb területeiről vérbeli, tapasztalt szakemberektől? Nézd meg a Hogyan Indíts Webáruházat? című letölthető előadásunkat, ahol megkaphatod a válaszokat az indulással kapcsolatos kérdéseidre!

Jelentkezem

Dropshipping

Ez egy egyszerű és gyors megoldás a webáruházunk elindításához. A dropshipping lényege, hogy a webáruházból megvásárolt termék anélkül jut el a vásárlóhoz, hogy a webáruház érintkeznie a termékkel. 

Ennek folyamata: 

  • Az ügyfél megrendeli a terméket a webshopodban. 
  • Átadod a rendelést a külső partnernek, aki tárolja a termékeidet. 
  • A dropshipping partner pedig a nevedben kiküldi a csomagot az ügyfélnek. 

Ebben a folyamatban a Te felelősséged a marketing, mellyel vásárlókat csábíthatsz a webshopodba, majd az adatokat már csak továbbítanod kell a partner felé. A termék beszerzését és logisztikáját már a partner végzi el, így ezzel neked nem kell külön foglalkoznod. 

Bár a dropshipping webshopok nem tartoznak a legjövedelmezőbb vállalkozások közé – a kezdőknek mégis remek lehetőséget nyújtanak a pénzkeresésre és a vállalkozással kapcsolatos tevékenységek megtanulására! 

A dropshipping modell előnyeiről és hátrányairól ebben a cikkünkben írtunk részletesen: 

Dropshipping webáruház lépésről-lépésre (Teljes útmutató) 

A fő kérdés azonban: mivel érdemes kereskedni? Mérlegelned kell, hogy melyik termékek és kategóriák lehetnek a legjobb választások számodra, mivel érdemes kereskedni 2024-ban online?

2. Helyi (vidéki) vállalkozások felfuttatása, marketingje

Amikor azon gondolkodunk, hogy milyen vállalkozást érdemes indítani a fővárostól távol, érdekes ténnyel fogunk szembesülni: a legtöbb vidéki vállalkozás semmiféle marketing-tevékenységet nem végez.

Mondhatnánk, hogy ez érthető, hiszen a helyi vállalkozásokat könnyen megtalálják a potenciális vásárlói, a kisméretű helyeken, településeken nagyon jól működik a szájról-szájra terjedő információáramlás.

Azonban hiba lenne azt hinni, hogy a marketing csak arról szól, hogy segít a cégeknek eljutni a vásárlóihoz.

Hatalmas mértékben hozzá tudja segíteni a céget az eladásai növeléséhez is.

Segíthet automatizálni a működést, segíthet különböző promóciókkal, játékokkal, ügyes árazással megduplázni a profitot, és akár segíthet olyan célközönséghez is eljutni, akihez egy helyi vállalkozás marketing nélkül sosem tudna.

Nyilvánvalóan nem egy többmilliós Facebook Black Friday kampányt szeretnének levezényeltetni, de például sok vidéki KKV nyitott ezekre a szolgáltatásokra:

  • árazás
  • honlap készítés
  • közösségi média jelenlét kialakítása
  • arculattervezés

Mik az előnyei ennek a vállalkozói ötletnek?

  • Szinte semmilyen plusz befektetést nem igényel, ezért az ehhez hasonló vállalkozás ötletek szinte bárhol működőképesek.
  • Vidéken, akár a saját szülővárosod lelkes vállalkozóinak nyújthatsz segítséget.
  • Hatalmas kapcsolati tőkére tehetsz szert a helyi közösség által.

A lényeg, hogy a lehetőségeink korlátlanok, rajtunk áll, hogyan segítjük hozzá a vidéki vállalkozásokat a bevétel és profitnövekedéshez.

Általánosságban véve a falusi vállalkozás ötleteknél a legnagyobb esélyünk akkor lesz a sikerre, ha a fővárosban – vagy akár külföldön – már befutott, bizonyított cégek működését és alapötleteit vesszük alapul, és azokat próbáljuk megvalósítani kicsiben, helyi szinten.

3. Biológiailag lebomló termékek

Szerencsére egyre több nagyobb vállalat kezdte belátni, hogy bizony 2022-ben már elengedhetetlenné vált a klímatudatos működés. A változás részben külső nyomásra, részben pedig a megnövekedett fogyasztói igények miatt indult meg. Egyre többen szeretnének olyan helyen vásárolni, ahol figyelnek arra, hogy ne szennyezzük még több műanyag szeméttel környezetünket. 

Ezek az ökotudatos termékek nagyon kelendőek voltak az idei évben, egy-egy egyedi céges logóval ellátott tányérnak, vagy pohárnak pedig egy céges csapatépítőn 2024-ban is nagy sikere lesz.

Emellett azt sem érdemes figyelmen kívül hagyni, hogy számos webáruház keresi a lehetőséget a környezetbarát csomagolóanyagok használatára, így ebben a vállalkozási formában is igen nagy potenciál rejlik.

4. Mentes termékeket áruló bolt

Sokan vannak, akik szeretnének kiszabadulni a monitorok fogságából, és egy fizikai vállalkozás üzemeltetésével képzelik el a jövőjüket.

De vajon milyen üzletet érdemes nyitni?

Manapság egyre több az ételintoleranciával küzdő ember, akik a helyi élelmiszer boltok polcain nem mindig találnak számukra megfelelő termékeket.

falusi vállalkozás ötletek

Az egészségünk fenntartása azonban mindennél előbbre való, így egy jó minőségű, mentes termékeket árusító fizikai bolt is sikeres vállalkozói forma lehet, különösen vidéken, ahol még nem nyílt minden sarkon egy konkurens üzlet és a vásárlók hajlandóak a magasabb árat is megfizetni. 

Nézzük meg, milyen előnyei lehetnek ennek az offline iparágnak:

  • sok emberen segíthetsz azáltal, hogy olyan termékeket árulsz, melyektől nem tapasztalnak újabb kellemetlen panaszokat
  • a vásárlók tisztában vannak a mentes termékek magas árával, így kevésbé árérzékenyek

Mik lehetnek a hátrányai?

  • egy fizikai bolt üzemeltetése bizony komoly költségekkel jár
  • a házi készítésű, mentes pékáruk árusítása (amire mellesleg talán a legnagyobb igény van) már engedélyhez kötött lehet
  • a nagy áruházláncok is egyre inkább nyitnak ebbe az irányba és már az ő polcaikon is kezdenek megjelenni a mentes termékek

Szerintünk a kulcs annak a rétegnek a megszólításán van, aki hajlandó a magasabb minőségért magasabb árat is fizetni. Így mindenki jól jár, mert Te minőséget árulsz és a termékeidet is el tudod adni úgy, hogy a céged profitábilis maradjon.

Ha van lehetőséged helyi vállalkozásként megvalósítani ezt az ötletet, nagy előnyre tehetsz szert, hiszen könnyebb lesz visszatérő vásárlókat szerezned, és a logisztikát is egyszerűbb lesz megoldanod.

Ha tetszik ez az ötlet, de szeretnél először kisebb költségekkel kalkulálni, akkor indíts webáruházad és árulj egészséges termékeket online, a Shoprenterrel!

Bio webshopot indítok

5. Webshopokra szakosodott szakemberek

Az e-kereskedelem, tehát a webshopok mindenképpen a jövedelmező vállalkozások közé tartoznak, hiszen az egész iparág óriási növekedésnek indult az elmúlt évtizedben, köszönhetően például a húzd-és-vidd jellegű weboldal építőknek, a kínai piachoz való közvetlen hozzáférésnek vagy a webáruház bérlés térnyerésének.

Sokan azt a kérdést teszik fel maguknak, hogy mivel érdemes kereskedni?

Ám ha egy kicsit perspektívát váltunk, akkor felmerülhet egy másik, hasonlóan fontos kérdés is bennünk: hogyan szolgálhatjuk ki azt, aki kereskedni akar? 

A webáruházak elterjedésével ugyanis olyan igények is keletkeztek, amelyek az elterjedésük nélkül soha, és amelyek a magánszemélyek helyett a webshopokra koncentrálnak: A webáruházakra szakosodott szakemberek.

A legtöbb webáruház az ügyfelek megszerzésére szeret koncentrálni,  és kevésbé az online bolt működésével kapcsolatos teendőkre. Tipikusan ilyen például a könyvelés, fejlesztés, marketing vagy a logisztikai feladatok ellátása.

Itt jönnek képbe azok a szakemberek, akik átveszik ezeket a feladatokat a webáruházaktól, így a tulajdonos is hatékonyan tud foglalkozni a saját területével.

aranyat érő üzleti ötletek

A Shoprenter ökoszisztéma gondolata is aköré épült, hogy a webáruházat indító lelkes vállalkozóknak olyan szakmai támogatást adjunk, amellyel hatékonyan tudnak évről-évre növekedni.

Szakértői portálunkon többek között olyan jogászokat, marketingeseket és tanácsadókat találsz, akik kifejezetten a webshopokra szakosodtak, így biztos kezekben lesz webáruházad működése.

Mivel Magyarországon folyamatosan növekszik a webshopok száma, ezért óriási a potenciál ebben a lehetőségben.

6. Affiliate marketing

Az affiliate marketing egy olyan üzleti modell, ahol egy vállalkozás (küldő vállalat) más vállalatokkal vagy egyénekkel köt megállapodásokat arról, hogy az affiliate a küldő vállalat termékeit vagy szolgáltatásait promótálja és értékesítse, cserébe jutalékot kap a generált eladások után. Az affiliate marketing rendkívül rugalmas és jövedelmező lehetőséget kínál azoknak, akik vállalkozást szeretnének indítani. Itt van néhány módja annak, hogy hogyan lehet kihasználni az affiliate marketinget:

Online áruház vagy termékszolgáltatók promótálása: Lehetőség van az online áruházak, például az Amazon, eBay vagy egyéb kiskereskedők termékeinek promótálására. Az affiliatek létrehozhatnak weboldalakat vagy blogokat, amelyek az affiliate termékeket reklámozzák, és a weboldal látogatói kattintásokon, regisztrációkon vagy eladásokon keresztül hoznak bevételt.

Digitális termékek vagy szolgáltatások promótálása: Az affiliate marketing alkalmas digitális termékek, például e-könyvek, online kurzusok vagy szoftverek promótálására. Sok vállalat kínál affiliate programokat, amelyek lehetővé teszik az affiliatek számára, hogy jutalékot keressenek a termékeik értékesítéséből.

Partnerprogramok: Számos cég kínál partnerprogramokat, ahol az affiliate a cég szolgáltatásait, például hosting, webfejlesztés, marketingeszközök vagy egyéb szolgáltatásokat promótálja. Az affiliate ezen szolgáltatások eladásai után jutalékot kaphat.
Ilyen például a Shoprenter Nagykövet Programja is, amelyről bővebben is olvashat.

Nagykövet Program

Blogolás és tartalommarketing: Az affiliate marketinget kiválóan lehet kombinálni a tartalommarketinggel. Például blogbejegyzések, videók vagy podcastok készítésével az affiliatek értékes információkat és tippeket nyújthatnak, miközben ajánlják az affiliate termékeket.

Közösségi média és influencer marketing: Azok az emberek, akik nagy követői táborral rendelkeznek a közösségi médián, például Instagram, YouTube vagy TikTok, kiválóan alkalmasak az affiliate marketingre. Az influencer marketing révén az affiliatek ajánlhatják a termékeket a követőiknek.

E-mail marketing: Az e-mail marketing segítségével az affiliatek hírleveleket küldhetnek a feliratkozóknak, és ezen a módon ajánlhatják a termékeket vagy szolgáltatásokat. Az e-mail marketing lehetőséget nyújt a célcsoport személyre szabott megközelítésére.

Az affiliate marketing előnyei közé tartozik, hogy nem szükséges saját termékeket fejleszteni vagy raktárkészletet kezelni. Az affiliatek pénzt kereshetnek a már meglévő termékek vagy szolgáltatások promótálásával, és a jutalékok aránya a generált eladásokhoz igazítható. Fontos azonban a jó affiliate programok kiválasztása, az etikus marketing gyakorlatok betartása és a hosszú távú stratégia kidolgozása a siker érdekében.

Affiliate Marketing

7. Fenntartható mezőgazdaság

A fenntartható mezőgazdaság vállalkozási lehetőségként egyre vonzóbb lehet azok számára, akik érdeklődnek a környezetvédelem és az egészséges életmód iránt, miközben vállalkozni szeretnének. 

Fenntartható mezőgazdaság

Itt van néhány további részlet, hogyan lehetne ezt a vállalkozási ötletet kibővíteni:

Biogazdálkodás vagy ökológiai termelés: Az emberek egyre tudatosabban vásárolnak, és keresik az organikus és fenntartható termékeket. Ennek eredményeként egy biofarm indítása vagy egy meglévő gazdaság ökológiai átállítása nagyszerű lehetőség lehet. A biogazdálkodás során tilos a vegyszerek és műtrágyák használata, így a termékek természetesebbek és egészségesebbek lesznek.

Diverzifikált termékskála: A fenntartható mezőgazdaság lehetőséget nyújt a különböző növények és állatok termesztésére. Például zöldség- és gyümölcstermesztés mellett lehetőség van méhészet, kistermelésű állattenyésztés vagy értékesítési tevékenység beindítására.

Piackutatás és célpiac kialakítása: Fontos, hogy alaposan tanulmányozd a helyi és regionális piaci igényeket. Az organikus vagy fenntartható élelmiszerek iránti kereslet változhat a különböző területeken, és érdemes megtalálni a legmegfelelőbb célcsoportot.

Fenntarthatóság előtérbe helyezése: A fenntarthatóság kiemelése a vállalkozásodban és az üzleti gyakorlatokban elengedhetetlen. Az ökológiai lábnyom minimalizálására törekvés, például a víztakarékosság és a megújuló energiák használata segíthet a fenntarthatóság előtérbe helyezésében.

Tanúsítványok és minőségellenőrzés: Az organikus vagy fenntartható termékeket előállító vállalkozások gyakran igényelnek tanúsítványokat, amelyek bizonyítják a termékek minőségét és fenntarthatóságát. Az ilyen minőségellenőrzésekkel növelheted a vásárlók bizalmát a termékeid iránt.
Kereskedelmi kapcsolatok kialakítása: Fontos a jó kereskedelmi kapcsolatok kialakítása helyi piaci értékesítési pontokkal, éttermekkel és élelmiszerboltokkal. Emellett az online értékesítés és a közvetlen értékesítés is lehetőséget nyújthat a termékek eljuttatására a vásárlókhoz.

8. A környezetbarát gyártás és termékek vállalkozásainak indítása

 Környezetbarát termékek

Ez egy egyre vonzóbb lehetőség, mivel a fenntarthatóság és az ökológiai lábnyom csökkentése fontos cél a mai társadalomban. Itt van néhány részlet, hogyan lehet ezt a vállalkozási ötletet kibővíteni: 

Környezetbarát termékfejlesztés: A fenntartható termékek előállítása lehet egy jó kiindulási pont. Ez magában foglalhatja olyan termékek kifejlesztését, amelyek környezetbarát anyagokból vagy újrahasznosított anyagokból készülnek. Például ruházati termékek, élelmiszerek, háztartási cikkek vagy műszaki termékek. 

Zöld gyártási folyamatok: A fenntarthatóság előtérbe helyezése a gyártási folyamatok során is nagyon fontos. Az energiatakarékos gépek és technológiák használata, valamint a hulladék minimalizálása segít a környezeti hatások csökkentésében. 

Termékcsomagolás és logisztika: A fenntartható termékcsomagolás kifejezetten fontos terület. Biológiailag lebomló vagy újrahasznosítható csomagolóanyagok használata hozzájárul a környezetbarát imázshoz. Ezenkívül hatékony logisztikai folyamatok bevezetése segít a szállítás során keletkező kibocsátások minimalizálásában. 

Tanúsítványok és hitelesítések: Környezetbarát termékek előállításakor fontos lehet tanúsítványokat és hitelesítéseket szerezni, amelyek igazolják a termékek fenntarthatóságát és környezetbarát tulajdonságait. Ezek növelik a termékek hitelességét és vonzerejét a vásárlók szemében. 

Környezetbarát marketing: Az üzleti tevékenységhez kapcsolódó fenntarthatóság és környezetvédelem kiemelése, a marketingkampányokban segíthet az ügyfelek megszerzésében. A tudatos fogyasztók hajlamosak preferálni olyan vállalkozásokat, amelyek felelősségteljesen állnak a környezethez. 

Lokális együttműködés: Együttműködés a helyi közösségekkel és más fenntartható vállalkozásokkal is elősegítheti a környezetbarát vállalkozásod sikerét. Ez lehet közös események rendezése, termékek összehangolt értékesítése vagy más partnerségek kialakítása. 

A környezetbarát gyártás és termékek területén vállalkozás indításával nemcsak pénzt kereshetsz, hanem hozzájárulhatsz a fenntartható jövő kialakításához. Az emberek egyre inkább érdeklődnek az ilyen termékek iránt, és hajlandók többet fizetni a fenntartható alternatívákért. Azonban a környezetvédelmi előírások szigorúak lehetnek, ezért fontos tisztában lenni azokkal, és minden jogszabálynak megfelelni.

Ingyenes webáruház

9. Művészeti és kreatív szolgáltatások

Kézműves termékek, művészeti galériák, design vagy kreatív szolgáltatások nyújtása, például grafikai tervezés vagy fotográfia, mindig keresletnek örvendenek.

 Művészeti szolgáltatások

A művészeti és kreatív szolgáltatások olyan területeket foglalnak magukban, amelyek folyamatosan keresletnek örvendenek, mivel az emberek mindig keresik a művészet és a kreativitás különböző formáit, legyen az kézművesség, design vagy vizuális művészetek. Itt van néhány részlet, hogyan lehet ezt a vállalkozási ötletet kibővíteni: 

Kézműves termékek előállítása és értékesítése: Ha kreatív vagy és szívesen alkotsz, akkor például kézműves ékszerek, kerámia, textiltermékek, vagy más egyedi alkotások előállítása és értékesítése egy lehetőség lehet. Az online piacterek, saját webáruház, vagy helyi piacok mind segíthetnek a termékek eladásában. 

Művészeti galéria vagy kiállítás rendezése: Ha értesz a művészethez és tudod, hogyan kell kiállításokat rendezni, művészeti galéria nyitása lehet egy izgalmas vállalkozás. Ez lehetőséget nyújt kreatív művészeknek a munkáik bemutatására és eladására. 

Grafikai tervezés és tervezői szolgáltatások: A vállalatok és egyének egyaránt igénylik a grafikai tervezési szolgáltatásokat, legyen az logótervezés, webdesign, marketing anyagok készítése vagy csomagolás tervezése. Grafikai tervezőként munkádat online vagy helyi ügyfeleknek is elvégezheted. 

Fotográfia és videókészítés: A fotográfia és videókészítés területe is széles lehetőségeket kínál. Portréfotózástól az események dokumentálásáig, vagy akár reklám- és marketing kampányokhoz készített képek és videók készítéséig terjedhet a tevékenységed. 

Kreatív oktatás és workshopok: Ha jártas vagy egy adott művészeti vagy kézműves technikában, tarthatsz oktatást és workshopokat az érdeklődőknek. Ez lehetővé teszi, hogy tudásodat és szenvedélyedet másokkal osszad meg, és eközben bevételt is generálhatsz. 

Személyre szabott ajándéktárgyak és ajándékcsomagok készítése: Az egyedi, személyre szabott ajándéktárgyak, például kézzel festett tárgyak, ajándékcsomagok és dekorációk nagyszerű lehetőséget nyújthatnak a kreativitás kifejezésére és a vásárlók meglepésére. 

A művészeti és kreatív területek széles skálát kínálnak a vállalkozóknak, és lehetőséget adnak a kreativitás kibontakoztatására. Az online jelenlét, kreatív marketing és a minőség az ilyen vállalkozások sikerének kulcsai. Fontos azonban megjegyezni, hogy a verseny ezen a területen is erős lehet, ezért a piackutatás és az eredetiség kiemelten fontos.

10. Az egészséges életmód szolgáltatások területe

 Egészséges életmód

Ez egy egyre vonzóbb vállalkozási lehetőség, mivel az emberek egyre inkább érdeklődnek a testi és szellemi egészségük iránt. Az egészséges életmód szolgáltatásokkal foglalkozó vállalkozások széles spektrumot fednek le, és a következőkben bemutatunk néhányat: 

Fitneszterem vagy edzőstúdió: A fitnesz és testmozgás mindig népszerű téma. Fitneszterem vagy edzőstúdió nyitása lehetőséget kínál a helyi közösség tagjainak, hogy egészséges életmódra törekedjenek. Különböző edzésmódszerek, például csoportos edzés vagy személyi edzés lehet az ajánlatod része. 

Egészséges ételkiszállítás: Az emberek egyre inkább tudatában vannak az egészséges táplálkozás jelentőségének, de időhiányuk lehet a probléma. Az egészséges ételek készítése és házhoz szállítása olyan vállalkozási lehetőséget teremt, amellyel megkönnyítheted az emberek számára az egészséges étkezést. 

Wellness szolgáltatások: A wellness szolgáltatások széles körét kínálhatod, például masszázs, spa-kezelések, jógaórák, meditáció tanácsadás vagy relaxációs technikák oktatása. Az emberek folyamatosan keresik a módokat az egészséges test és elméjük megőrzésére. 

Dietetikai és táplálkozási tanácsadás: A dietetikai és táplálkozási tanácsadás iránt nő az igény, mivel az emberek többet szeretnék tudni a helyes táplálkozásról és az egészséges étrendről. Dietetikusként vagy táplálkozási tanácsadóként segíthetsz az embereknek a megfelelő étkezési szokások kialakításában. 

Sporteszközök és egészségtechnológia: egészség- és sport technológiára specializálódott vállalkozás is lehetséges. Például sporteszközök értékesítése, egészségkövető alkalmazások vagy eszközök fejlesztése az egészséges életmód támogatására. 

Egészségügyi tanácsadás és coaching: Az egészségügyi tanácsadás és coaching lehetőséget nyújt az embereknek, hogy tanácsot kapjanak az egészséges életmód kialakításához, testmozgáshoz, vagy éppen a stresszkezeléshez.

A siker kulcsa az egészséges életmód szolgáltatások területén az ügyfélközpontú megközelítés, a minőségi szolgáltatások és a jó marketing. Az egészséges életmóddal kapcsolatos tudatosság növekedése miatt ez a vállalkozási terület hosszú távon is stabil lehetőségeket kínál. Fontos azonban, hogy alaposan ismerd a célpiacot és a versenytársakat, és tarts lépést az aktuális egészség trendekkel és igényekkel.

Összegzés

Sajnos minden körülmények között működő, tuti vállalkozás ötletek nem léteznek — csak olyanok, amelyek az aktuális piaci trendek függvényében nagyobb potenciállal rendelkeznek, mint mások. 

Amikor felmerül a kérdés, hogy milyen vállalkozást érdemes indítani Magyarországon, szinte mindenki az internetben gondolkodik, de nem is olyan egyszerű megtalálni a megfelelő vállalkozás ötletet.  A Webshop Suli kurzusa a segítségedre lehet, hogy könnyen megtanuld, webshopod hogyan hozhat szép bevételt a számodra, belátható időn belül.

Az online tér óriási üzleti lehetőséget teremt azok számára, akik a hagyományos, offline iparágakban kezdenek el tevékenykedni, mert ezek már nem vonzóak a fiatalok számára, ezért kisebb az újítási szándék.

A legjobb tanács viszont, amit meg kell fogadnunk: Hallgassunk a szívünkre! Csak akkor kezdjünk bele valamibe, ha tényleg, őszintén, tiszta szívből szeretjük, mert ez lesz az, ami átsegít majd a nehéz időkön – mert bizony minden vállalkozásban van ilyen időszak.

A legtöbb esetben rögtön az elején (sajnos ez alól még a legizgalmasabb, legjobb vállalkozás ötletek sem kivételek), de ha ezt meg is ússzuk, el fog jönni ez az időszak, és ha szeretjük, amit csinálunk, akkor sokkal könnyebben fogunk ezen túllendülni, mintha csak a pénzért csinálnánk.

Ha webshop indításban gondolkodsz, akkor jelentkezz a Hogyan indítsunk webáruházat? ingyenes online előadásunkra, ahol lépésről lépésre bemutatjuk a webáruház indítás alapjait és gyakorlati tudást szerezhetsz az e-kereskedelem legfontosabb területeiről is!

Hogyan indítsunk webáruházat online előadás

Jelentkezem

Legfrissebb bejegyzések

Előző bejegyzés:
Készítsd fel a webáruházad az ünnepi időszakra!
Készítsd fel a webáruházad az ünnepi időszakra!

Az ünnepi szezon kétségkívül az év legfontosabb e-kereskedelmi időszaka, hiszen a legtöbb webáruház ilyenkor ...Elolvasom

Close