Trendek Újdonság

[ÉVÉRTÉKELÉS] Ilyen volt 2020

7 perc olvasási idő Shoprenter - Évértékelés - Ilyen volt 2020

Szokásunkhoz hűen, idén is összefoglaljuk egy évértékelő bejegyzésben, hogy mi történt a Shoprenterrel az elmúlt 365 napban.

Mivel egy olyan évről van szó, amely minden szempontból különleges, ezért bőven van miről beszámolnunk.

Nem is húzzuk tovább a szót, kezdjünk bele!

2020. január

Ecommerce Expo

2020-ban már 5. alkalommal került megrendezésre az ország legnagyobb e-kereskedelmi rendezvénye, az Ecommerce Expo, ahol fő támogatóként vettünk részt.

A rendezvényen 2.000 fő volt jelen – amit nagyon fura leírni 2020 végén -, amivel ismét bebizonyosodott, hogy nemcsak az e-kereskedelmi szektor növekszik évről-évre, hanem az abban tevékenykedő szereplők és szolgáltatók köre is.

Bízunk benne, hogy minél hamarabb lesz lehetőségünk részt venni újabb konferenciákon és üzleti rendezvényeken, hiszen az élő események hangulata pótolhatatlan.

2020. február

Ország Boltja 2019

Februárban lezárult a 2019-es Ország Boltja verseny, amely már 9. éve díjazza a hazai online boltokat minőségi és népszerűségi kategóriákban.

Nagy örömünkre több Shoprenter webáruház is részt vett a versenyen és kiemelkedően szerepeltek, hiszen 14 minőségi és 14 népszerűségi kategóriában összesen 15 dobogós, köztük 10 első helyezést értek el.

Minőségi díj főkategóriában:

I. Helyezettek:

II. Helyezettek:

III. Helyezettek:

Népszerűségi díj főkategóriában:

Szívből gratulálunk a remek eredményekhez! 💚

2020. március

9 évesek lettünk

2020 márciusában betöltötte a Shoprenter a 9. szülinapját. Ennek alkalmából pedig különleges kedvezményekkel örvendeztettünk meg minden meglévő és jövőbeli webáruház tulajdonost.

Hazait a Házhoz

Elindítottuk a Hazait a Házhoz non-profit kezdeményezést, amelynek célja, hogy erősítse a magyar gazdaságot és segítse a járvány miatt nehéz helyzetbe került online kereskedőket, hogy fenn tudják tartani vállalkozásaikat, illetve meg tudják tartani a dolgozóikat.

A weboldalra bármelyik hazai kereskedő ingyen regisztrálhat, hogy kilistázásra kerüljenek a termékei, illetve vásárlóként regisztráció nélkül bárki szabadon és ingyen használhatja az oldalt, hogy megtalálja az általa óhajtott terméket egy hazai webáruház virtuális polcán.

Home office

Teljes mértékben átálltunk az otthoni munkavégzésre. A Shoprenternél a home office lehetősége folyamatosan biztosítva volt – és lesz is a jövőben – a kollégák számára, azonban a teljes csapat otthoni átállása nagyfokú szervezettséget és fegyelmezettséget igényelt.

Kollégáink rugalmasságának és a cég által biztosított technikai feltételeknek köszönhetően sikerült mindenkinek egyik napról a másikra átállni az otthoni munkavégzésre.

Digitalizált oktatások

A Shoprenter indulása óta biztosítjuk a rendszeres, ingyenes oktatásainkat, amelynek köszönhetően az ügyfeleink a kezdetektől élvezhetik szakértő támogatásunkat, hiszen a célunk közös: sikeressé tenni ügyfeleink webáruházait.

A veszélyhelyzetre való tekintettel átalakítottuk a Shoprenter oktatásait, majd elérhetővé tettük azokat online formában a jelentkezők számára.

Amennyiben szeretnél részt venni az ingyenes Shoprenter rendszeroktatásunkon vagy a szintén díjmentes Hogyan Indítsunk Webáruházat? – webináriumon, akkor kattints és jelentkezz!

2020. április

Elemeztük a piacot

Publikáltunk egy bejegyzést, amely specializáltan a koronavírus hazai e-kereskedelmi hatásairól szól. Az elemzést több mint 4.000 webáruház adatai alapján végeztük el annak érdekében, hogy releváns és pontos információkkal tudjunk szolgálni.

A koronavírus eddigi és várható hatásai a magyar e-kereskedelemre (4000 webáruház adatai alapján)

A hazai adatok mellett természetesen globális e-kereskedelmi statisztikákkal és stratégiai tanácsokkal is szolgáltunk, illetve további következtetéseket is levontunk a vírusválsággal kapcsolatban.

2020. május

Home office 2.0

Az év közepe felé haladva már rutinná vált a home office a kollégáink számára, így online eseményekkel, workout- és cooking challenge-ekkel építettük a csapatot.

2020. június

[INTERJÚ] Koronavírus – Egy e-kereskedő szemén keresztül

A koronavírus következményei miatt több webáruház kénytelen volt bezárni, de rengeteg új is elindult.

Szerettük volna első kézből bemutatni a COVID-19 e-kereskedelemre gyakorolt hatását, ezért felvettük a kapcsolatot Ádám Attilával, a Reflexshop.hu webáruház tulajdonosával és egyben ügyvezetőjével, hogy teljes képet kapjunk a vírus előtti, alatti helyzetről, illetve a jövőben vállalható tervekről.

2020. július

Nagy Webáruház Felmérés 2020

A hagyományainkhoz hűen 13. alkalommal rendeztük meg a Nagy Webáruház Felmérést a hazai webáruház tulajdonosok közreműködésével.

A kutatás nem csupán átfogó képet ad a hazai e-kereskedelem fejlődéséről és változásairól a korábbi évekhez mérten, hanem hiteles információt nyújt a koronavírus e-kereskedelemre gyakorolt hatásáról is.

A felmérés keretein belül 644 webáruház tulajdonos válaszolt, így az eredmények hasznos információkat szolgáltatnak az iparág alakulásáról.

Facebook Live

Elindítottuk a Shoprenter e-kereskedelem fókuszú Live videósorozatát, amelyben rendszeresen számolunk be iparági aktualitásokról és trendekről, továbbá a Shoprentert érintő újdonságokról.

Amennyiben kíváncsi vagy a videókra, akkor látogasd meg a Facebook oldalunkat, ahol az összes Live visszanézhető.

2020. augusztus

Ünnepi Felkészítő Kézikönyv

Úgy gondoltuk, hogy még idejekorán, a nagy év végi dömpingidőszak előtt létrehozunk egy olyan ingyenes tudásanyagot, amely segítségére válhat az e-kereskedőknek az év végi kampányaik létrehozásában.

Bízunk benne, hogy sok webshop tulajdonos számára tudtunk mankót nyújtani az év ezen szakaszában és az alapos felkészülés végül magas profitot eredményezett.

Amennyiben kíváncsi vagy az anyagra, akkor azt ide kattintva bármikor letöltheted.

2020. szeptember

Hogyan Indítsunk Webáruházat? – élő stream

Nyáron még minden lehetőségünk adott volt ahhoz, hogy megrendezhessük offline eseménysorozatunkat, a Nagy Webáruház Roadshow-t, azonban a szervezést követően le kellett sajnos mondanunk a különböző helyszínekre kitűzött eseményeket.

Ennek pótlására szerveztünk egy több mint 4 órás offline eseményt, amelyet (a megfelelő körülmények biztosítását követően) élőben streameltünk a Facebook és YouTube csatornáinkon.

Az eseményt szabadon elérhetővé tettük, így bárki élvezhette az előadást az otthona kényelméből és természetesen, minden korábbi Nagy Webáruház Roadshow jelentkező számára is elküldtük a hozzáféréseket.

2020. október

Megújultunk

Bemutattuk a kívül-belül megújult Shoprentert!

A brand felfrissítése mellett az ügyfeleink visszajelzései alapján még felhasználóbarátabbá tettük a webáruházak adminisztrációs felületét, és megújítottuk a Shoprenter fő- és aloldalait.

Új arculatunkkal magasabb szinten képviseljük azokat az értékeket, amelyeket csapatunk is a magáénak vall és amely értékeket ügyfeleink részére is szeretnénk átadni. Ha szeretnéd megismerni az új Shoprentert, tekintsd meg a videónkat!

5000. Shoprenteres webáruház

Elindult az 5000. Shoprenter webáruház, amellyel a cég egy új mérföldkőhöz érkezett el.

Mérhetetlenül boldogak és hálásak vagyunk, hogy ilyen sok embernek segíthetünk álmaik megvalósításában.

Ebből az alkalomból készítettünk egy rövid kis videót, amellyel szeretnénk minden ügyfelünknek megköszönni bizalmukat.

Köszönjük, hogy a Shoprentert választottátok! 💚

Ecommerce Expo podcast

Elindult az Ecommerce Expo Podcast, amely havonta egyszer különféle izgalmas témákat boncolgat az e-kereskedelem témakörén belül.

Az nyitó epizódban Kulcsár István Róbert, a Shoprenter vezető tanácsadója beszélt az általános webáruház stratégiákról.

Shoprenter sikerek az Év Webshopja versenyen

Idén már a negyedik alkalommal került megrendezésre az Év Webshopja verseny, a hazai webáruházak szakmai versenye.

Egy színvonalas díjátadó gála keretein belül hirdették ki a nyertes webáruházakat.

Kiemelten büszkék vagyunk arra, hogy az idei évi megmérettetés első és második helyezését is Shoprenteres webáruház zsebelte be. Ráadásul legnagyobb örömünkre, a döntőbe jutott 25 db webáruházból 17 db a Shoprentert választotta e-kereskedelmi tervei megvalósításához.

2020. november

Black Friday

A Black Friday minden szempontból fontos az online világban.

A vásárlók számára azért, hogy a legjobb ajánlatra csaphassanak le, az e-kereskedők számára azért, hogy a lehető legtöbb profitot tudják realizálni, míg számunkra azért, hogy mindehhez a lehető legstabilabban futó technikai hátteret tudjuk szolgáltatni.

Idén is sikerült biztosítanunk a rendszer stabilitását, továbbá ügyfélkapcsolatunk is felkészült a korábbi évek tapasztalatai alapján a megnövekedett számú beérkező telefonhívásokra. Ennek köszönhetően ebben az extrém helyzetben is ugyanazt a magas színvonalú szolgáltatást tudtuk nyújtani, amelyet ügyfeleink megérdemelnek.

Ecommerce Cyber Monday

Részt vettünk az első Ecommerce Cyber Monday-en, ahol több e-kereskedelmi szolgáltatóval karöltve nyújtottunk olyan speciális kedvezményeket, amelyek csupán egy napig voltak elérhetők.

2020. december

Hatalmas öröm ért bennünket az év végén, hiszen megnyertük Az Év Honlapja díjat B2B kategóriában.

2020-ban rengeteg energiát fektettünk az arculatunk felfrissítésébe, amelynek egyik alappillére volt a honlapunk megújulása.

Rendkívül büszkék vagyunk rá, hogy Az Év Honlapja szakmai zsűrije ezzel a díjjal jutalmazta a törekvéseinket és erőfeszítéseinket.

Nem is zárulhatott volna ennél jobban az idei évünk. Köszönjük! 💚

További érdekes statisztikák 2020-ból

Idén kicsivel több mint 1.100 db új Shoprenteres webáruház lett, most már 5.100-nál is többen vagyunk!

Az összesített adatok alapján kiderült, hogy idén közel 6.5 millió rendelést adtak le a Shoprenteres webáruházakban, megközelítőleg 150 milliárd Ft értékben.

Black Friday napján, azaz 2020. november 27-én közel 154.000 rendelést adtak le a Shoprenteres webáruházakban, ami több mint 100 rendelést jelent percenként. Mi sem mutatja jobban ennek a napnak a jelentőségét, mint a rendelések összértéke, amely idén meghaladta a 3 milliárd Ft-ot is.

Az ügyfélkapcsolatunkhoz idén 70.000-nél is több megkeresés érkezett be (fele telefonos, fele írásos formában).

Kitartó és színvonalas munkájuknak köszönhetően, az e-mail visszajelzések alapján ügyfeleink elégedettsége 96%-os volt az egész 2020-as évre vonatkozóan, amelyre rendkívül büszkék vagyunk.

A rendszerbe 8 új alkalmazás került bele, amelyek egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek, hiszen a Shoprenter felhasználók közel egyharmada használ legalább 2 db olyan alkalmazást, amelyek megkönnyítik a termékek értékesítését, a logisztikát, a számlázást és a jogi dokumentumok beszerzését, továbbá a webáruház menedzselésének mindennapjait.

7 új design témával gazdagodott a Shoprenter témaválasztó menüpontja, így már szinte minden fő iparágra vonatkozóan találhatunk a termékkörhöz passzoló megjelenést. Több mint 1.500 webáruház használja az idén bemutatott design témák egyikét.

31 frissítési listával jöttünk ki idén, azonban nemcsak a Shoprentert érintő frissítéseket kommunikáltuk, hanem a saját blogunk is gazdagodott 56 saját bejegyzéssel, illetve további 11 vendégcikkel.

A Shoprenter ökoszisztéma bővült, így már 76 különböző partnerrel vehetik fel a kapcsolatot ügyfeleink a megújult Szakértői Portálon.

Kedvezményt nyújtó partnereink tábora is tovább bővült, így már 24 különböző különleges kedvezményt vehetnek igénybe a Shoprenter ügyfelei.

Összegzés

Minden egyes év decemberében van egy pillanat, amikor azon kapja magát az ember, hogy szinte egy szempillantás alatt eltelt ez az év is.

Mi is ugyanígy érezzük, annak ellenére, hogy a bejegyzés végéhez érve tisztán látjuk, hogy mennyi minden történt idén.

Úgy gondoljuk, hogy az e-kereskedelem népszerűsége töretlen, ezért igyekszünk jövőre is a tőlünk megszokott színvonalat, minőséget és támogatást nyújtani – sőt, ahol lehet egy új szintre emelni azt.

Az idei évtől történő búcsúzásként még annyit szeretnénk “útravalóként” írni, hogy a világ folyamatosan változik, ahogy a körülmények is. Ami viszont változatlan, az az, hogy a kemény munka 2020-ban is meghozta az eredményét – és ez így lesz 2021-ben is.

Most viszont eljött az idő hátradőlni, hogy kipihenten megtervezhessük a következő évet.

Boldog és sikerekben gazdag új évet kívánunk! 🙂

Legfrissebb bejegyzések

Előző bejegyzés:
SEO trendek 2021-ben
SEO trendek 2021 – Így optimalizáld webáruházad

2020 minden tekintetben különleges év volt és ez nem kímélte a keresőoptimalizálást sem. Új ...Elolvasom

Close