Csatlakozom

Legnépszerűbb cikkeink a témában

Többet szeretnél tudni a termékelőfizetéses szolgáltatás kialakításáról és érdekelnek a gyakorlati példák? Ebben a válogatásban olyan írásokkal találkozhatsz, amelyek a termékelőfizetéses modell gyakorlati alkalmazásával foglalkoznak.

Berobbanás előtti pillanatban az előfizetéses modell a magyar e-kereskedelemben kosarertek.hu

Berobbanás előtti pillanatban az előfizetéses modell a magyar e-kereskedelemben

Iparági előrejelzések szerint a globális e-kereskedelem előfizetéses modellje évente 50 százalék felett bővül, míg Magyarországon az alacsony penetráció miatt akár ennél is nagyobb növekedés lehetséges. A trend kiaknázása kritikus fontosságú a hazai e-kereskedelmi szektor versenyképességének növelése szempontjából.

Így is lehet stabil bevételed és növekvő hűséges vásárlói bázisod! shoprenter.hu

Így is lehet stabil bevételed és növekvő hűséges vásárlói bázisod!

Egy olyan világot, ahol a vállalkozásod stabil bevétellel rendelkezik, és hűséges vásárlóid száma folyamatosan növekszik. Ez már nem csak álom! A Shoprenter és a Humanize együttműködésében, a Visa támogatásával új távlatokat nyitunk a magyar e-kereskedelem előtt.

Új szintre emeli a webáruházakat az előfizetéses e-kereskedelem
kosarertek.hu

Új szintre emeli a webáruházakat az előfizetéses e-kereskedelem

A termék előfizetés forgalma dinamikusan nő külföldön és idehaza is. Egyre több kereskedő ismeri fel az előfizetéses modellel járó előnyöket: növekvő bevétel és profit, kiszámítható működés, hűséges visszatérő vásárlók.

Mit ér az előfizetés az e-kereskedelemben? kosarertek.hu

Mit ér az előfizetés az e-kereskedelemben?

A termékelőfizetéses szolgáltatás vásárlói élmény tekintetében többet jelent az ismétlődő tranzakciónál. A modell működését tekintve visszatérő költséget számít fel az vásárlóknak – általában havonta – egy termékhez vagy szolgáltatáshoz való hozzáférésért cserébe. Mélyebb szinten azonban az e-kereskedelmi előfizetés az erős ügyfélkapcsolatokról és a zökkenőmentes ügyfélélményről szól.

Wolf Gábor: Bevezetés az előfizetés marketingjébe videó shoprenter.hu

Wolf Gábor: Bevezetés az előfizetés marketingjébe

A 10 leggyakoribb kérdés és a válasz, ami az előfizetés kapcsán felmerülhet ha belevágnál. A videóban Wolf Gábor a Marketing Commandotól beszél az előfizetésről és annak marketingjéről. Az előadás a Visa által támogatott Vevőből Előfizető Program keretében jöhetett létre.

Előfizetés élelmiszerre hellobiznisz.hu

Előfizetés élelmiszerre – szokatlan konstrukciót indított egy reformtermékeket kínáló webáruház

Részben a fogyasztók spórolása, részben a Natur Reform piacismerete hívta életre az élelmiszerkereskedelemben mindmáig szokatlannak számító előfizetéses konstrukciót, amely fix összegért 20-30 terméket ad a vevőnek, ráadásul alternatívákat és különlegességeket is kínál.

kutyakajas - az elofizeteses ekereskedelem előnyei hellobiznisz.hu

Kutyakajás: Fontosabb a magunkba vetett hit, mint másokkal foglalkozni

A kutyakajás.hu és petguru.hu webshopokat üzemeltető Suller-Táp Kft nyíregyházi cégként, késői belépőként mindössze néhány év alatt vált az online hobbiállateledel-piac harmadik legnagyobb magyar szereplőjévé. Suller Gergő, a cég társtulajdonos-ügyvezetője beszélt nekünk a közösség fontosságáról, az előfizetéses modell előnyeiről, és arról, miért nem érdemes folyton a nagyoktól reszketni.

biozoo sikersztori hellobiznisz.hu

Amikor valaki úgy épít céget, hogy nem a pénz motiválja: Somogyi Róbert és a BioZoo sikersztorija

Vállalkozóként megélt már hullámvölgyeket és csúcspontokat: állt már egy sikeres üzleti tévéműsorban befektetést remélve, de azt is meg kellett tapasztalnia, hogy milyen szembenézni egy rossz döntése következményeivel. Vállalkozása, a Best 4 You Kft. hét év után idén szintet lép: előfizetéses modellt kínálnak hamarosan vásárlóiknak.

Mi az előfizetés kosarertek.hu

Miért érdemes a visszatérő vásárlókra jobban figyelni?

Gondolkodtál már azon, hogy termékek helyett szolgáltatásokat is tudnál értékesíteni? Mit szólnál hozzá, ha minden hónapban, előre tervezhetően, ismételten bevételhez jutnál? Ilyen megoldást nyújthat az előfizetéses modell alkalmazása.

Így fuss neki az előfizetéses modell sablon készítésének kosarertek.hu

Így fuss neki az előfizetéses modell sablon készítésének

Napjainkban egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek az előfizetéses szolgáltatások. Elég csak a különböző streamingszolgáltatókra gondolni, de találkozhatunk olyan megoldásokkal is, amik fizikai termékeket juttatnak el otthonunkba.

A visszatérő vásárlók titka: így épített Csorba Anita hűséges vásárlóközösséget kosarertek.hu

A visszatérő vásárlók titka: így épített Csorba Anita hűséges vásárlóközösséget

Az előfizetéses modelleket, különösen ezek termékalapú verzióját itthon még sokan nem ismerik, miközben külföldön már nagy népszerűségnek örvendenek. Egy hazai példán keresztül bemutatjuk, hogyan működhetnek jól. Ismerd meg Csorba Anita és az InspiKid Klub történetét!

Van úgy, hogy a sikerhez a fájdalompontok ismeretén át vezet az út kosarertek.hu

Van úgy, hogy a sikerhez a fájdalompontok ismeretén át vezet az út

Több mint egy évtizede, de itthon elsőként indította el beautybox szolgáltatását Horváth Beáta. A Pixibox által használt formátum külföldön népszerű lett, idehaza viszont továbbra is kevésbé ismert, pedig arra is választ adhat, hogy mitől lesz visszatérő a vevő a szépségiparban.