Csatlakozom
2024. Május 15.
Online webinárium

Belépéshez szükséges linket e-mailben küldjük.

Előfizetéses e-kereskedelem:
A stabil bevétel és a növekvő hűséges vásárlói bázis kulcsa!

Légy részese a jövőnek: Emeld új szintre üzleted az előfizetéses e-kereskedelemmel!

Egynapos online webinár webáruház tulajdonosoknak

Érdemes részt venned az előfizetéses webináron

Miért érdemes részt venned?

  • Ismerd meg az előfizetéses e-kereskedelem forradalmi erejét
  • Tanuld meg, hogyan építhetsz lojális vásárlói bázist és növeled bevételedet
  • Szakértői tanácsokat kapsz a tökéletes modellhez
  • Gyakorlati útmutató az előfizetéses modell bevezetéséhez
  • Inspiráló sikertörténetek és bevált módszerek

Ne maradj le erről az egyedülálló lehetőségről!

Jelentkezem

Program

9:00 - 9:10

Köszöntő - Miért fontos az előfizetés?

9:10 - 9:50

E-kereskedelmi trendek 2024 - Merre tart a magyar e-kereskedelem?

10:00 - 10:50

Persona meghatározása - Miért fontos a persona és az ügyféligényre való tervezés?

  • Mit tudunk az ügyfelünkről?
  • Milyen igényeik vannak?
10:50 - 11:00

Szünet

11:00 - 12:00

Persona meghatározása - Miért fontos a persona és az ügyféligényre való tervezés?

  • Mik a problémáik és szükségleteik, amire megoldást keresnek?
12:00 - 12:30

Ebéd szünet

12:30 - 13:30

Értékajánlat vászon (Value Proposition Canvas) kitöltése

  • Mit tudunk nyújtani a vásárlóink szükségleteire, problémáira?
13:30 - 14:30

Koncepcionálás: Saját Előfizetési csomag kialakítása, részleteinek kidolgozása

14:30 - 14:40

Szünet

14:40 - 15:30

Működtetés: Milyen eszközökkel tudod az előfizetési ajánlatod eljutattni a vásárlóidnak?

15:30 - 16:20

Tervezzük meg a előfizetésünk landoló oldalát!

16:30 - 17:00

Zárás: eredmények, észrevételek megosztása egymással

Előadók és facilitátorok

A rendezvényen olyan szakértők vesznek részt, akik jelentős tapasztalattal rendelkeznek az előfizetéses e-kereskedelem területén. Ezáltal a résztvevők mélyebb betekintést nyernek a sikeres előfizetéses e-kereskedelembe, és konkrét lépéseket tehetnek a saját vállalkozásukban.

Rab Máté
Rab Máté Ügyvezető Shoprenter
Káli György
Káli György Service Designer
Stampf Attila
Stampf Attila Ügyfélélmény folyamat tervező Humanize
Varga Gábor
Varga Gábor Head of BF Mobile BIG FISH
Kulcsár István Róbert
Kulcsár István Róbert Tulajdonos Shoprenter
Burkus Brigitta
Burkus Brigitta UX Designer Humanize
Jávor Anna
Jávor Anna Product Marketer Shoprenter
Pálóczy Györgyi
Pálóczi Györgyi Project Manager Humanize

Jelentkezz a webináriumra

A regisztráció véglegesítéséhez add meg az adataidat és jelentkezz az eseményre.

* A csillaggal megjelölt mezőket kötelező kitölteni!

Legnépszerűbb cikkeink a témában

Többet szeretnél tudni a termékelőfizetéses szolgáltatás kialakításáról és érdekelnek a gyakorlati példák? Ebben a válogatásban olyan írásokkal találkozhatsz, amelyek a termékelőfizetéses modell gyakorlati alkalmazásával foglalkoznak.

Mi az előfizetés kosarertek.hu

Miért érdemes a visszatérő vásárlókra jobban figyelni?

Gondolkodtál már azon, hogy termékek helyett szolgáltatásokat is tudnál értékesíteni? Mit szólnál hozzá, ha minden hónapban, előre tervezhetően, ismételten bevételhez jutnál? Ilyen megoldást nyújthat az előfizetéses modell alkalmazása.

Így fuss neki az előfizetéses modell sablon készítésének kosarertek.hu

Így fuss neki az előfizetéses modell sablon készítésének

Napjainkban egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek az előfizetéses szolgáltatások. Elég csak a különböző streamingszolgáltatókra gondolni, de találkozhatunk olyan megoldásokkal is, amik fizikai termékeket juttatnak el otthonunkba.

A visszatérő vásárlók titka: így épített Csorba Anita hűséges vásárlóközösséget kosarertek.hu

A visszatérő vásárlók titka: így épített Csorba Anita hűséges vásárlóközösséget

Az előfizetéses modelleket, különösen ezek termékalapú verzióját itthon még sokan nem ismerik, miközben külföldön már nagy népszerűségnek örvendenek. Egy hazai példán keresztül bemutatjuk, hogyan működhetnek jól. Ismerd meg Csorba Anita és az InspiKid Klub történetét!

Van úgy, hogy a sikerhez a fájdalompontok ismeretén át vezet az út kosarertek.hu

Van úgy, hogy a sikerhez a fájdalompontok ismeretén át vezet az út

Több mint egy évtizede, de itthon elsőként indította el beautybox szolgáltatását Horváth Beáta. A Pixibox által használt formátum külföldön népszerű lett, idehaza viszont továbbra is kevésbé ismert, pedig arra is választ adhat, hogy mitől lesz visszatérő a vevő a szépségiparban.