Csatlakozom
Szeptember 4.
Online webinárium

Belépéshez szükséges linket e-mailben küldjük.

Előfizetéses e-kereskedelem:
A stabil bevétel és a növekvő hűséges vásárlói bázis kulcsa!

Légy részese a jövőnek: Emeld új szintre üzleted az előfizetéses e-kereskedelemmel!

Egynapos online webinár webáruház tulajdonosoknak

Érdemes részt venned az előfizetéses webináron

Miért érdemes részt venned?

  • Ismerd meg az előfizetéses e-kereskedelem forradalmi erejét
  • Tanuld meg, hogyan építhetsz lojális vásárlói bázist és növeled bevételedet
  • Szakértői tanácsokat kapsz a tökéletes modellhez
  • Gyakorlati útmutató az előfizetéses modell bevezetéséhez
  • Inspiráló sikertörténetek és bevált módszerek

Ne maradj le erről az egyedülálló lehetőségről!

Csatlakozom a programhoz

Program

9:00 - 10:00

E-kereskedelmi trendek 2024 - Merre tart a magyar e-kereskedelem?

10:00 - 12:00

Az előfizetés tervezésének lépései előadás

Egy előadás keretében bemutatjuk az előfizetés tervezésének elemeit, hogy átfogó képet kapjunk a folyamatokról és azok fontosságáról. Az előadás során az alábbi témákat vesszük sorra:

Persona meghatározása:

Miért fontos a persona és az ügyféligényre való tervezés? Mit tudunk az ügyfelünkről? Milyen igényeik vannak? Mik a problémáik és szükségleteik, amire megoldást keresnek?

Értékajánlat vászon (Value Proposition Canvas):

Mit tudunk nyújtani a vásárlóink szükségleteire, problémáira? Hogyan állíthatjuk össze az értékajánlatunkat úgy, hogy az valódi értéket képviseljen számukra?

Koncepcionálás:

Saját előfizetési csomag kialakítása, részleteinek kidolgozása. Hogyan állítsunk össze vonzó és értékes előfizetési csomagot?

Működtetés:

Milyen eszközökkel tudod az előfizetési ajánlatod eljuttatni a vásárlóidnak? Milyen csatornákat és platformokat használjunk a hatékony kommunikációhoz?

Landoló oldal:

Miért hasznos egy jó landoló oldal? Hogyan tervezzünk és készítsünk hatékony landoló oldalt, ami konvertál?

12:00 - 12:30

Ebédszünet

12:30 - 15:00

Az előfizetés tervezésének lépései a gyakorlatban

A délelőtti elméleti tudást konkrét feladatokon keresztül mélyebben is megvizsgáljuk és alkalmazzuk. A munka során csoportokba rendeződve, szakértő által vezetve közösen dolgozzuk ki a feladatokat, amihez szükséges legalább egy működőképes mikrofon, illetve örülnénk, ha kamerával kapcsolódnál.

15:00 - 17:00

Zárás: eredmények, észrevételek megosztása egymással

Az esemény záró szakaszában összefoglaljuk a nap során megszerzett tapasztalatokat és eredményeket. Minden résztvevő pár percben megosztja a kidolgozott terveit, valamint lehetőséget biztosítunk az észrevételek és kérdések átbeszélésére, ezzel is támogatva egymás tanulási folyamatát és fejlődését.

Előadók és facilitátorok

A rendezvényen olyan szakértők vesznek részt, akik jelentős tapasztalattal rendelkeznek az előfizetéses e-kereskedelem területén. Ezáltal a résztvevők mélyebb betekintést nyernek a sikeres előfizetéses e-kereskedelembe, és konkrét lépéseket tehetnek a saját vállalkozásukban.

Rab Máté
Rab Máté Ügyvezető Shoprenter
Káli György
Káli György Service Designer
Stampf Attila
Stampf Attila Ügyfélélmény folyamat tervező Humanize
Varga Gábor
Varga Gábor Head of BF Mobile BIG FISH
Kulcsár István Róbert
Kulcsár István Róbert Tulajdonos Shoprenter
Burkus Brigitta
Burkus Brigitta UX Designer Humanize
Jávor Anna
Jávor Anna Product Marketer Shoprenter
Pálóczy Györgyi
Pálóczi Györgyi Project Manager Humanize

Legnépszerűbb cikkeink a témában

Többet szeretnél tudni a termékelőfizetéses szolgáltatás kialakításáról és érdekelnek a gyakorlati példák? Ebben a válogatásban olyan írásokkal találkozhatsz, amelyek a termékelőfizetéses modell gyakorlati alkalmazásával foglalkoznak.

Wolf Gábor: ha előfizetéses rendszert indítasz, rögtön kiderül, kik a legjobb vevőid kosarertek.hu

Wolf Gábor: ha előfizetéses rendszert indítasz, rögtön kiderül, kik a legjobb vevőid

Hogyan betonozzuk be a kapcsolatunkat a vásárlóinkkal? Erre is megfelelő eszköz lehet az előfizetés! Legalábbis ezt állítja Wolf Gábor, aki saját vállalkozását, a gotomarketinget is előfizetéses modellben működteti.

Mi az előfizetés kosarertek.hu

Miért érdemes a visszatérő vásárlókra jobban figyelni?

Gondolkodtál már azon, hogy termékek helyett szolgáltatásokat is tudnál értékesíteni? Mit szólnál hozzá, ha minden hónapban, előre tervezhetően, ismételten bevételhez jutnál? Ilyen megoldást nyújthat az előfizetéses modell alkalmazása.

Így fuss neki az előfizetéses modell sablon készítésének kosarertek.hu

Így fuss neki az előfizetéses modell sablon készítésének

Napjainkban egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek az előfizetéses szolgáltatások. Elég csak a különböző streamingszolgáltatókra gondolni, de találkozhatunk olyan megoldásokkal is, amik fizikai termékeket juttatnak el otthonunkba.

A visszatérő vásárlók titka: így épített Csorba Anita hűséges vásárlóközösséget kosarertek.hu

A visszatérő vásárlók titka: így épített Csorba Anita hűséges vásárlóközösséget

Az előfizetéses modelleket, különösen ezek termékalapú verzióját itthon még sokan nem ismerik, miközben külföldön már nagy népszerűségnek örvendenek. Egy hazai példán keresztül bemutatjuk, hogyan működhetnek jól. Ismerd meg Csorba Anita és az InspiKid Klub történetét!

Van úgy, hogy a sikerhez a fájdalompontok ismeretén át vezet az út kosarertek.hu

Van úgy, hogy a sikerhez a fájdalompontok ismeretén át vezet az út

Több mint egy évtizede, de itthon elsőként indította el beautybox szolgáltatását Horváth Beáta. A Pixibox által használt formátum külföldön népszerű lett, idehaza viszont továbbra is kevésbé ismert, pedig arra is választ adhat, hogy mitől lesz visszatérő a vevő a szépségiparban.