Előfizetéses e-kereskedelem:
A stabil bevétel és a növekvő hűséges vásárlói bázis kulcsa!
Légy részese a jövőnek: Emeld új szintre üzleted az előfizetéses e-kereskedelemmel!
Egynapos online webinár webáruház tulajdonosoknak
Miért érdemes részt venned?
- Ismerd meg az előfizetéses e-kereskedelem forradalmi erejét
- Tanuld meg, hogyan építhetsz lojális vásárlói bázist és növeled bevételedet
- Szakértői tanácsokat kapsz a tökéletes modellhez
- Gyakorlati útmutató az előfizetéses modell bevezetéséhez
- Inspiráló sikertörténetek és bevált módszerek
Ne maradj le erről az egyedülálló lehetőségről!
Csatlakozom a programhozProgram
E-kereskedelmi trendek 2024 - Merre tart a magyar e-kereskedelem?
Az előfizetés tervezésének lépései előadás
Egy előadás keretében bemutatjuk az előfizetés tervezésének elemeit, hogy átfogó képet kapjunk a folyamatokról és azok fontosságáról. Az előadás során az alábbi témákat vesszük sorra:
Persona meghatározása:
Miért fontos a persona és az ügyféligényre való tervezés? Mit tudunk az ügyfelünkről? Milyen igényeik vannak? Mik a problémáik és szükségleteik, amire megoldást keresnek?
Értékajánlat vászon (Value Proposition Canvas):
Mit tudunk nyújtani a vásárlóink szükségleteire, problémáira? Hogyan állíthatjuk össze az értékajánlatunkat úgy, hogy az valódi értéket képviseljen számukra?
Koncepcionálás:
Saját előfizetési csomag kialakítása, részleteinek kidolgozása. Hogyan állítsunk össze vonzó és értékes előfizetési csomagot?
Működtetés:
Milyen eszközökkel tudod az előfizetési ajánlatod eljuttatni a vásárlóidnak? Milyen csatornákat és platformokat használjunk a hatékony kommunikációhoz?Landoló oldal:
Miért hasznos egy jó landoló oldal? Hogyan tervezzünk és készítsünk hatékony landoló oldalt, ami konvertál?Ebédszünet
Az előfizetés tervezésének lépései a gyakorlatban
A délelőtti elméleti tudást konkrét feladatokon keresztül mélyebben is megvizsgáljuk és alkalmazzuk. A munka során csoportokba rendeződve, szakértő által vezetve közösen dolgozzuk ki a feladatokat, amihez szükséges legalább egy működőképes mikrofon, illetve örülnénk, ha kamerával kapcsolódnál.
Zárás: eredmények, észrevételek megosztása egymással
Az esemény záró szakaszában összefoglaljuk a nap során megszerzett tapasztalatokat és eredményeket. Minden résztvevő pár percben megosztja a kidolgozott terveit, valamint lehetőséget biztosítunk az észrevételek és kérdések átbeszélésére, ezzel is támogatva egymás tanulási folyamatát és fejlődését.
Előadók és facilitátorok
A rendezvényen olyan szakértők vesznek részt, akik jelentős tapasztalattal rendelkeznek az előfizetéses e-kereskedelem területén. Ezáltal a résztvevők mélyebb betekintést nyernek a sikeres előfizetéses e-kereskedelembe, és konkrét lépéseket tehetnek a saját vállalkozásukban.
Legnépszerűbb cikkeink a témában
Többet szeretnél tudni a termékelőfizetéses szolgáltatás kialakításáról és érdekelnek a gyakorlati példák? Ebben a válogatásban olyan írásokkal találkozhatsz, amelyek a termékelőfizetéses modell gyakorlati alkalmazásával foglalkoznak.