Csatlakozom

Előfizetéses e-kereskedelem: A siker kulcsa

Jelentkezz egy 4 órás, interaktív workshopra, ahol elsajátíthatod az előfizetéses szolgáltatások kialakításának kulcsfontosságú lépéseit. Fedezd fel velünk az előfizetéses modell előnyeit és hatékony módszereit az üzleti siker érdekében! Célunk, hogy gyorsan és hatékonyan megismertessünk téged az előfizetéses üzleti modell alkalmazásának lehetőségeivel. Csatlakozz hozzánk személyesen, és lépj a jövő e-commerce megoldásainak világába!

A workshopokon alkalmanként 30 fő tud részt venni, jelentkezz, hogy biztosan legyen helyed és te is ott lehess!

Jelentkezem
Előfizetéses e-kereskedelem workshop

Program

8:30 - 9:00

Érkezés, ismerkedés

9:00 - 9:10

Köszöntő - Miért fontos az előfizetés?

9:10 - 9:50

E-kereskedelmi trendek 2024 - Merre tart a magyar e-kereskedelem?

10:00 - 12:30

Workshop

10:00 - 10:50

Persona meghatározása - Miért fontos a persona és az ügyféligényre való tervezés?

  • Mit tudunk az ügyfelünkről?
  • Milyen igényeik vannak?
  • Mik a problémáik és szükségleteik, amire megoldást keresnek?
11:00 - 11:40

Előfizetési koncepció alkotás

  • Mit kell figyelembe venni?
  • Milyen előfizetési modellek vannak, hogyan kapcsolodnak az egyes iparágakhoz?
  • Mire kell még figyelni a tervezés során?
11:50 - 12:30

Tervezzük meg a előfizetésünk landoló oldalát

  • Prototípus készítés.
  • Mit érdemes előtérbe helyezni, mivel nyerhetem meg a felhasználókat?
12:40 - 13:00

Zárás: eredmények, észrevételek megosztása egymással

Előadók és facilitátorok

A rendezvényen olyan szakértők vesznek részt, akik jelentős tapasztalattal rendelkeznek az előfizetéses e-kereskedelem területén. Ezáltal a résztvevők mélyebb betekintést nyernek a sikeres előfizetéses e-kereskedelembe, és konkrét lépéseket tehetnek a saját vállalkozásukban.

Rab Máté
Rab Máté Ügyvezető Shoprenter
Káli György
Káli György Service Designer
Stampf Attila
Stampf Attila Ügyfélélmény folyamat tervező Humanize
Varga Gábor
Varga Gábor Head of BF Mobile BIG FISH
Kulcsár István Róbert
Kulcsár István Róbert Tulajdonos Shoprenter
Burkus Brigitta
Burkus Brigitta UX Designer Humanize
Jávor Anna
Jávor Anna Product Marketer Shoprenter
Pálóczy Györgyi
Pálóczi Györgyi Project Manager Humanize

A következő városokban csatlakozhatsz

A workshopokon alkalmanként 30 fő tud részt venni!

2024. Május 22.
Győr

Danubius Hotel Rába ***
9021 Győr, Árpád út 34.

2024. Június 5.
Debrecen

KraftLab Debrecen
4000 Debrecen, Bethlen u. 1

Budapest

Szeglet Rendezvényház - Közösségi- és Élménytér
Budapest, Albertfalva u. 3/a, 1116

Szeged

Szent János Hotel****
6722 Szeged, Gutenberg u. 12.

Pécs

Corso Hotel Pécs****
7626 Pécs, Koller u. 8

Jelentkezz a workshopra

A regisztráció véglegesítéséhez válaszd ki az esemény helyszínét és dátumát, majd ellenőrizd az adataidat.

* A csillaggal megjelölt mezőket kötelező kitölteni!

Legnépszerűbb cikkeink a témában

Többet szeretnél tudni a termékelőfizetéses szolgáltatás kialakításáról és érdekelnek a gyakorlati példák? Ebben a válogatásban olyan írásokkal találkozhatsz, amelyek a termékelőfizetéses modell gyakorlati alkalmazásával foglalkoznak.

Mi az előfizetés kosarertek.hu

Miért érdemes a visszatérő vásárlókra jobban figyelni?

Gondolkodtál már azon, hogy termékek helyett szolgáltatásokat is tudnál értékesíteni? Mit szólnál hozzá, ha minden hónapban, előre tervezhetően, ismételten bevételhez jutnál? Ilyen megoldást nyújthat az előfizetéses modell alkalmazása.

Így fuss neki az előfizetéses modell sablon készítésének kosarertek.hu

Így fuss neki az előfizetéses modell sablon készítésének

Napjainkban egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek az előfizetéses szolgáltatások. Elég csak a különböző streamingszolgáltatókra gondolni, de találkozhatunk olyan megoldásokkal is, amik fizikai termékeket juttatnak el otthonunkba.

A visszatérő vásárlók titka: így épített Csorba Anita hűséges vásárlóközösséget kosarertek.hu

A visszatérő vásárlók titka: így épített Csorba Anita hűséges vásárlóközösséget

Az előfizetéses modelleket, különösen ezek termékalapú verzióját itthon még sokan nem ismerik, miközben külföldön már nagy népszerűségnek örvendenek. Egy hazai példán keresztül bemutatjuk, hogyan működhetnek jól. Ismerd meg Csorba Anita és az InspiKid Klub történetét!

Van úgy, hogy a sikerhez a fájdalompontok ismeretén át vezet az út kosarertek.hu

Van úgy, hogy a sikerhez a fájdalompontok ismeretén át vezet az út

Több mint egy évtizede, de itthon elsőként indította el beautybox szolgáltatását Horváth Beáta. A Pixibox által használt formátum külföldön népszerű lett, idehaza viszont továbbra is kevésbé ismert, pedig arra is választ adhat, hogy mitől lesz visszatérő a vevő a szépségiparban.