Csatlakozom
előfizetéses e-kereskedelem

Növeld bevételedet és erősítsd vásárlóid hűségét az előfizetéses e-kereskedelem segítségével.

  • Kényelmes az ügyfelek számára
  • Tervezhetőséget nyújt a webáruházaknak
  • Növeli a vásárlói hűséget

Ügyféligény

Hogyan biztosítjuk, hogy az előfizetők valóban az igényeiknek megfelelő szolgáltatást kapják?

Megvalósítás

Milyen folyamatokat alkalmazzunk az előfizetéses e-kereskedelem hatékony megvalósítása érdekében?

Fenntarthatóság

Hogyan biztosíthatjuk, hogy az előfizetési modellünk hosszú távon fenntartható és stabil legyen?

Visszatérő vásárló

  • Növekvő bevétel
  • Növekvő profit
  • Kiszámítható működés

Alakítsd ki saját előfizetéses szolgáltatásod!

Azonosítsd a terméket vagy szolgáltatást

Melyek azok a termékek a kínálatodban, amelyeket rendszeresen vásárolnak tőled? Melyek azok a szolgáltatások, amiket gyakran igénybe vesznek (pl. expressz kiszállítás, karbonsemleges szállítás)?

Határozd meg a célközönséget

Ki az ideális vásárló? Mire van szüksége a webáruházadból? Kik azok a potenciális vásárlók, akik problémáira vagy igényeire megoldást nyújthat a termékünk vagy szolgáltatásunk? Érdemes feltérképezni a vásárlói útvonalat (Ebben segít customer journey mapping).

Döntsd el, mit tartalmaz az előfizetésed

Győződj meg arról, hogy ez megfelel a célközönség igényeinek! Ha még nincsenek perszónáid, érdemes kialakítanod őket, hogy jobban lásd a célcsoportjaid igényeit. Hasznos eszköz az értékajánlat-vászon (value proposition canvas) a releváns ajánlatok tervezéséhez.

Határozd meg az előfizetésed árát

Az előfizetés díját úgy kell meghatároznunk, hogy tükrözze a kínált értéket és az ügyfelek számára nyújtott előnyöket. Fontos figyelembe venni a vásárlói célcsoportunk pénzügyi lehetőségeit, a versenytársak árazási stratégiáját, valamint a mi saját költségeinket és nyereségkulcsunkat.

Alakítsd ki a marketing stratégiád

Hogyan fogod elérhetővé tenni a felhasználód számára. Milyen érték mentén fogod ezt megtenni? Dolgozz ki egy tervet a szolgáltatás népszerűsítésére és az előfizetők megszerzésére. Kezdd a meglévő vásárlóiddal! Növeld a visszatérő vásárlók számát! Fókuszálj a pozícionálásra!

Milyen előfizetést válassz?

Ismétlődő fogyasztás kényelmesen

Érdemes termékalapú előfizetéses modellt választani, ha olyan terméket forgalmazol, amelyet a vásárlók rendszeresen használnak és magas a forgási sebessége. Valamint kényelmi szolgáltatásokkal kiegészítheted az előfizetést, például ingyenes szállítással vagy utánvéttel.

Megbízható szakértő ajánlás

Szakmaiságod egyedi minőségbiztosítást jelent. Állíts össze időszakonként különböző csomagokat, személyreszabott ajánlatokat.
Például: meglepetés doboz, termékválogatás.

VIP élmény és exkluzivitás

Kínálj speciális ajánlatokat, kedvezményeket és limitált kiadású termékeket, melyek kizárólag az előfizetők számára elérhetőek.
Például, biztosíts korai hozzáférést és klubtagságot.

Segítségre van szükséged az előfizetési
szolgáltatásod megtervezéséhez?

Célunk, hogy a hazai vállalkozások számára könnyebbé tegyük az előfizetéses modell bevezetését és sikeres működtetését. A Vevőből Előfizető Program online és offline eseményeken keresztül vezet be az előfizetéses szolgáltatások kialakításának és működtetésének lépéseibe, hogy te is részese lehess az innovációnak. Ne habozz, csatlakozz hozzánk az ingyenes Vevőből Előfizető Programban, ahol lépésről lépésre megmutatjuk neked az üzleti modell bevezetésének lépéseit és a Termék előfizetés alkalmazás előnyeit.

Hogyan csináld? Mire kell figyelned?

Az előfizetés létrehozása általában bonyolult folyamat lehet, mivel a logisztika integrációja, a fizetések kezelése és a feliratkozási-lemondási folyamatok menedzselése mind fontos tényezők. Amikor elkezded az előfizetési modell kiépítését, fontos figyelned arra, hogy az integráció és a folyamatok zökkenőmentesen működjenek a vásárlói folyamat minden pontján.

A Shoprenter figyelembe vette a szempontokat és ezek mentén alakította ki a szolgáltatást, így az előfizetések könnyen kezelhetők és egyszerűen elérhetők a platformon. Beállítása a Shoprenterrel egyszerűbb, mint gondolnád!

Shoprenter webáruház rendszerben csupán néhány lépésben beállíthatod az előfizetés funkciót:

A webáruház admin felületén válaszd ki az Alkalmazások közül a Termék előfizetés appot.
(A funkció azok számára elérhető, akik rendelkeznek Shoprenter webáruházzal).

Állítsd be webáruházadban személyre szabottan!

Az alkalmazásban válaszd ki azokat a termékeket, amelyeket szeretnél az előfizetéses modellbe bevonni, utána állítsd be az előfizetések gyakoriságát.

Építsd ki
az előfizetést támogató folyamataidat!

Állítsd be a folyamataidban az előfizetőket érintő módosításokat: például a vevőcsoportot, az ÁSZF-et és a hírlevél feliratkozásokat.
A Shoprenter Akadémián mindenben segítséget nyújtunk.

A Vevőből Előfizető Program keretében személyesen is megismertetjük veled az előfizetéses e-kereskedelem csínját bínját. Csatlakozz a programhoz és tudj meg többet!

Így lesz fenntartható

Biztonságos fizetés

A legfőbb szempont a biztonság és az egyszerűség. A zökkenőmentes bankkártyás vásárlási folyamat elengedhetetlen az előfizetéses szolgáltatások hatékony működtetéséhez és növeli az előfizetők bizalmát is.

Egyszerű megújuló fizetés

A bonyolult fizetési folyamatok frusztrációt okoznak, ami visszatarthatja a potenciális vásárlókat az előfizetéstől, mivel a biztonság és a kontroll érzését nyújtja. Az átlátható és könnyen kezelhető fizetési műveletek bizalmat építenek az ügyfelek és a webáruház között, ami pozitív márkaképhez vezet. Az ismétlődő fizetések folyamatának egyszerűsítése nem csak az ügyfélélményt javítja, hanem a vállalat pénzügyi stabilitását és növekedését is elősegíti.

Rugalmas előfizetési és lemondási lehetőségek

Az előfizetéses szolgáltatásoknál a lemondás vagy szüneteltetés rugalmassága növeli a felhasználói bizalmat és könnyíti a szolgáltatás kipróbálását. Hiánya terhet ró az ügyfélszolgálatra és árthat a márka hírnevének, mivel az ügyfelek úgy érezhetik, hogy az üzlet csak kihasználni akarja őket. Ezért fontos, hogy a webshopok ezt a kérdést előre kezeljék.

Legnépszerűbb cikkeink a témában

Többet szeretnél tudni a termékelőfizetéses szolgáltatás kialakításáról és érdekelnek a gyakorlati példák? Ebben a válogatásban olyan írásokkal találkozhatsz, amelyek a termékelőfizetéses modell gyakorlati alkalmazásával foglalkoznak.

Mi az előfizetés kosarertek.hu

Miért érdemes a visszatérő vásárlókra jobban figyelni?

Gondolkodtál már azon, hogy termékek helyett szolgáltatásokat is tudnál értékesíteni? Mit szólnál hozzá, ha minden hónapban, előre tervezhetően, ismételten bevételhez jutnál? Ilyen megoldást nyújthat az előfizetéses modell alkalmazása.

Így fuss neki az előfizetéses modell sablon készítésének kosarertek.hu

Így fuss neki az előfizetéses modell sablon készítésének

Napjainkban egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek az előfizetéses szolgáltatások. Elég csak a különböző streamingszolgáltatókra gondolni, de találkozhatunk olyan megoldásokkal is, amik fizikai termékeket juttatnak el otthonunkba.

A visszatérő vásárlók titka: így épített Csorba Anita hűséges vásárlóközösséget kosarertek.hu

A visszatérő vásárlók titka: így épített Csorba Anita hűséges vásárlóközösséget

Az előfizetéses modelleket, különösen ezek termékalapú verzióját itthon még sokan nem ismerik, miközben külföldön már nagy népszerűségnek örvendenek. Egy hazai példán keresztül bemutatjuk, hogyan működhetnek jól. Ismerd meg Csorba Anita és az InspiKid Klub történetét!

Van úgy, hogy a sikerhez a fájdalompontok ismeretén át vezet az út kosarertek.hu

Van úgy, hogy a sikerhez a fájdalompontok ismeretén át vezet az út

Több mint egy évtizede, de itthon elsőként indította el beautybox szolgáltatását Horváth Beáta. A Pixibox által használt formátum külföldön népszerű lett, idehaza viszont továbbra is kevésbé ismert, pedig arra is választ adhat, hogy mitől lesz visszatérő a vevő a szépségiparban.

Miért érdemes csatlakozni?

Csatlakozz előfizetéses e-kereskedelmi eseménysorozatunkhoz!

Légy részese a programnak, ahol szakértői előadások, praktikus tanácsok és inspiráló esettanulmányok segítenek tervezni és optimalizálni előfizetéses szolgáltatásodat.