Újdonság Webshop üzemeltetés

Webáruház, csomagküldés és hirdetés, mind egy helyen a Shoprenternél!

5 perc olvasási idő

Bérelhető rendszerként indult a Shoprenter története 2011-ben, azóta pedig az e-kereskedelmi partnereddé fejlődtünk. Az elmúlt években is látható volt a Shoprenter platform stratégiája, amelyben kinyitottuk az ökoszisztémánkat, és mind frontend, mind backend oldalon széleskörű integrációs és testreszabható megoldásokat kínáltunk. 

A 2023-as év újdonságai pedig olyan új szolgáltatások, amelyek mind az induló, mind a nagyobb forgalomra vágyó, mind pedig a piacvezető webshopok számára azonnal használható és költség megtakarítást eredményező újítások.

A Shoprenter ökoszisztéma

Küldetésünk az e-kereskedelmi ökoszisztéma építése, amelyben teljes körű támogatást nyújtunk a webáruház elindulásától kezdődően, a növekedésen keresztül egészen a piacvezetővé válásig.

Jelenleg az alábbiakkal támogatjuk a vállalkozóinkat:

  1. Folyamatosan frissülő, naprakész webáruház motor
  2. Ingyenes webáruház költöztetés
  3. Rendszeren belül elérhető szállítási mód: Shoprenter Go, valamint számos kedvezményes, integrált, kiemelt szállítási mód
  4. Látogató- és vevőszerzést támogató szolgáltatások (SEO és Google Ads by Shoprenter), széleskörű marketing funkciók
  5. Ingyenes szakértői konzultációk
  6. Testre szabható design témák mellett egyedi design lehetőség és frontend fejlesztői szolgáltatás is elérhető
  7. 100+ alkalmazás és integráció mellett partner kedvezmények, valamint 150 partner feletti szakértői hálózat (üzemeltetés, jog, design, marketing, logisztika stb.)
  8. Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi rendezvénye, az Ecommerce Expo
  9. Naprakész tudásanyagok, oktatások és rendezvények
  10. A hazai e-kereskedelem statisztikáit bemutató ekerstat.hu

A fentiek közül a legújabb szolgáltatások a Shoprenter Go és a Google Ads by Shoprenter.

Csomagküldés egyszerűen a Shoprenter Go-val

A Shoprenter Go egy olyan szállítási mód, amely egyszerűen, felesleges adminisztráció nélkül, egy induló webshop számára a piaci árnál kedvezőbb díjazást biztosít az ügyfeleknek.

Szuper lehetőség minden olyan webáruház tulajdonosnak, akik újonnan, kevés csomagszámmal indulnak el, hiszen nem kell külön szerződni szállító cégekkel, maga a Shoprenter biztosítja ezt a lehetőséget. Ennek köszönhetően sokkal költséghatékonyabban szállíthatóak a csomagok, így e-kereskedőként több idő fordítható a webáruházra és a marketingre. A csomagszállítást a GLS végzi, mint a Shoprenter szerződött partnere.

Miért jó megoldás a Shoprenter Go?

  1. A kiskereskedőket összefogva jobb árakat tud ajánlani a Shoprenter az induló webáruházaknak, mintha közvetlen keresnél fel más logisztikai céget.
  2. Amennyiben most vágsz bele a webshop indításba és még kevés csomagszámmal rendelkezel, a szolgáltatás minden igényedet lefedheti.
  3. Nincs szükség arra, hogy külön leszerződj egy szállító céggel. Egyetlen konzultáción átbeszéljük a szállítási feltételeket, majd magadnak is bekapcsolhatod a Shoprenter Go szállítási módot.
  4. Órákat spórolhatsz meg a csomagok adminisztrációjával, amit webshopod más területeibe fektethetsz.
Shoprenter Go

Ha felkeltette az érdeklődésedet a Shoprenter Go szállítási mód, olvasd el a szolgáltatás részleteit oldalunkon!

Elolvasom a részleteket

Bízd a vevőidre a logisztikai szolgáltató választását

Az összes hazai konferencián elhangzik az a tény, hogy a vásárlói konverziót csökkenti, ha a vevők nem találják meg a webshopodban a számukra legkedvesebb logisztikai céget vagy szállítási módot. Így javasoljuk is, hogy minél több opciót sorolj fel a webshopodban, hiszen van aki a GLS-t szereti, de van akinek az MPL futárja a kedvesebb, vagy ő épp a Foxpost automatáit, esetleg a Packeta átvevőhelyeit kedveli.

2023-ban egy webáruháznak már szükséges – és ezzel együtt nagyon könnyű is – több különböző logisztikai megoldást biztosítania a vásárlóinak. Érdemes egy pszichológiai előnyt is kihasználnod ebben a helyzetben: a különböző szolgáltatóktól kapott különböző árakkal egy kellemes döntéshelyzetbe hozod a vásárlódat. Nem azon fog gondolkodni, hogy vegyen vagy ne vegyen tőled egy fix szállítási díjon, hanem hogy melyik szállítási opciót válassza a látható árkülönbségek alapján. Bátran kérj magasabb díjat egy házhozszállításért, mint egy csomagautomatás szállítási módért!

Hatékony forgalom és vevőszerző csatornák

Az online keresések 95%-a a Google keresőjében történik és, ahogyan azt az Ecommerce Expo-n is számos előadás keretében hallgathattuk, még sokáig a Google fogja dominálni ezt a piacot. A keresőkből organikus és fizetett látogatókat tudunk szerezni, előbbire a SEO, utóbbira a Google Ads keretében kínálunk Neked megoldást.

A Nagy Webáruház Felmérés legfrissebb kutatása alapján az e-kereskedők szerint a TOP 3 bevételt hozó online marketing csatorna rangsora a következő:

  1. Keresőoptimalizálás
  2. Google Ads
  3. Meta (Facebook) Ads

Az adatok fényében megdöbbentő, hogy csupán a megkérdezettek 71%-a foglalkozik folyamatosan webáruháza SEO-jával, és még ettől is kevesebb, 59%-a használja a Google Ads-et, ugyanis mindkét esetben szakértelemre van szükség. A Google Ads esetén a hirdetési csatorna létrehozása, összekötése pedig emellett még technikai tudást, a kampányok optimalizálása pedig tapasztalatot is igényel.

A legtöbb bevételt hozó csatornákat azért nem használják elegen, mert túl bonyolultak.

Mi pedig pontosan erre a problémára nyújtunk megoldást.

Alapvetően a webáruház motor magas szintű keresőoptimalizálási beállításokkal rendelkezik, egy Shoprenteres webáruházzal nagyon könnyen a találati listák élére lehet törni a releváns kulcsszavakra. A SEO szolgáltatásainkkal a célunk az, hogy tovább optimalizáljuk a webáruházad organikus helyezési pozícióját és segítsünk a versenytársaid elé kerülni.

A Google Ads by Shoprenter pedig egy egyedülálló módon működő Google Ads szolgáltatás, a Shoprentert használó ügyfelek számára, melynek keretében segítünk a kereskedőknek a fizetett vevőszerzésben. Igen, vevő- és nem látogatószerzés, mivel konverziós garanciát vállalunk a költéseinkre. Ráadásul a fizetés utólagosan történik, a realizált árbevételből, nincs előre feltöltött egyenlegszámla. 

A szolgáltatás azoknak szól, akik szeretnék profi kezekben tudni a Google hirdetéseiket, szeretnék azok teljesítményét folyamatosan monitorozni, a hó végén pedig a garanciális költségeket kifizetni a realizált bevételből. Ez egy automatizált szolgáltatás, ami több országban bizonyította már működését.

Legyen akármennyire is hiánypótló a mi webáruházunk termékköre, az egyáltalán nem jelenti azt, hogy tömegével érkeznek maguktól a látogatók és a rendelések. Ez nem így működik.

A siker receptje a jó ajánlat és annak eljuttatása a célközönségedhez.

Ha csak az egyik is hiányzik, akkor a webáruházad csupán egy lesz a sok közül, amelyet vagy megtalálnak, vagy nem. De semmiképpen nem lesz az a vállalkozás, amely folyamatosan és kiszámíthatóan termeli a bevételeket.

A jó ajánlat felkutatása a Te feladatod. Az ajánlat eljuttatásában viszont a Google Ads by Shoprenter tud segíteni!

Mi az a Google Ads by Shoprenter?

Az elmúlt évben a Shoprenter Google CSS Premium Partnerré vált, és egy olyan szolgáltatást fejlesztettünk, amellyel levehetjük a Google Ads-el kapcsolatos teendőket a válladról.

Amit mindenképp érdemes tudni róla

  1. Többféle hirdetési típussal működik: Nem csak Shopping, hanem Performance Max, DSA és minden további lehetséges Google Ads hirdetésekkel operál.
  2. 20%-kal nagyobb elérést tesz lehetővé: A Google CSS Premium Partner jogosultságunk miatt rajtunk keresztül hirdetve, akár 20%-kal több embert érhetsz el a hirdetésekkel.
  3. Utólagos fizetési modellben működik: Nem kell kártyaadatot megadnod, előre feltöltened a fiókodat, elég utólag fizetned a hirdetési költséget és a szolgáltatási díjat!
  4. Garanciát vállal a költésekre: A szolgáltatást úgy alakítottuk ki, hogy garanciát tudjunk vállalni a túlköltésekre.
  5. Szakértői segítséget nyújt: Speciális kérdés esetén felveheted a kapcsolatot a szakértő kollégával.

Hogyan lehet igénybe venni?

Ha felkeltette az érdeklődésedet a Google Ads by Shoprenter, akkor a részletes információkért látogasd meg a szolgáltatás oldalát és foglalj egy konzultációt szakértőnköz, aki minden részletbe beavat majd.

Google Ads by Shoprenter
Rab Máté
Rab Máté
CEO – Shoprenter
Közgazdász, üzletfejlesztési szakértő, családapa. A Shoprenter ügyvezetője, előtte végigjárta a ranglétrát: partnerkapcsolat, értékesítés és új üzletágak építéséért felelős vezetője is volt a cégnek. Ezzel párhuzamosan az Innonic Group operatív vezetőjeként startup befektetésekkel foglalkozott. Az Igen Debrecen és Igen Eger alapítójaként több mint 40 vállalkozói csapatot segített elindulni.
 

Legfrissebb bejegyzések

Előző bejegyzés:
TOP 10 webshop kinézet módosítási igény Shoprenterben

A Shoprenterben jelenleg 11 design téma érhető el az ügyfelek számára, melyek számos elemben ...Elolvasom

Close