Újdonság

[ÚJ FUNKCIÓ] ShopRenter Analitika – Az adatelemzés új szintje

4 perc olvasási idő

Köszönjük, hogy velünk tartott a Konverzió Egyetem cikksorozatokban. A harmadik, egyben témazáró cikkben ígéreteinkhez hűen bemutatjuk azt a funkciót, ami megkönnyíti a ShopRenter felhasználók mindennapjait. A folyamatos visszajelzéseknek köszönhetően tudtunk megalkotni egy olyan szolgáltatást, ami minden webáruház tulajdonos hasznára lesz.

Az új funkció nem igényel külön regisztrációt és az összes ShopRenter felhasználói fiókból egy kattintással elérhető! Íme, a ShopRenter Analitika! 

konverzio-egyetem-shoprenter-analitika-730.jpg

Mi az a ShopRenter Analitika?

A ShopRenter Analitika a ShopRenter és Conversific közös kooperációjának gyümölcse. Egy olyan statisztikai szoftver, melyet a webáruházak adminisztrációs felületébe integráltunk. Tartalmazza az általánosan használt ecommerce mutatószámokat (KPI) és azok diagramszerű megjelenítését annak érdekében, hogy maximálisan kihasználhassa a webáruházában rejlő lehetőségeket.

Mit nyújt a ShopRenter Analitika?

Több konzultáció során kiderült, hogy a webáruház tulajdonosok egy idő után már nem tudják, hogy hogyan optimalizálják a webáruházukat. Egyszerűen, nem tudják megfelelően azonosítani azokat az apró, megbúvó réseket az üzletükben, ahol elfolyik a pénz. Így pedig nagy összegektől esnek el.

Szerencsére, pontosan ebben segít a webáruház tulajdonosoknak a ShopRenter Analitika, amely nem csak hatékonyabbá és egyszerűbbé teszi az adatok értelmezését, de tippeket is nyújt a felhasználóknak, hogy milyen hiányosságokat érdemes orvosolniuk a webáruházukban.

Az új funkció az általános kereskedelmi információkon kívül, Termék optimalizálás, Kategória optimalizálás és Vásárló optimalizálás, Marketing optimalizálás menüpontokkal is rendelkezik (ez utóbbi viszont már csak a Conversific Prémiumban érhető el), amelynek köszönhetően olyan adatokhoz jut hozzá, amelyeket csak bonyolult lekérdezések használatával nyerhetne ki különböző analitikai rendszerekből.

A többi analitikai szoftverrel ellentétben itt nincs szükség arra, hogy különböző Excel táblázatokat böngésszen a webáruháza számára fontos mutatószámokért, hiszen mindet egyértelműen megjeleníti a kezelőfelületen. Továbbá olyan listázásokat alkalmaz, amelyek értékesítési vagy marketing javaslatként is szolgálhatnak, de erről lejjebb bővebben…

Mikortól válik elérhetővé?

A ShopRenter Analitika a mai napon, 2017. 11. 15-től elérhető ingyenesen, minden ShopRenter felhasználó számára. Önnek már csak használnia kell!

Hogyan lehet használni?

Jelentkezzen be a ShopRenter webáruháza adminisztrációs felületébe, ahol kattintson az Alkalmazások menüpontra, majd telepítse a Conversific alkalmazást. A telepítés után betöltődik a Conversific felülete, amely regisztráció után használatba vehető.

Conversific

Összesítés

Az összesítésben megtalálja az adott időszakra vonatkozó legfontosabb
mutatókat egybegyűjtve, úgy mint a bevételeit, a látogatók számát, a
konverziós arányt, a rendelések számát és az átlagos megrendelési
értéket.

Nem kell többé manuális riportokat készítenie a Google Analytics-ben és összevetni azokat a ShopRenter adminon található jelentésekkel.

shoprenter-analitika-2.png

Termék optimalizálás

A termék optimalizálás menüpontban az alapvető adatokon kívül sztár,
fejlesztendő, hot és cold termékeket is megjelenít Önnek a ShopRenter
Analitika.

Az információk ismeretében könnyebben és gyorsabban dönthet
arról, hogy mely termékek jelenjenek meg a webáruház főoldalán
bannerként, melyekre érdemes landoló oldalt készíteni vagy melyekre
ajánlott csomag ajánlatot létrehozni.

Segít azonosítani nemcsak a legjobban teljesítő termékeket, hanem azokat is, amelyekben nagy potenciál van, mert sok a látogatójuk, de relatíve kevesen vásárolják őket.

shoprenter-analitika-3.png

Kategória optimalizálás

A kategória optimalizálás menüpontra kattintva a szembetűnő, Top 10
kategória bevétel megoszlása diagrammal találkozik, ami fontos adat a promóciók szempontjából.

Külön felhívnánk a figyelmet az aktív kategóriákra, amely
összehasonlításszerűen mutatja meg azokat a kategóriákat, amelyek a
vizsgált időszak szerint népszerűbbek voltak az értékesítés
szempontjából.

A kimutatás segítségével könnyedén eldöntheti, hogy melyik kategóriára
érdemes több erőforrást fektetnie, amit esetleg Google AdWords-ben is
hirdethet saját landolóoldallal.

shoprenter-analitika-4.png

Vásárló optimalizálás

A ShopRenter Analitika talán legérdekesebb menüpontja. Itt
találhatja meg a kimutatásokat az új és visszatérő vevőkről, a vásárlók
teljesítményéről, legjobban konvertáló vásárlókról és a webáruház
vásárlóira jellemző demográfiai adatokról.

Az adatok ismeretében szinte karnyújtásnyira van Öntől a vásárlói perszóna
meghatározása, amivel a jövőben még hatékonyabban tudja hirdetéseit
célozni. Sőt, ha csak a legjobban konvertáló régiókat vizsgálja,
könnyedén meghatározhatja azokat a megyéket, amelyekre ajánlatkorrekciókat hozhat létre vagy azokat, amelyeket kizárhat a kampányaiból, mert csak a pénzét költik, de nem termelnek bevételt.

shoprenter-analitika-5.png

 

Büszkék vagyunk rá, hogy mindenféle plusz költség befizetése nélkül tudtunk nyújtani az ügyfeleink számára egy releváns és használható analitikai rendszert, amire biztosan támaszkodhatnak a stratégiaalkotás, értékesítésösztönzés és perszonalizáció szempontjából. Ha pedig maximálisan szeretné kihasználni az analitikában rejlő lehetőségeket, ajánjuk figyelmébe a Conversific Prémium-ot.

Tegyen egy próbát, jelentkezzen be ShopRenteres webáruháza adminisztrációs felületébe és nézze meg a statisztikáit. Ha pedig véleménye vagy kérdése van az újdonsággal kapcsolatban, kérjük ossza meg velünk emailben, telefonon vagy a hosszászólások között! Bízunk benne, hogy a ShopRenter Analitika elnyeri az Ön tetszését is! 🙂

Legfrissebb bejegyzések

Előző bejegyzés:
[ESETTANULMÁNY] Hobbiból főállás? Olvassa végig, Péter hogyan csinálta!

A Konverzió Egyetem első bejegyzéseként egy példát szeretnénk bemutatni, amit egy webáruház tulajdonos, név ...Elolvasom

Close