Újdonság

Ügyfélszolgálat 2.0 – WebSegéd

3 perc olvasási idő

Egy ügyfélszolgálat számára az a legfontosabb, hogy lehető legtöbb segítséget adja meg az ügyfeleknek oly módon, ahogy azt ők elvárják. És ez a ShopRenter ügyfélszolgálatánál sincs másképp.

A közismert és általunk is aktívan használt lehetőségek közé tartozik a telefonos ügyfélszolgálat, a chat-es kapcsolattartás, e-mail-es kommunikáció, élő workshop vagy szeminárium tartása különböző témákban.

Nemrég azonban egy új lehetőség kínálkozott számunkra, amely miatt nagyon izgatottak vagyunk: a WebSegéd. Reméljük az Ön tetszését is épp úgy el fogja nyerni, mint a miénket.

Lássuk hát, mi is ez!

banner.v1.jpg

Mi az a Websegéd?

A ShopRenter ügyfélszolgálata nemrég egy nagyobb változáson ment keresztül, ugyanis call centert váltottunk. A váltás fő oka az volt, hogy még jobb szolgáltatást tudjunk nyújtani ügyfeleinknek. Itt jön képbe a WebSegéd.

A Websegéd lényege, hogy az ügyfeleink meg tudják osztani velünk a képernyőjüket, így gyorsabban és hatékonyabban tudunk nekik segíteni.

Miért jó az ügyfeleknek?

Sok esetben egy hibát csak úgy tudunk észlelni és a lehető leghamarabb javítani, ha az nálunk is jelentkezik, illetve egyértelműen be tudjuk azt azonosítani. Ezeket a problémákat azonban nagyon sok minden okozhatja. Csak hogy néhány példát említsünk: az internet szolgáltató, a böngésző típusa, verziója, kiegészítői, a használt képernyő felbontása. Nem is beszélve a webáruház egyedi beállításairól, vagy éppen az Ön által használt ShopRenter előfizetésről.

A képernyőmegosztásnak köszönhetően szerencsére ezekre sokkal hamarabb választ kaphatnak ügyfélszolgálatos kollégáink, így lerövidítve a várakozási időt.

Hogyan kell használni?

A WebSegédet ShopRenteres webáruháza admin felületén találja.

websegd_2.jpg

Ha szeretné megosztani velünk a képernyőjét, akkor először is fel kell hívnia az ügyfélszolgálatunkat.

websegd_3.jpg

Ezután a Létrehozás gombra kattintva generálódik egy 6 jegyű kód, amelyet be kell diktálnia a vonalban lévő ügyfélkapcsolatos munkatársnak.

Ekkor látni fog egy ablakot az admin felületen, ahol engedélyezheti a kapcsolódást.

websegd_4.jpg

Amennyiben engedélyezi a kapcsolatot, akkor pár másodperc múlva az ügyfélkapcsolati munkatársunk látni fogja ugyanazt, amit Ön.

Ha nem engedélyezi a kapcsolatot vagy lejár a 60 másodperces kapcsolódási idő, akkor a kapcsolat nem jön létre. Ilyen esetben, ha mégis csatlakozni szeretne hozzánk, akkor új kódot kell generálni.

Miután látjuk ügyfeleink képernyőjét, ki tudunk jelölni bizonyos területeket, és meg tudjuk mutatni, hová kell kattintani.

websegd_5.jpg

 

A beszélgetés végén a Befejezés gombra kattintva bonthatja a kapcsolatot.

 

websegd_6.jpg

 

Ekkor is meg kell erősíteni a szándékot, hogy valóban meg akarjuk szakítani a képernyő megosztást vagy sem.

websegd_7.jpg

 

Milyen probléma esetén célszerű használni?

  • ha valamit nem talál az admin felületen
  • ha szeretné megmutatni a jelenlegi beállításait
  • ha egyszerűbb megmutatni, mint elmagyarázni a kérdést

Reméljük, ez az új szolgáltatás elnyeri a tetszését és hozzájárul majd a könnyebb kommunikációhoz és gyorsabb problémamegoldáshoz!

Ha bármilyen kérdése vagy észrevétele van, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, akik készséggel segítenek majd.

 

Legfrissebb bejegyzések

Előző bejegyzés:
Illatmuhely
2017. Július Hónap Webáruháza: Illatmuhely.hu

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A ...Elolvasom

Close