Design Esettanulmány

Tapasztalatok sablon váltással kapcsolatban – ProfiGazda.hu

3 perc olvasási idő Tapasztalatok sablon váltással kapcsolatban ProfiGazda.hu

Jó bornak is kell a cégér!” – tartja a mondás, ami az online világra is ugyanúgy igaz. Egy frappáns logó, egy beazonosítható design mind-mind létfontosságú elemei egy sikeres webáruháznak.

A ShopRenternél figyeljük az aktuális trendeket, amelyek alapján rendszeresen fejlesztünk olyan design sablonokat, amelyeket bármelyik ügyfelünk beállíthat a saját webáruházában, akár programozói tudás nélkül is.

Aktuális bejegyzésünkben a ProfiGazda.hu webáruházzal vettük fel a kapcsolatot, hogy egy interjú erejéig engedjenek betekinteni a vállalkozás színfalai mögé és a webáruház bemutatása mellett a sablon váltásról is nyilatkozzanak.

A kérdéseinkre a választ pedig Kovács Zoltán, a ProfiGazda.hu webáruház marketing menedzsere adta, akinek utólag is köszönjük a közreműködését!

Bemutatkozás

ProfiGazda.hu egy 100% családi tulajdonban lévő vállalkozásból fejlődött ki, amely még 1990-ben alakult. Az idő múlásával sorra nyitották üzleteiket, mára Kiskunlacháza és Dömsöd körzetének meghatározó gazdaboltjává váltak. A vállalkozás emellett gyümölcsfa oltványok előállításával is foglalkozik, a két gazdaboltban gyümölcsfa lerakatot is üzemeltetnek.

Mit értékesítetek a webáruházban?

Nagyon széles a termékpalettánk, több mint 15.000 terméket forgalmazunk. A mezőgazdasági termelés, a növényápolás, a kerti és házkörüli munkák során használat eszközöket, gépeket forgalmazunk legnagyobb mennyiségben. 

Milyen ShopRenter csomagot és egyéb szolgáltatásokat használtok?

A Silver csomag után rövid időn belül áttértünk a Gold csomagra. Sok más egyéb szolgáltatást használunk. Az egyik legjobb ilyen szolgáltatás a Rapid Search keresője. Nagyon jól működik, és a vásárlóink is kedvelik. Az OptiMonk felugró ablak alkalmazását is használjuk az e-mailek gyűjtésére, illetve Smartsupp chat alkalmazást is napi szinten használjuk.

ShopRenter Alkalmazások

Ezek mellett a háttérben pedig sok más marketing eszközt használunk. Folyamatosan monitoringozzuk a látogatóinkat. Erre nagyon jó a különböző Heat Map eszközök, de a Google Analytics-et is napi szinten nézzük, annak érdekében, hogy minél jobban megismerjük a látogatóinkat és a leendő vásárlóinkat. 

Miért váltottatok át a Gold csomagra?

Azért volt a váltásra szükség, mert sok olyan automatizmus benne, amit be szerettünk volna állítani. Valamint a megnövekedett termékszám is szükségszerűvé tette a Gold csomagra történő váltást.

Sablon váltás

Milyen ShopRenter sablont használtok?

A legfrissebb Los Angeles sablont használjuk.

ProfiGazda - Los Angeles sablon

Miért pont erre a sablonra esett a választásotok?

Őszintén szólva nagyon megörültem, amikor megjelent az új sablon. Előtte Elegant sablont használtunk, de a sok termékkategória miatt nem volt teljes mértékben megfelelő. Már épp egy új menürendszer fejlesztésén gondolkodtunk, amikor megjelent a sablon. Ha jól emlékszem még aznap fel is telepítettük és be is állítottuk. Maga a telepítés 5 perc alatt megtörtént, inkább a finomhangolásokkal ment el több idő. Nagyon szeretjük az új menürendszert, részletesen, de mégis átláthatóan jeleníti meg a fő- és alkategóriákat. A sablon fő erényének még a mobilbarát megjelenését említeném.

Fontosnak tartjátok, hogy a termékek köre igazodjon a választott sablonhoz?

Valamilyen szinten a sablonnak passzolnia kell a termékekhez, de én inkább azt mondanám, hogy passzoljon a termékkategóriákhoz. Egy három fő kategóriából álló webáruháznak teljesen más menürendszer kell, mint egy 12 fő kategóriából álló webshopnak. Ha a fő keretrendszer (sablon) passzol a termékkörhöz, termékkategóriákhoz, akkor utána már nagyon profin testre lehet szabni a sablont. Akár programozói tudás nélkül.

ProfiGazda - Termékkategóriák

Tartottatok az új sablon beállításaitól? Ha igen, miért?

Ez volt az első sablon váltásunk. Eleinte féltünk kicsit tőle, mert az előző sablonon is sokat alakítottunk és sablonváltáskor nagyon sok beállítás elveszik. Ennek ellenére nem bántuk meg a váltást, sőt nagyon örülünk, hogy egy ilyen megjelenésű webshoppal fogadjuk a webes látogatókat.

Mennyi ideig tartott a sablonváltás folyamata?

Ahogy említettem a sablon finomhangolása és az apró részletek beállítása igényelt több időt. Mivel már volt egy kész koncepció a fejünkben, ezért az egész sablon testreszabása 1 hét volt körülbelül. Ebben nagy köszönetet kell mondanunk a programozónknak is, aki gyorsan és profin elvégezte a kért változtatásokat. 

Milyen problémák merültek fel a váltás során? Hogy oldottátok meg?

Nem volt ilyen, maga a webshop egy percre sem állt le. Az éles weboldalon végeztünk el minden változtatást.

Mit javasolnál azoknak, akik szeretnének új sablonra váltani a ShopRenterben?

Mi az éles weboldalon csináltunk mindent, viszont ezt bátor dolognak tartom, így visszagondolva. Szerencsére nem volt semmi gond, de jobb lett volna egy demo oldal, ahol beállítottuk volna a változtatásokat, majd átmásoltuk volna az éles weboldalra. Ebben, mint kiderült, a ShopRenternél tudnak segíteni.

Köszönjük az együttműködést és a válaszokat a ProfiGazda.hu-nak, akiknek ezúton is sikeres kereskedést kívánunk!

Amennyiben Ön is sablon váltáson gondolkodik, akkor kattintson ide és tekintse meg a választható sablonjainkat. A ShopRenternél mindenben segítünk, így ha kérdése merülne fel a sablon lecserélésével kapcsolatban, akkor vegye fel velünk a kapcsolatot és igyekszünk mihamarabb megválaszolni a kérdéseit!

Legfrissebb bejegyzések

Előző bejegyzés:
BikeLife SEO esettanulmány
Így növelte a BikeLife.hu 226%-kal az organikus látogatók számát 1 év alatt a SEO-val!

Negyedévről negyedévre átnézzük a nálunk futó SEO projekteket, hogy bemutathassuk, mit is lehet elérni ...Elolvasom

Close