Ingyenes
Shoprenter oktatás

Legyél Te is sikeres webáruház tulajdonos!
Ismerd meg a Shoprentert a legegyszerűbb módon,
ingyenes oktatásunkon!

Helyszín

Szeglet Rendezvényház - Közösségi- és Élménytér
1116 Budapest, Albertfalva utca 3/A.

Időpont

Érkezés: 9:00

Miről szól a rendszeroktatás?

09:30 -14:00
1. Shoprenter rendszer/csomagok bemutatása 2. Új webáruház elindítása, előkészületek 3. Admin felület általános bemutatása 4. Általános beállítások 5. Képek feltöltése Shoprenter rendszerbe 6. Gyártók/kategóriák feltöltése 7. Termékek feltöltése 8. Design beállítása 9. Szöveges tartalmak létrehozása 10. Fizetési-, szállítási módok beállítása 11. Rendelésbeállítások 12. Alap marketing eszközök beállítása 13. SEO alapok beállítása
14:00 -15:00
Ebédszünet
15:00 -17:30
14. Szülő-gyerek termék beállítások, típus-tulajdonság, szűrési rendszer beállítása 15. Blogolás, tartalommarketing alapjai 16. Haladó marketing eszközök 17. Többnyelvűség

Itt a helyed az 1 napos oktatásunkon, ha ...

Online marketing

Online marketingért vagy felelős a cégen belül

Webáruházzal kapcsolatos üzleti döntéshozó

Webáruházzal kapcsolatos üzleti döntéshozó vagy

Webáruház tartalmi/technikai menedzselését és testreszabását végzed

Webáruház tartalmi/technikai menedzselését és testreszabását végzed

Miért érdemes részt venned?

"Ne csak a webáruházad utasa, hanem a kapitánya is légy!"
Lényegesen lecsökkentheted annak esélyét, hogy egy-egy megoldandó feladatot nem a legegyszerűbb vagy leghatékonyabb módon végzel el az áruházadban. Az oktatás segítségével megkímélheted magad a felesleges kellemetlenségektől és kidobott munkaóráktól.
Bátran mondhatjuk, hogy az előadónk, Róbert mestere annak, hogy rengeteg információt könnyen érhető és szórakoztató módon juttasson el a hallgatósághoz, mindvégig fenntartva a figyelmet. Nem utolsósorban lehetőséged lesz feltenni neki a kérdéseidet is.
Az admin-felületen való kísérletezgetés és a leírások hosszadalmas olvasgatása helyett egy profi előadó mutatja be neked az áruház működését és az azokban rejlő lehetőségeket, ideális felhasználásuk módját.
Tapasztalatunk alapján hatékonyan tudunk együttműködni azokkal, akik részt vettek oktatásunkon. Ezen ügyfeleink lényegesen sikeresebbek tudnak lenni hosszú távon, így nekik (és neked) kedvezve speciális kedvezményekkel várunk a helyszínen!

Résztvevőink mondták

Az oktatás szuper volt és nagyon hasznos! A legnagyobb meglepetést az okozta, hogy nem "kockáknak" szólt! Olyan nyelven zajlott, hogy laikusoknak is teljesen érthető volt. Nem elvette a kedvet az egésztől, hanem meghozta és bátrabban vág bele az ember az "ismeretlenbe"!
Nagyon elégedett vagyok és hasznosnak találom a szolgáltatást. A közeljövőben biztos vagyok benne, hogy fogunk együtt dolgozni. Amit talán megjegyeznék, és építő jellegű kritika, hogy nem szabad annyira "magára hagyni" az ügyfelet. Én szeretem ha ilyen téren profik látnak el tanáccsal, és segítik a munkámat a döntésben.

Már eltelt egy pár hónap az átadás óta, de naponta kapjuk a visszajelzést a vásárlóktól. Visszajelzések 60%-ban az oldal kinézetét és egyszerűségét dicsérik. Azt tudni kell, hogy a vásárlóink nagy százaléka 45 év feletti, így fontos szempont volt az átláthatóság, amit sikerült teljesíteni. A letisztult, egyszerű folyamatoknak köszönhetően pedig a bevételek is növekedtek.
A tegnapi előadáshoz annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy különösen tetszett az előadó más cégek és egyének hasonló szolgáltatásaihoz való hozzáállása, tisztelettel beszélt az esetleges konkurenciáról, nem pocskondiázott senkit. Gondolom, már tudják, hogy ez is minősíti a cégüket. :) Ha részemről sor kerül egy webáruház beindítására, minden bizonnyal Önöket fogom megkeresni.
Sok kérdésben válaszra leltem és örömre szolgált, hogy az előadón kívül másokkal is hasznos eszmecserét folytathattam. Természetesen az előadás lenyűgöző volt, minden pillanatát élveztem.
Tudom, hogy a rengeteg funkció és modul bemutatása és megértetése sokban a hallgatóság jártasságán és figyelmén - vagyis rajtunk múlik - és ezt az akadályt Róbert professzionálisan és könnyen vette: mindvégig sikerült fenntartania az érdeklődésünket. Az előadás gördülékeny és könnyen érthető volt, alig vettem észre, hogy már mennyi ideje is ülök ott egy helyben!
Az előadás-oktatás tökéletes volt !!! Kicsit ugyan ráébresztett, hogy ezt az egészet nem lehet, napi öt percben és félvállról csinálni, ha az ember komolyan gondolja, de ez csak hasznomra vált!
Nagyon köszönöm a tegnapi oktatási napot. Komolyan mondom, lenyűgöző volt, elsősorban az előadó, Kulcsár Róbert személyiségének köszönhetően. Amikor jelentkeztem az oktatásra, azt hittem, meg fogok őrülni egész nap egy ilyen száraz témán, de elrepült az idő és nagyon jól szórakoztam.

Már jó pár napot szántam arra, hogy megpróbáljam önállóan megfejteni a rendszer működését, sok támpontot kaptam az ügyfélszolgálattól is, de igazán most kaptam átfogó képet az egészről. A sok apró és praktikus tippet külön köszönöm.
Az előadás szuper volt és nagyon hasznos! A legnagyobb meglepetést az okozta, hogy nem "kockáknak" szólt! Olyan nyelven zajlott, hogy laikusoknak is teljesen érthető volt. Nem elvette a kedvet az egésztől, hanem meghozta és bátrabban vág bele az ember az "ismeretlenbe"!
"Nagyon elégedett vagyok a tegnapi oktatással. Komoly összegekért szoktak hasonló képzésekért tartani, sokkal kevesebb tartalommal. Itt most nem is konkrétan a Shoprenter beállításainak hasznosságáról, hanem a hozzáadott egyéb értékekről beszélek. Olyan tudásra gondolok, ami nem szorosan a témához tartozott, de hasznos lehet egy vállalkozó életében webshop nélkül is. Nekünk csak egy néhány termékes pici online boltunk lesz, de várom a közös munkát."
Bán Tamás
“Nagyon élveztem a Shoprenter oktatást. Sajnos az első etap után el kellett jönnöm, de mindenképpen szeretném következő hónapban a délutáni részt is beiktatni. Nagyon érdekes volt, tele praktikus tanácsokkal, gyakorlati elemekkel. Minden percét élveztem és rengeteg információt gyűjtöttem. Ráadásul Robi szerintem nagyon jó előadó és sok humorral megspékelve adta át nekünk a tudást. Sokat nevettem. Nagyon szuper, hogy ezt lehetővé teszitek az érdeklődők számára. Köszönöm a lehetőséget.”
Kecskés Dóra

Gyakran ismételt kérdések

Kinek érdemes részt vennie az oktatáson?

  • aki meghozza a webáruházzal kapcsolatos üzleti döntéseket
  • aki a webáruház tartalmi/technikai menedzselését és testreszabását végzi
  • aki az online marketingért felelős a cégen belül

Érdemes-e laptopot vinni?

Az előadás helyszínén a WiFi biztosított, de laptop használatát nem javasoljuk, mert az oktatás minősége miatt - véleményünk szerint - nincs idő arra, hogy a saját webshopodat szerkeszd és emiatt esetleg fókuszvesztés történjen.

Ingyenes-e a parkolás?

Igen, a rendezvény közelében könnyedén megoldható a parkolás.

Miért érdemes jelentkeznem?

Tapasztalataink alapján, azok a webáruház üzemeltetők, akik részt vesznek a Shoprenter oktatáson, sikeresebbek és hatékonyabbak lesznek a jövőben, hiszen nemcsak a rendszert ismerik meg részletesebben, hanem a benne rejlő lehetőségeket is.

Kérdéseid maradtak?

További információért hívj minket telefonon!

06 1 / 234 5011

Nem tudsz részt venni a következő oktatásunkon?

Kérj e-mailben értesítést a következő időpontról!

Értesítés kérése