Újdonság

Újdonságok: Megújult pénztárfolyamat, képek betöltési sebességének gyorsulása, DPD csomagpont integráció …

12 perc olvasási idő Újdonságok a ShopRenterben

Bejegyzésünkben összefoglaljuk az elmúlt időszakban véghez vitt fejlesztéseket és változtatásokat, amelyek a ShopRentert érintették.

Amennyiben azonnal szeretne értesülni az újdonságokról, kövesse nyomon a Frissítési listánkat, amelyet változás esetén Facebook csoportunkban is megosztunk.

Emellett, ha bármilyen ötlete támad, kérjük vegye fel azt a kívánságlistánkra. Ezt a listát is érdemes nyomon követni és szavazni az ötletekre, mert ennek segítségével teheti a legtöbbet azért, hogy egy kért fejlesztés mihamarabb elkészüljön.

Most pedig térjünk is rá az elmúlt időszak újdonságaira!

1. Megújult pénztárfolyamat

Már régóta az egyik legnépszerűbb kérés volt a kívánságlistánkon, hogy újítsuk meg a ShopRenter pénztár felületét. Az átalakításon a fejlesztő csapatunk hónapokig dolgozott és tesztelt, hogy mihamarabb elérhetővé tehessük mindenki számára az új pénztárat.

Jobban fogalmazva nem is csak a pénztár oldal újult meg, hanem az egész regisztrációs és vásárlási folyamat, azaz a

  • Kosároldal: a letisztultabb, átláthatóbb és gyorsabb felület célja, hogy átsegítse a felhasználókat a pénztár oldalra.
  • Pénztároldal: az új pénztár folyamat logikailag és megjelenését tekintve is teljesen átalakult. Úgy terveztük, hogy maximálisan felhasználóbarát legyen és minden egyes részlete a konverziót szolgálja.
  • Belépés oldal: a belépés oldal új külsőt kapott, hogy igazodjon a pénztár modernebb megjelenéséhez.
  • Regisztrációs oldal: a megújult regisztrációs oldalon kevesebb beviteli mező van, ezáltal a felhasználók gyorsabban és kényelmesebben tudnak regisztrálni az áruházba.
  • Köszönő oldal: modernebb új külseje igazodik az új pénztár folyamathoz.

A radikális átalakításokra azért volt szükség, hogy könnyebbé és kényelmesebbé tegyük a vásárlást a webáruház látogatói számára. A legfőbb előnyöket az alábbi videóban foglaltuk össze (kattintson a képre a videó elindításához):

 

Mint ahogy azt a fenti videóban is megnézhettük, az új pénztárfolyamatnak számos olyan előnye van, amely segítségével nagyobb konverziós rátára és még több bevételre tehetnek szert a ShopRenteres webáruházak. Következzenek most ezek:

Letisztult felület, gyors betöltődés

A kosár és pénztár oldalon nincsenek felesleges elemek, amelyek elterelnék a látogatók figyelmét és lassítanák az oldal betöltődését.

Letisztult felület, gyors betöltődés

A pénztárból a navigációs elemek, kategória menü, termékajánló dobozok, bannerek, sőt a szokásos fejléc és lábléc is el lettek távolítva, így növelve meg a pénztároldal betöltődési sebességét és konverzióját.

Könnyebb navigáció, folyamatjelző sáv

Mivel az új pénztár egy többlépcsős folyamaton vezeti keresztül a látogatót, ezért egy folyamatjelző mutatja a felhasználónak, hogy hol jár és hány lépést kell még megtennie a vásárlás befejezésééig.

Ez megszünteti a frusztrációt, amit a vásárlók akkor éreznek, mikor nem tudják hol tartanak a vásárlási folyamatban.

A folyamatjelző sávnál kétféle megjelenés közül választhatunk.

Körös megjelenés:

Körös megjelenés

Négyzetes megjelenés:

Négyzetes megjelenés

Regisztráció nélküli vásárlás, könnyített regisztráció

A látogatók vásárolni szeretnének, nem űrlapokat kitölteni. A pénztár folyamatban megkönnyítettük a regisztráció nélküli vásárlás használatát.

A vevőknek nem kell a regisztráció és a vendég vásárlás közül választaniuk. Viszont amint befejezték a vásárlást, a köszönő oldalon egy jelszó megadásával lehetőségük van fiókjuk létrehozására.

Regisztráció nélküli vásárlás, könnyített regisztráció

Biztonságos fizetés

Fontos, hogy a vevő biztonságban érezze magát a pénztárunkban, hiszen nem csak a személyes adatait adja meg a vásárlás során, hanem sok esetben a pénzét is ránk bízza.

SSL tanúsítványt használó webáruházainkban az új pénztár automatikusan kiegészül a biztonságos kapcsolat jelzéssel, ami a felhasználók biztonságérzetét erősíti.

Biztonságos kapcsolat

Mobilbarát felület

Napról-napra többen vásárolnak okostelefonról. Az űrlapok kitöltése sok fejtörést okoz a vevőknek a mobil vásárlások során.

Emiatt mobilon mindenhol nagy beviteli mezők és nagy gombok vannak, és ahol lehet automatikusan töltődnek ki a beviteli mezők.

Felhasználóbarát hibajelzések

Akármennyire is egyszerű egy felület, a vásárlók időnként hibáznak. Amennyiben a látogató egy hibaüzenetet lát, a webáruháznak segítenie kell őt a hiba gyors és egyszerű javításban.

A fizetési folyamat során ki vannak emelve a hibás mezők, és a pénztár felület rögtön a hiba mellett ad visszajelzést a probléma jellegéről.

Felhasználóbarát visszajelzések

Hosszú tesztelés és sok-sok mérés után a megújult pénztárfolyamat a napokban minden ShopRenteres webáruház számára elérhetővé vált.

Beállítási lehetőség: Az új pénztár funkciót a Labor menüpontban (lásd következő pont) tudjuk bekapcsolni. Mivel a vásárlási folyamat átalakítása nem csak a pénztár oldalt érinti, ezért 3 különböző kapcsolót helyeztünk el itt, amelyeket külön-külön bekapcsolhat:

  • Új pénztár fejlesztés: a megújult pénztár és köszönő oldal be- és kikapcsolására szolgál
  • Új kosár fejlesztés: a megújult kosár oldal be- és kikapcsolására szolgál
  • Új bejelentkezés és regisztráció: a megújult bejelentkezés és regisztrációs oldal be- és kikapcsolására szolgál

Figyelmeztetés: az egyes pénztárlépések technikai okokból új URL-eken érhetők el, így ha a Google Analytics-ben rendelkezünk URL alapú cél beállítással, szükséges a beállításokat módosítanunk, hogy továbbra is jól mérje az Analytics a célteljesüléseket.

2. Új fő menüpont: Labor

A legújabb, bevezetés előtt álló ShopRenter funkciók kipróbálásához egy új menüpontot hoztunk létre az admin felületen, melynek neve Labor.

A Labor menüpontban kísérleti jellegű funkciókat tud beállítani a boltjában. Ezek alaposan letesztelt, de hivatalosan még ki nem adott funkciók, így előfordulhat, hogy hibákkal találkozik a bekapcsolásuk után és a funkciók működése is megváltozhat a bekapcsolásuk után.

ShopRenter Labor menüpont

  • Elérhető: Minden ShopRenter és PartnerBolt csomagban

3. Cookie nanobar módosítása

Fogaskerék

Sok ügyfelünk jelezte, hogy az új cookie nanobar a böngésző bal sarkában található fogaskerék ikonnal volt aktiválható újra, annak ellenére is, hogy a beállításokat a látogató már elfogadta.

Ezért módosítottunk a fejlesztésen és a nanobar szerkesztésében a Cookie gomb megjelenítése opciót “Nem” -re állítva a fogaskerék elrejthető, viszont a hatályos jogszabályok miatt szükség van arra, hogy a látogató bármikor tudja módosítani ezeket a beállításokat.

Erre a célra lehetőség van egy szöveges menüpontot létrehozni és tetszőleges helyen elhelyezni (lábléc, fejléc, információk modul). Ezt a menüpontot a Tartalom> Szöveges menüpontok oldalon belül hozható létre. Az Új hozzáadása gombra kattintás után a szöveges menüpont típusánál a “Link a cookie beállításokra” típust kell kiválasztani.

  • Beállítási lehetőség: Beállítások> Megjelenés> Modulok beállítása> Nanobar> Cookie gomb megjelenítése
    Tartalom> Szöveges menüpontokok
  • Elérhető: Minden ShopRenter és PartnerBolt csomagban

4. Szállítási és fizetési mód változtatása a leadott rendelésekben

Szállítási és fizetési mód változtatása a leadott rendelésekben

Egy újabb kívánságlistás kérés volt, hogy a rendelés leadása után módosítható legyen a szállítási és fizetési mód. Erre akkor lehet szükség, amikor a vevő bankkártyás fizetést választott, de valamilyen oknál fogva sikertelenül próbálkozott a bankkártyás fizetéssel.

Ebben az esetben dönthetünk úgy, hogy átállítjuk a rendelését utánvétes fizetésre. Fontos azonban, hogy a futár is tudjon a módosításról, különben az utánvét teljesítése nélkül kézbesítheti a csomagot.

Az új fejlesztés lehetővé teszi, hogy az áruház adminisztrátor módosítani tudja a leadott rendelések szállítási módját és fizetési módját, és ez a módosítás a futárszolgálat exportokra is hatással lesz.

Fontos megjegyezni, hogy a funkció nem terjed ki minden szállítási és fizetési módra. Nem lehet megváltoztatni a rendelés szállítási módját csomagpontos vagy átvevőpontos szállítási módokra, illetve a fizetési módját online bankkártyás fizetési módokra.

Továbbá, amennyiben az egyéb opciót választjuk, és mi adjuk meg a szállítási vagy fizetési mód nevét, a módosítás nem lesz hatással a futárszolgálat exportunkra.

Elérhető szállítási módok:

  • Minden az admin által létrehozott szállítási mód
  • FoxPost Házhozszállítás
  • DHL Express

Elérhető fizetési módok:

  • Banki átutalás (előre utalás)
  • Utánvétel
  • Utánvétel 2
  • Utánvétel 3
  • Csekkbefizetés
  • Készpénzes fizetés

Beállítási lehetőség: Bolt> Rendelések> Rendelés> Rendelés részletek
Elérhető: Minden ShopRenter és PartnerBolt csomagban

5. Termék kereső a Rendelések oldalon

Az új funkció a rendelések menedzselését és a vevői visszajelzések feldolgozását könnyíti meg. A termék keresővel le tudjuk szűrni a rendeléseinket, és meg tudjuk nézni, kik rendeltek meg egy adott terméket egy adott időszakban, illetve a vevői panaszoknak is könnyebben utána tudunk járni.

Termék kereső a Rendelések oldalon

A rendelés lista fölött helyet kapott keresőben rákereshetünk egy adott termék nevére vagy cikkszámára. A Keresés gombra kattintva leszűkíthetjük a rendelés listát azokra a rendelésekben, amelyekben szerepel a keresett termék.

A keresés után tovább szűrhetjük a rendeléseket a többi szűrő paraméterrel. Az Alaphelyzet gombbal törölhetjük a keresést és visszaválthatunk az alapértelmezett nézetre, amelyben az összes rendelés látszik.

A rendelésszámra mozgatva az egeret látni fogjuk, hogy milyen termékek szerepelnek a rendelésben, így gyorsan át tudjuk futni a rendelések tartalmát.

Adott rendelés

  • Beállítási lehetőség: Bolt> Rendelések
  • Elérhető: Minden ShopRenter és PartnerBolt csomagban

6. Új integráció: DPD csomagpont

DPD csomagpont

Újabb kívánságlistás funkcióval lett gazdagabb a ShopRenter. A DPD több mint 150 csomagpontot üzemeltet Magyarországon. A csomagpontok aktuális listáját itt érhetjük el.

A DPD csomagpont használatához telepítsük a szállítási módok között az opciót, állítsuk be a sávokat, a leírást és az egyéb szükséges beállításokat úgy, mint a többi szállítási mód esetén.

A vevő a pénztárban a DPD csomagpont szállítási mód kiválasztása után a város és a csomagpont megjelölésével tudja meghatározni, hol akarja átvenni a csomagját.

  • Beállítási lehetőség: Beállítások> Bolt beállítások> Szállítási módok> DPD csomagpont
  • Segítség: ShopRenter Akadémia
  • Elérhető: Minden Silver, Gold, Platinum és PartnerBolt csomagban

7. Képek betöltési sebességének gyorsulása

Ahogy az az alábbi ábrán is jól látszik, egy múlt hónapban élesített fejlesztésnek köszönhetően körülbelül egyharmaddal csökkent a képek betöltődési sebessége a ShopRenteres webáruházakban.

Képek betöltési sebességének gyorsulása

Fontos megjegyezni azonban, hogy az észlelt sebességnövekedés a webáruházakban eltérő lehet attól függően, hogy a látogató honnan nézi az adott oldalt, mivel a fejlesztés a ShopRenter mögé korábban már bekerült CDN (Content Delivery Network) rendszert érintette.

Egyéb fejlesztések és módosítások

A fenti 7 fő pont mellett több kisebb módosítás is történt. Következzenek most ezek:

8. IP-névtelenítés

A funkció célja, hogy segítse a webhelytulajdonosokat saját adatvédelmi irányelveikben lévő, illetve – egyes országokban – a helyi adatvédelmi hatóságok ajánlásai által megfogalmazott követelmények betartásában, amelyek tilthatják a teljes IP-cím tárolását.

A standard Analytics követőkód nem felel meg az új adatvédelmi követelményeknek. Emiatt a már implementált Standard Google Analytics kódhoz (mind a Universal Analytics kód, mind a gtag.js esetében) hozzá kell adni egy új kódrészletet.

Az új kódrészlet törli az IPv4-cím utolsó 8 bitjét még mielőtt a Google feldolgozná azt, névtelenítve a címet (a 8.8.8.8 ebben az esetben 8.8.8.0-ra változik). A módosítás eredményeként a Google nem fogja sem letárolni, sem feldolgozni a teljes IP-címet.

  • Beállítási lehetőség: Beállítások> SEO & analitika beállítások>Google Analytics> IP-névtelenítés
  • Segítség: ShopRenter Akadémia
  • Elérhető: Minden ShopRenter és PartnerBolt csomagban

9. Megújult Google Ads konverziókövetési címke támogatása

Google Ads

A Google a 2016. májusában jelentette be a hirdetési felületének továbbfejlesztését. Az új felület azóta minden felhasználó számára elérhetővé vált és magával hozott egy másik nagyon fontos változást, frissült ugyanis a Google Ads konverziókövetési címkéje.

Az új címke két darabból áll – egy globális webhelycímkéből és egy eseménycímkéből. A frissített címkék csak az új AdWords felhasználói felületen érhetők el. Mivel azonban a régi felület megszüntetésre került, kiemelten fontos, hogy a ShopRenteres webáruházak a régi és új kódot is kezelni tudják.

E fejlesztésünknek hála bármely kódot is illesztjük be az admin felületen található Adwords konverziós kód mezőbe, az helyesen fog funkcionálni.

  • Beállítási lehetőség: Beállítások> SEO & analitika beállítások> Google Adwords> Adwords konverziós kód
  • Elérhető: Minden ShopRenter és PartnerBolt csomagban

10. Új Facebook webáruház megjelenés

A Facebook webáruház egy teljes értékű webáruház, melyet Ön a saját Facebook oldalára tud betenni, és ahol a vevők teljes értékűen tudnak böngészni és vásárolni.

A Facebook webshop kinézete eddig teljesen a Facebook külsejéhez igazodott, az új beállításnak köszönthetően azonban kiválaszthatja, hogy webáruháza mobil megjelenését szeretné-e használni az alap megjelenés helyett.

Fontos! Csak akkor használja a mobil megjelenést, ha a domainje https-es.

  • Beállítási lehetőség: Beállítások> Marketing> Facebook webáruház> Facebook áruház megjelenésének módja
  • Elérhető: Minden Silver, Gold, Platinum és PartnerBolt csomagban

11. Új ár beállítások az eMag feedben

Az eMag feedbe a termékek nettó ára kerül be, és ennek az árnak a kerekítésére lesz hatással az új beállítás.

Amennyiben engedélyezi a kerekítést, a termék ára egészre kerekítve, tizedesjegyek nélkül kerül be a feedbe.

  • Beállítási lehetőség: Beállítások> Marketing> Automatikus termék megosztás> Emag> Termék ár kerekítés
  • Elérhető: Minden Silver, Gold, Platinum és PartnerBolt csomagban

12. Új integráció: TradeTracker

TradeTracker

A 17 országban működő és több mint 180 embert foglalkoztató TradeTracker abban segít az ügyfeleinek, hogy a legjobb marketing döntéseket tudják meghozni.

A marketing kampányok hatékonyságának mérésekor hajlamosak vagyunk az utolsó kattintásra hagyatkozni. Az utolsó kattintás azonban csak a jéghegy csúcsa. Könnyen lehet, hogy a konverzióig nem egy, hanem egy egész sor érintkezési pont vezetett, emiatt rossz csatornának tulajdonítjuk a sikert.

A TradeTracker célja, hogy teljes körű ellenőrzést biztosítson a hirdetőknek a kampányok optimalizálásában, ezért a konverziós csatorna összes érintkezési pontját megmutatja. Látni fogjuk honnan indult, milyen lépéseken ment keresztül és hol fejeződött be a konverzió.

A TradeTracker adataira támaszkodva optimalizálhatjuk a felhasználó útját és eldönthetjük, hogy mely csatornák hoznak nekünk valós eredményeket. Emellett hirdetés figyelő funkcióval is rendelkezik, ami a márkanevünk használatát monitorozza, ezáltal megvédhetjük magunkat a márkanévvel való visszaélésektől.

  • Beállítási lehetőség: Beállítások> Integrációk> Egyéb> TradeTracker
  • Elérhető: Minden Silver, Gold, Platinum és PartnerBolt csomagban

13. Nevet váltott a Trans-o-Flex

Express One

A Trans-o-Flex Hungary Kft. mostantól Express One néven kézbesíti a csomagokat. A ShopRenter admin felületén a szállítási mód most már az új néven szerepel.

14. A Hírek modulok szövege egyenként szerkeszthető

Eddig minden Hírek modul azonos szövegezéssel jelent meg az áruházunkban, tehát mindegy hány Hírek modult kapcsoltunk be, mindegyikben ugyanaz volt a szöveg.

Sokaknál azonban ez problémát jelent, mert az egyik Hírek modult blogként, a másikat pedig eltérő néven, például receptgyűjteményként szeretnék használni.

Erre a problémára nyújt megoldást legújabb fejlesztésünk, amely lehetővé teszi, hogy minden egyes Hírek modul szövegét külön írjuk át.

  • Beállítási lehetőség: Beállítások > Megjelenés > Szövegek szerkesztése > Modulok > Hírek modulok
  • Elérhető: Minden ShopRenter és PartnerBolt csomagban

15. Hírlevélküldő szolgáltató váltás

Az utóbbi időben a ShopRenter integrált hírlevél küldőjében sok probléma lépett fel, a hírlevelek csak csekély százalékban érkeztek meg a címzettekhez. A magasabb kiküldési arány érdekében lecseréltük a hírlevélküldő szolgáltatónkat, azonban ahhoz, hogy a hírlevelek kiküldésre kerüljenek a webáruházra irányított domain beállításoknál is szükség van némi módosításra:

A domain rekordjai közé fel kell venni egy TXT rekordot, ami a következőt tartalmazza:

v=spf1 include:_nlspf.shoprenter.hu include:sendgrid.net ~all

A beállításban a domain szolgáltató tud segíteni. Amennyiben több domain is a webáruházra van irányítva, ahhoz a domainhez kell felvenni a TXT rekordot, amelyik szerepel a hírlevél küldőnél a “Feladó e-mail címe” mezőben. (Például, ha az info@sajatdomain.hu címről küld hírlevelet a sajatdomain.hu domainhez szükséges a rekordot felvenni).

  • Elérhető: Minden Silver, Gold, Platinum és PartnerBolt csomagban

16. Automatikus számlaküldés rendelés státuszváltás esetén

Az új beállítás segítségével a rendszer automatikusan kiállítja és e-mailben elküldi a vevőnek a Szamlazz.hu számlát, amint a rendelés az admin felületen a kiválasztott státuszra vált.

  • Beállítási lehetőség: Beállítások> Integrációk> Számlázó> Számlázz.hu> Automatikus számlaküldés a bejelölt rendelés állapotoknál
  • Segítség: ShopRenter Akadémia
  • Elérhető: Minden Silver, Gold, Platinum és PartnerBolt csomagban

17. Új gyorsindító gomb az elhagyott kosaraknak

Az admin felület kezdőlapján lévő gyorsindító szekcióba bekerült egy új gomb, melynek neve Elhagyott kosár.

Elhagyott kosár gomb

A gombra kattintva a Rendelések menüpontba jutunk, és csak az elhagyott kosarakat fogjuk látni a rendelés listában.

Az elhagyott kosarakra a Bolt> Rendelések menüpontban az Állapot oszlopban tudunk rászűrni, az Elhagyott kosár opciót kiválasztva.

  • Elérhető: Minden ShopRenter és PartnerBolt csomagban

18. Rendelések végleges törlésénél visszakészletezési lehetőség

A rendelések végleges törlésekor kiválaszthatjuk, hogy vissza akarjuk-e készletezni a rendelésben szereplő termékeket vagy sem.

Egy új felugró ablak fog megjelenni a leadott rendelések törlésekor az admin felületen.

Rendelések végleges törlésénél visszakészletezési lehetőség

Az ablakban kiválaszthatjuk, hogy akarjuk-e visszakészletezni a termékeket vagy sem. A funkció tömeges törlésnél is működik, elhagyott kosarak esetén azonban nem jelenik meg.

  • Beállítási lehetőség: Bolt> Rendelések
  • Elérhető: Minden ShopRenter és PartnerBolt csomagban

19. Űrlapoknál és kapcsolat oldalon captcha

Űrlapoknál és kapcsolat oldalon captcha

Az űrlapoknál ezentúl lehetőség lesz egy captcha bekapcsolására, ami abban segít, hogy megakadályozzuk a robotokat az űrlapjaink kitöltésében. A beállítás az űrlap szerkesztésén belül történik.

A fejlesztés részeként a Kapcsolat oldali űrlapra is bekerült a captcha. A Kapcsolat oldali captcha nem igényel külön beállítást.

  • Beállítási lehetőség: Tartalom> Űrlapok> Captcha Engedélyezése
  • Elérhető: Minden ShopRenter és PartnerBolt csomagban

20. A Hírek modulok dátum formátuma külön-külön is módosítható

Eddig bármelyik Hírek modulban jelent meg a szöveges tartalmunk, a dátum formátuma azonos volt: 2018-07-23 12:00:00

Ezt az alapértelmezett formátumot mostantól minden egyes Hírek modulban külön-külön (akár nyelvenként is) át tudjuk írni a PHP dokumentációnak megfelelően.

Beállítási lehetőség: Beállítások > Megjelenés > Modulok beállítása > Hírek modulok > Dátum formátum

Segítség:

  • Amennyiben csak az év-hónap-nap dátumot szeretnénk kiírni, úgy a “Y-m-d” szöveget kell beírnunk.
  • Amennyiben a hónap nevét szeretnénk szövegesen kiírni, az “Y-m-d” részben cserélnünk kell az “m” betűt “F”-re.
  • Amennyiben a kötőjel helyett pontot szeretnénk elválasztóként használni a dátumban, az “Y-m-d” részben a “-” karaktereket “.”-ra kell cserélnünk.

Elérhető: Minden ShopRenter és PartnerBolt csomagban

21. Barion fizetés eltérő nyelveken

Barion logó

A Barion fizetési felületét eddig csak magyar vagy angol nyelven lehetett elérni a ShopRenteres áruházakból.

A Barion erőfeszítéseinek következtében a fizetési felület egyre több nyelven használható, így mi is elérhetővé tettük ezeket a nyelveket az ügyfeleink számára. Ezáltal a fizetési felület követni fogja a webshopban beállított nyelvet.

  • Elérhető: Minden Silver, Gold, Platinum és PartnerBolt csomagban

22. Kívánságlista elhelyezése a fejlécben

A Beállítások> Megjelenés> Modulok beállítása menüpontban a Kívánságlista modult ezután már nem csak a Bal és Jobb pozícióba lehet beállítani, hanem a Fejléc pozícióba is (Róma, Tokyo és Elegant 2.0 sablonok esetén).

Amennyiben a Kívánságlista modult a fejléc pozícióban helyezzük el, úgy a termékek kívánságlistára helyezése után a kosár mellett egy új ikon jelenik meg.

Kívánságlista ikon

A kívánságlistát jelképező szív ikon mellett megjelenik a kívánságlistába helyezett termékek darabszáma is. Az ikonra kattintva a kívánságlistánkat tudjuk megnyitni.

  • Beállítási lehetőség: Beállítások> Megjelenés> Modulok beállítása> Kívánságlista
  • Elérhető: Minden Silver, Gold, Platinum és PartnerBolt csomagban

23. Új integráció: Italkereső.hu

Italkereső.hu logó

Az Italkereso.hu oldalhoz készült egy automatikus termék megosztás funkció. A feed főként azoknak a boltoknak releváns, akiknél szeszesitalok is elérhetők.

  • Beállítási lehetőség: Marketing> Automatikus termék megosztás> Italkereső
  • Elérhető: Minden Silver, Gold, Platinum és PartnerBolt csomagban

24. Új integráció: Glami

Glami logó

A GLAMI kifejezetten a divatra specializálódott online árukereső, amely már 12 országban érhető el (többek között Csehországban, Szlovákiában, Magyarországon, Romániában, Franciaországban, Németországban és Oroszországban). Öt éves tapasztalattal havonta közel 300 000 megrendeléshez segíti hozzá a webáruházakat.

Ráadásul, október 31-ig egy 20 000 Ft-os ingyenes kreditet ajánlanak fel minden regisztráció után!

  • Beállítási lehetőség: Beállítások->Marketing->Automatikus termékmegosztás (nemzetközi)
  • Elérhető: Minden Silver, Gold, Platinum és PartnerBolt csomagban

Bízunk benne, hogy az újdonságok és a fejlesztések elnyerik a tetszését és hozzájárulnak a webáruháza sikerességéhez. Amennyiben új ötlete támadt kérjük, vegye fel azt kívánságlistánkra, amit folyamatosan vizsgálunk és fejlesztjük a ShopRentert az Ön igényeinek megfelelően! Továbbá, a többi ötletre is szavazhat, amit előre is köszönünk!

Ha pedig bármilyen kérdése vagy észrevétele van az újdonságokkal kapcsolatban, kérjük, nyugodtan vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, akik készséggel segítenek majd.

Legfrissebb bejegyzések

Előző bejegyzés:
25 tipp, hogy termékoldalai több bevételt hozzanak
25 tipp, hogy termékoldalai több bevételt hozzanak

Azt már több cikkünkben is kifejtettük, hogy az egyes aloldalak létrehozásánál mindig szem előtt ...Elolvasom

Close