Bejegyzésünkben összefoglaljuk az elmúlt időszakban véghez vitt fejlesztéseket és változtatásokat, amelyek a ShopRentert érintették.
Amennyiben azonnal szeretne értesülni az újdonságokról, kövesse nyomon a Frissítési listánkat, amelyet változás esetén Facebook csoportunkban is megosztunk.
Emellett, ha bármilyen ötlete támad, kérjük vegye fel azt a kívánságlistánkra. Ezt a listát is érdemes nyomon követni és szavazni az ötletekre, mert ennek segítségével teheti a legtöbbet azért, hogy egy kért fejlesztés mihamarabb elkészüljön.
Most pedig térjünk is rá az elmúlt időszak újdonságaira!
1. Megújult pénztárfolyamat
Már régóta az egyik legnépszerűbb kérés volt a kívánságlistánkon, hogy újítsuk meg a ShopRenter pénztár felületét. Az átalakításon a fejlesztő csapatunk hónapokig dolgozott és tesztelt, hogy mihamarabb elérhetővé tehessük mindenki számára az új pénztárat.
Jobban fogalmazva nem is csak a pénztár oldal újult meg, hanem az egész regisztrációs és vásárlási folyamat, azaz a
- Kosároldal: a letisztultabb, átláthatóbb és gyorsabb felület célja, hogy átsegítse a felhasználókat a pénztár oldalra.
- Pénztároldal: az új pénztár folyamat logikailag és megjelenését tekintve is teljesen átalakult. Úgy terveztük, hogy maximálisan felhasználóbarát legyen és minden egyes részlete a konverziót szolgálja.
- Belépés oldal: a belépés oldal új külsőt kapott, hogy igazodjon a pénztár modernebb megjelenéséhez.
- Regisztrációs oldal: a megújult regisztrációs oldalon kevesebb beviteli mező van, ezáltal a felhasználók gyorsabban és kényelmesebben tudnak regisztrálni az áruházba.
- Köszönő oldal: modernebb új külseje igazodik az új pénztár folyamathoz.
A radikális átalakításokra azért volt szükség, hogy könnyebbé és kényelmesebbé tegyük a vásárlást a webáruház látogatói számára. A legfőbb előnyöket az alábbi videóban foglaltuk össze (kattintson a képre a videó elindításához):
Mint ahogy azt a fenti videóban is megnézhettük, az új pénztárfolyamatnak számos olyan előnye van, amely segítségével nagyobb konverziós rátára és még több bevételre tehetnek szert a ShopRenteres webáruházak. Következzenek most ezek:
Letisztult felület, gyors betöltődés
A kosár és pénztár oldalon nincsenek felesleges elemek, amelyek elterelnék a látogatók figyelmét és lassítanák az oldal betöltődését.
A pénztárból a navigációs elemek, kategória menü, termékajánló dobozok, bannerek, sőt a szokásos fejléc és lábléc is el lettek távolítva, így növelve meg a pénztároldal betöltődési sebességét és konverzióját.
Mivel az új pénztár egy többlépcsős folyamaton vezeti keresztül a látogatót, ezért egy folyamatjelző mutatja a felhasználónak, hogy hol jár és hány lépést kell még megtennie a vásárlás befejezésééig.
Ez megszünteti a frusztrációt, amit a vásárlók akkor éreznek, mikor nem tudják hol tartanak a vásárlási folyamatban.
A folyamatjelző sávnál kétféle megjelenés közül választhatunk.
Körös megjelenés:
Négyzetes megjelenés:
Regisztráció nélküli vásárlás, könnyített regisztráció
A látogatók vásárolni szeretnének, nem űrlapokat kitölteni. A pénztár folyamatban megkönnyítettük a regisztráció nélküli vásárlás használatát.
A vevőknek nem kell a regisztráció és a vendég vásárlás közül választaniuk. Viszont amint befejezték a vásárlást, a köszönő oldalon egy jelszó megadásával lehetőségük van fiókjuk létrehozására.
Biztonságos fizetés
Fontos, hogy a vevő biztonságban érezze magát a pénztárunkban, hiszen nem csak a személyes adatait adja meg a vásárlás során, hanem sok esetben a pénzét is ránk bízza.
SSL tanúsítványt használó webáruházainkban az új pénztár automatikusan kiegészül a biztonságos kapcsolat jelzéssel, ami a felhasználók biztonságérzetét erősíti.
Mobilbarát felület
Napról-napra többen vásárolnak okostelefonról. Az űrlapok kitöltése sok fejtörést okoz a vevőknek a mobil vásárlások során.
Emiatt mobilon mindenhol nagy beviteli mezők és nagy gombok vannak, és ahol lehet automatikusan töltődnek ki a beviteli mezők.
Felhasználóbarát hibajelzések
Akármennyire is egyszerű egy felület, a vásárlók időnként hibáznak. Amennyiben a látogató egy hibaüzenetet lát, a webáruháznak segítenie kell őt a hiba gyors és egyszerű javításban.
A fizetési folyamat során ki vannak emelve a hibás mezők, és a pénztár felület rögtön a hiba mellett ad visszajelzést a probléma jellegéről.
Hosszú tesztelés és sok-sok mérés után a megújult pénztárfolyamat a napokban minden ShopRenteres webáruház számára elérhetővé vált.
Beállítási lehetőség: Az új pénztár funkciót a Labor menüpontban (lásd következő pont) tudjuk bekapcsolni. Mivel a vásárlási folyamat átalakítása nem csak a pénztár oldalt érinti, ezért 3 különböző kapcsolót helyeztünk el itt, amelyeket külön-külön bekapcsolhat:
- Új pénztár fejlesztés: a megújult pénztár és köszönő oldal be- és kikapcsolására szolgál
- Új kosár fejlesztés: a megújult kosár oldal be- és kikapcsolására szolgál
- Új bejelentkezés és regisztráció: a megújult bejelentkezés és regisztrációs oldal be- és kikapcsolására szolgál
Figyelmeztetés: az egyes pénztárlépések technikai okokból új URL-eken érhetők el, így ha a Google Analytics-ben rendelkezünk URL alapú cél beállítással, szükséges a beállításokat módosítanunk, hogy továbbra is jól mérje az Analytics a célteljesüléseket.
- Segítség: ShopRenter Akadémia
- Elérhető: Minden ShopRenter és PartnerBolt csomagban
A legújabb, bevezetés előtt álló ShopRenter funkciók kipróbálásához egy új menüpontot hoztunk létre az admin felületen, melynek neve Labor.
A Labor menüpontban kísérleti jellegű funkciókat tud beállítani a boltjában. Ezek alaposan letesztelt, de hivatalosan még ki nem adott funkciók, így előfordulhat, hogy hibákkal találkozik a bekapcsolásuk után és a funkciók működése is megváltozhat a bekapcsolásuk után.
- Elérhető: Minden ShopRenter és PartnerBolt csomagban
3. Cookie nanobar módosítása
Sok ügyfelünk jelezte, hogy az új cookie nanobar a böngésző bal sarkában található fogaskerék ikonnal volt aktiválható újra, annak ellenére is, hogy a beállításokat a látogató már elfogadta.
Ezért módosítottunk a fejlesztésen és a nanobar szerkesztésében a Cookie gomb megjelenítése opciót “Nem” -re állítva a fogaskerék elrejthető, viszont a hatályos jogszabályok miatt szükség van arra, hogy a látogató bármikor tudja módosítani ezeket a beállításokat.
Erre a célra lehetőség van egy szöveges menüpontot létrehozni és tetszőleges helyen elhelyezni (lábléc, fejléc, információk modul). Ezt a menüpontot a Tartalom> Szöveges menüpontok oldalon belül hozható létre. Az Új hozzáadása gombra kattintás után a szöveges menüpont típusánál a “Link a cookie beállításokra” típust kell kiválasztani.
- Beállítási lehetőség: Beállítások> Megjelenés> Modulok beállítása> Nanobar> Cookie gomb megjelenítése
Tartalom> Szöveges menüpontokok - Elérhető: Minden ShopRenter és PartnerBolt csomagban
4. Szállítási és fizetési mód változtatása a leadott rendelésekben
Egy újabb kívánságlistás kérés volt, hogy a rendelés leadása után módosítható legyen a szállítási és fizetési mód. Erre akkor lehet szükség, amikor a vevő bankkártyás fizetést választott, de valamilyen oknál fogva sikertelenül próbálkozott a bankkártyás fizetéssel.
Ebben az esetben dönthetünk úgy, hogy átállítjuk a rendelését utánvétes fizetésre. Fontos azonban, hogy a futár is tudjon a módosításról, különben az utánvét teljesítése nélkül kézbesítheti a csomagot.
Az új fejlesztés lehetővé teszi, hogy az áruház adminisztrátor módosítani tudja a leadott rendelések szállítási módját és fizetési módját, és ez a módosítás a futárszolgálat exportokra is hatással lesz.
Fontos megjegyezni, hogy a funkció nem terjed ki minden szállítási és fizetési módra. Nem lehet megváltoztatni a rendelés szállítási módját csomagpontos vagy átvevőpontos szállítási módokra, illetve a fizetési módját online bankkártyás fizetési módokra.
Továbbá, amennyiben az egyéb opciót választjuk, és mi adjuk meg a szállítási vagy fizetési mód nevét, a módosítás nem lesz hatással a futárszolgálat exportunkra.
Elérhető szállítási módok:
- Minden az admin által létrehozott szállítási mód
- FoxPost Házhozszállítás
- DHL Express
Elérhető fizetési módok:
- Banki átutalás (előre utalás)
- Utánvétel
- Utánvétel 2
- Utánvétel 3
- Csekkbefizetés
- Készpénzes fizetés
Beállítási lehetőség: Bolt> Rendelések> Rendelés> Rendelés részletek
Elérhető: Minden ShopRenter és PartnerBolt csomagban
5. Termék kereső a Rendelések oldalon
Az új funkció a rendelések menedzselését és a vevői visszajelzések feldolgozását könnyíti meg. A termék keresővel le tudjuk szűrni a rendeléseinket, és meg tudjuk nézni, kik rendeltek meg egy adott terméket egy adott időszakban, illetve a vevői panaszoknak is könnyebben utána tudunk járni.
A rendelés lista fölött helyet kapott keresőben rákereshetünk egy adott termék nevére vagy cikkszámára. A Keresés gombra kattintva leszűkíthetjük a rendelés listát azokra a rendelésekben, amelyekben szerepel a keresett termék.
A keresés után tovább szűrhetjük a rendeléseket a többi szűrő paraméterrel. Az Alaphelyzet gombbal törölhetjük a keresést és visszaválthatunk az alapértelmezett nézetre, amelyben az összes rendelés látszik.
A rendelésszámra mozgatva az egeret látni fogjuk, hogy milyen termékek szerepelnek a rendelésben, így gyorsan át tudjuk futni a rendelések tartalmát.
- Beállítási lehetőség: Bolt> Rendelések
- Elérhető: Minden ShopRenter és PartnerBolt csomagban
6. Új integráció: DPD csomagpont
Újabb kívánságlistás funkcióval lett gazdagabb a ShopRenter. A DPD több mint 150 csomagpontot üzemeltet Magyarországon. A csomagpontok aktuális listáját itt érhetjük el.
A DPD csomagpont használatához telepítsük a szállítási módok között az opciót, állítsuk be a sávokat, a leírást és az egyéb szükséges beállításokat úgy, mint a többi szállítási mód esetén.
A vevő a pénztárban a DPD csomagpont szállítási mód kiválasztása után a város és a csomagpont megjelölésével tudja meghatározni, hol akarja átvenni a csomagját.
- Beállítási lehetőség: Beállítások> Bolt beállítások> Szállítási módok> DPD csomagpont
- Segítség: ShopRenter Akadémia
- Elérhető: Minden Silver, Gold, Platinum és PartnerBolt csomagban
7. Képek betöltési sebességének gyorsulása
Ahogy az az alábbi ábrán is jól látszik, egy múlt hónapban élesített fejlesztésnek köszönhetően körülbelül egyharmaddal csökkent a képek betöltődési sebessége a ShopRenteres webáruházakban.
Fontos megjegyezni azonban, hogy az észlelt sebességnövekedés a webáruházakban eltérő lehet attól függően, hogy a látogató honnan nézi az adott oldalt, mivel a fejlesztés a ShopRenter mögé korábban már bekerült CDN (Content Delivery Network) rendszert érintette.
Egyéb fejlesztések és módosítások
A fenti 7 fő pont mellett több kisebb módosítás is történt. Következzenek most ezek:
8. IP-névtelenítés
A funkció célja, hogy segítse a webhelytulajdonosokat saját adatvédelmi irányelveikben lévő, illetve – egyes országokban – a helyi adatvédelmi hatóságok ajánlásai által megfogalmazott követelmények betartásában, amelyek tilthatják a teljes IP-cím tárolását.
A standard Analytics követőkód nem felel meg az új adatvédelmi követelményeknek. Emiatt a már implementált Standard Google Analytics kódhoz (mind a Universal Analytics kód, mind a gtag.js esetében) hozzá kell adni egy új kódrészletet.
Az új kódrészlet törli az IPv4-cím utolsó 8 bitjét még mielőtt a Google feldolgozná azt, névtelenítve a címet (a 8.8.8.8 ebben az esetben 8.8.8.0-ra változik). A módosítás eredményeként a Google nem fogja sem letárolni, sem feldolgozni a teljes IP-címet.
- Beállítási lehetőség: Beállítások> SEO & analitika beállítások>Google Analytics> IP-névtelenítés
- Segítség: ShopRenter Akadémia
- Elérhető: Minden ShopRenter és PartnerBolt csomagban
9. Megújult Google Ads konverziókövetési címke támogatása
A Google a 2016. májusában jelentette be a hirdetési felületének továbbfejlesztését. Az új felület azóta minden felhasználó számára elérhetővé vált és magával hozott egy másik nagyon fontos változást, frissült ugyanis a Google Ads konverziókövetési címkéje.
Az új címke két darabból áll – egy globális webhelycímkéből és egy eseménycímkéből. A frissített címkék csak az új AdWords felhasználói felületen érhetők el. Mivel azonban a régi felület megszüntetésre került, kiemelten fontos, hogy a ShopRenteres webáruházak a régi és új kódot is kezelni tudják.
E fejlesztésünknek hála bármely kódot is illesztjük be az admin felületen található Adwords konverziós kód mezőbe, az helyesen fog funkcionálni.
- Beállítási lehetőség: Beállítások> SEO & analitika beállítások> Google Adwords> Adwords konverziós kód
- Elérhető: Minden ShopRenter és PartnerBolt csomagban
10. Új Facebook webáruház megjelenés
A Facebook webáruház egy teljes értékű webáruház, melyet Ön a saját Facebook oldalára tud betenni, és ahol a vevők teljes értékűen tudnak böngészni és vásárolni.
A Facebook webshop kinézete eddig teljesen a Facebook külsejéhez igazodott, az új beállításnak köszönthetően azonban kiválaszthatja, hogy webáruháza mobil megjelenését szeretné-e használni az alap megjelenés helyett.
Fontos! Csak akkor használja a mobil megjelenést, ha a domainje https-es.
- Beállítási lehetőség: Beállítások> Marketing> Facebook webáruház> Facebook áruház megjelenésének módja
- Elérhető: Minden Silver, Gold, Platinum és PartnerBolt csomagban
11. Új ár beállítások az eMag feedben
Az eMag feedbe a termékek nettó ára kerül be, és ennek az árnak a kerekítésére lesz hatással az új beállítás.
Amennyiben engedélyezi a kerekítést, a termék ára egészre kerekítve, tizedesjegyek nélkül kerül be a feedbe.
- Beállítási lehetőség: Beállítások> Marketing> Automatikus termék megosztás> Emag> Termék ár kerekítés
- Elérhető: Minden Silver, Gold, Platinum és PartnerBolt csomagban
12. Új integráció: TradeTracker
A 17 országban működő és több mint 180 embert foglalkoztató TradeTracker abban segít az ügyfeleinek, hogy a legjobb marketing döntéseket tudják meghozni.
A marketing kampányok hatékonyságának mérésekor hajlamosak vagyunk az utolsó kattintásra hagyatkozni. Az utolsó kattintás azonban csak a jéghegy csúcsa. Könnyen lehet, hogy a konverzióig nem egy, hanem egy egész sor érintkezési pont vezetett, emiatt rossz csatornának tulajdonítjuk a sikert.
A TradeTracker célja, hogy teljes körű ellenőrzést biztosítson a hirdetőknek a kampányok optimalizálásában, ezért a konverziós csatorna összes érintkezési pontját megmutatja. Látni fogjuk honnan indult, milyen lépéseken ment keresztül és hol fejeződött be a konverzió.
A TradeTracker adataira támaszkodva optimalizálhatjuk a felhasználó útját és eldönthetjük, hogy mely csatornák hoznak nekünk valós eredményeket. Emellett hirdetés figyelő funkcióval is rendelkezik, ami a márkanevünk használatát monitorozza, ezáltal megvédhetjük magunkat a márkanévvel való visszaélésektől.
- Beállítási lehetőség: Beállítások> Integrációk> Egyéb> TradeTracker
- Elérhető: Minden Silver, Gold, Platinum és PartnerBolt csomagban
13. Nevet váltott a Trans-o-Flex
A Trans-o-Flex Hungary Kft. mostantól Express One néven kézbesíti a csomagokat. A ShopRenter admin felületén a szállítási mód most már az új néven szerepel.
14. A Hírek modulok szövege egyenként szerkeszthető
Eddig minden Hírek modul azonos szövegezéssel jelent meg az áruházunkban, tehát mindegy hány Hírek modult kapcsoltunk be, mindegyikben ugyanaz volt a szöveg.
Sokaknál azonban ez problémát jelent, mert az egyik Hírek modult blogként, a másikat pedig eltérő néven, például receptgyűjteményként szeretnék használni.
Erre a problémára nyújt megoldást legújabb fejlesztésünk, amely lehetővé teszi, hogy minden egyes Hírek modul szövegét külön írjuk át.
- Beállítási lehetőség: Beállítások > Megjelenés > Szövegek szerkesztése > Modulok > Hírek modulok
- Elérhető: Minden ShopRenter és PartnerBolt csomagban
15. Hírlevélküldő szolgáltató váltás
Az utóbbi időben a ShopRenter integrált hírlevél küldőjében sok probléma lépett fel, a hírlevelek csak csekély százalékban érkeztek meg a címzettekhez. A magasabb kiküldési arány érdekében lecseréltük a hírlevélküldő szolgáltatónkat, azonban ahhoz, hogy a hírlevelek kiküldésre kerüljenek a webáruházra irányított domain beállításoknál is szükség van némi módosításra:
A domain rekordjai közé fel kell venni egy TXT rekordot, ami a következőt tartalmazza:
v=spf1 include:_nlspf.shoprenter.hu include:sendgrid.net ~all
A beállításban a domain szolgáltató tud segíteni. Amennyiben több domain is a webáruházra van irányítva, ahhoz a domainhez kell felvenni a TXT rekordot, amelyik szerepel a hírlevél küldőnél a “Feladó e-mail címe” mezőben. (Például, ha az info@sajatdomain.hu címről küld hírlevelet a sajatdomain.hu domainhez szükséges a rekordot felvenni).
- Elérhető: Minden Silver, Gold, Platinum és PartnerBolt csomagban
16. Automatikus számlaküldés rendelés státuszváltás esetén
Az új beállítás segítségével a rendszer automatikusan kiállítja és e-mailben elküldi a vevőnek a Szamlazz.hu számlát, amint a rendelés az admin felületen a kiválasztott státuszra vált.
- Beállítási lehetőség: Beállítások> Integrációk> Számlázó> Számlázz.hu> Automatikus számlaküldés a bejelölt rendelés állapotoknál
- Segítség: ShopRenter Akadémia
- Elérhető: Minden Silver, Gold, Platinum és PartnerBolt csomagban
17. Új gyorsindító gomb az elhagyott kosaraknak
Az admin felület kezdőlapján lévő gyorsindító szekcióba bekerült egy új gomb, melynek neve Elhagyott kosár.
A gombra kattintva a Rendelések menüpontba jutunk, és csak az elhagyott kosarakat fogjuk látni a rendelés listában.
Az elhagyott kosarakra a Bolt> Rendelések menüpontban az Állapot oszlopban tudunk rászűrni, az Elhagyott kosár opciót kiválasztva.
- Elérhető: Minden ShopRenter és PartnerBolt csomagban
18. Rendelések végleges törlésénél visszakészletezési lehetőség
A rendelések végleges törlésekor kiválaszthatjuk, hogy vissza akarjuk-e készletezni a rendelésben szereplő termékeket vagy sem.
Egy új felugró ablak fog megjelenni a leadott rendelések törlésekor az admin felületen.
Az ablakban kiválaszthatjuk, hogy akarjuk-e visszakészletezni a termékeket vagy sem. A funkció tömeges törlésnél is működik, elhagyott kosarak esetén azonban nem jelenik meg.
- Beállítási lehetőség: Bolt> Rendelések
- Elérhető: Minden ShopRenter és PartnerBolt csomagban
19. Űrlapoknál és kapcsolat oldalon captcha
Az űrlapoknál ezentúl lehetőség lesz egy captcha bekapcsolására, ami abban segít, hogy megakadályozzuk a robotokat az űrlapjaink kitöltésében. A beállítás az űrlap szerkesztésén belül történik.
A fejlesztés részeként a Kapcsolat oldali űrlapra is bekerült a captcha. A Kapcsolat oldali captcha nem igényel külön beállítást.
- Beállítási lehetőség: Tartalom> Űrlapok> Captcha Engedélyezése
- Elérhető: Minden ShopRenter és PartnerBolt csomagban
20. A Hírek modulok dátum formátuma külön-külön is módosítható
Eddig bármelyik Hírek modulban jelent meg a szöveges tartalmunk, a dátum formátuma azonos volt: 2018-07-23 12:00:00
Ezt az alapértelmezett formátumot mostantól minden egyes Hírek modulban külön-külön (akár nyelvenként is) át tudjuk írni a PHP dokumentációnak megfelelően.
Beállítási lehetőség: Beállítások > Megjelenés > Modulok beállítása > Hírek modulok > Dátum formátum
Segítség:
- Amennyiben csak az év-hónap-nap dátumot szeretnénk kiírni, úgy a “Y-m-d” szöveget kell beírnunk.
- Amennyiben a hónap nevét szeretnénk szövegesen kiírni, az “Y-m-d” részben cserélnünk kell az “m” betűt “F”-re.
- Amennyiben a kötőjel helyett pontot szeretnénk elválasztóként használni a dátumban, az “Y-m-d” részben a “-” karaktereket “.”-ra kell cserélnünk.
Elérhető: Minden ShopRenter és PartnerBolt csomagban
21. Barion fizetés eltérő nyelveken
A Barion fizetési felületét eddig csak magyar vagy angol nyelven lehetett elérni a ShopRenteres áruházakból.
A Barion erőfeszítéseinek következtében a fizetési felület egyre több nyelven használható, így mi is elérhetővé tettük ezeket a nyelveket az ügyfeleink számára. Ezáltal a fizetési felület követni fogja a webshopban beállított nyelvet.
- Elérhető: Minden Silver, Gold, Platinum és PartnerBolt csomagban
22. Kívánságlista elhelyezése a fejlécben
A Beállítások> Megjelenés> Modulok beállítása menüpontban a Kívánságlista modult ezután már nem csak a Bal és Jobb pozícióba lehet beállítani, hanem a Fejléc pozícióba is (Róma, Tokyo és Elegant 2.0 sablonok esetén).
Amennyiben a Kívánságlista modult a fejléc pozícióban helyezzük el, úgy a termékek kívánságlistára helyezése után a kosár mellett egy új ikon jelenik meg.
A kívánságlistát jelképező szív ikon mellett megjelenik a kívánságlistába helyezett termékek darabszáma is. Az ikonra kattintva a kívánságlistánkat tudjuk megnyitni.
- Beállítási lehetőség: Beállítások> Megjelenés> Modulok beállítása> Kívánságlista
- Elérhető: Minden Silver, Gold, Platinum és PartnerBolt csomagban
23. Új integráció: Italkereső.hu
Az Italkereso.hu oldalhoz készült egy automatikus termék megosztás funkció. A feed főként azoknak a boltoknak releváns, akiknél szeszesitalok is elérhetők.
- Beállítási lehetőség: Marketing> Automatikus termék megosztás> Italkereső
- Elérhető: Minden Silver, Gold, Platinum és PartnerBolt csomagban
24. Új integráció: Glami
A GLAMI kifejezetten a divatra specializálódott online árukereső, amely már 12 országban érhető el (többek között Csehországban, Szlovákiában, Magyarországon, Romániában, Franciaországban, Németországban és Oroszországban). Öt éves tapasztalattal havonta közel 300 000 megrendeléshez segíti hozzá a webáruházakat.
Ráadásul, október 31-ig egy 20 000 Ft-os ingyenes kreditet ajánlanak fel minden regisztráció után!
- Beállítási lehetőség: Beállítások->Marketing->Automatikus termékmegosztás (nemzetközi)
- Elérhető: Minden Silver, Gold, Platinum és PartnerBolt csomagban
Bízunk benne, hogy az újdonságok és a fejlesztések elnyerik a tetszését és hozzájárulnak a webáruháza sikerességéhez. Amennyiben új ötlete támadt kérjük, vegye fel azt kívánságlistánkra, amit folyamatosan vizsgálunk és fejlesztjük a ShopRentert az Ön igényeinek megfelelően! Továbbá, a többi ötletre is szavazhat, amit előre is köszönünk!
Ha pedig bármilyen kérdése vagy észrevétele van az újdonságokkal kapcsolatban, kérjük, nyugodtan vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, akik készséggel segítenek majd.