Alkalmazások

A digitális marketing új világa – All-in-one marketing platform

4 perc olvasási idő Retargeting.Biz all-in-one marketing platform webáruházakhoz

A Shoprenter Alkalmazások között is elérhető román Retargeting Biz forradalmasítja a közép- és kelet-európai e-kereskedelmet azáltal, hogy új automatizált, all-in-one marketing platformot indít, kifejezetten a webshopoknak és ügyfeleiknek. A teljes beruházás összege több mint 3 millió euró.

Az új platformról

A romániai Retargeting Biz, amely már négy országban is jelen van (Románia, Magyarország, Görögország és Bulgária) hivatalosan is bemutatja a legújabb minden-egyben marketing platformját, amely kielégíti az e-kereskedők minden igényét.

Több mint 3 millió eurós beruházással és a legmodernebb technológiákkal az új Retargeting Biz platform forradalmasítja az e-kereskedelmi szektort, az online áruházakat a legfelső szinten pozícionálja, miközben egyedi élményeket kínál ügyfeleinek.

“Az új termék már elérhető és az új technológiát használó, már meglévő ügyfelektől kapott visszajelzések szerint a WOW-faktor kimagasló. Az egyszerűen használható, automatizált és mesterséges intelligenciával működő új platform ötletes grafikai terveket, automatikusan generált tartalmakat és két, vadonatúj marketingcsatornát foglal magába. Egyszerűen mondva: elképesztő élmény mind a webshop-tulajdonosoknak, mind az ügyfeleiknek.

Az eddigi meglévő szolgáltatások mellett két vadonatúj funkció is bevezetésre kerül: a termékajánló motor és a dinamikus hírlevél kampányok, amelyek rendkívül összetettek és nagy hatékonyságúak a konverziós ráta és az átlagos megrendelési ráta növelésében, miközben javítják a felhasználói élményt” – állítja Alina Mitrica, a Retargeting Biz CCO-ja.

Ennek eredményeként az online áruházak méretüktől és tevékenységi területüktől függetlenül vadonatúj, automatizált, könnyen használható és rendkívül hatékony marketingplatformmal rendelkeznek, amelyen megtalálható az összes releváns marketingcsatorna:

  • az automatizált Google, Facebook és Instagram hirdetésektől kezdve,
  • a push értesítéseken és pop-upokon keresztül
  • az SMS kampányokon át,
  • egészen a dinamikus hírlevél-kampányokig
  • és a személyre szabott ajánlásokig.

A platform a Retargeting Biz mobilalkalmazásból is elérhető, amely már Androidon és iOS-en megtalálható.

A Retargeting Biz segítségével az online üzletek:

  • 100%-ban automatizált hirdetésekkel dolgozhatnak,
  • akár 15%-kal jobb konverziós arányt
  • és akár 20%-kal megnövekedett átlagos rendelési értéket érhetnek el (AOV),
  • illetve a webhelyen töltött idő is növekszik,
  • valamint az eladások száma akár 100%-kal is nőhet.

Kiknek ajánlott a Retargeting Biz?

A Retargeting Biz azoknak a webshopoknak igazán jó megoldás, amelyek szeretnének:

  • nagyobb hangsúlyt fektetni a marketing automatizálására és személyre szabására,
  • egyetlen központosított platformon keresztül, ahol gyorsan és egyszerűen kezelhetnek minden marketingcsatornát,
  • és mindeközben erőforrásaikat is opitmalizálhatják.

Egyrészt a marketingtevékenységek kevesebb erőforrást igényelnek, ugyanis kevesebb időre lesz szükség a kampányok felállítására és irányítására.

Másrészt a költségek is csökkennek illetve optimalizálva vannak, hiszen a hirdetések automatizálásával és a személyre szabott tartalom használatával növekszik a konverziós- és a megtartási arány, illetve megemelkedik az általános rendelési érték (AOV). Sőt, a személyre szabott tartalom jelentősen javítja a felhasználói élményt az oldal látogatóinak és a feliratkozóknak egyaránt.

Röviden a cégről és a fejlesztésről

A cég forgalma 2020-ban megközelítette a 10 millió Lejt, ami 2019-hez képest 58%-os növekedést jelentett. Ez a növekedés részben a globális e-kereskedelem bővülésének, részben a Retargeting Biz növekvő márkaismertségének és az ügyfelek által elért kiváló eredményeknek köszönhető.

Jelenleg a Retargeting Biz több mint 50 emberből álló szakértői csapatot foglalkoztat, ebből 35-en a romániai csapatot erősítik, míg a többiek más országok csapatait.

“Mivel egy komplex platformról beszélünk, az egész fejlesztési folyamat két és fél évet vett igénybe. Ezalatt az idő alatt több belsős és külsős csapat is dolgozott az elkészítésén. Romániai csapatunk fejlesztette ki, de megkapták a nemzetközi csapatunk támogatását is. Nagy segítségünkre voltak a visszajelzések és a platform funkcióinak tesztelése. Átlagosan 15 fejlesztő dolgozott egyszerre a projekten, nem számítva azokat, akik az üzleti intelligenciáért, a tesztelésért, a tervezésért, az UX/UI-ért, projektmenedzsmentért és a tartalomért feleltek.” – teszi hozzá Rareș Bănescu, a Retargeting Biz CEO-ja és alapítója.

A szolgáltatás használata

Ha az online áruházaknak nincs elegendő idejük, humánerőforrásuk és nem működnek együtt marketingügynökségekkel, a Prémium Fiókkezelési Szolgáltatás kiválasztásával egész szakembercsoport áll majd rendelkezésükre, amely a marketingstratégiájukat és annak megvalósítását kezeli és figyelemmel követi.

A plug-in elérhető a legtöbb e-kereskedelmi platformon, így a Shoprenterben is. Ennek eredményeként az online áruházak néhány kattintással elkezdhetik használni a Retargeting Biz-t.

Az integrálás után az eredmények szinte gyakorlatilag azonnal megjelennek minden kampány esetében. A gépi tanulást alkalmazóknak hosszabb időre van szükségük az adatgyűjtésre. Ezt az időszakot a rendszer arra használja fel, hogy folyamatosan tanuljon és optimalizálja önmagát a legjobb eredmények eléréséig.

A Retargeting Biz jövője

A Retargeting Biz fő célkitűzései a platformot használó helyi és nemzetközi online áruházak számának növekedése, illetve pozíciójának megszilárdítása a román, a magyar, a görög és a bolgár piacokon, valamint a terjeszkedés más európai országokban.

“Fő célunk az online áruházak számára a legfejlettebb technológiák biztosítása és munkájuk megkönnyítése, hogy az organikusan és progresszíven növekedhessenek. A Retargeting Biz számára a legjobb PR az, ha ügyfeleink ajánlanak minket és meggyőződésünk, hogy az eredmények így lesznek elérhetők. Elsősorban arra törekszünk, hogy megszilárdítsuk pozíciónkat mind a négy piacon ahol jelen vagyunk, mind a fizikai irodai, mind a helyi csapatok tekintetében. Ezenfelül törekszünk az új külföldi piacok meghódítására is.” – állítja Rareș Bănescu.

Szeretnél még többet megtudni az új platformról?

Akkor jelentkezz a Shoprenter és a Retargeting Biz közös, ingyenes webináriumára, ahol közelebbről megismerheted a szoftver működését és hasznos tanácsokat kaphatsz a használatához.

Ha pedig Te is szeretnéd webáruházad marketingjét az új, forradalmasított szoftverrel hatékonyabbá tenni, akkor telepítsd az alkalmazást Shoprenteres webáruházadba itt.

Legfrissebb bejegyzések

Előző bejegyzés:
webshop motor
A 7 legjobb webshop motor (kategorizálva)

Hogyan találjuk meg a hozzánk illő webshop motort a 3 fő kategória közül: hagyományos ...Elolvasom

Close