Alkalmazások Webshop üzemeltetés

5 tipp a Black Friday kampányod maximalizálásához, amiről csak a legnagyobbak tudnak

5 perc olvasási idő

Hamarosan itt a Black Friday és az ünnepi időszak, amely az év talán legfontosabb pár hete a webáruházak számára, hiszen ilyenkor 400%-al több online vásárlás történik, mint más átlagos napokon.

A beépített kereső felfejlesztése egy nem szokványos, ám annál hatékonyabb módja a bevételek maximalizálásának, így egy okoskereső elengedhetetlen kiegészítője lehet az idei kampányaid stratégiájának.

Ha szeretnéd kihozni a maximumot az idei év legfontosabb időszakából, szánj 5 percet a cikk elolvasására melyben 5 azonnal felhasználható tippet gyűjtöttünk össze a kampányaid támogatására.

Miért érdemel kiemelt figyelmet a webáruházad keresője?

Az online látogatók jelentős része a webáruházak keresőjét használja az oldalon történő tájékozódásra, ráadásul náluk átlagosan 1,8-szor nagyobb a konverzió valószínűsége azokkal szemben, akik nem veszik igénybe a keresőt. Ennek köszönhetően a beépített keresőmotor egy általában kiaknázatlan eszköz a látogatókkal való interakciók javítására, mely döntő szerepet játszhat a vásárlás beteljesedésében. 

Hogyan turbózd fel a Black Fridayt és az ünnepi kampányaidat a keresőd segítségével?

Ahogyan az előző bekezdésekből tisztán látszik, a webáruházad beépített keresője az idei ünnepi kampányaidnak az egyik nagyágyúja lehet. Megmutatjuk, hogyan építsd be a kampánystratégiádba a Shoprenter legkedveltebb keresőmotorjának, a Rapid Searchnek az egyes funkciót, hogy a legtöbbet hozhasd ki a keresőd által nyújtott lehetőségekből.

1. Promóciós kép a gyorskeresőbe

A keresőmezőbe való kattintás után legördülő keresődoboz bal oldalára promóciós banner-t helyezhetsz el, felhívva ezzel a figyelmet az aktuális akcióidra. 

Az IDesign webshopja évről évre hatalmas sikereket ér el a keresőben elhelyezett Black Friday képükkel

Az emberek túlnyomó többségében sokkal jobban tudatosul a kedvezmények és aktuális ajánlatok jelenléte, ha azt képi formában is látják. A gyorskeresőben lévő promóciós kép arra ösztönzi a látogatókat, hogy azonnal kihasználják a limitált ideig tartó árengedményeket.

2. Állítható termék promóciók

A termékpromóciós funkció segítségével a kiválasztott termékeket, termékkategóriákat vagy bizonyos címkével jelölt termékeket lehet előre-, illetve hátrasorolni a keresőmezőben és a keresési találatok között.

Termékpromóciós kiemelés az iDrinks webshopjában

Ennek köszönhetően lehetőség nyílik az akcióban megjelölt termékeket súlyozottan előre rendezni a kampány idejére, hogy azokat egyszerűbben és gyorsabban találhassák meg a vásárlók. Mindemellett már a keresőben is kiemelheted a legkeresettebb termékeket elősegítve ezzel a vásárlási döntést.

3. Shoprenteres Black Friday matricák a találati oldalra

Állíts be akciót jelző matricát a kampányban résztvevő termékeidre a Shoprenteres boltod admin felületén, és jelenítsd meg őket a találati oldalon.

A Rapid Search-el lehetőséged nyílik a kedvezményeket jelző matricák a megjelölt termékek képén megjeleníteni a találati oldalon, így a vásárlók azonnal tudni fogják, hogy melyik termékeket vásárolhatják meg a promócióid keretén belül.

4. Tematikus címke szűrők létrehozása

Adj címkéket a termékekhez amelyeket ki szeretnél emelni a kampányod során és hozz létre egy hozzá kapcsolódó címkeszűrőt!

Black Friday akciós címke szűrők egy sporteszközöket forgalmazó webshopban

A címkék segítségével saját szűrőket hozhatsz létre és jeleníthetsz meg a találati oldalon.  Adj kedvezmény címkéket a termékeidhez és tedd őket kedvezményre szűrhetővé, vagy találj ki bármilyen más szűrhető kategorizációt, amely kiegészíti az ünnepi kampányaidat!

5. Nullkarakteres keresések finomhangolása

Jelenítsd meg az akciós kampányod akár 10 legkelendőbb termékét már a keresőmezőbe való kattintás után.

Az Auchan nyár végén az iskolakezdéshez nélkülözhetetlen iskolatáskákat emelte ki

Tetszőlegesen szabhatod meg, hogy hány ajánlás jelenjen meg a keresőmezőben a karakterek begépelése előtt. A kampányok idejére akár 10 promóciós termékedet javasoljuk kiemelni.

Hogyan kezdd el használni a Rapid Search okoskeresőt alkalmazást?

A Rapid Search keresőmotorját gyorsan és egyszerűen adhatod hozzá a webáruházadhoz és az első 14 napban ingyenesen tesztelheted! 

A telepítés lépései: Shoprenter admin > Alkalmazások menüpont > Rapid Search > Telepítés

A Rapid Search telepítése

A pár másodperces feltelepítést követően az alapbeállításoknak köszönhetően már azonnal élvezheted a kereső által nyújtott előnyöket, ám az előzőekben felsorolt stratégiák megalkotásához egyedi beállításokat is alkalmazhatsz! Próbáld ki kötelezettség- és költségmentesen!

Ráadásul a Rapid Search 5. születésnapjának alkalmából most 14 napig ingyenesen próbálhatod ki az alkalmazást és október 16-áig 20% kedvezménnyel fizethetsz elő bármely csomagra! 

Rapid Search telepítése

Miben jobb a Rapid Search a Shoprenter beépített keresőjénél?

Mesterséges intelligencia alapú algoritmus  – a mesterséges intelligencia alapú algoritmus a vásárlók szokásaiból tanulva személyre szabott termékajánlásokat képes adni a látogatóknak.

Automatikus elíráskezelés – automatikusan kezeli az elgépeléseket, így azokra a keresésekre is releváns találatokat ad, amik normális esetben találat nélkül végződnének.

Nullkarakteres termékajánlások – a vásárlók a keresőmezőbe kattintva már a karakterek begépelése előtt is személyre szabott termékjavaslatokat kapnak.

Optimalizált a “Nincs találat” oldal – ha a keresett termék nem található meg a webáruházadban, akkor termékalternatívák fogadják a látogatókat egy üres oldal helyett.

Szinonimacsoportok kezelése – a beállított szinonimacsoportok kezelése miatt a termékek megnevezésének szinonimájára való keresések is találattal végződnek.

Okos szűrési rendszer – a szűrő modul bekapcsolásával segíthetjük a látogatókat, hogy könnyedén találjanak rá a kívánt termékeket.

Keresési statisztikák – a Rapid Search keresője statisztikákat készít a vásárlók kereséseiből, melyből releváns kulcsszavakat nyerhetünk ki és rátalálhatunk sokat keresett de még nem árult termékekre is.

Kampányra fel!

Reméljük, hogy cikkünk segített új ötleteket adni a webáruházad ünnepi kampányának felturbózására. Ha további kérdés merülne fel benned a kereső általi kampány optimalizálásról, keresd fel a Rapid Search szakértőit!


Sikeres ünnepi kampányokat kívánunk!

A szerzőről:

Zacskó Levente
Zacskó Levente
Marketing Manager Rapid Search
Levente már tizenéves kora óta folyamatos betekintést nyert a sikeresen működő startupok és a marketing világába egy családi vállalkozáson keresztül. Amerikai tanulmányainak elvégzése után csatlakozott a Rapid Search csapatához marketingesként, ahol kollégáival töretlenül dolgozik webáruházak működését elősegítő alkalmazásokon és egyéb e-kereskedelmi célok elérésén.
 

Legfrissebb bejegyzések

Előző bejegyzés:
Így használd a Shoprenter saját szállítási módját a Shoprenter Go-t!

A webáruházad sikerének egyik kulcsfontosságú eleme, hogy minél jobban ki tud szolgálni a vásárlói ...Elolvasom

Close