Trendek

Dobogós Shoprenteres eredmények az Év Webshopja versenyen

3 perc olvasási idő Év Webshopja 2021

Ez az év sem telhetett el a hazai webáruházak szakmai versenye, az Év Webshopja nélkül, amelynek díjazottjait szeptember 17-én egy igazán színvonalas, exkluzív gála keretein belül hirdette ki a verseny szakmai zsűri csapata.

Mi sem lehet nagyobb büszkeség számunkra, hogy a dobogós győztesek közül az első és harmadik helyezést is Shoprenteres webáruház vehette át. ?

Emellett külön örömre ad okot, hogy a 25 döntős webáruház majdnem fele, 12 Shoprenteres versenyző, akik sokat fáradoztak azért, hogy bekerüljenek a legjobbak közé.

Miről szól a verseny?

…Hiszek benne, hogy a minőségnek el kell nyernie méltó jutalmát, és vallom azt is, hogy a nagy tőke, a méret nem garancia a minőségre…

A versenyt megalkotó Rácz Pétert, a Complexpress Logisztika Kft. ügyvezetőjét ezek a szavak vezérelték, amikor sok éves e-kereskedelmi tapasztalattal a háta mögött úgy döntött, hogy ideje a kisebb webáruházaknak is teret engedni az elismerésre és a fejlődésre.

A verseny kiemelt céljának a tanulást tekinti, hogy a “nagy multikkal” szemben a kisebb online vállalkozásoknak is legyen lehetősége fejlődni és növekedni, amelyhez értékes tudásanyagokat és szakértői szolgáltatásokat biztosítanak. 

A jelentkezést követően a webáruház tulajdonosok a verseny szakértő partnereinek segítsége mellett tovább építhették kapcsolati tőkéjüket és rendkívül értékes nyereményekre tehettek szert a felkészülési idő alatt.

A 11 tagból álló független, szakmai zsűri technikailag, valamint a marketing és szolgáltatás területén is vizsgálta a jelentkezőket. Azt vették figyelembe, hogy mennyire sikerül megvalósítania a webshopoknak az alábbi szempontokat:

  • webergonómia
  • felhasználóbarát kezelhetőség
  • kreatív marketing megoldások
  • értékesítési megoldások
  • design
  • egyedi ügyfélkezelés megoldások és kommunikáció
  • logisztika
  • innováció, ötletesség
  • vásárlói élmény

A kiemelkedő színvonalú versenyt a Shoprenter mellett több hazai és nemzetközi vállalkozás is támogatta, többek között a Billingo, a Foxpost és az Erste Bank. A szponzorok felajánlásai által a győztesek értékes nyereményekre tehettek szert a díjazás során.

Év Webshopja 2021

Döntős webáruházak

A zsűrinek nem volt könnyű dolga, hiszen a közel 400 nevező közül 25 webáruház juthatott tovább a döntőbe: (A kiemelt webáruházak Shoprentert használnak. A lista holtverseny miatt 26 webáruházat tartalmaz.)

  • Jatszoterland.hu
  • Mixyournature.com
  • Mralkohol.hu
  • Bubbaland.hu
  • Beststuff.hu
  • Szerelvenybolt.hu
  • Latinnegyed.hu
  • Marathontime.hu
  • Palinka.hu
  • Turbodieta.hu
  • Niyodo.hu
  • Jopofabolt.hu
  • Negyhazmajor.hu
  • Tigi.hu
  • Biopowershop.hu
  • Keramiaotthon.hu
  • Ecogonc.hu
  • Paroskarkoto.hu
  • Beerselection.hu
  • Szalonline.hu
  • Maisons.hu
  • Kaiserkraft.hu
  • Sipo.hu
  • Gourmetvillage.hu
  • Cbdhungary.hu
  • Judisgourmet.com
Év Webshopja

Dobogós helyezettek

A 2021-es Év Webshopja versenyen az alábbi webáruházak zsebelhették be a TOP 3 helyezést.

1. helyezett és Webdesign különdíjasBubbaland.hu

Bubbaland

A 2019-ben indult Bubbaland webáruház prémium minőségű termékeket nyújt a leendő és már gyermekes édesanyáknak, emellett pedig kiemelt hangsúlyt fektetnek a blogcikkeikre, amelyben praktikus tanácsokkal látják el az érdeklődőket baba-mama témában.

2. helyezett  –  Jatszoterland.hu

Játszótérland

A Játszótérland webáruház céljául a minőségi játszótéri parkok megépítését tűzte ki, prémium minőségű, biztonságos termékeikkel már 2011 óta biztosítják a gyermekek önfeledt szórakozását.

3. helyezett  –  Mralkohol.hu

Mr.Alkohol

A Mr.Alkohol webáruház fiatalságot és lendületet csempész a hétköznapokba, különleges, exkluzív termékeivel és szakértő csapatával törekednek a lehető legmagasabb minőségben kiszolgálni a vásárlók igényeit. 

Ezúton is megragadjuk az alkalmat, hogy gratuláljunk minden díjazásban részesült és döntős webáruháznak az elért eredményekhez és további sok sikert kívánunk a jövőben! ?

Ha szeretnél bővebb információkat megtudni a versenyről, kattints ide!

Legfrissebb bejegyzések

Előző bejegyzés:
3 marketing eszköz a kosárelhagyás csökkentésére
3 marketing eszköz a kosárelhagyás csökkentésére

A kosárelhagyás magas aránya közismert az e-kereskedelem világában. A legfrissebb kutatások szerint a terméket ...Elolvasom

Close