Ez az év sem telhetett el a hazai webáruházak szakmai versenye, az Év Webshopja nélkül, amelynek díjazottjait szeptember 17-én egy igazán színvonalas, exkluzív gála keretein belül hirdette ki a verseny szakmai zsűri csapata.
Mi sem lehet nagyobb büszkeség számunkra, hogy a dobogós győztesek közül az első és harmadik helyezést is Shoprenteres webáruház vehette át. ?
Emellett külön örömre ad okot, hogy a 25 döntős webáruház majdnem fele, 12 Shoprenteres versenyző, akik sokat fáradoztak azért, hogy bekerüljenek a legjobbak közé.
Miről szól a verseny?
…Hiszek benne, hogy a minőségnek el kell nyernie méltó jutalmát, és vallom azt is, hogy a nagy tőke, a méret nem garancia a minőségre…
A versenyt megalkotó Rácz Pétert, a Complexpress Logisztika Kft. ügyvezetőjét ezek a szavak vezérelték, amikor sok éves e-kereskedelmi tapasztalattal a háta mögött úgy döntött, hogy ideje a kisebb webáruházaknak is teret engedni az elismerésre és a fejlődésre.
A verseny kiemelt céljának a tanulást tekinti, hogy a “nagy multikkal” szemben a kisebb online vállalkozásoknak is legyen lehetősége fejlődni és növekedni, amelyhez értékes tudásanyagokat és szakértői szolgáltatásokat biztosítanak.
A jelentkezést követően a webáruház tulajdonosok a verseny szakértő partnereinek segítsége mellett tovább építhették kapcsolati tőkéjüket és rendkívül értékes nyereményekre tehettek szert a felkészülési idő alatt.
A 11 tagból álló független, szakmai zsűri technikailag, valamint a marketing és szolgáltatás területén is vizsgálta a jelentkezőket. Azt vették figyelembe, hogy mennyire sikerül megvalósítania a webshopoknak az alábbi szempontokat:
- webergonómia
- felhasználóbarát kezelhetőség
- kreatív marketing megoldások
- értékesítési megoldások
- design
- egyedi ügyfélkezelés megoldások és kommunikáció
- logisztika
- innováció, ötletesség
- vásárlói élmény
A kiemelkedő színvonalú versenyt a Shoprenter mellett több hazai és nemzetközi vállalkozás is támogatta, többek között a Billingo, a Foxpost és az Erste Bank. A szponzorok felajánlásai által a győztesek értékes nyereményekre tehettek szert a díjazás során.
Döntős webáruházak
A zsűrinek nem volt könnyű dolga, hiszen a közel 400 nevező közül 25 webáruház juthatott tovább a döntőbe: (A kiemelt webáruházak Shoprentert használnak. A lista holtverseny miatt 26 webáruházat tartalmaz.)
- Jatszoterland.hu
- Mixyournature.com
- Mralkohol.hu
- Bubbaland.hu
- Beststuff.hu
- Szerelvenybolt.hu
- Latinnegyed.hu
- Marathontime.hu
- Palinka.hu
- Turbodieta.hu
- Niyodo.hu
- Jopofabolt.hu
- Negyhazmajor.hu
- Tigi.hu
- Biopowershop.hu
- Keramiaotthon.hu
- Ecogonc.hu
- Paroskarkoto.hu
- Beerselection.hu
- Szalonline.hu
- Maisons.hu
- Kaiserkraft.hu
- Sipo.hu
- Gourmetvillage.hu
- Cbdhungary.hu
- Judisgourmet.com
Dobogós helyezettek
A 2021-es Év Webshopja versenyen az alábbi webáruházak zsebelhették be a TOP 3 helyezést.
1. helyezett és Webdesign különdíjas – Bubbaland.hu
A 2019-ben indult Bubbaland webáruház prémium minőségű termékeket nyújt a leendő és már gyermekes édesanyáknak, emellett pedig kiemelt hangsúlyt fektetnek a blogcikkeikre, amelyben praktikus tanácsokkal látják el az érdeklődőket baba-mama témában.
2. helyezett – Jatszoterland.hu
A Játszótérland webáruház céljául a minőségi játszótéri parkok megépítését tűzte ki, prémium minőségű, biztonságos termékeikkel már 2011 óta biztosítják a gyermekek önfeledt szórakozását.
3. helyezett – Mralkohol.hu
A Mr.Alkohol webáruház fiatalságot és lendületet csempész a hétköznapokba, különleges, exkluzív termékeivel és szakértő csapatával törekednek a lehető legmagasabb minőségben kiszolgálni a vásárlók igényeit.
Ezúton is megragadjuk az alkalmat, hogy gratuláljunk minden díjazásban részesült és döntős webáruháznak az elért eredményekhez és további sok sikert kívánunk a jövőben! ?
Ha szeretnél bővebb információkat megtudni a versenyről, kattints ide!