Trendek

ShopRenter sikerek Az Év Webshopja 2019 versenyen

2 perc olvasási idő ShopRenter sikerek Az Év Webshopja 2019 versenyen

Idén harmadjára rendezték meg Az Év Webshopja versenyt, a hazai webáruházak szakmai megmérettetését.

Szeptember 27-én ünnepélyes keretek között hirdették ki az idei díjazottakat. Legnagyobb örömünkre, a döntőbe jutott 25 webáruházból 10 ShopRenter bolt.

Vagyis az élmezőnybe jutott webshop tulajdonosok 40%-a a mi rendszerünket választotta e-kereskedelmi tervei megvalósításához. Ez már önmagában igazán megtisztelő számunkra, ráadásul a dobogó legfelső és harmadik fokára is egy-egy ShopRenter ügyfél állhatott.

A versenyről

A versenyt a Complexpress Logisztika hívta életre azzal a céllal, hogy elismerjék azokat a webáruházakat, amelyek szakmai szempontok alapján jól felépítettek, ergonomikusak és kiemelkedő vásárlói élményt nyújtanak a látogatóknak.

A szakmai zsűri nem vette figyelembe, hogy egy webshop mikor indult, milyen forgalmú, mekkora látogatottságú, csak a webáruház képességei számítottak. Így biztosítva, hogy itt tényleg egyenlő eséllyel induljon mindenki.

“Azért indítottuk el Az Év Webshopja versenyt, hogy lehetőséget biztosítsunk a kisebb, akár most induló webáruházaknak is, hogy megmérettessék magukat, figyelmet kapjanak és tanulhassanak egymástól. Hiszünk abban, hogy a versengés mindig jobb teljesítményre ösztönöz.” – vallja Rácz Péter, a verseny megálmodója, szervezője és a Complexpress Logisztika Kft. tulajdonosa.

A zsűri az alábbi szempontokat vette figyelembe a döntés meghozatala során (a felsorolás nem a fontossági sorrendet jelzi):

  • Felhasználóbarát kezelhetőség
  • Ötletesség, innováció
  • Különleges marketing és sales megoldások
  • Praktikusság, átláthatóság
  • Különleges ügyfélkezelési megoldások, kommunikáció
  • Exkluzív szolgáltatások
  • Különleges logisztikai megoldások
  • Webergonómia
  • Dizájn

A verseny mögé közel 20 hazai és nemzetközi cég sorakozott fel támogatóként, a díjak összértéke pedig 4,5 millió forint volt.

Az Év Webshopja verseny döntőbe jutott webáruházai

Több mint 250 nevezés érkezett a versenyre, amelyek közül végül 25 került a döntőbe (kiemelve láthatóak a ShopRentert használó webáruházak):

  • Beststuff.hu
  • Bikelife.hu
  • DM.hu
  • Dorien.hu
  • Elektromoskonvektorok.hu
  • Fansbrands.com
  • Fokos21.hu
  • Grandis.hu
  • Gyerekagyplaza.hu
  • IDdesign.hu
  • iDrinks.hu
  • Jogakaland.hu
  • Jopatikus.hu
  • Meandmydog.hu
  • Meghivodiszkont.hu
  • Nutriversum.com
  • Royalfarm.hu
  • Szerszamkell.hu
  • Tetoteriablak.hu
  • Sparklemonde.com
  • Pelenka.hu
  • Fuggonyfutar.hu
  • Otthondepo.hu
  • Vahurbolt.hu
  • Vizetiszom.hu

Díjazottak

A szakmai zsűri döntése nyomán pedig Az Év Webshopja verseny 2019-as dobogósai:

  1. Nutriversum.com
  2. Tetoteriablak.hu
  3. iDrinks.hu

Ezúton gratulálunk minden döntőbe jutott és díjazott webáruház tulajdonosnak a szép eredményekhez! További információk a versenyről ezen az oldalon találhatók.

Legfrissebb bejegyzések

Előző bejegyzés:
Hogyan érjük el, hogy új vevőink 10 000 Ft helyett 100 000 Ft-ot költsenek el nálunk egy év alatt?

Webáruházunkat CRM-mel (ügyfélkapcsolat kezelésre használható szoftver) integrálva eredményesen építhetünk vevőmegtartó és vevővisszahozó kampányokat. Elérhetjük, ...Elolvasom

Close