Trendek

Taroltak Az Év Webshopja versenyen a ShopRenteres webáruházak

2 perc olvasási idő Taroltak Az Év Webshopja versenyen a ShopRenteres webáruházak

Idén másodjára rendezték meg Az Év Webshopja versenyt, a hazai webáruházak szakmai megmérettetését.

Október 26-án ünnepélyes keretek között kihirdették az idei díjazottakat. Legnagyobb örömünkre, a döntőbe jutott 25 webáruházból 16 ShopRenter bolt.

Vagyis az élmezőnybe jutott webshop tulajdonosok kétharmada a mi rendszerünket választotta e-kereskedelmi tervei megvalósításához. Ez már önmagában igazán megtisztelő számunkra is, ráadásul a dobogó legfelső és harmadik fokára is egy-egy ShopRenter ügyfél állhatott.

A versenyről

A versenyt a Complexpress Logisztika hívta életre azzal a céllal, hogy elismerjék azokat a webáruházakat, amelyek szakmai szempontok alapján jól felépítettek, ergonomikusak és kiemelkedő vásárlói élményt nyújtanak a látogatóknak.

A szakmai zsűri nem vette figyelembe, hogy egy webshop mikor indult, milyen forgalmú, mekkora látogatottságú, csak a webáruház képességei számítottak. Így biztosítva, hogy itt tényleg egyenlő eséllyel induljon mindenki. Hogy ezt miért tartották fontosnak szervezők?

„Mert azt valljuk, hogy a forgalom nagysága vagy a vásárlói bázisa a múltról szól! Mi pedig a jövőt keressük, azokat az áruházakat, amelyek sikerre vannak ítélve, mert olyan jól építették fel, annyira kreatívak, olyan egyszerű, gyors és kényelmes vásárolni bennük.” – olvasható a verseny weboldalán.

A zsűri az alábbi szempontokat vette figyelembe a döntés meghozatala során (a felsorolás nem a fontossági sorrendet jelzi):

  • Webergonómia
  • Dizájn
  • Keresés termékre
  • Kapcsolat, elérhetőség
  • Raktárkészlet információ
  • Regisztráció szükségessége, időzítése
  • Szállítási lehetőségek
  • Fizetési lehetőségek
  • Értékesítési megoldások
  • Képi megjelenítés, jó minőségű fotók, videók
  • Közösségi média használata
  • Termékinformáció
  • Visszaigazolások
  • Vásárlói élmény

A verseny mögé több mint 20 hazai és nemzetközi cég sorakozott fel támogatóként, a díjak összértéke pedig 4,5 millió forint volt.

Az Év Webshopja verseny döntőbe jutott webáruházai

Közel 200 nevezés érkezett a versenyre, amelyek közül végül 25 került a döntőbe (zöld színnel kiemelve a ShopRentert használó webáruházak):

  • Megyeriszabolcskerteszete.hu
  • Naturanyu.hu
  • Jogakaland.hu
  • Otthoni-kezeles.hu
  • Szerszamkell.hu
  • Bareszkozok.hu
  • Jatekfarm.hu
  • Mrmosolygyar.hu
  • Hillvital.hu
  • Szepsegcenter.hu
  • Teapoint.hu
  • Dodo.hu
  • Sparklemonde.com
  • Dankids.hu
  • Wtn.hu
  • Pauza.hu
  • Utipoggyasz.hu
  • Curver.hu
  • Nimendee.com
  • Palinka.hu
  • Poppy.hu
  • Jopatikus.hu
  • Beststuff.hu
  • Okosjatek.hu
  • Grandis.hu

Díjazottak

A szakmai zsűri döntése nyomán pedig Az Év Webshopja verseny 2018-as dobogósai:

  1. Szerszamkell.hu
  2. Dodo.hu
  3. Naturanyu.hu

Ezúton gratulálunk minden döntőbe jutott és díjazott webáruház tulajdonosnak a szép eredményekhez!

Legfrissebb bejegyzések

Előző bejegyzés:
Így került a találati listák élére az Aranyshop.hu webáruház
Így került a találati listák élére az Aranyshop.hu webáruház

Nem véletlenül mondjuk el újra és újra a lehető legtöbb kommunikációs csatornánkon keresztül, hogy ...Elolvasom

Close