Trendek

Sikerek a 2018-as Év Honlapja versenyen

< 1 minute Sikerek a 2018-as Év Honlapja versenyen

Idén 17. alkalommal rendezték meg az online marketing-kommunikációs szakma legrangosabb hazai eseményét, Az Év Honlapja versenyt, amelyre összesen 200 nevezés érkezett.

Végül november 14-én a Magyar Marketing Szövetség konferenciáján ünnepélyes keretek között fény derült az idei győztesekre, akik között legnagyobb örömünkre 2 ShopRenteres webáruházat is köszönthetünk.

Emlékeztetőül pár szó a pályázatról:

A rendezők által megfogalmazott célja a versenynek a figyelemfelkeltés a korszerű marketinglehetőségek kiaknázására.

„A korszerű marketingtechnikák pályázat útján történő bemutatásával példát kívánunk állítani a cégek, vállalkozások számára, valamint ösztönzést, bátorítást adni a magasabb színvonalú szakmai tudás gyakorlati alkalmazására.

Célunk még a hazai online-kultúra erősítése, illetve a hiánypótló, értékteremtő, kiemelkedő minőségű honlapok díjazása. Utat kívánunk mutatni minden vállalkozás számára, akik komolyan veszik az új gazdaság működését, illetve annak kihívásait.” – olvasható a pályázat weboldalán.

A verseny nagy érdeklődés mellett zajlott. Idén a legtöbb nevezés az e-kereskedelem kategóriában érkezett, amire pedig rendkívül büszkék vagyunk, hogy több ShopRenteres bolt is volt az indulók között.

Díjnyertes webáruházaink Az Év Honlapja versenyen (e-kereskedelmi kategória):

Minőségi díj: Pauza.hu

Különdíj: Whiskynet.hu

Ezúton gratulálunk minden díjazottnak a szép eredményekhez!

Az idei díjazottak teljes listáját ezen az oldalon olvashatjuk el.

Legfrissebb bejegyzések

Előző bejegyzés:
Taroltak Az Év Webshopja versenyen a ShopRenteres webáruházak
Taroltak Az Év Webshopja versenyen a ShopRenteres webáruházak

Idén másodjára rendezték meg Az Év Webshopja versenyt, a hazai webáruházak szakmai megmérettetését. Október ...Elolvasom

Close