Esettanulmány Hónap Webáruháza

2018. Január Hónap Webáruháza: Curver.hu

3 perc olvasási idő

Minden hónapban megválasztjuk a Hónap Webáruházát a ShopRenter rendszerét használó webshopok közül. A győztes több mint 2500 webáruház közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ebben a hónapban egy olyan webáruház nyert, amely példamutató design megoldásokat alkalmaz webshopjában, nem mellesleg
maximálisan kihasználja a ShopRenter nyújtotta integrációs lehetőségeket.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a januári győztesnek, a Curver.hu-nak és csapatának.

Mielőtt megnéznénk a bemutatót, ismerkedjünk meg egy kicsit közelebbről a webáruházzal.

A webáruházról

A 2015-ben indult Curver webshop az azonos nevű márka hivatalos online áruháza. A hipermarketekben megtalálható pár Curver termékkel ellentétben a webáruházban a teljes magyarországi árukészlet megtalálható.

A Curver közel 60 éve gyárt műanyag háztartási termékeket úgy, mint szemeteskukák, ételtároló dobozok, szerszámosládák stb. A budaörsi székhelyű áruház kis és nagykereskedésként egyaránt üzemel.

A webshop mellett még egy Európában egyedülinek számító Curver márkabolttal is rendelkeznek. „Ügyfeleink nagyon szeretik, hogy a termékeket élőben is meg tudják tekinteni, valamit segít a
döntés meghozatalában, amennyiben a webáruházban lévő leírás és kép nem lenne elég.” –
ecseteli Kecsey Tuzson, e-kereskedelmi specialista.

„Egy külföldi webáruház rendszert kezdtünk el használni, ami az induláskor megfelelt, azonban kb. 8-10 hónap alatt kinőttük és 2017 január közepén indítottuk el a ShopRenteres áruházat.”

A Curver igénybe vette a teljes körű arculattervezéssel járó Egyedi Design szolgáltatásunkat. Emellett még az induló SEO csomaggal is megtámogatták webáruházuk áthozását a ShopRenter rendszerébe.

Az online üzlet üzemeltetésén jelenleg 5 ember dolgozik.

Indulás és termék beszerzés

Mivel egy márka webáruházról van szó, így induláskor a termékkör eldöntése adta magát. „Úgy éreztük, hogy a Curver márka hírneve és erőssége miatt hatalmas szükség van egy olyan „helyre”, ahol minden Magyarországra szánt Curver termék megtalálható egy felületen. Minden otthonban lakik egy kis Curver. Elég, ha csak kicsit körbe nézünk saját háztartásunkban.”

A márka hivatalos webáruházaként egyenesen a gyárból rendelik a termékeket.

Első sikerek, értékesítési csatornák

A márka erősségének köszönhetően „az első vevők mondhatni maguktól jöttek, de még így is nagy meglepetést okoztak.”

Jelenleg az organikus keresés hozza a legtöbb látogatók és a vásárlások 30-40%-át. Ezután következnek a sorban a fizetett hirdetések és az árumegosztó oldalak.

Alkalmazások, eszközök

A webáruház üzemeltetéshez sok külső, de a ShopRenterrel integrálható eszközt bevetnek. Használnak vállalatirányítási és raktárkezelő szoftvert. A vásárlókkal folytatott kommunikációban a Smartsupp chat modulját hívják segítségül. A bannereket fotó programmal szerkesztik.

Vevőszerzésre többek között az árumegosztó oldalakat, a Facebookot, AdWords-öt és az OptiMonkot használják.

Rendszeresen kínálnak kupon beváltási lehetőséget, hogy hírlevél feliratkozásra buzdítsanak. Jelenleg a VHKlub Mesterséges Intelligencia szoftverét használják hírlevélküldésre.

Természeten a Google Analytics használata is a mindennapjaik része.

Rendelés feldolgozás és teljesítés

A rendelések feldolgozását a raktáruk végzi. A termékeket a saját raktárkészletükből előkészítik vagy szükség esetén megrendelik a gyárból. Az ügyfél értesítést kap (telefon vagy e-mail), ha a rendelésében változás történik.

„A kiszállítandó termékeket a ShopRenter felületéről exportáljuk és a futárszolgálat adatbázisába egy mozdulattal feltöltjük. Természetesen az ügyfélelégedettség számunkra a legfontosabb, ezért próbálunk a vásárlók igényeihez és kéréseihez igazodni.”

A számlázást a vállalatirányító rendszerük végzi szinkronizáció segítségével.

A webáruházban a következő szállítási módokat kínálják a vásárlóknak:

  • Házhozszállítás Fáma Futárszolgálattal
  • Személyes átvételi lehetőség a márkaboltban

Elérhető fizetési módok:

  • Utánvétel készpénzzel
  • Banki előre utalás
  • Barion bankkártyás fizetés

Megj.: nagykereskedelmi partnerek esetében lehetőség van 8 napos utólagos fizetésre.

Jó tanácsok az induló webáruházaknak

 „A legfőbb tanácsom az ügyfelekkel való állandó kapcsolattartás fontossága, valamint a rugalmasság és segítőkészség. Ez a mi áruházunkban nagyon sokat segített.

A SEO és a fizetett hirdetések fontosságát tudom még kihangsúlyozni, aminek rengeteg új látogatót köszönhetünk. A hírlevél stratégiát az elején fel kell építeni, mert a feliratkozó szerzés egy soha véget nem érő, hosszú, kínkeserves folyamat.”

Végül azt is megkérdeztük, hogy van-e olyan a dolog a webáruházzal kapcsolatban, amit most már másképp csinálnának:

„Igen, a hírlevél listánkra már a kezdetek kezdetekor is rendkívül nagy figyelmet fordítanánk, valamint a fizetett hirdetéseket az oldal elkészülését követően azonnal elindítanánk.”

Most pedig nézzük meg, mivel érdemelte ki a Curver.hu a Hónap Webáruháza címet.

Megj.: Amennyiben szeretné, hogy az Ön által érdemesnek tartott webáruház is bekerüljön a jelöltek közzé, kérjük küldje be javaslatát ide kattintva.

Legfrissebb bejegyzések

Előző bejegyzés:
2017. December Hónap Webáruháza: Flancos.hu

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A ...Elolvasom

Close