Trendek

COVID-19 és a ShopRenter

3 perc olvasási idő COVID-19 és a ShopRenter (3)

A koronavírus az e-kereskedelemre is közvetlen hatással volt, iparágak tűntek el és jelentek meg a piacon, amelyről a legutóbbi bejegyzésünkben részletesen be is számoltunk.

A ShopRenter, mint a hazai e-kereskedelem piacvezető webáruház rendszere szempontjából is rendkívül mozgalmasan alakult az elmúlt 1,5 hónap, amelyet úgy gondoltunk, hogy érdemes megosztani az olvasóinkkal is. Aktuális bejegyzésünkben összefoglaltuk az elmúlt időszak legfontosabb mérföldköveit, amelyek ügyfeleinket segítették a jelenlegi helyzetben.

COVID-19 és a ShopRenter (3)

9 évesek lettünk

A ShopRenter 9. születésnapja igaz, nem a legszerencsésebb időszakra esett, azonban így is sikerült új és meglévő ügyfeleinknek a kedvére tennünk. Születésnapi eseményünk keretén belül speciális ajánlatokkal kedveztünk minden ügyfelünknek, illetve azoknak, akik érdeklődtek a webáruház indítás felől. Az alábbi videóban az elmúlt 9 évünket sűrítettük össze 1 percbe:

Home office-ba költöztünk

2020.03.18-tól teljes mértékben átálltunk az otthoni munkavégzésre. A ShopRenternél a home office lehetősége folyamatosan biztosítva volt – és lesz is a jövőben – a kollégák számára, azonban a teljes csapat otthoni átállása nagyfokú szervezettséget és fegyelmezettséget igényelt.

Kollégáink rugalmasságának és a cég által biztosított technikai feltételeknek köszönhetően sikerült mindenkinek egyik napról a másikra átállni az otthoni munkavégzésre.

ShopRenter homeoffice

Digitalizáltuk oktatásainkat

Már a ShopRenter indulása óta biztosítjuk a rendszeres, ingyenes oktatásainkat, amelynek köszönhetően az ügyfeleink a kezdetektől élvezhetik szakértő támogatásunkat, hiszen a célunk közös: sikeressé tenni az Ön webáruházát.

A speciális helyzetre való tekintettel jelenleg a ShopRenter rendszeroktatásunkat alakítjuk át, majd tesszük elérhetővé online formában a jelentkezők számára. Amennyiben szeretne az anyagokhoz hozzáférni, mikor azok letölthetővé válnak, akkor azt ide kattintva teheti meg.

Továbbá lehetőséget biztosítunk azoknak is, akik most még csak érdeklődnek a webáruház indítás iránt. Ingyenes online webináriumot tartunk heti 2 alkalommal YouTube csatornánkon Hogyan Indítsunk Webáruházat? címmel, amelyre bárki regisztrálhat ide kattintva.

Elemeztük a piacot

Publikáltunk egy bejegyzést, amely specializáltan a koronavírus hazai e-kereskedelmi hatásairól szól. Az elemzést több mint 4.000 webáruház adatai alapján végeztük el annak érdekében, hogy releváns és pontos információkkal tudjunk szolgálni.

A hazai adatok mellett természetesen globális e-kereskedelmi statisztikákkal és stratégiai tanácsokkal is szolgáltunk, illetve további következtetéseket is levontunk a vírusválsággal kapcsolatban.

A koronavírus eddigi és várható hatásai a magyar e-kereskedelemre (4000 webáruház adatai alapján)

Ingyen tudásanyagot adtunk

Úgy gondoljuk, hogy az átalakulás alatt lévő iparág azoknak az e-kereskedőknek fog leginkább kedvezni, akik gyorsan és rugalmasan tudnak reagálni a megváltozott körülményekhez. A legjobb, ha kibővítjük a saját eszköztárunkat új megoldásokkal és ismeretekkel, amelyeket azonnal be tudunk vetni.

Ügyfeleink támogatása érdekében a legfrissebb online marketing tudásanyagunkat, a Webáruház Marketing Útmutatót visszavonásig ingyenessé tettük. A bejegyzés írásának időpontjában már több mint 7.500.000 Ft értékben igényelték meg a tudásanyagot.

Amennyiben Ön ügyfelünk és még nem igényelte az anyagot, akkor azt bármikor megteheti az ügyfélkapcsolatnak történő e-mail írásával.

Elindítottuk a Hazait a házhoz mozgalmat

A hazai gazdasági helyzet segítése és a károk csökkentése érdekében arra bátorítunk mindenkit, hogy amennyiben megteheti, akkor magyar tulajdonú, magyar hátterű webáruházból rendeljen. Ezért elindítottuk a Hazait a Házhoz mozgalmat.

A kezdeményezéshez már több mint 450 webáruház csatlakozott 1.700.000-nál is több termékkel, amelyek között a Hazait a Házhoz mozgalom oldalán Ön is böngészhet. Ha pedig webáruházával szeretne csatlakozni, akkor azt könnyen megteheti ide kattintva.

Amennyiben egyetért a mozgalom céljával és szeretne még többet hozzátenni a magyar e-kereskedelem erősödéséhez, akkor kérjük, hogy csatlakozzon a Hazait a Házhoz mozgalmunk Facebook eseményéhez is, ahol szintén megosztjuk a magyar e-kereskedők webáruházainak listáját.

hazait a házhoz

Természetesen, a fentieken kívül több váratlan helyzet és nehézség is felmerült az utóbbi időszakban, de igyekeztünk a cég filozófiájához méltó módon, pozitívan és rugalmasan megoldani minden problémát. Nagyon büszkék vagyunk minden egyes kollégára, akik a speciális helyzet ellenére is töretlenül dolgoznak azon, hogy a ShopRenter a megszokott, kiemelkedő színvonalon tudja kiszolgálni az ügyfeleit.

Bízunk benne, hogy bejegyzésünk elnyerte a tetszését és Ön is erősíti azok táborát, akik igyekeznek optimistán tekinteni a jelenlegi helyzetre és nemkülönben a jövőre.

Amennyiben a fentiekkel kapcsolatban megjegyzése vagy kérdése lenne, akkor írja meg hozzászólás formájában és igyekszünk arra mihamarabb válaszolni!

Legfrissebb bejegyzések

Előző bejegyzés:
A koronavírus eddigi és várható hatásai a magyar e-kereskedelemre (4000 webáruház adatai alapján)
A koronavírus eddigi és várható hatásai a magyar e-kereskedelemre (4000 webáruház adatai alapján)

Az elmúlt időszakban ellentmondásos hírek és vélemények érkeztek arról, hogy vajon milyen hatással lehet ...Elolvasom

Close