Hónap Webáruháza

2021. Május Hónap Webáruháza: Lovelyhome.hu

5 perc olvasási idő Hónap webáruháza

Minden hónapban megválasztjuk a Hónap Webáruházát a Shoprenter rendszerét használó webshopok közül. A győztes több mint 5400 webáruházból kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen kreatív megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a Shoprenter nyújtotta funkciókból.

Májusi nyertesünk egy olyan webáruház, amely a Párizs design téma jellegzetességeit hangsúlyozza ki, úgymint a széles képközpontúságot, a termékoldal rugalmas kialakítását, valamint a mobilbarát zoom funkciót.

Cikkünkben kicsit közelebbről is megismerkedünk a győztes webshoppal, kreatív megoldásaikat pedig bemutatjuk a cikk végén található diasorban.

Gratulálunk a Lovelyhome.hu webáruháznak! ??

A webáruházról

Mivel foglalkozik a webáruházad és hol található a székhelyed?

A lovelyhome.hu webáruház környezetbarát termékek forgalmazásával foglalkozik 2019 júliusa óta, a székhelye Budapesten van. – meséli nekünk Bocsor Ildikó, a webáruház tulajdonosa, aki egyedül üzemelteti a webshopot.

Lovelyhome.hu

Hogyan teljesít a webáruházad?

Egyre jobban, örülök, hogy tavaly „átköltöztem” hozzátok. Egy évig egy másik üzemeltetőnél voltam. Szerettem azt is, viszont nem nyújtotta a negyedét sem azoknak a funkcióknak, amiket most a Shoprenterben használok.

A Gold csomag adta lehetőségekkel sokkal jobban be tudom mutatni a kínálatot a webshop felületén. Illetve a Blog felületet is kihasználom. Szeretek így is üzenni a vásárlóknak.

Indulás és termékbeszerzés

Melyik évben indítottad a Shoprenter webáruházadat?

A Shoprenternél 2019. július óta vagyok.

Mikor és miért a Shoprentert választottad céljaid megvalósításához?

Mindenképp egy olyan rendszert szerettem volna, ami jóval többet tud, mint az előző felület volt. Így a Shoprenter rendszerében megtaláltam, amire szükségem van:

  • bankkártyás fizetés,
  • blog,
  • átlátható kategóriák,
  • kereső,
  • igényes és jól szerkeszthető sablonok, alkalmazások.

Az is fontos szempont volt, hogy legyen egy úgymond háttér segítség, ha valamit nem tudok egyedül beállítani. Ha bármi kérdésem felmerül, mindig gyors segítséget kapok. – meséli Ildikó.

Lovelyhome.hu

Mennyire volt zökkenőmentes a webáruházad elindítása? Milyen támogatást kaptál?

Ahogy jeleztem, hogy költözni szeretnék a Shoprenterhez, gyakorlatilag egyből elkezdtek dolgozni az ügyön. Kezdetekben a Shopmentor csapata volt segítségemre, ők készítették el az új felületet.

Egy hónap alatt megtörtént az új webshop kialakítása. Szinte napi szinten kommunikáltak velem, küldték az anyagot véleményezésre. Nagyon jó volt együtt dolgozni velük. Az akkori elképzeléseimet teljesen megvalósították.

Milyen csomagot vásároltál meg a Shoprentertől?

Gold csomagban vagyok.

Váltottál-e csomagot és ha igen, akkor miért? Miben segíti a munkádat az a funkció, ami a csomagváltásra ösztönzött?

Silver csomaggal kezdtem, de úgy 2 hónap után átváltottam Gold csomagra. Szerettem volna több funkciót kihasználni, a vásárlók részére átláthatóvá és profibbá tenni a webáruházat.

Milyen szolgáltatásokat vettél igénybe a Shoprentertől?

Ingyenes rendszeroktatáson vettem részt. Szerintem kifejezetten hasznos és tartalmas volt. Emellett a Shoprenter által készített oktatóvideókat is előszeretettel nézem és tanulok belőlük.

Milyen Shoprenter design témát használsz? Váltottál-e már design témát?

Jelenleg a Párizs design témát használom, korábban a Helsinki design témát használtam a letisztultsága miatt, idén váltottam át a Párizsra, hiszen ezzel a hangulattal, kialakítással jobban tudok azonosulni.

Dolgoztál együtt Shoprenter szakértővel?

Igen, Mezei Zsani az állandó segítségem a Shoprenternél, mindig nagyon kedves és segítőkész, illetve ahogy már említettem is a Shopmentor csapata is segítségemre volt a webáruház indítás kezdeteinél.

Hogyan döntötted el, hogy mit fogsz értékesíteni?

Már régóta érdekelt a környezetvédelem és a fenntartható életmód. Tulajdonképpen magától adódó volt, hogy ebben a témakörben szeretnék webshopot indítani.

Kezdetben csak vászonzsákok, cekkerek voltak a kínálatban. Indulás után pár hónappal a vevői igényeknek is eleget téve bővítettem a kínálatot natúr kozmetikumokkal, tisztítószerekkel, egyéb környezetbarát termékekkel.

Mostanra fontos szemponttá vált, hogy minél több magyar gyártó termékét forgalmazzam.

Emellett egy régi álmomat szeretném valóra váltani, saját termékek tervezésével és gyártásával is szeretnék foglalkozni. – avat be bennünket Ildikó.

Lovelyhome.hu

Hogyan, honnan szerezted be a termékeidet?

Első és legfontosabb szempont volt a webshop elindítása során, hogy a termékek mindenképpen megfelelő környezetben és árazással készüljenek.

Egy nagyobb kutatómunka előzte meg az első termékbeszerzést. Szinte az összes textil termék, ami a kínálatban van, organikus pamutból, vagyis biopamutból készül. Vannak termékek az USA-ból, Angliából és Hollandiából is.

Első sikerek, értékesítési csatornák

Hogyan szerezted meg az első vevőidet?

Erre tisztán emlékszem. ?  2019. július 3-án indult a webshop. Úgy voltam vele, hogy ha nem is teljesen tökéletes minden, de induljon el és majd napról- napra szépítem a webshopot, javítom a hibákat.

Fogalmam sem volt róla, hogy hol hirdessek, csak vártam, hogy megtörténjen a csoda… és Instagramon meghirdettem egy posztot. Innen jött az első vásárló.

Szavakkal elég nehéz leírni, hogy mit is éreztem. Úgy fél évet dolgoztam az oldallal, mielőtt belevágtam. Közben milliónyi kérdés felmerült bennem. (Miért csinálom? Megéri? Mi történik, ha senki nem fog venni semmit? stb.)

Mindenkinek azt tanácsolom, hogy merjen belevágni, mert szuper érzés, amikor már visszatérő vásárlóink vannak, amikor szeretik a termékeket, amiket árulsz.

Jelenleg mely csatornák hozzák a legtöbb látogatót és vásárlást?

A legjobban bevált csatorna a Facebook és az Instagram hirdetés, ezeken a közösségi média felületeken napi posztokat és sztorikat készítek. Emellett rendszeresen használom a Facebook Bolt alkalmazást és a hírlevél funkciót is.

Használsz-e közösségi médiát?

Igen, a fentebb említett Instagramot és Facebookot, ezeken a felületeken napi posztokat, sztorikat készítek. Használom a Facebook Bolt alkalmazást is.

Teljesítés, alkalmazások

Hogyan dolgozod fel a rendeléseket, hogyan szállítasz?

Számlázáshoz a Számlázz.hu rendszerét használom. Miután beérkezik a bankkártyás, vagy PayPal kifizetés, automatikusan kiküldi a rendszer a számlát és az értesítőt is.

A csomagok szállítását a GLS futárszolgálat végzi. (házhozszállítás vagy csomagpont) A megrendeléseket környezetbarát, újrahasznosítható csomagolásban küldöm.

Lovelyhome.hu

Milyen eszközöket és alkalmazásokat használsz a webáruházad üzemeltetéséhez?

Rendszeresen használom a Facebook Business-t, az Embedi alkalmazást, a Google Analytics-et, a Canva-t és a Virtualjogot. Sokban hozzájárulnak, hogy naprakész legyen a webáruházam.

Tanácsok

Mi a legfőbb tanácsod az újonnan induló webáruházaknak?

Ha még nem is 100%-os készültségű a webáruház, akkor is kezdd el, indítsd el. Legyél benne a köztudatban. Az esetleges hibákat útközben is lehet orvosolni. Illetve legyél türelmes és kitartó.

Van-e olyan a dolog a webáruházaddal kapcsolatban, amit most már másképp csinálnál, mint korábban?

Most mindennel meg vagyok elégedve. Inkább olyan dolog volt, amit az elejétől szerettem volna megvalósítani és mostanra sikerült csak. Ilyen például, hogy az általam forgalmazott portékákról saját termékfotók is készüljenek.

Köszönjük szépen az értékes válaszokat és további sikereket kívánunk Neked! ?

Most pedig nézzük meg, mivel érdemelte ki a Lovelyhome.hu a Hónap Webáruháza címet.

Megjegyzés: Amennyiben szeretnéd, hogy az általad érdemesnek tartott webáruház is bekerüljön a jelöltek közé, küldd be javaslatodat ide kattintva.

Legfrissebb bejegyzések

Előző bejegyzés:
e-kereskedelmi összehasonlítás
Mire van szükséged az e-kereskedelemben? (összehasonlítás)

Az online kereskedelem népszerűsége az elmúlt évtizedben folyamatosan növekedett. A GKI kutatása szerint átlagosan ...Elolvasom

Close