Esettanulmány Hónap Webáruháza

2020. Augusztus Hónap Webáruháza: Csipkecsodai.hu

4 perc olvasási idő honap_webaruhaza_csipkecsodai

Minden hónapban megválasztjuk a Hónap Webáruházát a ShopRenter rendszerét használó webshopok közül. A győztes több mint 4700 webáruházból kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen kreatív megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Augusztusi győztesünk egy olyan webáruház lett, amely a Starter témára építve hangsúlyozza egyediségét, kezdő webáruházként máris széles termékkínálattal rendelkezik,  emellett pedig különböző ügyfélbarát megoldásokkal törekszik a vásárlói lojalitás erősítésére. Egy igazán szerethető és kedves anya-lánya vállalkozás, amely jól átgondolt stratégiával és a Shoprenter előnyeit maximálisan kihasználva már az első hónapban kiugró sikereket ért el.

Azonban mielőtt megnéznénk a nyertes webáruház jobbnál jobb megoldásait a cikkünk végén lévő bemutatónkban, szeretnénk gratulálni a győztesnek, a Csipkecsodai.hu-nak és ismerkedjünk meg egy kicsit közelebbről a webáruházzal.

A webáruházról

Mivel foglalkozik a webáruházatok és hol található a székhelyetek?

A Csipke Műhely Nagyvarsányban található, boltként nem üzemelünk, csak online üzletként, személyes átvételre viszont van lehetőség a telephelyünkön. 

Webáruházunk méteráru és rövidáru értékesítésével foglalkozik. Célunk, hogy kedves vásárlóink mindent egy helyen megkapjanak, ami a varráshoz szükséges. Árukészletünk heti szinten megújul, folyamatosan törekszünk arra, hogy különleges, szebbnél szebb textilekkel kedveskedjünk a varrás szerelmeseinek.

Maga az üzemeltetés hatalmas feladat, és egy külön csapatot kíván. Nem tudja egy ember elvégezni a termékfeltöltést, a csomagolást, az ügyfélkapcsolatot és a marketinget, ez egyszerűen lehetetlen. A Csipke Csapata 2 kollégából áll, ők kizárólag az árubeszerzéssel, csomagolással és ügyfélszolgálattal foglalkoznak, minden mást a Shopmentor csapata üzemeltet, ami rendkívül sokat jelent.  – engedett betekintést a kulisszák mögé Adri, a webáruház tulajdonosa.

Csipkecsodai.hu

A Csipke Csapata: Adri és édesanyja

Hogyan teljesít a webáruházatok?

Az indulás remekül sikerült, és terveink szerint ez a növekedés sokáig ki fog tartani, mi mindenképpen ezen fogunk dolgozni!

Mennyi a webáruházatok éves árbevétele?

Webáruházunk 2020. július 7-én indult, így éves bevételről még nem tudunk beszámolni, de annyit elárulhatunk, hogy nagyot robbantunk a piacon.

Indulás és termékbeszerzés

Miért a ShopRentert választottátok a célok megvalósításához?

A Shopmentor tulajdonosaként és ügyvezetőjeként több mint 8 éve foglalkozom ShopRenteres webáruházakkal, így számomra nyilvánvaló volt, hogy más nem is jöhet szóba. Rendkívül elégedett vagyok a rendszerrel, a folyamatos frissítésekkel, a supporttal, a villámgyors hibaelhárításokkal, nem hiába dolgozunk csak és kizárólag ShopRenter motorral.

Mennyire volt zökkenőmentes a webáruházatok elindítása? Milyen támogatást kaptatok?

Az indítás nagyon könnyen ment, a ShopRenter csapata mindenben a rendelkezésünkre állt, külön köszönöm a támogatást Mezei Zsanettnek és Takács Grétinek.

Milyen csomagot vásároltatok meg a ShopRentertől?

Silver csomaggal indultunk, aztán hamar rádöbbentünk, hogy ha igazán profin akarjuk csinálni, szükségünk van a Gold csomag által kínált marketing lehetőségekre. Kosárelhagyó, véleményösztönző, melyek manapság már alap dolognak számítanak, és nekünk már az induláskor szükségünk volt ezekre a funkciókra.

Milyen szolgáltatásokat vettetek igénybe a ShopRentertől?

A ShopRentert már nagyon régóta ismerem, de megosztanék néhány tippet, mivel érdemes indulni. Számomra az oktatóvideók rengeteget segítettek, minden funkcióról részletes videók találhatók meg a ShopRenter Akadémián belül.

Milyen ShopRenter design témát használtok? Milyen funkcióit emelnétek ki, amivel meg vagytok elégedve?

Az elképzelés már hónapokkal ezelőtt megvolt, ennek függvényében választottunk sablont is. A STARTER témára esett a választásunk, mivel rendkívül könnyen alakítható, jó alapot biztosít egy site builder csapatnak. Webáruházunkat a ShopMentor programozóinak segítségével teljesen az igényeinkre szabtuk.

Váltottatok-e már design témát?

Nem, nincs is tervben. A STARTER tökéletes kiindulási alap, amit hónapról hónapra fejlesztünk, nyomon követve az aktuális trendeket. Nagy figyelmet fordítunk a SEO-ra, a teljes marketinget a saját csapatunk látja el, így az ő ajánlásaikat követve alakítgatjuk a shopunkat.

Dolgoztatok együtt ShopRenter szakértővel?

Igen, a Shopmentor Kft. tulajdonosaként magától értetődő volt számunkra, hogy a már régóta tervezett webáruházunkat saját csapatunk fogja megtervezni és üzemeltetni. A design elkészítését, a termékfeltöltést, a termékfotózást és a marketing tevékenységet is a Shopmentor látja el, óriási sikerrel.

Hogyan döntöttétek el, hogy mit fogtok értékesíteni?

A webáruház ötlete egy igazi anya-lánya vállalkozásnak indult. Édesanyám varrónő, már több mint 30 éve, így ebbe az irányba kezdtük el felmérni az igényeket.

Egy igazán jó webshophoz elengedhetetlen a magas szintű szakmai ismeret, illetve a szenvedély. A varrás nemcsak egy hobbi, hanem életérzés, egyéniségünk kiteljesedése, ahogy a mottónkban is olvasható. Innentől kezdve egyértelmű volt számunkra, hogy ez lesz az a terület, amiben kiemelkedhetünk.

“Találj valamit, amit szeretsz csinálni, és akkor soha többé nem kell majd dolgoznod az életedben.” –   Harvey MacKay.

Hogyan, honnan szereztétek be a termékeket?

Exkluzív, magas minőségű termékeink a világ minden tájáról érkeznek. A nyugati trendeknek megfelelően felmérjük a piacot, ezt követően válogatjuk ki a jövő slágertermékeit. A minőségről magunk is meggyőződünk, a termékek nagy része személyes látogatás után kerül raktárunkba. Annyit még elárulhatunk, hogy Európa szerte vannak partnereink, hogy minden igénynek meg tudjunk felelni.

Első sikerek, értékesítési csatornák

Hogyan szereztétek meg az első vevőket?

A Shopmentor csapat összeült és csak úgy száguldoztak az ötleteink. Már az indulás napján elindítottuk kampányainkat, az Ads és a Facebook segítségével. Egy új webáruház csak lóg a levegőben, senki nem találja meg marketing nélkül, azt hiszem, ezt már mindenki tudja. Főként az elején, de azt gondolom a későbbiekben is elengedhetetlen a reklámozás. Marketingstratégiánk 1 évre előre elkészült, ennek mentén haladunk hétről hétre az online és offline jelenlétünket illetően.

Jelenleg mely csatornák hozzák a legtöbb látogatót és vásárlást?

Jelen pillanatban a legmagasabb konverziót a Google Shopping kampányunknak köszönhetjük.

Használtok-e közösségi médiát?

Jelen vagyunk az Instagramon, Facebookon, Pinteresten, A napi posztokon kívül a célközönségeket meghatározva hirdetünk is ezeken a platformokon. Remarketing kampányaink rendkívül sikeresek. Facebookon a fő prioritást a közösségépítésre helyeztük, saját csoportunk egyre aktívabban hozza össze a varrás iránt érdeklődőket. A termékpromóciókon kívül nagy hangsúlyt fektetünk az edukációra is.

Teljesítés, alkalmazások

Hogyan dolgozzátok fel a rendeléseket?

A megrendelések feldolgozásáért édesanyám felelős, ő tartja a kapcsolatot a vásárlóinkkal, segít ahol csak tud. A csomagjainkat az MPL szállítja ki.

Milyen eszközöket és alkalmazásokat használtok a webáruház üzemeltetéséhez? 

  • Google eszközei (Merchant Center, Search Console, Google Ads, Analytics)
  • SalesAutopilot
  • Fogyasztó Barát (mindenképpen ajánljuk)

Használtok-e ShopRenter alkalmazásokat? Milyen értéket láttok bennük, milyen hatással vannak a webáruházatokra?

Használjuk az Okosügyvitelt, a Smartsuppot és az OptiMonkot. Utóbbi kettőnek a látogatók vásárlóvá alakításában van jelentős szerepük.

Tanácsok

Mi a legfőbb tanácsotok az újonnan induló webáruházaknak?

A legfontosabb, hogy tisztában legyünk a saját igényeinkkel. Tudjuk pontosan, hogy mit szeretnénk kihozni, mit akarunk elérni és erre legyen is egy ütőképes tervünk. Használjuk ki az oktatási lehetőségeket, és sose féljünk segítséget kérni, a szakértői portál nagy erőt ad a ShopRenternél, és a Support tud segíteni a választásban is. Ezáltal minden adott ahhoz, hogy egy igazán jó webáruházat hozzunk létre. De tényleg először nekünk kell tudnunk, hogy mit akarunk.

Köszönjük az értékes válaszokat és további sikereket kívánunk nekik. Most pedig lássuk, mivel érdemelte ki a Csipkecsodai.hu a Hónap Webáruháza címet.

Megjegyzés: Amennyiben szeretné, hogy az Ön által érdemesnek tartott webáruház is bekerüljön a jelöltek közzé, kérjük, küldje be javaslatát ide kattintva.

Legfrissebb bejegyzések

Előző bejegyzés:
Új célzási ötletek, másodlagos mutatók és annak megértése – mi működik a Facebookon?

 A Facebook nemcsak, hogy a földkerekség leglátogatottabb közösségi hálója 2,07 milliárd aktív felhasználóval, de ...Elolvasom

Close