Újdonság

2015 októberi újdonságaink: Nanobar, Nap terméke modul, Akciós visszaszámláló …

9 perc olvasási idő

Hamarosan itt az ünnepi szezon, amely az e-kereskedelemben is az év legforgalmasabb időszaka. A kereskedők egy része ilyenkor akciózásba kezd, ezért az idei év utolsó nagyobb frissítésénél elsősorban a különféle kedvezmények kommunikálásának javítására helyeztük a hangsúlyt.

De természetesen nem maradhattak ki a már szokásosnak mondható keresőoptimalizálást és konverziónövelést segítő funkciók sem.

Reméljük, az újdonságok között Ön is talál majd olyat, amellyel hozzájárulhatunk webáruháza sikeréhez az ünnepi időszakban.

Verzióváltás manuálisanFONTOS:
Mivel a legújabb változtatások nagyobb beavatkozással járnak a
webáruházak működésében, így ezt a fejlesztést manuálisan kell majd
beállítania a képen látható gomb segítségével.

A manuális frissítésre 8 napot biztosítunk ügyfeleinknek.

Amennyiben a frissítés ez idő alatt sem történik meg, úgy a rendszer 2015. október 27-én 2015. november 3-án automatikusan átáll majd az új verzióra.

Emellett még azt is meg kell jegyeznünk, hogy a próbaidőszakkal
rendelkező, illetve Partnerboltot vagy Klón áruházat használó
webáruházak automatikusan kapják majd meg az új funkciókat az említett 8 napot követően, október 27-én november 3-án.

A fontos információk után most jöjjön a legújabb funkciók és fejlesztések listája:

 

1. „Egyet fizet, kettőt kap” típusú akciózás

 

BOGO

A kedvezmények adásának egy jellegzetes módja az ilyen típusú akciózás, mely bizonyos termékek esetén hatékonyabb, mint a százalékos
engedmény. Jellemzően olyan termékeknél működik jól, amelyekből nem egy
darabra van szüksége a vásárlónak.

A frissítésnek köszönhetően mostantól létrehozhatunk ilyen típusú kedvezményeket úgy, hogy a
Marketing/Különleges ajánlatok pontban új “kedvezmény szabályokat” veszünk
fel.

Ezek mindig a kosárra vonatkoznak majd, és meghatározhatjuk, mely
kategóriákra legyenek érvényesek.

Négyet fizet, ötöt vihet

Az akció, amit megvalósíthatunk ezzel a funkcióval sokféle lehet.
Páldául: “Vásároljon két pólót, és válasszon hozzá még egy sapkát féláron.”

 

  • Beállítási lehetőség: Marketing > Különleges ajánlatok
  • Segítség: ShopRenter Akadémia
  • Elérhető: Minden ShopRenter Gold valamint Partnerbolt Prémium csomagban.

 

2. Nap terméke modul

 

Nap terméke

A „Nap ajánlata” egy már bizonyítottan működő marketing eszköz, mellyel
minden nap visszacsalogathatjuk az érdeklődőket a weboldalunkra.

Lényege, hogy minden nap kiemelten kedvezményessé teszünk egy terméket,
és azt kitéve az oldalunkra, okot adunk a felhasználóknak, hogy minden
nap meglátogassák webáruházunkat.

Mostantól a „Nap terméke” modul segítségével előre beállíthatjuk a hét napjainak aktuálisan kiemelten kedvezményes termékét.

Ha a modul engedélyezve van, és megadjuk az adott hét napjára érvényes
terméket, akkor a kiválasztott helyen a megadott kedvezményes akciós
árral és leírással, terméknévvel, termékképpel, raktárkészlettel, részletek gombbal és kosárba rakás gombbal fog megjelenni a modul.

TIPP: ha az ünnepi időszakban szeretnénk használni a funkciót, úgy tegyük ezt egy Adventi naptár formájában.

  • Beállítási lehetőség: Beállítások > Megjelenés > Modulok beállítása
  • Segítség: ShopRenter Akadémia
  • Elérhető: Minden ShopRenter és Partnerbolt csomagban.

 

3. Nanobar

 

A nanobarok remek figyelemfelkeltők, és sok mindenre használhatók.
Mutathatunk benne fontos információkat (például cookie elfogadás),
kuponokat vagy egyéb vásárlásösztönzőket.
Példa:

Nanobar

Az egyik leghasznosabb felhasználása a nanobarnak, ha az ingyenes
szállítást kommunikáljuk benne. Ha ez egy adott rendelési értékhez van
kötve, akkor csakúgy, mint a kosárban, itt is automatikusan változik az
összeg, ami az ingyenes szállításig még hiányzik. Ha ezt kommunikáljuk a
nanobarban, azzal az átlagos rendelési értéket könnyen növelhetjük.

Ráadásul beállíthatjuk azt is, hogy, mennyi ideig jelenjen meg az értesítő.

Tovább fontosnak tartjuk megjegyezni, hogy a jövőben a tesztelői
visszajelzések alapján, még további fejlesztések várhatóak ezen a
területen is.

  • Beállítási lehetőség: Beállítások > Megjelenés > Modulok beállítása
  • Segítség: ShopRenter Akadémia
  • Elérhető: Minden ShopRenter és Partnerbolt csomagban.

 

4. Akciós visszaszámláló

 

Egy webáruházban minden alkalmat meg kell ragadnunk, hogy felkeltsük a sürgősség érzetét
a látogatókban. Ezért, ha egy termékre határidős kedvezményt adunk,
akkor próbáljuk meg a lehető leghatásosabban kommunikálni azt.

Ebben segít az akciós visszaszámláló, melyet a termék-, kategória- és
modul-termékkártyában helyezhetünk el. Ahhoz, hogy a számláló
megjelenjen, először a megfelelő szerkesztőben hozzá kell adnunk a
termék dobozhoz.

Akciós visszaszámláló

Majd az adott termék szerkesztőjében az „Akciók” fül alatt vihetjük fel a határidőt.

Határidő beállítása

Végeredmény:

Kosároldali megjelenés

Ez az export/import lehetőségekbe is bekerült. Fontos megjegyeznünk, hogy a rendszer csak akkor jeleníti meg a visszaszámlálót, ha az aktuális dátumtól eltér az akció lejárta.

  • Beállítási lehetőség: Beállítások > Megjelenés > Termékoldal, kategóriaoldal, modul-termékkártya szerkesztő
  • Beállítási lehetőség: Bolt > Termékek > Termék > Akciók
  • Segítség: ShopRenter Akadémia
  • Elérhető: Minden ShopRenter Silver, Gold valamint Partnerbolt Prémium csomagban.

 

5. Egyedi árak hozzárendelése vevőcsoportokhoz termékenként

 

Egyedi árak

Előfordulhat, hogy egyes termékeket szeretnénk más áron adni bizonyos
vevőcsoportoknak (például törzsvásárlók), de nem szeretnénk akciós
árként felvenni ezeket az árakat,
vagy nem szeretnénk globális százalékos kedvezményt megadni az összes
termékünkre.

 

Az admin felületen ezért az adott terméknél bekerült egy „Vevőcsoport árak” fül, ahol ezt könnyedén megtehetjük.

Az adatok
felvihetők XLS, CSV, XML importtal és API-n keresztül is.

  • Beállítási lehetőség: Bolt > Termékek > Termék > Vevőcsoport árak
  • Segítség: ShopRenter Akadémia
  • Elérhető: Minden ShopRenter és Partnerbolt csomagban.

 

6. Kategóriaoldalakkal kapcsolatos változások

 

A kategóriaoldalaknál eddig csak SEO leírást adhatunk meg, most már egy egyedi HTML modul segítéségével akár hosszú, releváns kategória-leírásokat is írhatunk.

Sőt, azt is megválaszthatjuk, hogy ez a leírás a terméklista felett vagy alatt helyezkedjen el.

Egyedi HTML modul

 

Ezzel egyidejűleg elérhetővé vált egy olyan megoldás a kategória leírásának megjelenítésére, amelynél az a főkategória oldalán fog megjelenni, amint a kurzort az adott alkategória fölé mozgatjuk:

 

Barbiek alkategória

A fejlesztés célja, hogy a látogatók több információt kapjanak a kategória tartalmáról anélkül, hogy be kelljen lépniük az adott kategóriába. Nem mellékesen, ez SEO szempontból is jó.

  • Beállítási lehetőség: Bolt > Kategóriák > Kategória > SEO beállítások
  • Segítség: ShopRenter Akadémia
  • Elérhető: Minden ShopRenter és Partnerbolt csomagban.

 

7. Fogyó készletek megtekintésének lehetősége

 

Készlet figyelmeztetés

Ez a fejlesztés készleteink menedzselésében segít. Mivel fontos tudnunk, hogy mely készletek vannak kifogyóban, miből kell újat beszereznünk, szerettük volna ennek kiderítését a mostaninál egyszerűbbé tenni.

Ezentúl az Beállítások/Bolt beállítások/Általános beálltások/Működés fülön meg lehet adni egy globális figyelmeztető számot, amely az összes termékre érvényes lesz.

Továbbá a termékeknél külön-külön is meg lehet adni egy figyelmeztető számot, amelyet XLS-en keresztül is lehet menedzselni. Ilyenkor ez felülírja a globális adatot.

Ha a készletszint eléri ezt a számot, akkor a Jelentések/Fogyó készletek menüpontban kilistázhatjuk ezeket a fogyó termékeket, és kiexportálhatjuk őket CSV-be.

  • Beállítási lehetőség: Beállítások > Bolt Beállítások > Általános beállítások
  • Beállítási lehetőség: Bolt > Termékek > Termék > Adatok
  • Segítség: ShopRenter Akadémia
  • Elérhető: Minden ShopRenter és Partnerbolt csomagban.

 

8. Okos-Ügyvitel (Net Soft) integráció

 

okosgyvitel.pngAz Okos-Ügyvitel
egy ingyenes számlázó, CRM, készletnyilvántartó, házipénztár program,
melynek vannak fizetős moduljai. Jelenleg is fut egy akció az oldalukon,
melynek keretében plusz 1 év ingyenes használatot adnak bármelyik
megrendelt programverziójukhoz.

Az akciót december 31-ig fent fogják tartani kizárólag ShopRenter ügyfeleknek, így érdemes lehet lecsapni rá.

  • Beállítási lehetőség: Beállítások > Integrációk > ERP
  • Segítség: ShopRenter Akadémia
  • Elérhető: Minden ShopRenter Silver, Gold valamint Partnerbolt Prémium csomagban.

 

9. Egyéb fejlesztések és módosítások

 

1323943455_preferences-system.png

A fenti nagyobb fejlesztések mellett sok olyan, nem önálló, de
mindenképpen figyelemre méltó módosítás került a rendszerbe, amely
tovább növeli a rendszer hatékonyságát és használhatóságát. Célunk, hogy
ne csak új funkciókat adjunk az Ön kezébe, hanem a már meglévőket is
fejlesszük, hiszen a tapasztalataink szerint erre is nagy igény van.

Az ilyen módosítások, finomítások egy részét ügyfeleink kérésére
készítettük el, hiszen ők, Önök használják a ShopRenter rendszerét.

A módosítások a következők:

  • Hasonló és Kapcsolódó termékek modul címének megváltoztatása

Ezentúl betehetünk egy úgynevezett placeholdert ([PRODUCTNAME]) a modulok nevébe. Például: „Terméknév-hez hasonló termékek.”

Beállítási lehetőség: Beállítások > Megjelenés > Modulok beállítása

 

  • Fizetési mód a szállítólevélben

Eddig nem volt látható a szállítólevélen, hogy a megrendelő melyik fizetési módot választotta. Ez a számla kiállításánál gondot okozhatott, mert pusztán a szállítólevél alapján nem lehetett eldönteni, hogy készpénzes vagy utalásos számlát kell készítenünk hozzá.

Ezt orvosolandó ezentúl fel lesz tüntetve a fizetési mód a szállítólevélben.

 

  • Matrica felirat popupban
Matrica felirat popupban

Most már megadhatunk a matricáknak egy szöveget, ami akkor jelenik majd meg, ha a látogató a matrica fölé viszi a kurzort. Ezzel megkönnyítjük a matricák közötti tájékozódást.

Beállítási lehetőség: Beállítások > Termék beállítások > Matricák

Segítség: ShopRenter Akadémia

Elérhető: Minden ShopRenter Silver, Gold valamint Partnerbolt Prémium csomagban.

 

  • Termékképekhez alt tag megadása

Mostantól a feltöltött termékképekhez alt tagot adhatunk meg.
Ez akkor fontos, mikor a képek valamiért nem jelennek meg a webáruházunkban (ilyenkor az alt tagban megadott szöveg fog megjelenni). Emellett SEO szempontból is nagyon hasznos, ugyanis a Google részben ezt az adatot felhasználva “következtet” arra, hogy egy kép mit ábrázol. Ez az alt tag bekerült a termék XLS export/import-ba is.

 

 

  • Regisztráció vagy belépés után visszanavigálás az előzőleg nézett oldalra

Gyakran előfordul, hogy egy látogató nézelődik webáruházunkban, majd talál egy terméket, amit szeretne megvásárolni. Ezért bejelentkezett vagy regisztrált a webáruházunkban, ami után rögtön a „Fiók” oldalra került, ezért újból meg kellett keresnie a korábban megtalált terméket.

A frissítésnek köszönhetően ebben az esetben már az előzőleg nézett oldalra kerül vissza a felhasználó.

 

  • „Vásárlás folytatása” gomb a kosárban

Eddig a kosároldalon, ha rákattintottunk a „Vásárlás folytatása” gombra, akkor az a főoldalra navigált minket. Most már arra az oldalra visz vissza, ahonnan beléptünk a kosárba.

 

  • Kosár adatok átadása OptiMonknak

Az OptiMonkkal már lehetőségünk van a kosár adatok alapján megcélozni a felhasználókat. Ehhez azonban a ShopRenterben át kell adnunk a kosár adatokat az OptiMonknak. Ezt az admin felületen kell bekapcsolnunk.

Így akár egy felugró ablakban is figyelmeztethetjük a látogatóinkat, hogy mekkora összeg választja el őket az ingyenes szállítási határtól vagy egy speciális akciótól.

Beállítási lehetőség: Beállítások > Integrációk > Egyéb > OptiMonk

Segítség: ShopRenter Akadémia

Elérhető: Minden ShopRenter Silver, Gold valamint Partnerbolt Prémium csomagban.

 

  • Meta keywords opcionális kikapcsolása

A SEO szakemberek szerint a Google már nem veszi figyelembe a Meta Keywords-öt. Ezért lehetővé tettük ennek kikapcsolását.

Amennyiben ezt az elemet nem-re állítjuk, csak azoknak az aloldalaknak a forráskódjában fog megjelenni a Meta Keywords elem, ahol egyedileg adtunk meg értéket.

Beállítási lehetőség: Beállítások > SEO & analitika beállítások

 

  • Várható szállítási idő megjelenítése több helyen

Ha a vevőknek pontosabb képet adhatunk a várható szállítás idejéről, az egyrészt növeli a konverziót, másrészt csökkenti az ügymenet költségét. A várható szállítási idő kommunikálása pedig kiemelten fontos szereppel bír az ünnepi időszakban a vásárlási döntés szempontjából.

Mostantól a következő helyeken is feltüntethetjük a várható szállítási időt.

1. A következő automatikus levelekben: Rendelés állapot váltás, Rendelés visszaigazolás, Rendelés visszaigazolás (admin).
Csak helyezzük el [ORDER_SHIPPING] placeholdert ezekben a levelekben.
Beállítási lehetőség: Marketing > Automatizmusok

 

2. Kosároldal:
Várható szállítási idő kijelzése
Beállítási lehetőség: Beállítások > Bolt beállítások > Kosár, Pénztár és Vevő beállítások
3. A Fiók” menüponton belül a Korábbi rendeléseim résznél.
  • Paraméterek összecsukhatósága a szűrőben

Ha sok szűrési paraméterünk van, az szükségtelenül megnövelheti a szűrőnk méretét. Erre gondolva, ezentúl összecsukhatóak lesznek a paraméterek, és megválaszthatjuk, hogy alapértelmezetten nyitva vagy csukva legyenek.

A lenti képen mindkettőre látunk példát:
Paraméterek összecsukhatósága

Beállítási lehetőség:

Beállítások > Megjelenés > Modulok beállítása> “Termék szűrők” modul > Szűrődobozok fül > Szűrődoboz fül
Beállítási lehetőség: Beállítások > Termék beállítások > Egyedi tulajdonságok > Egyedi tulajdonság > Szűrődoboz fül
Beállítási lehetőség: Beállítások > Termék beállítások > Szűrőbeállítások > Szűrődobozok fül > Szűrődoboz fül
Elérhető: Minden ShopRenter Gold valamint Partnerbolt Prémium csomagban.
  • Eladás jelentés szűrése

Dátum szerint szűrhetünk a megvásárolt termékek között.

Dátum szerinti szűrés

Beállítási lehetőség: Jelentések > Vásárolt termékek

 

  • Levélküldésnél saját SMTP használata

Ezentúl igény szerint be tudunk állítani maguknak a levélkiküldésre egyedi SMTP szervert.

Beállítási lehetőség: Beállítások > Bolt beállítások > Általános beállítások >Levelek fül

 

  • Maileon hírlevél küldő szoftverrel való integráció

A Maileon egy nagy teljesítményű online hírlevél küldő rendszer. A rendszer legfőbb tulajdonsága, hogy mindegyik email címhez egyedi felhasználói profilt készíthetünk. A Maileon rendszerén belül mind a tárgy mind a tartalom korlátlanul és dinamikusan személyre szabható.


Beállítási lehetőség: Beállítások > Integráció > Hírlevélküldő > Maileon

Segítség: ShopRenter Akadémia

 

  • Árszűrő módosítás

Egy webáruházban nagyon széles ársávban mozoghatnak a termékek árai. Ezért a csúszkás árszűrő nem mindig jelentette a legjobb megoldást, mivel ilyenkor nehezebb beállítani a kívánt értéket.

Ezért mostantól az árszűrő megjelenése nemcsak csúszka lehet, hanem rádiógombos vagy legördülő listás is. Az admin felületen természetesen mi határozzuk meg a választható intervallumokat:
Árszűrő beállítások
Emellett lehetővé vált, hogy a látogatók egyedi értékek megadásával is szűrhessenek, ha előzőleg ezt bekapcsoltuk az admin felületen.
Példa:
Szűrő

Beállítási lehetőség:
Beállítások > Megjelenés > Modulok beállítása> “Termék szűrők”modul > Szűrődobozok fül
Beállítások > Termék beállítások > Szűrőbeállítások > Szűrődobozok fül

Elérhető: Minden ShopRenter Gold valamint Partnerbolt Prémium csomagban.

 

Reméljük, az új funkciók elnyerik tetszését, és hozzájárulnak majd webáruháza további növekedéséhez.

 

Ha bármilyen kérdése vagy észrevétele van az újdonságokkal kapcsolatban,
kérjük, nyugodtan vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, akik
készséggel segítenek majd.

 

Legfrissebb bejegyzések

Előző bejegyzés:
Miért hasznos a szűrési rendszer + hogyan állítsuk be magunknak?

A webáruház egyik nagy előnye az offline üzletekkel szemben, hogy egy hatékony szűrési rendszernek ...Elolvasom

Close