Szerezzen több bevételt a keresőkből a ShopRenter SEO szolgáltatásával

Szerezzen több bevételt a keresőkből a ShopRenter SEO szolgáltatásával

Érdekel

Miért éri meg keresőoptimalizálni?

Minőségi látogatókat vonz

A keresőoptimalizáció képes olyan minőségi látogatókat vonzani, akik már a vásárlási döntés meghozatalát tekintve előrébb járnak azoknál, akik még csak tájékozódnak. Így ezeket a látogatókat rövidtávon könnyebb vásárlókká alakítani.

Versenyelőny a konkurenciával szemben

A konkurens webáruházak szinte bármely marketing eszközt vagy megoldást napok alatt lemásolhatnak, a keresőben elért jó eredményeket viszont sokkal nehezebben tudják, csak rendkívül sok idő- és energiabefektetés útján.

Költséghatékony

Bár a keresőoptimalizációra is áldozni kell (vagy időt vagy pénzt), hosszú távon mégis ez mondható a legköltséghatékonyabb marketing eszköznek - a befektetett energiák (ha jól csinálják) a keresőoptimalizáció során szoktak a legjobb megtérülést hozni.

Hatása hosszú távú

Amíg más marketing eszközök esetén az eredmények javarészt addig jelentkeznek, ameddig pénzt áldozunk az adott eszközre, addig a keresőoptimalizálás eredményei hosszabb távon megmaradnak és a későbbiekben az eredmények kisebb költség mellett is szinten tarthatók.

Nincs kattintás alapú költségszámítás

Szemben más hirdetési megoldásokkal a keresőoptimalizáció miatt érkező látogatók kattintásaiért nem fizetünk. Legyen szó akár 100, akár 1000 látogatóról. Kevés ehhez hasonló eszköz létezik, és még kevesebb az olyan, ami ezt képes éveken keresztül, megbízhatóan teljesíteni.

Hatással van más hirdetési csatornákra

A keresőknek való megfelelésre törekvés során óhatatlanul is olyan felületet alakítunk ki, ami nemcsak a keresőkből érkező látogatók esetében fog jobban konvertálni, hanem más hirdetési csatornák hatékonyságát is növelhetjük, még több vásárlót szerezve.

Miért érdemes minket választani?

Érdemes minket választani
  • Már közel egy évtizede foglalkozunk webáruházak optimalizálásával, több száz projekt tapasztalata áll mögöttünk.
  • A minőségi látogatószerzésre fókuszálunk, ügyfeleinkkel is egyeztetett, releváns kulcsszólista alapján dolgozunk.
  • Dedikált Projekt menedzser segíti Önt üzleti céljainak elérésében.
  • Minden lépésünket nyomon követheti. Az elvégzett munkáról minden hónapban jelentést küldünk.

Segítünk még több potenciális vásárlót elérni

Keresőoptimalizálási szolgáltatásaink az alap szintű megoldásoktól egészen a professzionális beállításokig terjednek, természetesen egytől egyig speciálisan webáruházak számára. Optimalizálási feladatokat már működő, látogatókat fogadó áruházakra tudunk teljesíteni. Ezeket előzetes kulcsszókutatás és egyeztetés alapján kidolgozott stratégia mentén végezzük el hónapról-hónapra, mindezt úgy, hogy minden részfeladat elvégzéséről tájékoztatást küldünk egyedi jelentések formájában.

Keresőoptimalizációs csomagjainkat személyre szabottan, az optimalizálandó webáruház igényeihez igazodva állítjuk össze és a következő elemeket tartalmazzák:

Kulcsszókutatás és elemzés

A kulcsszóelemzésünk elsődleges célja az, hogy közösen egyeztetve kiválasszuk azokat a szavakat/kifejezéseket, amelyekre érdemes lenne keresőoptimalizálni a webáruházat.

Ennek kapcsán első körben megvizsgáljuk az egyes potenciális kulcsszavakra vonatkozó keresési adatokat, a jelenlegi verseny nagyságát (azaz hány találatot tartalmaz a találati lista az adott kulcsszóra történő keresésre), illetve azt, hogy az adott kulcsszavakra milyen mértékben optimalizáltak mások korábban. Ezek az adatok mind segítenek abban, hogy megtaláljuk azokat a kulcsszavakat, melyekkel reális esély van bekerülni az első 10 találat közé, illetve amelyekből a későbbiekben kellő nagyságú látogató érkezhet a webáruházba.

Az elemzés másik két része pedig az egyes kulcsszavakhoz tartozó becsléseket tartalmazza, melyek a várható látogatószámra, illetve a vásárlások számára vonatkoznak. Hivatalos átkattintási és vásárlási (konverziós) statisztikák alapján egy becslést adunk arra vonatkozóan, hogy a havi keresési volumen és a találati listán elfoglalt pozíciók alapján az egyes kulcsszavak mekkora várható látogatószámot és vásárlást generálnak a jövőben.

Google Analytics és Search Console beállítások

A szolgáltatásnak a keretében beállításra kerülnek az áruházhoz a Google Analytics és a Google Search Console szolgáltatásai.

Az Analytics rendszerébe és az alapvető beállítások elvégzése mellett olyan plusz mutatókkal is bővítjük a statisztikákat, amelyek kimondottan a webáruházak számára hasznosak. (A teljes beállításhoz szükséges, hogy a webáruház rendszer alkalmas legyen az e-kereskedelmi adatok átadására az Analytics felé. Amennyiben ez nem adott, a jelentésben szereplő adatok csak azután lesznek teljesek, hogy a webáruház programozója az ehhez szükséges paraméterezést elvégezte.)

Google Search Console szolgáltatása azzal a céllal jött létre, hogy segítse a weboldal tulajdonosokat / webmestereket oldaluk hatékonyabbá tételében. A Google Search Console integráció szolgáltatásunk keretében beregisztráljuk Önt ebbe a szolgáltatásba, így számos keresőoptimalizáláshoz szükséges adat tárul majd Ön elé a jövőben.

Emellett beküldjük az áruházhoz kapcsolódó oldaltérképeket, amelyek segítségével jelentősen lerövidíthető annak az ideje, amíg az internetes kereső teljes mértékben feltérképezi az áruházat. (A legtöbb webáruház rendszer rendelkezik automatikus generált oldaltérképpel, amennyiben ez nem adott, segítséget nyújtunk abban, hogyan kell létrehozni.)

Egyedi Meta /Title beállítás

A Google egyik legfontosabb rangsorolási faktorai között szerepel, hogy egy adott oldal Title és Meta Description tagja, valamint szöveges tartalma minél inkább releváns legyen a keresett kulcsszóra.

Ennek érdekében ezeket az elemeket a kiválasztott kulcsszavakhoz igazítjuk a csomag keretében optimalizált aloldalakon, így javítva a helyezéseket a találati listán.

(Amennyiben a közvetlen módosításokra nincs lehetőségünk, az áruház számára egy több oldalas részletes Onsite beállításokra vonatkozó elemzést készítünk, amiben részletesen leírjuk, hogy mely oldalak esetén milyen beállításokra lenne szükség. Ez alapján a webáruház tulajdonosa, illetve programozója el tudja végezni a szükséges módosításokat.)

WebshopSEO Újratöltve tudásanyag

Webáruháza hol szerepel a Google találati listáján? Ha nincs az első tízben a legfontosabb kulcsszavaira, ne is reménykedjen komolyabb organikus forgalomban (más szóval nem fizetett látogatókban).

Kereső optimalizálásról szóló tudáscsomagunk kimondottan webáruházaknak íródott. Minden olyan területre kiterjed, amely egy webáruház keresőoptimalizálása során szóba jöhet, kezdve az ideális kulcsszavak kiválasztásával, a különböző oldaltípusok megfelelő kialakításán át a hatékony linképítésig.

1500 karakteres szöveg

Az optimalizálás ideje alatt 1500 karakteres szöveges tartalmakat készítünk az optimalizált kulcsszavakhoz igazodva. Napjainkban a keresőoptimalizálás terén az egyik leghatékonyabb módszer a helyezések javítására a megfelelő mennyiségű és minőségű egyedi szöveges tartalom készítése.

Magukat a tartalmakat elsődlegesen az áruház optimalizált aloldalain helyezzük el, amennyiben erre lehetőségünk van. Ha ezeken az oldalakon már a szöveges tartalom mennyisége megfelelő, más aloldalakat választunk a tartalom elhelyezéséhez, vagy esetenként új aloldalakat hozunk létre számukra. Utóbbiaknak optimalizálási szempontból ugyanúgy haszna van, hiszen nem csak az fontos, hogy 1-1 aloldal megfelelően legyen kialakítva, hanem az is, hogy a webáruház egésze igazodjon ehhez a szemlélethez.

(Amennyiben nincs lehetőségünk közvetlenül a szöveges tartalom elhelyezésére az ügyfélnek küldjük el a tartalmakat és a beállítást rábízzuk, azonban a legtöbb webáruház rendszer esetén ez viszonylag egyszerűen megvalósítható.)

2000 karakteres szöveg

Az optimalizálás ideje alatt 2000 karakteres szöveges tartalmakat készítünk az optimalizált kulcsszavakhoz igazodva. Napjainkban a keresőoptimalizálás terén az egyik leghatékonyabb módszer a helyezések javítására a megfelelő mennyiségű és minőségű egyedi szöveges tartalom készítése.

Magukat a tartalmakat elsődlegesen az áruház optimalizált aloldalain helyezzük el, amennyiben erre lehetőségünk van. Ha ezeken az oldalakon már a szöveges tartalom mennyisége megfelelő, más aloldalakat választunk a tartalom elhelyezéséhez, vagy esetenként új aloldalakat hozunk létre számukra. Utóbbiaknak optimalizálási szempontból ugyanúgy haszna van, hiszen nem csak az fontos, hogy 1-1 aloldal megfelelően legyen kialakítva, hanem az is, hogy a webáruház egésze igazodjon ehhez a szemlélethez.

(Amennyiben nincs lehetőségünk közvetlenül a szöveges tartalom elhelyezésére az ügyfélnek küldjük el a tartalmakat és a beállítást rábízzuk, azonban a legtöbb webáruház rendszer esetén ez viszonylag egyszerűen megvalósítható.)

Minőségi hivatkozás

A minőségi hivatkozások napjaink legfontosabb eszközei a linképítésben. A Google ugyanis egyre fontosabbnak tartja az oldalunkra mutató linkek szövegkörnyezetét és a hivatkozó oldalak minőségét. Ma már nem elég pusztán egy pár szavas linket elhelyezni valamelyik linkgyűjtő oldalon, ennél komolyabb erőfeszítésekre van szükség, ha jó eredményeket szeretnénk elérni.

Épp ezeket szem előtt tartva alakítottuk ki keresőoptimalizálási szolgáltatásainkban a minőségi hivatkozásokat, melyek gyakorlatilag a linképítés csúcsát jelentik. Minden egyes minőségi link egy legalább 1000 karakteres, egyedileg megírt bejegyzést jelent egy legalább 10-19 közti Domain Authority-vel rendelkező weboldalon.

Az ilyen típusú linkeket a Google általában nagyon hamar beindexeli, ami a helyezések gyors javulásán is hamar meglátszik.

Prémium hivatkozás

A minőségi hivatkozásokhoz hasonlóan ezek a linkek is jelentősen segítik a webáruházat a jobb helyezések elérésében. A prémium linkek esetében 20-25 közötti Domain Authority erősségről beszélünk.

A minőségi hivatkozások segítségével az egész webáruház teljesítményét javítjuk, a prémium linkek pedig célirányosan erősítik az áruház legfontosabb kulcsszavait és aloldalait. Minden egyes linket legalább 1600 karakteres, szövegkörnyezetes tartalomba illesztünk be, így alkalmazkodva a Google elvárásaihoz is.

Szuperprémium hivatkozás

A minőségi hivatkozásokhoz hasonlóan ezek a linkek is jelentősen segítik a webáruházat a jobb helyezések elérésében. A szuperprémium linkek esetében 26-30 közötti Domain Authority erősségről beszélünk.

A minőségi hivatkozások segítségével az egész webáruház teljesítményét javítjuk, a szuperprémium linkek pedig célirányosan erősítik az áruház legfontosabb kulcsszavait és aloldalait. Minden egyes linket legalább 1600 karakteres, szövegkörnyezetes tartalomba illesztünk be, így alkalmazkodva a Google elvárásaihoz is.

Jelentések

A keresőoptimalizálás hatékonyságát, illetve eredményességét a találati listán elfoglalt helyezések mutatják meg. Ezt viszont sajnos nehéz objektíven követni, mivel a találati listák igen eltérőek lehetnek, ugyanis azok összeállításánál a keresési előzmények, a felhasználói bejelentkezés vagy akár a földrajzi elhelyezkedés és az IP cím is szóba kerül, mint befolyásoló tényező.

Annak érdekében, hogy objektív módon mérni lehessen a pozíciók alakulását, illetve, hogy azok dokumentálva is legyenek, jelentéseket küldünk az optimalizálás időszaka alatt.

Ezen kívül azért, hogy ügyfeleink követni tudják az általunk felvett hivatkozásokat és a feladatok elkészültét havi szinten az új hivatkozásokról is jelentést küldünk.

Sajnos előre megmondani nehéz, hogy egy adott hónapban hol fogunk hivatkozásokat elhelyezni, mivel ez mind függ a webáruház korábbi viszontlink hálózatától és az áruház témakörétől is, hogy hova van lehetőség egyáltalán ilyen tartalmakat felvenni. Utólag azonban ezeket az ügyfelek rendelkezésére bocsájtjuk.

Konzultációk

A siker eléréséhez nem csak a szövegek megírásában illetve a linkmarketingben segítünk, hanem 60 perces szakértői konzultációk során adunk tanácsokat a webáruház kialakításával kapcsolatban. A konzultáción egyeztetünk a keresőoptimalizálás során elért eredményekről, illetve arról, hogy milyen beállításokat lenne érdemes még elvégezni a hatékonyabb működés érdekében.

A megbeszélésről egy részletes teendő listával fog távozni, amely hozzásegíti majd Önt értékesítési céljai eléréséhez.


Havidíjas csomagjaink már 65 000 Ft + ÁFA díjtól elérhetőek!


Érdekel, keressenek meg

Ügyfeleink mondták

Az elmúlt években több száz optimalizációs csomagot végeztünk el sikeresen, így közel egy évtizedes tapasztalattal a hátunk mögött vágunk neki az Ön áruházának optimalizációjához is.

Mindig szakszerű válaszokat kaptam

Mindig szakszerű válaszokat kaptam, vagy ha valamit esetleg projekt menedzserünk nem tudott, akkor utánanézett. Vele mindig az volt az érzésem, hogy tudja miről beszél. Mindig tudta, hogy hol hagytuk abba a beszélgetést, még akkor is, ha ez már 2 hónapja történt. Mindig átbeszéljük a részleteket és felkészülten érkezik a konzultációinkra. A válaszaiból tudom, hogy tudja mit beszéltünk meg, mi a stratégiánk és ehhez is tartja magát. Ez pedig jó érzés.


Megyeri Szabolcs MegyeriSzabolcsKerteszete.hu

Fél év elteltével már érezhető volt a változás

Az indulástól számított kb. fél év elteltével már érezhető volt a változás, amikor már ti dolgoztatok rajta, és nem én. Az induló csomag végén olyan dolgokat alakítottunk át, ami nagyon nagyon sok százalékkal növelte meg a konverziót. Korábban már voltak rossz tapasztalataim más seosokkal, szkeptikus voltam, de tök jó lett a kapcsolatunk, rengeteg plusz dolgot kaptam, jó munkát végeztetek, ezért döntöttem úgy, hogy folytassuk a közös munkát.


Egresi Attila HillVital.hu

A kérdéseimre órákon belül választ kaptam

A kérdéseimre nem egy napon, hanem órákon belül választ kaptam. A projekt managerünk mindig proaktívan válaszolt. Ez, akikkel korábban együttműködtünk egyéni vállalkozókkal, nem működött zökkenőmentesen. Az árajánlat, feltételek mind világos és érthető volt, kiskapuk nélkül. Valóban olyan a cég és a munkatársak, ahogy azt kívülről is hallani.


Szabó Anita Kikolbutor.hu

Ízelítő korábbi eredményeinkből

Az itt látható eredmények a Google organikus találati listájáról származnak. A listánk a teljesség igénye nélkül készült, s leginkább olyan „mainstream” kulcsszavakat tartalmaz, melyekhez több versenytárs weboldal és nagyobb keresési forgalom kapcsolódik.

1. Hely – ”kerékpár alkatrész” – www.bikepro.hu – 1 120 000 találat
1. Hely – ”illatgyertya” – illatgyertya.hu – 52 000 találat
1. Hely – ”whiskey” – idrinks.hu – 120 000 000 találat
1. Hely – ”konyak” – idrinks.hu – 1 900 000 találat
1. Hely – ”szerszám” – www.szerszamkell.hu – 5 440 000 találat
1. Hely - "nyaklánc" - www.aranyshop.hu - 6 050 000 találat
1. Hely - "arany ékszer" - www.aranyshop.hu - 2 220 000 találat
1. Hely - "ajándékok" - www.crazyshop.hu - 17 900 000 találat
2. Hely - "szülinapi ajándék" - www. crazyshop.hu - 1 060 000 találat
2. Hely – ”bicikli alkatrész” – www.bikepro.hu – 428 000 találat
2. Hely – ”tohatsu” – webaruhaz.hajosparadicsom.hu – 6 860 000 találat
2. Hely – ”mosdókagyló” – www.gepeszcentrum.hu – 116 000 találat
2. Hely – ”fejlesztő játék” – www.okosjatek.hu – 646 000 találat
2. Hely – ”motorgumi” – www.r17.hu – 185 000 találat
3. Hely - "babaruha" - www.lyamar.hu - 860 000 találat
3. Hely - "rózsa kertbe" - www.megyeriszabolcskerteszete.hu - 1 500 000 találat



Érdekel, keressenek meg
Hívjon minket a 06-1/234-5012-es számon