Keresőoptimalizáció

A keresőoptimalizációt manapság a leghatékonyabb online marketing eszközként tartják számon a szakemberek. Előnye elsősorban abban rejlik, hogy költséghatékony, ennek ellenére mégis számos felhasználót el lehet vele érni. A hatékony optimalizáláshoz viszont megfelelő szaktudás és tapasztalat szükséges.

Keresőoptimalizálási szolgáltatásaink az alap szintű megoldásoktól egészen a professzionális beállításokig terjednek, természetesen egytől egyig speciálisan webáruházak számára.

Silver
Gold

A kulcsszóelemzésünk alapvetően 3 részből tevődik össze, elsődleges célja pedig az, hogy kiválasszuk azokat a szavakat/kifejezéseket, melyekre szerintünk érdemes lenne keresőoptimalizálni.

Ennek kapcsán első körben megvizsgáljuk az egyes potenciális kulcsszavakra vonatkozó keresési adatokat, a jelenlegi verseny nagyságát (azaz hány találatot tartalmaz a találati lista az adott kulcsszóra történő keresésre), illetve azt, hogy az adott kulcsszavakra milyen mértékben optimalizáltak mások korábban. Ezek az adatok mind segítenek abban, hogy megtaláljuk azokat a kulcsszavakat, melyekkel reális esély van bekerülni az első 10 találat közé, illetve amelyekből a későbbiekben kellő nagyságú látogató érkezhet a webáruházba.

Az elemzés másik két része pedig az egyes kulcsszavakhoz tartozó becsléseket tartalmazza, melyek a várható látogatószámra, illetve a vásárlások számára vonatkoznak. Hivatalos átkattintási és vásárlási (konverziós) statisztikák alapján egy becslést adunk arra vonatkozóan, hogy a havi keresési volumen és a találati listán elfoglalt pozíciók alapján az egyes kulcsszavak mekkora várható látogatószámot és vásárlást generálnak a jövőben.

A szolgáltatásnak a keretében beállításra kerülnek az áruházhoz a Google Analytics és a Google Search Console szolgáltatásai.

Az Analytics rendszerébe és az alapvető beállítások elvégzése mellett olyan plusz mutatókkal is bővítjük a statisztikákat, amelyek kimondottan a webáruházak számára hasznosak. (A teljes beállításhoz szükséges, hogy a webáruház rendszer alkalmas legyen az e-kereskedelmi adatok átadására az Analytics felé. Amennyiben ez nem adott a jelentésben szereplő adatok csak azután lesznek teljesek, hogy a webáruház programozója az ehhez szükséges paraméterezést elvégezte.)

Google Search Console szolgáltatása azzal a céllal jött létre, hogy segítse a weboldal tulajdonosokat / webmestereket oldaluk hatékonyabbá tételében. A Google Search Console integráció szolgáltatásunk keretében beregisztráljuk Önt ebbe a szolgáltatásba, így számos keresőoptimalizáláshoz szükséges adat tárul majd Ön elé a jövőben.

Emellett beküldjük az áruházhoz kapcsolódó oldaltérképeket, amelyek segítségével jelentősen lerövidíthető annak az ideje, amíg az internetes kereső teljes mértékben feltérképezi az áruházat. (A legtöbb webáruház rendszer rendelkezik automatikus generált oldaltérképpel, amennyiben ez nem adott segítséget nyújtunk abban, hogyan kell létrehozni.)

A Google egyik legfontosabb rangsorolási faktorai között szerepel, hogy egy adott oldal Title és Meta Description tagja, valamint szöveges tartalma minél inkább releváns legyen a keresett kulcsszóra.

Ennek érdekében ezeket az elemeket a kiválasztott kulcsszavakhoz igazítjuk a csomag keretében optimalizált aloldalakon, így javítva a helyezéseket a találati listán.

(Amennyiben a közvetlen módosításokra nincs lehetőségünk az áruház számára egy több oldalas részletes Onsite beállításokra vonatkozó elemzést készítünk, amiben részletesen leírjuk, hogy mely oldalak esetén milyen beállításokra lenne szükség. Ez alapján a webáruház tulajdonosa, illetve programozója el tudja végezni a szükséges módosításokat.)

Habár a Keresőoptimalizációs szolgáltatásunk úgy van felépítve, hogy teljes mértékben lefedje egy webáruház optimalizálását, azonban mindig lehet találni újabb és újabb tennivalókat, amikkel ki lehet egészíteni a munkát.

A Gold csomag keretében lehetőséget biztosítunk egy 1 órás konzultációra is, melynek keretében a folyamat közben átnézzük közösen az áruháztulajdonossal az eredményeket, javaslatokat, tanácsokat adunk arra vonatkozóan, hogy mivel lehet még több bevételre szert tenni.

Az optimalizálás ideje alatt 10 darab egyenként 1500 karakteres szöveges tartalmat készítünk az optimalizált kulcsszavakhoz igazodva. Napjainkban a keresőoptimalizálás terén az egyik leghatékonyabb módszer a helyezések javítására a megfelelő mennyiségű és minőségű egyedi szöveges tartalom készítése.

Magukat a tartalmakat elsődlegesen az áruház optimalizált aloldalain helyezzük el amennyiben erre lehetőségünk van. Ha ezeken az oldalakon már a szöveges tartalom mennyisége megfelelő más aloldalakat választunk a tartalom elhelyezéséhez, vagy esetenként új aloldalakat hozunk létre számukra. Utóbbiaknak optimalizálási szempontból ugyanúgy haszna van, hiszen nem csak az fontos, hogy 1-1 aloldal megfelelően legyen kialakítva, hanem az is, hogy a webáruház egésze igazodjon ehhez a szemlélethez.

(Amennyiben nincs lehetőségünk közvetlenül a szöveges tartalom elhelyezésére az ügyfélnek küldjük el a tartalmakat és a beállítást rábízzuk, azonban a legtöbb webáruház rendszer esetén ez viszonylag egyszerűen megvalósítható.)

A Prémium hivatkozások napjaink legfontosabb eszközei a linképítésben. A Google ugyanis egyre fontosabbnak tartja az oldalunkra mutató linkek szövegkörnyezetét és a hivatkozó oldalak minőségét. Ma már nem elég pusztán egy pár szavas linket elhelyezni valamelyik linkgyűjtő oldalon, ennél komolyabb erőfeszítésekre van szükség, ha jó eredményeket szeretnénk elérni.

Épp ezeket szem előtt tartva alakítottuk ki keresőoptimalizálási szolgáltatásainkban a Prémium hivatkozásokat, melyek gyakorlatilag a linképítés csúcsát jelentik. Minden egyes Prémium link egy legalább 1000 karakteres, egyedileg megírt bejegyzést jelent egy legalább 10-19 közti Domain Authority-vel rendelkező weboldalon.

Az ilyen típusú linkeket a Google általában nagyon hamar beindexeli, ami a helyezések gyors javulásán is hamar meglátszik.

A Prémium hivatkozásokhoz hasonlóan ezek a linkek is jelentősen segítik a webáruházat a jobb helyezések elérésében. A Superpremium linkek esetében 20-25 közötti Domain Authority erősségről beszélünk.

A Prémium hivatkozások segítségével az egész webáruház teljesítményét javítjuk, a Superpremium linkek pedig célirányosan erősítik az áruház legfontosabb kulcsszavait és aloldalait. Minden egyes linket legalább 1600 karakteres, szövegkörnyezetes tartalomba illesztünk be, így alkalmazkodva a Google elvárásaihoz is.

A keresőoptimalizálás hatékonyságát, illetve eredményességét a találati listán elfoglalt helyezések mutatják meg. Ezt viszont sajnos nehéz objektíven követni, mivel a találati listák igen eltérőek lehetnek, ugyanis azok összeállításánál a keresési előzmények, a felhasználói bejelentkezés vagy akár a földrajzi elhelyezkedés és az IP cím is szóba kerül, mint befolyásoló tényező.

Annak érdekében, hogy objektív módon mérni lehessen a pozíciók alakulását, illetve, hogy azok dokumentálva is legyenek, jelentéseket küldünk az optimalizálás időszaka alatt.

Ezen kívül azért, hogy ügyfeleink követni tudják az általunk felvett hivatkozásokat és a feladatok elkészültét havi szinten az új hivatkozásokról is jelentést küldünk.

Sajnos előre megmondani nehéz, hogy egy adott hónapban hol fogunk hivatkozásokat elhelyezni, mivel ez mind függ a webáruház korábbi viszontlink hálózatától és az áruház témakörétől is, hogy hova van lehetőség egyáltalán ilyen tartalmakat felvenni. Utólag azonban ezeket az ügyfelek rendelkezésére bocsájtjuk.

Ára:
199 000 Ft + Áfa
299 000 Ft + Áfa

Pénzvisszafizetési garancia

Olyannyira hiszünk a szolgáltatásunk minőségében, hogy egy egyedülálló 5X megtérülési garanciát is vállalunk mellé. Ebben azt ígérjük, hogy amennyiben egy éven belül az Ön internetes keresőkből érkező bevétel-növekedése nem éri el a szolgáltatás díjának 500%-át, úgy visszafizetjük a pénzét. Másképp fogalmazva, amennyiben például Ön megrendeli induló Gold csomagunkat, úgy garanciát vállalunk arra, hogy a munkánk legalább 1,5 millió Ft plusz bevételt termel majd Önnek az elkövetkezendő 1 évben.

A számok nem hazudnak

A Reflexshop webáruház 142%-os bevételnövekedést ért el SEO szolgáltatásunknak köszönhetően
(az esettanulmányt innen töltheti le).
Emellett a következő részeredmények születtek az együttműködésünk során:

  • 112%-os látogatószám növekedés a keresőből.
  • Közel 6%-os e-kereskedelmi konverziós arány növekedés.
  • 125%-kal több tranzakció a keresőből érkező látogatók esetén.
+142%-os bevételnövekedés

Ízelítő korábbi eredményeinkből

Az itt látható eredmények a Google organikus találati listájáról származnak. A listánk a teljesség igénye nélkül készült, s leginkább olyan „mainstream” kulcsszavakat tartalmaz, melyekhez több versenytárs weboldal és nagyobb keresési forgalom kapcsolódik.

1. Hely – ”bicikli alkatrész” – www.bikepro.hu – 428 000 találat
1. Hely – ”kerékpár alkatrész” – www.bikepro.hu – 1 120 000 találat
2. Hely – ”autóillatosító” – illatgyertya.hu – 40 200 találat
1. Hely – ”illatgyertya” – illatgyertya.hu – 52 000 találat
3. Hely – ”tohatsu” – webaruhaz.hajosparadicsom.hu – 6 860 000 találat
1. Hely – ”mosdókagyló” – www.gepeszcentrum.hu – 116 000 találat
1. Hely – ”fejlesztő játék” – www.okosjatek.hu – 646 000 találat
4. Hely – ”iphone telefon” – www.premium-mobil.hu – 57 500 000 találat
1. Hely – ”whisky” – www.whiskynet.hu – 106 000 000 találat
7. Hely – ”vodka” – www.whiskynet.hu – 122 000 000 találat
2. Hely – ”motorgumi” – www.r17.hu – 185 000 találat
1. Hely – ”konyak” – idrinks.hu – 1 900 000 találat
1. Hely – ”szerszám” – www.szerszamkell.hu – 5 440 000 találat
4. Hely – ”szerszám” – www.szerszambirodalom.hu – 5 440 000 találat

Hívjon minket a 06-1/234-5012-es számon