Szerezzen több bevételt a keresőkből a ShopRenter SEO szolgáltatásával

Szerezzen több bevételt a keresőkből a ShopRenter SEO szolgáltatásával

Érdekel

Miért éri meg keresőoptimalizálni?

Ingyenes látogatóforrás

A sikeres keresőoptimalizációs kampány eredményeként érkező látogatók ingyenesek – legyen szó akár 100, akár 1000 látogatóról. Kevés ehhez hasonló eszköz létezik, és még kevesebb az olyan, ami ezt képes éveken keresztül, megbízhatóan teljesíteni.

Ingyenes látogatóforrás
Minőségi látogók

Minőségi látogatókat vonz

A keresőoptimalizáció képes olyan minőségi látogatókat vonzani, akik már a vásárlási döntés meghozatalát tekintve előrébb járnak azoknál, akik még csak tájékozódnak. Így ezeket a látogatókat rövidtávon könnyebb vásárlókká alakítani.

Versenyelőny a konkurenciával szemben

A konkurens webáruházak szinte bármely marketing eszközt vagy megoldást napok alatt lemásolhatnak, a keresőben elért jó eredményeket viszont sokkal nehezebben tudják, csak rendkívül sok idő- és energiabefektetés útján.

Versenyelőny a konkurenciával szemben
Költséghatékony

Költséghatékony

Bár a keresőoptimalizációra is áldozni kell (vagy időt, vagy pénzt), hosszú távon mégis ez talán a legköltséghatékonyabb marketing eszköz - a befektetett energiák (ha jól csinálják) a keresőoptimalizáció során szoktak a legjobb megtérülést hozni.

Hosszú távú előnyök

Amíg más marketing eszközök esetén az eredmények javarészt addig jelentkeznek, ameddig pénzt áldoz az ügyfél az adott eszközre, addig a keresőoptimalizálás eredményei hosszabb távon megmaradnak és a későbbiekben az eredmények kisebb költség mellett is szinten tarthatók.

Hosszú távú előnyök

Miért érdemes minket választani?

Induló SEO csomag

Keresőoptimalizálási szolgáltatásaink az alap szintű megoldásoktól egészen a professzionális beállításokig terjednek, természetesen egytől egyig speciálisan webáruházak számára.

A webáruház indulásakor, illetve ha még nem volt komolyabb keresőoptimalizálás korábban, akkor a legjobb megoldás egy KOMPLEX keresőoptimalizálási szolgáltatás igénybevétele. Ennek keretében az áruház legfontosabb keresőoptimalizálási beállításait elvégezzük és egy stabil alapot teremtünk a webáruház számára, ami már lehetővé teszi a keresőkből származó hatékony látogatószerzést.

Féléves
Éves

A kulcsszóelemzésünk alapvetően 3 részből tevődik össze, elsődleges célja pedig az, hogy kiválasszuk azokat a szavakat/kifejezéseket, melyekre szerintünk érdemes lenne keresőoptimalizálni.

Ennek kapcsán első körben megvizsgáljuk az egyes potenciális kulcsszavakra vonatkozó keresési adatokat, a jelenlegi verseny nagyságát (azaz hány találatot tartalmaz a találati lista az adott kulcsszóra történő keresésre), illetve azt, hogy az adott kulcsszavakra milyen mértékben optimalizáltak mások korábban. Ezek az adatok mind segítenek abban, hogy megtaláljuk azokat a kulcsszavakat, melyekkel reális esély van bekerülni az első 10 találat közé, illetve amelyekből a későbbiekben kellő nagyságú látogató érkezhet a webáruházba.

Az elemzés másik két része pedig az egyes kulcsszavakhoz tartozó becsléseket tartalmazza, melyek a várható látogatószámra, illetve a vásárlások számára vonatkoznak. Hivatalos átkattintási és vásárlási (konverziós) statisztikák alapján egy becslést adunk arra vonatkozóan, hogy a havi keresési volumen és a találati listán elfoglalt pozíciók alapján az egyes kulcsszavak mekkora várható látogatószámot és vásárlást generálnak a jövőben.

A szolgáltatásnak a keretében beállításra kerülnek az áruházhoz a Google Analytics és a Google Search Console szolgáltatásai.

Az Analytics rendszerébe és az alapvető beállítások elvégzése mellett olyan plusz mutatókkal is bővítjük a statisztikákat, amelyek kimondottan a webáruházak számára hasznosak. (A teljes beállításhoz szükséges, hogy a webáruház rendszer alkalmas legyen az e-kereskedelmi adatok átadására az Analytics felé. Amennyiben ez nem adott, a jelentésben szereplő adatok csak azután lesznek teljesek, hogy a webáruház programozója az ehhez szükséges paraméterezést elvégezte.)

Google Search Console szolgáltatása azzal a céllal jött létre, hogy segítse a weboldal tulajdonosokat / webmestereket oldaluk hatékonyabbá tételében. A Google Search Console integráció szolgáltatásunk keretében beregisztráljuk Önt ebbe a szolgáltatásba, így számos keresőoptimalizáláshoz szükséges adat tárul majd Ön elé a jövőben.

Emellett beküldjük az áruházhoz kapcsolódó oldaltérképeket, amelyek segítségével jelentősen lerövidíthető annak az ideje, amíg az internetes kereső teljes mértékben feltérképezi az áruházat. (A legtöbb webáruház rendszer rendelkezik automatikus generált oldaltérképpel, amennyiben ez nem adott, segítséget nyújtunk abban, hogyan kell létrehozni.)

A Google egyik legfontosabb rangsorolási faktorai között szerepel, hogy egy adott oldal Title és Meta Description tagja, valamint szöveges tartalma minél inkább releváns legyen a keresett kulcsszóra.

Ennek érdekében ezeket az elemeket a kiválasztott kulcsszavakhoz igazítjuk a csomag keretében optimalizált aloldalakon, így javítva a helyezéseket a találati listán.

(Amennyiben a közvetlen módosításokra nincs lehetőségünk, az áruház számára egy több oldalas részletes Onsite beállításokra vonatkozó elemzést készítünk, amiben részletesen leírjuk, hogy mely oldalak esetén milyen beállításokra lenne szükség. Ez alapján a webáruház tulajdonosa, illetve programozója el tudja végezni a szükséges módosításokat.)

Webáruháza hol szerepel a Google találati listáján? Ha nincs az első tízben a legfontosabb kulcsszavaira, ne is reménykedjen komolyabb organikus forgalomban (más szóval nem fizetett látogatókban).

Kereső optimalizálásról szóló tudáscsomagunk kimondottan webáruházaknak íródott. Minden olyan területre kiterjed, amely egy webáruház keresőoptimalizálása során szóba jöhet, kezdve az ideális kulcsszavak kiválasztásával, a különböző oldaltípusok megfelelő kialakításán át a hatékony linképítésig.

Az optimalizálás ideje alatt 12 darab egyenként 1500 karakteres szöveges tartalmat készítünk az optimalizált kulcsszavakhoz igazodva. Napjainkban a keresőoptimalizálás terén az egyik leghatékonyabb módszer a helyezések javítására a megfelelő mennyiségű és minőségű egyedi szöveges tartalom készítése.

Magukat a tartalmakat elsődlegesen az áruház optimalizált aloldalain helyezzük el, amennyiben erre lehetőségünk van. Ha ezeken az oldalakon már a szöveges tartalom mennyisége megfelelő, más aloldalakat választunk a tartalom elhelyezéséhez, vagy esetenként új aloldalakat hozunk létre számukra. Utóbbiaknak optimalizálási szempontból ugyanúgy haszna van, hiszen nem csak az fontos, hogy 1-1 aloldal megfelelően legyen kialakítva, hanem az is, hogy a webáruház egésze igazodjon ehhez a szemlélethez.

(Amennyiben nincs lehetőségünk közvetlenül a szöveges tartalom elhelyezésére az ügyfélnek küldjük el a tartalmakat és a beállítást rábízzuk, azonban a legtöbb webáruház rendszer esetén ez viszonylag egyszerűen megvalósítható.)

Az optimalizálás ideje alatt 12 vagy 48 darab egyenként 2000 karakteres szöveges tartalmat készítünk az optimalizált kulcsszavakhoz igazodva. Napjainkban a keresőoptimalizálás terén az egyik leghatékonyabb módszer a helyezések javítására a megfelelő mennyiségű és minőségű egyedi szöveges tartalom készítése.

Magukat a tartalmakat elsődlegesen az áruház optimalizált aloldalain helyezzük el, amennyiben erre lehetőségünk van. Ha ezeken az oldalakon már a szöveges tartalom mennyisége megfelelő, más aloldalakat választunk a tartalom elhelyezéséhez, vagy esetenként új aloldalakat hozunk létre számukra. Utóbbiaknak optimalizálási szempontból ugyanúgy haszna van, hiszen nem csak az fontos, hogy 1-1 aloldal megfelelően legyen kialakítva, hanem az is, hogy a webáruház egésze igazodjon ehhez a szemlélethez.

(Amennyiben nincs lehetőségünk közvetlenül a szöveges tartalom elhelyezésére az ügyfélnek küldjük el a tartalmakat és a beállítást rábízzuk, azonban a legtöbb webáruház rendszer esetén ez viszonylag egyszerűen megvalósítható.)

A minőségi hivatkozások napjaink legfontosabb eszközei a linképítésben. A Google ugyanis egyre fontosabbnak tartja az oldalunkra mutató linkek szövegkörnyezetét és a hivatkozó oldalak minőségét. Ma már nem elég pusztán egy pár szavas linket elhelyezni valamelyik linkgyűjtő oldalon, ennél komolyabb erőfeszítésekre van szükség, ha jó eredményeket szeretnénk elérni.

Épp ezeket szem előtt tartva alakítottuk ki keresőoptimalizálási szolgáltatásainkban a minőségi hivatkozásokat, melyek gyakorlatilag a linképítés csúcsát jelentik. Minden egyes minőségi link egy legalább 1000 karakteres, egyedileg megírt bejegyzést jelent egy legalább 10-19 közti Domain Authority-vel rendelkező weboldalon.

Az ilyen típusú linkeket a Google általában nagyon hamar beindexeli, ami a helyezések gyors javulásán is hamar meglátszik.

A minőségi hivatkozásokhoz hasonlóan ezek a linkek is jelentősen segítik a webáruházat a jobb helyezések elérésében. A prémium linkek esetében 20-25 közötti Domain Authority erősségről beszélünk.

A minőségi hivatkozások segítségével az egész webáruház teljesítményét javítjuk, a prémium linkek pedig célirányosan erősítik az áruház legfontosabb kulcsszavait és aloldalait. Minden egyes linket legalább 1600 karakteres, szövegkörnyezetes tartalomba illesztünk be, így alkalmazkodva a Google elvárásaihoz is.

A minőségi hivatkozásokhoz hasonlóan ezek a linkek is jelentősen segítik a webáruházat a jobb helyezések elérésében. A szuperprémium linkek esetében 26-30 közötti Domain Authority erősségről beszélünk.

A minőségi hivatkozások segítségével az egész webáruház teljesítményét javítjuk, a szuperprémium linkek pedig célirányosan erősítik az áruház legfontosabb kulcsszavait és aloldalait. Minden egyes linket legalább 1600 karakteres, szövegkörnyezetes tartalomba illesztünk be, így alkalmazkodva a Google elvárásaihoz is.

A keresőoptimalizálás hatékonyságát, illetve eredményességét a találati listán elfoglalt helyezések mutatják meg. Ezt viszont sajnos nehéz objektíven követni, mivel a találati listák igen eltérőek lehetnek, ugyanis azok összeállításánál a keresési előzmények, a felhasználói bejelentkezés vagy akár a földrajzi elhelyezkedés és az IP cím is szóba kerül, mint befolyásoló tényező.

Annak érdekében, hogy objektív módon mérni lehessen a pozíciók alakulását, illetve, hogy azok dokumentálva is legyenek, jelentéseket küldünk az optimalizálás időszaka alatt.

Ezen kívül azért, hogy ügyfeleink követni tudják az általunk felvett hivatkozásokat és a feladatok elkészültét havi szinten az új hivatkozásokról is jelentést küldünk.

Sajnos előre megmondani nehéz, hogy egy adott hónapban hol fogunk hivatkozásokat elhelyezni, mivel ez mind függ a webáruház korábbi viszontlink hálózatától és az áruház témakörétől is, hogy hova van lehetőség egyáltalán ilyen tartalmakat felvenni. Utólag azonban ezeket az ügyfelek rendelkezésére bocsájtjuk.

A siker eléréséhez nem csak a szövegek megírásában illetve a linkmarketingben segítünk, hanem 60 perces szakértői konzultációk során adunk tanácsokat a webáruház kialakításával kapcsolatban. A konzultáción egyeztetünk a keresőoptimalizálás során elért eredményekről, illetve arról, hogy milyen beállításokat lenne érdemes még elvégezni a hatékonyabb működés érdekében.

A megbeszélésről egy részletes teendő listával fog távozni, amely hozzásegíti majd Önt értékesítési céljai eléréséhez.

Ára:
649 000 Ft + Áfa
990 000 Ft + Áfa

A fentiektől eltérő igényei vannak?

Vegye fel velünk a kapcsolatot, és biztosan megtaláljuk a közös megoldást.

Havi díjas SEO csomagok

Havi díjas keresőoptimalizálási csomagjaink hosszú távú és folyamatos optimalizálást jelentenek webáruháza számára. Ne hagyja veszni nehezen megszerzett helyezéseit és tűzzön ki újabb és újabb célokat! Amennyiben már optimalizálta webáruházát korábban, havi díjas csomagjaink versenyképes megoldást jelentenek a látogatókért folytatott küzdelemben konkurenciával szemben.

Silver
Gold

A minőségi hivatkozások napjaink legfontosabb eszközei a linképítésben. A Google ugyanis egyre fontosabbnak tartja az oldalunkra mutató linkek szövegkörnyezetét és a hivatkozó oldalak minőségét. Ma már nem elég pusztán egy pár szavas linket elhelyezni valamelyik linkgyűjtő oldalon, ennél komolyabb erőfeszítésekre van szükség ha jó eredményeket szeretnénk elérni.

Épp ezeket szem előtt tartva alakítottuk ki keresőoptimalizálási szolgáltatásainkban a minőségi hivatkozásokat, melyek gyakorlatilag a linképítés csúcsát jelentik. Az ilyen jellegű linkeket a Google általában hamar beindexeli, ami a helyezések gyors javulásán is hamar meglátszik. Minden hivatkozás egy minimum 1000 karakteres, egyedileg megírt bejegyzést takar egy legalább 10-19 közti Domain Authority-vel rendelkező weboldalon.

A keresőoptimalizálás hatékonyságát, illetve eredményességét a találati listán elfoglalt helyezések mutatják meg. Ezt viszont sajnos nehéz objektíven követni, mivel a találati listák igen eltérőek lehetnek, ugyanis azok összeállításánál a keresési előzmények, a felhasználói bejelentkezés vagy akár a földrajzi elhelyezkedés és az IP cím is szóba kerül, mint befolyásoló tényező.

Annak érdekében, hogy objektív módon mérni lehessen a pozíciók alakulását, illetve, hogy azok dokumentálva is legyenek, jelentéseket küldünk az optimalizálás időszaka alatt.

Ezen kívül azért, hogy ügyfeleink követni tudják az általunk felvett hivatkozásokat és a feladatok elkészültét havi szinten az új hivatkozásokról is jelentést küldünk.

Sajnos előre megmondani nehéz, hogy egy adott hónapban hol fogunk hivatkozásokat elhelyezni, mivel ez mind függ a webáruház korábbi viszontlink hálózatától és az áruház témakörétől is, hogy hova van lehetőség egyáltalán ilyen tartalmakat felvenni. Utólag azonban ezeket az ügyfelek rendelkezésére bocsájtjuk.

Havonta 4 darab egyenként 2000 karakteres szöveges tartalmat is készítünk az optimalizált kulcsszavakhoz igazodva. Napjainkban a keresőoptimalizálás terén az egyik leghatékonyabb módszer a helyezések javítására a megfelelő mennyiségű és minőségű egyedi szöveges tartalom készítése. Magukat a tartalmakat elsődlegesen az áruház optimalizált aloldalain helyezzük el amennyiben erre lehetőségünk van.

Ha ezeken az oldalakon már a szöveges tartalom mennyisége megfelelő más aloldalakat választunk a tartalom elhelyezéséhez, vagy esetenként új aloldalakat hozunk létre számukra. Utóbbiaknak optimalizálási szempontból ugyanúgy haszna van, hiszen nem csak az fontos, hogy 1-1 aloldal megfelelően legyen kialakítva, hanem az is, hogy a webáruház egésze igazodjon ehhez a szemlélethez.

Amennyiben nincs lehetőségünk közvetlenül a szöveges tartalom elhelyezésére, az ügyfélnek küldjük el a tartalmakat és a beállítást rábízzuk, azonban a legtöbb webáruház rendszer esetén ez viszonylag egyszerűen megvalósítható.

Havonta 4 vagy 5 darab egyenként 1500 karakteres szöveges tartalmat is készítünk az optimalizált kulcsszavakhoz igazodva. Napjainkban a keresőoptimalizálás terén az egyik leghatékonyabb módszer a helyezések javítására a megfelelő mennyiségű és minőségű egyedi szöveges tartalom készítése. Magukat a tartalmakat elsődlegesen az áruház optimalizált aloldalain helyezzük el, amennyiben erre lehetőségünk van.

Ha ezeken az oldalakon már a szöveges tartalom mennyisége megfelelő más aloldalakat választunk a tartalom elhelyezéséhez, vagy esetenként új aloldalakat hozunk létre számukra. Utóbbiaknak optimalizálási szempontból ugyanúgy haszna van, hiszen nem csak az fontos, hogy 1-1 aloldal megfelelően legyen kialakítva, hanem az is, hogy a webáruház egésze igazodjon ehhez a szemlélethez.

Amennyiben nincs lehetőségünk közvetlenül a szöveges tartalom elhelyezésére, az ügyfélnek küldjük el a tartalmakat és a beállítást rábízzuk, azonban a legtöbb webáruház rendszer esetén ez viszonylag egyszerűen megvalósítható.

Hasonló hivatkozásról van szó, mint a minőségi linkek esetén. A különbség az, hogy a hivatkozó weboldal még erősebb, illetve a szövegkörnyezet a hivatkozás mellett még hosszabb, minimum 1600 karakter. Ezek a hivatkozások még tovább erősítik az áruház viszontlink hálózatát és a minőségi linkekhez képest is növelik az optimalizáció eredményességét.

A Google egyik legfontosabb rangsorolási faktorai között szerepel, hogy egy adott oldal Title és Meta Description tagja, valamint szöveges tartalma minél inkább releváns legyen a keresett kulcsszóra. Ennek érdekében ezeket az elemeket a kiválasztott kulcsszavakhoz igazítjuk a csomag keretében optimalizált aloldalakon, így javítva a helyezéseket a találati listán.

(Amennyiben a közvetlen módosításokra nincs lehetőségünk, az áruház számára egy több oldalas részletes Onsite beállításokra vonatkozó elemzést készítünk, amiben részletesen leírjuk, hogy mely oldalak esetén milyen beállításokra lenne szükség. Ez alapján a webáruház tulajdonosa, illetve programozója el tudja végezni a szükséges módosításokat.)

Ára:
60 000 Ft + Áfa
90 000 Ft + Áfa

Ügyfeleink mondták

Az elmúlt években több száz optimalizációs csomagot végeztünk el sikeresen, így közel egy évtizedes tapasztalattal a hátunk mögött vágunk neki az Ön áruházának optimalizációjához is.

Mindig szakszerű válaszokat kaptam, vagy ha valamit esetleg projekt menedzserünk nem tudott, akkor utánanézett. Vele mindig az volt az érzésem, hogy tudja miről beszél. Mindig tudta, hogy hol hagytuk abba a beszélgetést, még akkor is, ha ez már 2 hónapja történt. Mindig átbeszéljük a részleteket és felkészülten érkezik a konzultációinkra. A válaszaiból tudom, hogy tudja mit beszéltünk meg, mi a stratégiánk és ehhez is tartja magát. Ez pedig jó érzés.


Megyeri Szabolcs MegyeriSzabolcsKerteszete.hu

Az indulástól számított kb. fél év elteltével már érezhető volt a változás, amikor már ti dolgoztatok rajta, és nem én. Az induló csomag végén olyan dolgokat alakítottunk át, ami nagyon nagyon sok százalékkal növelte meg a konverziót. Korábban már voltak rossz tapasztalataim más seosokkal, szkeptikus voltam, de tök jó lett a kapcsolatunk, rengeteg plusz dolgot kaptam, jó munkát végeztetek, ezért döntöttem úgy, hogy folytassuk a közös munkát.


Egresi Attila MegyerHillVital.hu

A számok nem hazudnak

A Reflexshop webáruház 142%-os bevételnövekedést ért el SEO szolgáltatásunknak köszönhetően
(az esettanulmányt innen töltheti le).
Emellett a következő részeredmények születtek az együttműködésünk során:

  • 112%-os látogatószám növekedés a keresőből.
  • Közel 6%-os e-kereskedelmi konverziós arány növekedés.
  • 125%-kal több tranzakció a keresőből érkező látogatók esetén.
+142%-os bevételnövekedés

Ízelítő korábbi eredményeinkből

Az itt látható eredmények a Google organikus találati listájáról származnak. A listánk a teljesség igénye nélkül készült, s leginkább olyan „mainstream” kulcsszavakat tartalmaz, melyekhez több versenytárs weboldal és nagyobb keresési forgalom kapcsolódik.

1. Hely – ”kerékpár alkatrész” – www.bikepro.hu – 1 120 000 találat
1. Hely – ”illatgyertya” – illatgyertya.hu – 52 000 találat
1. Hely – ”whiskey” – idrinks.hu – 120 000 000 találat
1. Hely – ”konyak” – idrinks.hu – 1 900 000 találat
1. Hely – ”szerszám” – www.szerszamkell.hu – 5 440 000 találat
1. Hely - "nyaklánc" - www.aranyshop.hu - 6 050 000 találat
1. Hely - "arany ékszer" - www.aranyshop.hu - 2 220 000 találat
1. Hely - "ajándékok" - www.crazyshop.hu - 17 900 000 találat
2. Hely - "szülinapi ajándék" - www. crazyshop.hu - 1 060 000 találat
2. Hely – ”bicikli alkatrész” – www.bikepro.hu – 428 000 találat
2. Hely – ”tohatsu” – webaruhaz.hajosparadicsom.hu – 6 860 000 találat
2. Hely – ”mosdókagyló” – www.gepeszcentrum.hu – 116 000 találat
2. Hely – ”fejlesztő játék” – www.okosjatek.hu – 646 000 találat
2. Hely – ”motorgumi” – www.r17.hu – 185 000 találat
3. Hely - "babaruha" - www.lyamar.hu - 860 000 találat
3. Hely - "rózsa kertbe" - www.megyeriszabolcskerteszete.hu - 1 500 000 találat

Hívjon minket a 06-1/234-5012-es számon