Garantáljuk, hogy mi készítjük a leghatékonyabb webáruházakat
Sokan állítják, hogy ők készítik a legjobb webáruházakat, de mi nem csak állítjuk, hajlandóak vagyunk ezt garanciával is garantálni!
Mit értünk „hatékonyság” alatt egy webáruháznál?

Egy webáruház hatékonyságának legfőbb fokmérője azon képessége, hogy mennyire tud a látogatókból vevőket faragni, vagyis milyen hatékonysággal képes eladni.
Ezt a képességét számszerűsíteni is lehet: ez a konverziós ráta. A konverziós ráta azt mutatja meg, hogy 100 látogatóból átlagosan mennyien vásárolnak – egy 2%-os konverziós ráta például 100 látogatóból átlagosan 2 vásárlást jelent.
Minél magasabb a konverziós ráta, annál hatékonyabb az áruház, hiszen annál nagyobb arányban képes eladni a látogatóknak.
Mitől lesz hatékony egy webáruház?(Mitől lesz magas a konverziós ráta?)
A magas konverziós ráta nem a véletlen műve. Három fő tényezőből áll össze a hatékonyság:
Vevőközpontú Webáruház Kialakítás
A sikeres webáruházak – akár a sikeres értékesítők – tudatosan támogatják a vevőt a vásárlásban, és segítenek neki meghozni az optimális döntéseket.
Statikus webáruház
- Mindenki ugyanazt látja, nincs személyre szabás
- A rendszer nem tanul, nem fejlődik magától
- Manuálisan kell kitalálni és megadni a termék-kapcsolatokat
- Nincs előnye „visszatérni” az áruházba, a rendszer mindenkit új vevőként kezel
Intelligens webáruház
- Személyre szabott ajánlatok és tartalom mindenkinek
- A rendszer folyamatosan tanul, egyre „okosabb” lesz
- Magától „kitalálja” a termékkapcsolatokat és ajánl termékeket
- Minél többször tér vissza valaki, annál jobb vásárlói élményben lesz része, mert a webáruház annál többet tud az ő igényeiről
A vevőközpontú kialakításnak része továbbá a megfelelő ergonómiai kialakítás (erről a tudatosan tervezett sablonjaink gondoskodnak), másrészt a funkciók és tartalmak tudatos elrendezése, melyben kollégáink örömmel segítenek
Konverziót Támogató Funkcionalitás
A kiindulási pont, hogy a webáruházban meglegyenek azok a funkciók, melyek a hatékony választás segítéshez, a meggyőzéshez, a vásárlás befejezéséhez, stb. szükségesek.
Ilyen területen a ShopRenteres webáruházak világszínvonalt képviselnek, rengeteg haladó funkció áll a rendelkezésre, és a fejlesztéseink központjából az újabb és újabb konverzió javító funkciók vannak.
- Maximálisan SEO és mobil barát kialakítás
- Több mint 100 integráció külső rendszerekkel
- Beépített automatizmusok: véleményösztönző email, elhagyott kosár értesítő, „újra raktáron” értesítő stb.
- Tömeges kép és termék feltöltés
Bővebb info:
Kiemelt Funkciók
Minőségi, Vágykeltő Tartalom
Végül a sikeres konverzió harmadik titka a minőségi, vágykeltő termékadatbázis, ezek megfelelő kategorizálásával, leírásával, paraméterezésével együtt.
Szakértő kollégáink örömmel segítenek Önnek átbeszélni, hogy hogyan kellene optimálisan feltölteni a webáruházát tartalommal, illetve mire mennyi időt érdemes szánni.
Bővebb info:
Szakértői támogatás
Miből áll a garanciánk?
Garantáljuk, hogy lecseréli meglévő webáruházát ShopRenter alapúra, illetve a segítségünkkel kihasználja a ShopRenteres képességeit, akkor a megújult webáruházának a konverziós rátája magasabb lesz, mint a korábbi áruházé – ha nem így lenne, akkor ShopRenteres áruházát ingyen használhatja!
A garancia feltétele mindössze annyi, hogy:
- Legyen Google Analyticsben mérve a konverzió a meglévő webáruházban is
- Hasonló szinten legyen feltöltve és testreszabva a ShopRenteres áruház is, mint a korábbi
- Vegyen részt mindegyik ingyenes támogató konzultációnkon, és segítsen végrehajtani a megbeszélt feladatokat (így biztosíthatjuk, hogy a ShopRenter képességei valóban ki legyenek aknázva)
A részleges garanciális feltételek itt olvashatóak el !