Garantáljuk, hogy mi készítjük a leghatékonyabb webáruházakat

Sokan állítják, hogy ők készítik a legjobb webáruházakat, de mi nem csak állítjuk, hajlandóak vagyunk ezt garanciával is garantálni!

Mit értünk „hatékonyság” alatt egy webáruháznál?

Egy webáruház hatékonyságának legfőbb fokmérője azon képessége, hogy mennyire tud a látogatókból vevőket faragni, vagyis milyen hatékonysággal képes eladni.

Ezt a képességét számszerűsíteni is lehet: ez a konverziós ráta. A konverziós ráta azt mutatja meg, hogy 100 látogatóból átlagosan mennyien vásárolnak – egy 2%-os konverziós ráta például 100 látogatóból átlagosan 2 vásárlást jelent.

Minél magasabb a konverziós ráta, annál hatékonyabb az áruház, hiszen annál nagyobb arányban képes eladni a látogatóknak.

Mitől lesz hatékony egy webáruház?(mitől lesz magas a konverziós ráta?)

A magas konverziós ráta nem a véletlen műve. Három fő tényezőből áll össze a hatékonyság:

1

Konverziót Támogató Funkcionalitás

A kiindulási pont, hogy a webáruházban meglegyenek azok a funkciók, melyek a hatékony választás segítéshez, a meggyőzéshez, a vásárlás befejezéséhez, stb. szükségesek.

Ilyen területen a ShopRenteres webáruházak világszínvonalt képviselnek, rengeteg haladó funkció áll a rendelkezésre, és a fejlesztéseink központjából az újabb és újabb konverzió javító funkciók vannak.

Bővebb info:
Konverzió Támogató Funkciók

2

Vevőközpontú Webáruház Kialakítás

A sikeres webáruházak – akár a sikeres értékesítők – tudatosan támogatják a vevőt a vásárlásban, és segítenek neki meghozni az optimális döntéseket.

A vevőközpontú kialakításnak része a megfelelő ergonómiai kialakítás (erről a tudatosan tervezett sablonjaink gondoskodnak), másrészt a funkciók és tartalmak tudatos elrendezése, melyben kollégáink örömmel segítenek

Bővebb info:
Vevőközpontú Webáruház Szisztéma

3

Minőségi, Vágykeltő Tartalom

Végül a sikeres konverzió harmadik titka a minőségi, vágykeltő termékadatbázis, ezek megfelelő kategorizálásával, leírásával, paraméterezésével együtt.

Szakértő kollégáink örömmel segítenek Önnek átbeszélni, hogy hogyan kellene optimálisan feltölteni a webáruházát tartalommal, illetve mire mennyi időt érdemes szánni.

Bővebb info:
Szakértői támogatás

Miből áll a garanciánk?

Garantáljuk, hogy lecseréli meglévő webáruházát ShopRenter alapúra, illetve a segítségünkkel kihasználja a ShopRenteres képességeit, akkor a megújult webáruházának a konverziós rátája magasabb lesz, mint a korábbi áruházé – ha nem így lenne, akkor ShopRenteres áruházát ingyen használhatja!

A garancia feltétele mindössze annyi, hogy:

  • Legyen Google Analyticsben mérve a konverzió a meglévő webáruházban is
  • Hasonló szinten legyen feltöltve és testreszabva a ShopRenteres áruház is, mint a korábbi
  • Vegyen részt mindegyik ingyenes támogató konzultációnkon, és segítsen végrehajtani a megbeszélt feladatokat (így biztosíthatjuk, hogy a ShopRenter képességei valóban ki legyenek aknázva)

A részleges garanciális feltételek itt olvashatóak el !

Hívjon minket a 06-1/234-5012-es számon