Újdonságok: 3 új téma, 4 új alkalmazás, Sandbox, Admin kereső...

Újdonságok: 3 új téma, 4 új alkalmazás, Sandbox, Admin kereső...

Bejegyzésünkben összefoglaljuk az elmúlt időszakban véghez vitt fejlesztéseket és változtatásokat, amelyek a ShopRentert érintették.

Ha szeretne értesülni az újdonságokról, kövesse nyomon a Frissítési listánkat, amelyet változás esetén Facebook csoportunkban is megosztunk.

Emellett, ha bármilyen ötlete támad, kérjük vegye fel azt a megújult kívánságlistánkra. Ezt a listát is érdemes nyomon követni és szavazni az ötletekre, mert ennek segítségével teheti a legtöbbet azért, hogy egy kért fejlesztés mihamarabb elkészüljön.

Most pedig térjünk is rá az elmúlt időszak újdonságaira!

1. ShopRenter design témák

Az elmúlt hónapokban összesen 3 új design témát mutattunk be, amelyek a következők:

1.1 Amsterdam téma

Fedezze fel a vásárlás szabadságát!

Az Amsterdam design téma előnyei:

  • Mobile first: Legyen élvezetes a webáruházának használata mobilon és asztali eszközön egyaránt.
  • 100% reszponzív: 2020-ban már ne izguljunk azon, hogy a webáruházunk iPad-en vagy 4K-s monitoron jelenik meg.
  • Látványos főoldali slider: Hozzon létre olyan főoldali slider-t, ami egyszerűen vonzza a tekintetet.
  • Villámgyors betöltődés: Lépjen szintet a webáruházával együtt!

Amsterdam téma

További részletekért látogassa meg az Amsterdam téma bemutató oldalát és nézze meg a demo webáruházat is.

  • Beállítási lehetőség: Beállítások> Megjelenés> Sablon kiválasztás
  • Elérhető: Minden ShopRenter csomagban

1.2 Milano téma

Bemutatjuk a legdivatosabb design témát, amelybe felöltöztetheti a webáruházát.

A Milano design téma előnyei:

  • Reszponzív slider: Jelenítse meg termékeit, speciális ajánlatait a főoldali, interaktív slider-en, bármely eszközön.
  • Minimalista stílus: Helyezze fókuszba a termékeit a minimalista stílusjegyeknek köszönhetően. Egy jó termékkép a Milano témával kombinálva sok rendelést eredményezhet!
  • Könnyű testreszabás: Változtassa meg néhány kattintással a webáruháza megjelenését.
  • Villámgyors betöltődés: Töltsön be az Ön webáruháza a leggyorsabban a piacon!

Milano téma

További részletekért látogassa meg a Milano téma bemutató oldalát és nézze meg a demo webáruházat is.

  • Beállítási lehetőség: Beállítások> Megjelenés> Sablon kiválasztás
  • Elérhető: Minden ShopRenter csomagban

1.3 Starter téma

Biztos alap az egyedi megjelenéshez. Ismerje meg a Starter témát, amelyet azon ügyfeleinknek és partnereinknek hoztunk létre, akik egyedi arculatot készítenek, illetve készíttetnek.

Ha bármikor úgy gondolta, hogy Önnek egy olyan ShopRenter témára van szüksége, amelyben a legegyszerűbben hozhatja létre egyedi megjelenését – akár kivitelező segítségével -, akkor ne keressen tovább. A Starter témát Önnek hoztuk létre!

A Starter téma:

  • biztos alapot nyújt ahhoz, hogy igényeinkre szabjuk a megjelenését, de egyúttal önmagában is funkcionál,
  • a világ vezető frontend framework-jére, a Bootstrap-re épül a legfrissebb technológiai és optimalizálási feltételeknek megfelelően,
  • nem design specifikus, azaz minden eddiginél kevesebb és átláthatóbb kód jellemzi és
  • általános felépítésű, így teret enged az elképzelései könnyű és gyors megvalósításának.

Starter téma

További részletekért látogassa meg a Starter téma bemutató oldalát és nézze meg a demo webáruházat is.
  • Elérhető: Minden ShopRenter csomagban.
  • Beállítási lehetőség: Beállítások> Megjelenés> Sablon kiválasztása

 

2. ShopRenter Alkalmazások

Az elmúlt hónapokban tovább bővült az Alkalmazások menüpont, következzenek most ezek.

2.1 Webshippy

Webshippy logoWebshippy méltán népszerű szolgáltatását immáron közvetlenül, a ShopRenter Alkalmazások között is megtalálhatja. 

A Webshippy kiszervezett logisztikai szolgáltatásokat nyújt webáruházak részére: szerződött partnereik készleteit budapesti logisztikai központjukban tárolják, ugyanitt intézik a rendelések rögzítését, a megrendelt áru hibátlan csomagolását, majd a csomagot átadják a futárszolgálatnak. Kiszállítási díjaik jóval kedvezőbbek, mint ami egy egyéni megrendelő számára elérhető.

A fentieken kívül számos egyéb kényelmi szolgáltatásuk is van, például az utánvétet is teljeskörűen kezelik.

A Webshippy online felületén minden ügyfél láthatja az aktuális és pontos képet készletének alakulásáról és a rendelések helyzetéről, és táveléréssel bármikor módosításokat eszközölhet.

ShopRenter-összekapcsolás

A ShopRenter-összekapcsolásnak köszönhetően a termékek státuszai automatikusan szinkronizálódnak, a webshopon feladott rendeléseket pedig azonnal regisztrálja a Webshippy is.

A rendelések feladása után a státuszfrissítések folyamatosan megjelennek a ShopRenter admin felületén is, így pontosan nyomon lehet követni a megrendelt csomagok állapotát és az utánvét beérkezésének állomásait.

További információ

Ha többet szeretne megtudni a Webshippy-ről, figyelmébe ajánljuk cikkünket, amelyben az üzleti és technológiai részletek mellett izgalmas háttérinformációk is kiderülnek erről a sikeres magyar e-kereskedelmi startupról.

A Webshippy munkatársai szívesen várnak minden kérdést és érdeklődést telefonon, e-mailen, vagy web chaten.

2.2 Csomagpont

CsomagpontA Csomagpont webshop logisztikai szolgáltatásokat nyújt legmagasabb színvonalon, ez lefedi a termékek bevételezését, raktározását, komissiózást, csomag címkézést és feladását, továbbá csomagküldést, utánvét kezelését stb. 

Ezenfelül a nemzetközi és belföldi csomagküldésen túl, ügyfélszolgálatot, webshop tanácsadást és teljes körű logisztikai szolgáltatást biztosít.

Küldhetjük a csomagot egy futárszolgálaton keresztül vagy jelenthet ez egy személyes átvételt az ügyfél részéről. 

Tehát fulfillment szolgáltatásuknak köszönhetően teljesen kiszervezhetjük a logisztikai folyamatainkat és így az időnket teljesen az értékesítésre fordíthatjuk. 

A Csomagpont kedvezményes szállítási árakat tud azzal biztosítani, hogy egy úgynevezett konszolidátor partnere a futárszolgálatoknak, vagyis több mint 5 futárszolgálattal dolgozik, havi szinten több mint 50.000 csomagot szállítanak, mindezt úgy, hogy szolgáltatás profi szintű. 

Egyedülálló futárcímke készítő ERP rendszerükkel akár 5 futárszolgálat is elérhető egyszerre. Nincs havidíj, nincs csomagszámmegkötés.

Könnyű kezelhetőség érdekében már ShopRenter alkalmazásként letölthető. Nem kell átlépni másik programba, nem kell megtanulni a működését, hogy elkészítsük csomagjaink címkéit. Az alkalmazásban pár gombnyomással már elő állítható a futárcímke.

A Csomagpont további jellemzői:

  • Nincs csomagszám megkötés, nincs hűségnyilatkozat
  • 1 szerződéssel akár 5 futárszolgálat kínálata egyszerre
  • Kedvezményes szállítási díjak
  • Raktárkezelés, csomagolás, szállítás biztosítása
  • Rendelésekből összeállítható futárcímke egy gombnyomással
  • Csomag nyomkövetés
  • 24 órás időgarancia szolgáltatás
  • Személyes átvételi lehetőség
  • Gyors ügyintézés, gyors ügyfélszolgálat
  • Import – export szállítás
  • API kapcsolat

Amennyiben a Csomagponttal kapcsolatban segítségre van szüksége, az ügyfélkapcsolat rendelkezésére áll az info@csomagpont.com e-mailcímen vagy a központi telefonszámon: +36 1 622 44 97.

  • Beállítási lehetőség: Alkalmazások menüpont
  • Elérhető: Minden ShopRenter és PartnerBolt csomagban

2.3 TopSeller

TopSellerA TopSeller egy olyan ShopRenter alkalmazás, amely segítségével termékeit egy teljesen új platformon értékesítheti. 

Használata rendkívül egyszerű és pillanatok alatt újabb online piacra tud lépni, tovább növelheti az online felületeken elérhető vásárlóinak számát, ezzel pedig könnyedén megsokszorozhatja webáruháza bevételét.

Miért éri meg telepíteni?

A TopSeller plázában jelenleg is több mint 33 000 termék található, különböző partnerektől. A partnerek a vevők kiszolgálásában mind nagy múlttal rendelkező e-kereskedők, melynek tábora folyamatosan bővül. Mindemellett:

  • Megsokszorozhatja forgalmát bérleti díj és rejtett költségek nélkül. Minden kereskedő érdeke, hogy minél magasabb profitot érjen el, és ez a TopSeller alkalmazás segítségével elérhető. Növelheti bevételét kockázat nélkül, hiszen a TopSeller alkalmazásban csak az eladott termékek után kell jutalékot fizetnie. Továbbá nincs kattintási díj, sem egyéb költség, így nincs kockázat!
  • Kihasználhatja a magas vevő bázist és látogatószámot. A több fajta termék kínálatnak és a különböző partnereknek köszönhetően akár olyan vevőket is megszerezhet, akik egyébként nem jutnak el webáruházához. Ráadásul a termékek árát is közvetlenül a vevőktől kapja.
  • Webshopja termékeit 3 nyelvű plázában értékesítheti. A TopSeller 3 nyelven szólítja meg vásárlóit, így olyan vevőket is megszerezhet, akik részben vagy teljesen hiányoznak a jelenlegi ügyfélköréből.
  • Javíthatja helyezését a Google találati listáján. Lehetősége nyílik, hogy olyan helyen helyezkedjen el a találati listán, mellyel azonnal megnövelheti bevételét.

A TopSeller Alkalmazás további jellemzői:

  • API kapcsolat
  • Egyszerűen kezelhető felület
  • Rendeléseit közvetlenül intézheti a ShopRenteres admin felületről
  • Automatikus termékfeltöltés és adat frissítés
  • Beállítása gyors, hiszen a telepítéskor automatikusan kitölti a regisztrációs űrlapot, így elegendő egy gombnyomás a termékek feltöltéséhez
  • A ShopRenter alkalmazások rendszeréből gyorsan beállítható
  • A piacon versenyképes jutalék elszámolás
  • 3 választható előfizetési csomagban is elérhető

Mibe kerül ez Önnek?

A piacon egyedülállóan kedvező és versenyképes jutalék alapú elszámolás, mely során csak az eladás után kell fizetnie, így kockázat mentesen érhet el olyan vásárlókat, akiket jelenleg nem szólíthat meg.

Hol és hogyan érheti el?

Az alkalmazás minden ShopRenter webáruház tulajdonos számára elérhető és azonnal használható.

Az alkalmazáson keresztüli használatot kizárólag a ShopRenter adminban, az Alkalmazások menüpontban veheti igénybe, ahol a Részletek gombra kattintva tájékozódhat a telepítés előnyeiről. 

Az alkalmazás telepítése során megadott adatokkal a regisztrációs űrlap automatikusan kitöltődik, így a regisztráció egy gombnyomással megtörténik.

A folyamat percek alatt elvégezhető, a kapcsolatfelvételre pedig 1 napon belül sor kerül. A regisztráció akkor válik teljessé, ha a TopSeller küld Önnek egy értesítést a regisztrációja elfogadásáról. 

A TopSeller alkalmazás telepítésével és boltjának regisztrációjával automatikusan létrejön az adatkapcsolat a ShopRenteres boltja és a Topseller között. 

Amennyiben további kérdése van, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a TopSellerrel itt. Továbbá a +36704283700 telefonszámon vagy az info@topseller.hu e-mail címen is készséggel állnak rendelkezésére.

  • Beállítási lehetőség: Alkalmazások menüpont
  • Elérhető: Minden ShopRenter és PartnerBolt csomagban

2.4 Virtualjog

VirtuálJogVirtualJog egy olyan online legaltech alkalmazás, amely ötvözi az igazi ügyvédi tudást és tapasztalatot a modern technika lehetőségeivel, így segítségével elkerülheti a bírságokat. 

ShopRenter ügyfélként az Ön élete is egyszerűsödhet az alkalmazást telepítve, hiszen a ShopRenter VirtualJog alkalmazás minden jogi dokumentációjáról gondoskodik. Sőt, ezek a jogi dokumentációk folyamatosan online frissülnek, így erőfeszítés nélkül, az alkalmazás segítségével elkerülheti a bírságokat.

Dr. Krausz Miklós a net-jog.hu alapítója, közel 10 éves internetjogi gyakorlat tapasztalataiból kiindulva, arra a következtetésre jutott csapatával, hogy szemléletváltásra van szükség a weboldalak, webshopok részére szánt ügyvédi szolgáltatások területén. 

A statisztikák szerint 10-ből 7 webshopnál fennáll a veszélye annak, hogy a hatóság több milliós bírságot szab a jogsértő ÁSZF-ek és GDPR szabályzatok miatt. Ezért megalkották a folyamatos jogvédelmet biztosító alkalmazás szolgáltatásukat, amellyel most Ön is pénzt spórolhat és automatizálhatja, egyszerűsítheti a folyamatokat.

Milyen előnyökkel jár a VirtualJog alkalmazás telepítése?

  • Mindig friss: Valamennyi csomagukra történő előfizetéssel folyamatos jogvédelmet biztosítanak. Nemcsak a jogszabályokra, a joggyakorlatra is figyelnek.
  • Költséghatékony, mégsem sablon: Egyedi, személyre szabott szabályzatokat készítenek. Precíz ÁSZF és GDPR valódi IT ügyvédektől, mellyel pénzt takaríthat meg.

A VirtualJog funkciói és jellemzői

  • Professzionális: Ötvözték a sokéves internetjogi gyakorlatot a modern technikai megoldásokkal. Szabályzataik megfelelnek a fogyasztóvédelmi és adatvédelmi (GDPR) szabályoknak. ÁSZF-et, GDPR tájékoztatót, jogi nyilatkozatot, impresszumokat készítenek.
  • Mobilbarát: Szabályzataik reszponzívak, bármely eszközön felhasználóbarát (user friendly) módon jelennek meg. Akár okostelefonról is módosíthatók az igénybe vett szolgáltatók adatai.
  • Egyedi: A VirtualJog számos extra funkcióval rendelkezik: Többek között egyedi színű hátteret, betűt, tetszőleges betűtípust is választhat. A pdf verziókhoz ráadásul automatikusan generálnak egy kattintható tartalomjegyzéket. A Webshop Bírság-pajzs vagy Webshop ügyvédi csomagos előfizetők az előfizetés ideje alatt használhatják az egyedileg elkészített Itt vásárolhat logót, mely vásárlásra ösztönzi a webshop látogatókat.
  • Állandó védelem: A VirtualJog segítségével folyamatos jogkövetést tudnak biztosítani, hiszen az elkészített szabályzatok automatikusan frissülnek a kliens oldalán, ha változnak a jogszabályok. Nincsen szükség üzenetváltásokra, a friss dokumentumok újbóli beillesztésére. Valamennyi anyag személyre szabott és ügyvéd közreműködésével készül.
  • Bírsággarancia: Csomagjaikat úgy állították össze, hogy picit magasabb előfizetési díj fejében több milliós bírság-garanciát vállalnak. Érdemes az ügyvédi csomagjaikat is igénybe venni, hiszen itt az előfizetési díj ügyvédi tanácsadást is tartalmaz – így még inkább megfelelhet a jogszabályoknak.
  • Ügyvédi tanácsadás: Előfizetőik kezdeményesen vehetik igénybe egyéb szolgáltatásaikat: DPO (adatvédelmi tisztviselő) poszt betöltése, céges GDPR audit, megfelelőség biztosítása, adatfeldolgozási szerződések, adatvédelmi hatásvizsgálatok készítése, peres eljárások stb.

Beállítási útmutató

Az alkalmazás telepítéséhez két opció közül választhat, amelyeket a ShopRenter adminon belül, az alkalmazás telepítést követően megjelenő leírást lentebb görgetve talál meg.

  • Ha már van Virtualjog fiókja, akkor kérjük, válassza az első oszlopban található gombot!
  • Amennyiben új felhasználó, akkor a második oszlopot kell választania.

Új fiók regisztrálás esetén a következő gyors lépéseket kell követnie:

  1. Első lépésben válassza ki az Önnek szimpatikus csomag egyikét!
  2. Ezután a következő lépésben kérjük, ellenőrizze, hogy a rendszer által kitöltött adatok megfelelnek-e a valóságnak, és amelyik adat hiányzik, kérjük, adja meg a folytatáshoz.
  3. Harmadik lépésben tovább mehet a fizetés kiválasztásához. Amennyiben átutalással szeretne fizetni, erre is van lehetősége. Ez esetben kattintson arra a gombra, majd e-mailben értesítik minden további teendőről. Ha bankkártyával egyenlítené ki a csomagjának összegét, akkor kattintson arra gombra, majd átirányítják a fizető felületre, ahol rendezheti az összeget.
  4. Sikeres bankkártyás fizetés esetén 30 másodperc után visszairányítják Önt a webáruházába.
  5. Ezután e-mailben küldeni fognak Önnek egy kérdéssort. 
  6. A kérdéssor megválaszolása után ügyvédek megkezdik az Ön jogi dokumentumainak elkészítését.
  7. Amint dokumentumai elkészülnek, az alkalmazás fejlesztők beillesztik őket a webáruházának szöveges menüpontjai közé, és ezután Ön elhelyezheti az áruház bármely menüpontjába.

Amennyiben szeretne többet megtudni, kérjük, látogasson el az alábbi weboldalukra: VirtualJog.hu

Kérdés esetén a következő ezen az űrlapon keresztül tudja felvenni velük a kapcsolatot.

  • Beállítási lehetőség: Alkalmazások menüpont
  • Elérhető: Minden ShopRenter és PartnerBolt csomagban

 

3. Rendszert érintő frissítések, fejlesztések

Fontosnak tartjuk, hogy az alaprendszer (webshop motor) is folyamatosan fejlődjön, hogy ügyfeleink még hatékonyabban tudjanak dolgozni vele. A következő fejlesztések készültek az utóbbi időben.

3.1 ShopRenter Sandbox

A ShopRenter Sandbox-nak köszönhetően lemásolhatóvá vált a webáruháza aktuális adatbázisa, amely eddig a ShopRenter ügyfélkapcsolatának segítségével volt megoldható.

Miután rákattint a Sandbox létrehozása gombra, akkor a rendszer az adatbázis méretétől függően, rövid időn belül küld egy e-mailt a Sandbox URL-ével. Az URL a következő formát fogja felvenni: boltneve.sandbox.shoprenter.hu

Jelentkezzen be a boltneve.sandbox.shoprenter.hu/admin címen, majd hozzá is láthat a másolat szerkesztéséhez. 

A másolat minden egyes funkciója az éles webáruház alapján működik, így bármilyen módosítás biztonságosan tesztelhető, ide értve API fejlesztéseket, design változtatásokat (egyedi CSS-ben és Sablon Fájl Szerkesztőben) és akár új sablon váltást is.

Fontos: Az XLSX módosítások egyelőre még nem működnek tökéletesen a Sandbox-ban, de már dolgozunk ennek a funkciónak is a tökéletesítésén. Továbbá visszafelé másolásra nincs lehetőség, így a módosításokat később az éles bolton is szükséges lesz elvégezni.

  • Elérhetőség: Minden ShopRenter csomagban elérhető
  • Beállítási lehetőség: Labor menüpont

3.2 Új API dokumentáció

Megújítottuk az API dokumentációnkat, amely nemcsak új formába öntötte a leírást, hanem új funkciókat is tartalmaz. Mivel a ShopRenter Alkalmazások és a rendszer maga is megkövetel egy folyamatosan fejlődő API-t, úgy véltük alapvető, hogy egy jobb minőségű dokumentációt is biztosítsunk hozzá.

A dokumentáció új funkciói:

  • Automatikus changelog
  • Kereső
  • GitHub fiókkal rendelkező ügyfeleink és partnereink módosítási javaslatokat tehetnek a dokumentációval kapcsolatban

Az új dokumentáció a doc.shoprenter.hu linken érhető el.

3.3 Admin kereső

Beépítettünk a ShopRenter admin felületébe egy kereső funkciót, amely megkönnyíti a navigálást a rendszerben.

Ügyfeleink visszajelzéseit és saját tapasztalatainkat alapul véve, továbbá a ShopRenter folyamatosan bővülő funkcionalitását tekintve indokolttá vált, hogy meggyorsítsuk és egyszerűsítsük az admin felületen történő navigációt. A fejlesztés célja a gyors és hatékony munkavégzés, így lehetővé vált néhány másodperc alatt megtalálni a keresett funkciót, amellyel foglalkozni szeretnénk.

Admin kereső

A kereső az admin menüpontok nevében keres és 5 találatot listáz ABC sorrendben. A menüpontokban történő keresés mellett a jövőben újabb keresési lehetőségekkel bővül a funkció.

Hasznos gyorsbillentyűk a keresőhöz:

  1. Keresés: “Ctrl + k”
  2. Léptetés a keresőben: fel és le nyilak
  3. Kilépés: Esc
  4. Találat megnyitása: Enter
  • Elérhetőség: Minden ShopRenter csomagban.
  • Beállítási lehetőség: Nem szükséges külön beállítás a funkció eléréséhez.

3.4 Automatikus csomagváltás

Amennyiben egy ügyfelünknek magasabb csomagra volt szüksége, akkor az igényét az admin felületen keresztül tudta jelezni a ShopRenter ügyfélkapcsolat felé.

Annak érdekében, hogy meggyorsítsuk ezt a folyamatot, automatizáltuk a csomagváltás menetét, amelyet már Ön is elvégezhet néhány percen belül!

A következőkben bemutatjuk, hogyan teheti ezt meg:

  1. Amennyiben magasabb csomagra szeretne váltani, akkor az admin felületen válasszon ki egy olyan funkciót, amely még az Ön csomagjában nem érhető el.
  2. Ezt követően megjelenik a következő képen látható üzenet. Itt kattintson a Csomagot váltok opcióra. mceclip1.png
  3. A csomagváltás megerősítését követően a rendszer automatikusan felváltja a webáruházát arra a csomagra, amelyben az adott funkcióhoz tartozik (pl: Facebook Bolt – Silver csomag, Automatizmusok – Gold csomag).

Fontos információk:

  • A csomagváltásért nem szükséges fizetnie. Az előző csomagjából hátralévő időt csökkentjük arányosan az új csomag árához képest.
  • A következő díjbekérőn már az új csomag díja kerül kiállításra, arra az időtartamra vonatkozóan, amelyre az előző csomag is szólt (pl.: negyedéves Bronz csomagról történő Gold csomagra váltás esetén, negyedéves Gold csomag díja kerül kiszámlázásra).
  • A csomagváltást követően néhány napon belül a webáruházban megadott kapcsolattartási e-mail címre érkezik Önnek egy helyesbítő számla.
  • Elérhető: Minden ShopRenter csomagban elérhető.
  • Beállítási lehetőség: Nincs szükség külön beállításra.

3.5 Fiókom menüpont

Egy új admin menüpontot fejlesztettünk, amelyben a webáruház üzemeltetésével kapcsolatos adminisztrációs feladatok, folyamatok egyszerűen menedzselhetők. Első körben a webáruház üzemeltetési díjának számlái kerültek be a menüpontba.

Azért készítettük ezt a fejlesztést, mert sokan keresték az ügyfélkapcsolatunkat amiatt, hogy nem találják a befizetés után e-mailban küldött e-számlát. Ezentúl bármikor elérhető és letölthető lesz minden számla az adminisztrációs felület Fiókom menüpontjában, amelyet valaha befizetett a webáruház üzemeltetője.

  • Elérhetőség: Minden ShopRenter csomagban.
  • Beállítási lehetőség: Nem szükséges külön beállítás a funkció eléréséhez.

3.6 Webáruház számlázási adatainak módosítása

Új lehetőséggel bővült a Fiókom menüpont, amelynek köszönhetően egyszerűen módosíthatja a webáruház számlázási adatait.

Erre azért volt szükség, mert több esetben is az ügyfélkapcsolathoz kellett fordulnia ügyfeleinknek azzal a kéréssel, hogy módosítsák a számlázási adatokat. A cég eladása vagy átruházása esetén ez a folyamat még tovább bonyolódott, amelyre megoldást nyújt a legújabb fejlesztésünk.

Az adatok módosítására a Fiókom menüpont Számlázási adatok pontjában van lehetőség.

mceclip0.png

  • Elérhető: Minden ShopRenter csomagban elérhető.
  • Beállítási lehetőség: Nincs szükség külön beállításra.

3.7 Termékoldali SEO előnézet

Bizonyára már tudja, hogy a keresőoptimalizálás egy időigényes folyamat. Elvégezzük az optimalizálást, a keresőrobotok indexelik az oldalunkat, majd feldolgozzák a változtatásokat, ezt követően mérjük az eredményeket és végül újraindul a körforgás az újbóli optimalizálással.

Legújabb fejlesztésünknek köszönhetően lehetővé tettük, hogy már a keresőrobotok előtt megtekinthessük, hogy jelennének meg az oldalaink a keresőkben, azaz akár a “Google szemén keresztül is” megvizsgáljuk a webáruházunk legfontosabb részeit.

Ha bármikor szeretné letesztelni, hogy jelenik meg a termék oldalainak:

  • meta címe (meta title),
  • meta leírása (meta description),
  • keresőbarát URL-e, 

akkor ez elérhetővé vált a ShopRenterben.

A kigenerált SEO előnézet akkor jelenik meg, ha legalább egy adat a fentiek közül meg van adva. Ha nincs megadva 1-2 a fentiek közül, akkor az előnézetben az adott rész üres lesz.

Ha több karaktert ad meg, akkor “…” megjelöléssel levágjuk a szöveget, mert ilyen lesz a valós megjelenés is a keresőkben a karakterkorlátozás miatt. Erre érdemes figyelni és az elejére írni a fontosabb kulcsszavakat.

Fontos: A meta description részt illetően a Google 160-170 karaktert szokott általában megjeleníteni a találati listákon. Ahogy említettük, a SEO előnézetben is 160 karaktert követően levágjuk a szöveget és “…” megjelölést alkalmazunk, azonban ez csupán az előnézetre vonatkozik. Ha Ön 160-nál több karaktert ad meg a meta description részben, akkor az ugyanúgy bekerül a forráskódba, így a Google keresőrobotjai az Ön által megadott terjedelmű meta description-t fogják olvasni, és ez alapján ezt az adatot jeleníthetik meg a találati listákon. A SEO előnézet csupán iránymutatóként szolgál, ami nem befolyásolja a SEO eredményeit semmilyen formában sem.

  • Elérhetőség: A funkció minden csomagban elérhető.
  • Beállítási lehetőség: Bolt> Termékek> Termék szerkesztése> SEO beállítások fül

3.8 Facebook remarketing feed átalakítása

Átalakítottuk a Facebook remarketing feed-et, annak érdekében, hogy az ügyfeleink termékeiből a lehető legtöbb kerüljön át a Facebook katalóguskezelőbe. 

A fejlesztésnek köszönhetően már az összes olyan termék bekerül a termék feed-be, amelyek megfelelnek a feltételeknek (név, ár, leírás, rövid leírás, engedélyezett státusz, kép stb.).

A feed beolvasását követően további diagnosztikai jelentésekkel is szembesülnek a Facebook oldalán, így pontos tájékoztatást kapnak azzal kapcsolatban, hogy mely termékek esetében merült fel hiányosság.

  • Elérhetőség: Minden Silver, Gold, Platinum, illetve PartnerBolt csomagban.
  • Beállítási lehetőség: Nem szükséges egyéb beállítás.

3.9 Vízjel eltávolítása a termékmegosztó feed-ekbe kerülő termékfotókról

A rendszer által biztosított vízjelezési lehetőség használata esetén a termékképek szintén vízjellel együtt kerültek át a különböző feed-ekbe is (pl.: Árukereső, Google Shopping stb.).

Az utóbbi időben egyre több szolgáltató jelezte, hogy a vízjellel ellátott képek használatát nem ajánlják, ezért egységesen minden feed-et módosítottunk.

A mai naptól kezdve a feed-be a vízjellel ellátott termékképek helyett az eredeti képek kerülnek be, annak érdekében, hogy eleget tegyünk a különböző árumegosztó és egyéb hirdetési csatornák feltételeinek.

  • Elérhető: ShopRenter Silver, Gold, Platinum, Partnerbolt Standard és Prémium csomagokban.
  • Beállítási lehetőség: Nincs szükség külön beállításra.

3.10 Open Graph elemek lekezelése fő- és kategória oldalon

Az Open Graph metaadatok felelősek azért, hogy a weboldalunk a közösségi oldalakon megosztva is a kívánt képpel és szövegtartalommal jelenjen meg.

Legújabb fejlesztésünknek köszönhetően a következő Open Graph elemek szerkesztését tettük lehetővé minden bolt forráskódjában:

Főoldal esetén:

  • og title: a globális meta title értéke
  • og description: a globális meta description
  • og type: website
  • og URL: a bolt URL-je
  • og image: a bolt logója

Kategória oldal esetén:

  • og title: a kategóriaoldal meta title értéke
  • og description: a kategória oldal meta description
  • og type: website
  • og URL: a kategória oldal keresőbarát URL-je
  • og image: a kategória oldal képe

Fontos: Kategória oldal esetén a title és description csak abban az esetben töltődik ki, ha a kategória beállításaiban, a SEO beállítások fülön is ki vannak töltve az értékek.

  • Beállítási lehetőség: Nem szükséges külön beállítás. Az Open Graph adatok a meta adatok, a logó és kategória oldal képének módosításával szerkeszthetők közvetett módon.
  • Elérhető: Minden ShopRenter csomagban.

3.11 Utánvét tiltása meghatározott összeg felett

Előfordulhat, hogy az utánvétes csomagokat a vevők nem veszik át a futártól, amivel többlet költséget okoznak a webáruház tulajdonosának.

Magas kosárérték esetén ez a költség jelentős is lehet, így aki nem szeretné vállalni az átvétel megtagadásának a kockázatát, az beállíthat egy maximum kosárösszeget, ami felett az utánvétes fizetési módot akkor sem ajánlja fel a rendszer, ha az hozzá van rendelve a szállítási módhoz.

Fontos, hogy ez az összeg a kosárértékre vonatkozik, a pénztárban a végösszeget módosító tételek nem számítanak bele (kupon, hűségpont beváltás, fizetési illeték).

  • Elérhetőség: Minden ShopRenter csomagban elérhető
  • Beállítási lehetőség: Beállítások> Bolt beállítások>  Fizetési módok> Utánvétel (mindhárom utánvételes fizetési módnál beállítható)

3.12 Rendeléseknél keresés a vevő e-mail címében

Ügyfeleink kérésére lehetővé tettük, hogy a Rendelések aloldalon – a név mellett – a vevő e-mail címére is legyen lehetőség keresni.

Erre azért volt szükség, mert az ügyfeleink gyakran találkoztak azzal a problémával, hogy a vevő e-mailben érdeklődik a rendeléséről, viszont nem adja meg a rendelési számát és a nevét. Ilyen esetben hasznos, ha az érdeklődő e-mail címe alapján is be tudjuk azonosítani a rendelést.

  • Beállítási lehetőség: Nem szükséges külön beállítás.
  • Elérhető: Minden ShopRenter csomagban.

3.13 Értékelendő termékek listája a rendelés állapot váltó automatizmusokban

A vélemény ösztönző e-mail automatizmus rendkívül hasznos lehet egy webáruház számára. Ez a legkönnyebben az automatizmusok között volt beállítható a “rendelés feladása” esemény kiválasztásával.

Ugyanakkor előfordulhatott, hogy a rendelési állapot kiválasztását követően hamarabb érkezett meg a vevőnek a vélemény ösztönző e-mail, mint maga a rendelés (speciális szállítási idejű termékek esetén), vagy tévesen érkezett meg a vélemény ösztönző e-mail (visszamondott és át nem vett rendelés esetén).

Ennek elkerülése érdekében fejlesztettük le az “Értékelendő termékek listája” funkciót, amely bekerül a “Rendelés állapot váltás” esemény alapú automatizmusok közé. A funkció alkalmazásához a [PRODUCT_LIST_REVIEW] dinamikus elemet kell használni az üzenet szövegében. 

  • Beállítási lehetőség: Marketing> Automatizmusok> Új hozzáadása
    Esemény: Rendelés állapot váltás
    Cselekmény: E-mail küldés

Az automatizmus beállításaiban “Az alábbiak közül bármely feltétel teljesüljön” részben válasszuk ki azt, vagy azokat a rendelés állapotokat, amelyekbe akkor kerül a rendelés, ha azt a vevő biztosan megkapta (Például: Teljesítve).

A levél szövegében használjuk a [PRODUCT_LIST_REVIEW] dinamikus elemet, hiszen így egy kattintásra az értékelendő termékhez irányítjuk a vásárlót.

  • Elérhető: ShopRenter Gold, Platinum és PartnerBolt Prémium csomagokban.

3.14 Hírlevél feliratkozó robotok elleni védelem növelése

Növeltük a hamis hírlevél feliratkozók elleni védelmet.

A forráskódba úgynevezett “honeypot”-okat tettünk be rejtett inputként. Ezeket csak azok a robotok látják, amelyek hamis feliratkozást generálnak – így ők ki is töltik. A rendszer viszont felismeri és automatikusan kiszűri ezeket a feliratkozásokat.

Erre azért volt szükség, mert sok bosszúságot okozhat, ha hirtelen többezres feliratkozást generáló “támadás”-t szenvedünk el. Ennek elkerülése érdekében erősítettük az ilyen robotok elleni védelmet mindkét hírlevél feliratkozó modul esetén. 

  • Beállítási lehetőség: Nem szükséges külön beállítás.
  • Elérhetőség: Minden ShopRenter csomagban.

3.15 Új kívánságlista

A Wantoo megszünése óta kerestük a megfelelő alternatívát a ShopRenter kívánságlistájához.

Végre sikerült megtalálni azt a szoftvert, amely alkalmas erre. Plusz öröm, hogy a Wantoo-n már megírt ötletek és szavazatok nem vesztek el, így nem szükséges azokat újra megírni.

Az új ShopRenter kívánságlista itt érhető el: shoprenter.nolt.io

 

4. Kivezetett funkciók

4.1 OTPay, MasterPass és Mobilos MasterCard fizetési módok

2019.11.20-tól kivezetésre került az OTPay, MasterPass és a Mobilos MasterCard fizetési módok a rendszerből, mert a Payment Gateway, azaz a fizetési módok szolgáltatója nem támogatja tovább őket.

Az utóbbi időben sikeres fizetés ezekkel a fizetési módokkal már nem volt leadható.

  • Beállítási lehetőség: Nem szükséges külön beállítás.
  • Elérhetőség: Minden ShopRenter csomagban.

4.2 Klasszikus Google Analytics kód

Korábban volt lehetőség arra, hogy az admin felületen választhassunk, hogy klasszikus vagy univerzális Google Analytics kódot használunk. Ezt a választási opciót kivezettük, így már csak az univerzális Google Analytics kód használható a rendszerben. A már megadott kódokat az univerzális szkriptbe illesztettük be a webáruház felületén. 

Erre azért volt szükség, mert több esetben tapasztaltuk, hogy a Google Analytics nem pontosan vagy egyáltalán nem mérte a klasszikus kód eredményeit.

  • Beállítási lehetőség: Nem szükséges külön beállítás.
  • Elérhetőség: Minden ShopRenter csomagban.

4.3 Letölthető termékeknél letöltés engedélyezése opció

Kivezettük a letölthető termékeknél a letöltés engedélyezése opciót. Erre azért volt szükség, mert letölthető termék esetén a termék engedélyezésével és tiltásával is szabályozhatjuk a termék elérhetőségét.

  • Beállítási lehetőség: Nem szükséges külön beállítás.
  • Elérhetőség: Minden ShopRenter csomagban.

4.4 Bidwonder alkalmazás

2020.03.19-én kivezettük a ShopRenter rendszerében lévő Bidwonder alkalmazást.

Erre azért került sor, mert a szolgáltató befejezte tevékenységét, így a Bidwonder minden platformon megszűnik.

Önnek különösebb tennivalója nincs. Fontos információ még, hogy a kivezetéssel az esetleges aktív kapcsolatok is megszűnnek.

  • Beállítási lehetőség: Nem szükséges külön beállítás
  • Elérhetőség: Minden ShopRenter csomagban

4.5 London sabloncsalád

2020.07.01-től megszűnik a támogatása a London sabloncsaládnak a ShopRenter rendszerében. Erre azért van szükség, mert a sablon már nem felel meg a kor és a keretrendszer elvárásainak.

Mindemellett arra törekszünk, hogy az összes elérhető sablon (téma) gyors és modern legyen – amelyből idén többet már be is mutattunk és még tervezünk is bemutatni!

Mit jelent ez a London sabloncsaládot használó webáruházakra nézve?

  • Továbbra is használhatja webáruházában a London sabloncsaládot, ahogy eddig is, a meglévő működést a támogatás megszűnése nem befolyásolja.
  • A London sabloncsalád támogatása szűnik meg, azaz nem érkeznek rá új frissítések, illetve a sablon supportálása is megszűnik.

Javasoljuk, hogy amennyiben még nem tette meg, akkor látogassa meg a Design téma aloldalunkat, hogy megtekinthesse a legújabb témáinkat.

  • Beállítási lehetőség: Nem szükséges külön beállítás
  • Elérhetőség: Minden ShopRenter csomagban

 

Bízunk benne, hogy az újdonságok és a fejlesztések elnyerik a tetszését és hozzájárulnak webáruháza sikerességéhez.

Amennyiben új ötlete támadt kérjük, vegye fel azt kívánságlistánkra, amit folyamatosan vizsgálunk és fejlesztjük a ShopRentert az Ön igényeinek megfelelően! Továbbá, a többi ötletre is szavazhat, amit előre is köszönünk!

Ha pedig bármilyen kérdése vagy észrevétele van az újdonságokkal kapcsolatban, kérjük, nyugodtan vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, akik készséggel segítenek majd.