Retargeting.biz, mint válasz - ShopRenter Alkalmazás

Retargeting.biz, mint válasz - ShopRenter Alkalmazás

Sokak számára mára már világos vált, hogy a túlzásba vitt, agresszív helyett, sokkal inkább a személyre szabott, viselkedésre alapozott marketing a hatásos. 

Azonban kinek van ideje és energiája arra, hogy az online marketing szerteágazó területeit mértani pontossággal elemezze és a kapott eredményekből következtetéseket vonjon le, ezekből frissítse vagy teljesen nulláról stratégiát építve hatékonyan beépítse fel marketingjét? 

A válasz egy mesterséges intelligencia, amit a Retargeting.biz ShopRenter alkalmazás is használ és így gépi tanulásra és vásárlási viselkedésre alapozott marketing kampányokban segít. 

 A retargeting marketing előnye

Amikor a gépi tanulás és a viselkedéselemzés egymásra alapozva épül fel az online kampányunk, akkor teljesedik ki igazán a webáruházunk marketingje az online hirdetésekben. Mondhatjuk úgy is, ez a fúzió teszi fel az i-re a pontot a sikeres a kampányunkban.

Ezek, illetve az erre alapozott releváns tartalmak által nem csak priorizáljuk a hirdetéseink költségeit, hanem konkrétan az átkattintásonkénti költségünk (CPC) is kevesebb lesz.

Ha nem csak a CPC díjakat, a konverziós arányt és a profitot vesszük figyelembe elemzésünk során, hanem azt is, hogy hány látogatót vonzott a webáruházunkba a mesterséges intelligenciára épülő, célzott hirdetésünk, akkor láthatjuk, hogy más csatornán újra és újra tudunk a webáruház látogatókra célozni és eredményeket elérni.

“Addig üsd a vasat, amíg meleg” alapon pedig egyre több látogatót hozhatunk be webáruházunkba az akár fizetős vagy ingyenes (organikus) módon.

Tehát a retargeting (újracélzás) marketing fontossága nem kérdés, hiszen nélküle örökre elveszítjük azokat, akik meglátogatta a webshopunkat, megnyitotta emaileinket, ránk keresett a Google-ben, találatként webáruházunkra kattintot. Ha már érdeklődést mutat irányunkban, akkor vétek lenne elkallódni hagyni. 

Retargeting.biz mesterséges intelligencia

Miként tud a Google és Facebook a retargeting marketing aktív része lenni?

A Google programozható remarketing, valamint a Facebook és Instagram dinamikus hirdetések jellemzőinek köszönhetően a Google Ads, a Google Display Network, a Facebook és az Instagram hirdetések útján létrehozhatunk olyan remarketing kampányokat, amelyek visszacsalogatják a webáruházak érdeklődőit, azon felhasználókkal együtt, akik fizetés nélkül távoztak az oldalról. 

Erre kínál egy jó megoldás a Retargeting.biz, ahol egy helyen elérhetővé válik a Google, a Facebook és az Instagram alkalmazásai elérése. Ezen a felületen a teljes folyamat automatizálva van, így a tartalmat minden egyes látogató számára személyre szabhatjuk. 

Ami nagyban könnyedséget jelent, ha csak a gyakorlatias részét nézzük, nem kell egyeztetnünk, 2-3 telefonszámot hívni, csak azért, ha egy újabb Facebook kampány indításánál elakadtunk. 

Továbbá azon sem kell tanakodnunk, hogy hogyan tudnánk kampányunkat hatékonyabbá tenni és hogy mely célközönség a számunkra a megfelelő. Emellett az öntanuló rendszer elemzi és teszteli a Google és Facebook kampányainkat.

A képes hirdetések esetében a számunkra legmegfelelőbb, jól teljesítő képet teszi az első hirdetésképként. Automatikusan váltogatja, optimalizálja a képeket, továbbá a kampány szövege, termék ára, címe, tartalma részeket, ha ez nem teljesítene a következő hónapban. 

Google Ads DSA kampány esetében nem kell arra energiát fektetnünk, hogy minden, nem teljesítő kulcsszavat kizárjunk. Vagyis nem kell folyamatosan a riportokat elemeznünk, hogy vajon hol úszik el a pénzük. Hiszen egy belső, megírt algoritmus szerint automatikusan történik az elemzés.

Minden kulcsszó, ami nem hoz konverziót egy bizonyos időn belül, a negatív listára kerül. Minden óra, nap, város, nem, kor, ami csak a pénzt nyeli és nem hoz konverziót, kevesebb figyelmet fog élvezni. Ami pedig jól teljesít, az lesz a hangsúlyos.
Mindez automatikusan történik és már 3 kattintással el is indítható a Retargeting.biz alkalmazás segítségével. 

Automatizált e-mail marketing a Retargeting-gel

Napjainkban rengeteget hírlevelet kapunk, telis-tele kuponkódokkal, jobbnál jobb ajánlatokkal. Mindenki valami mást akar mint a konkurencia, de pont ez teszi őket egyformává.

Ha megpróbálunk viselkedésre alapozott e-maileket küldeni, azt mutatjuk az érdeklődőnek, amit valójában szeretnének. Tehát azzal a kedvezménnyel keressük meg levelünkben, amire valójában vágynak, ennél jobb e-mail nincs is. Nos, van. Ha automatikusan tesszük mindezt!

Automatizált e-mail marketing az Retargeting-gel

Például a kosár elhagyónak egy automatikus személyes üzenetet küld a rendszer arról a termékről, amit a kosárban hagyott. Az érdeklőinknek azt a terméket kínálja, amit korábban néztek, vagy épp a három top cikkünket ajánlja, hogy jobban felkeltse az érdeklődésünket. De küldhetünk kapcsolódó termékeket a vevő előző rendeléséhez, friss ajánlatot a régi látogatók vagy vásárlók számára stb.

Felugró ablakok és azonnali értesítők

Nagyon fontos, hogy egy vásárló vásárlási szándékára időben és személyre szabott üzenettel reagáljunk. Erre jó megoldás a jól bevált felugró ablakok és az azonnali értesítők, név szerint a termékajánló, kosárelhagyó és feliratkozó felugró ablakok, kosár értesítő, termékajánló, keresztértékesítő, tömeges értesítők stb. 

Ha a potenciális vásárlónk egy terméket böngészik éppen, az érdekeltségi szintjét kiszűri a rendszer és egy egyedi ajánlatot jelenít meg arra a termékre. Ha a kosarat szeretné elhagyni, egy felugró ablak emlékezteti, hogy ilyen ajánlatot nem fog holnap kapni. Egy ilyen fajta gyors, perszonalizált reakció további konverzióhoz és átlagos kosárérték növekedéshez vezet.

Több funkció is szükséges ahhoz, hogy webáruházunkat el tudjuk látni azzal a bizonyos “egészséges marketing ciklussal” és fel tudjuk készíteni minden eshetőségre.

Ennél is több türelem és pénz szükséges arra, hogy mindent kipróbálva összegyűjtsük azokat az ügynökségeket, szabadúszó marketingeseket, szakembereket, akik ezt külön-külön meg tudják oldani, ráadásul időben és költséghatékonyan.

Erre megoldás a Retargeting.biz ShopRenter alkalmazás, amely egy olyan marketing app, ami mindezt elvégzi nekünk.

Nem szükséges marketingtudás, vagy napi 2-3 órás elemzés és beállításokkal bajlódni. Minden folyamat automatizálva van, a szövegektől kezdve, a képen, a folyamaton át és kivitelezésig minden. 

Mi a Retargeting alkalmazás legnagyobb előnye

Minden marketing folyamathoz szükséges eszköz egy helyen lesz, vagyis egy felületen tudjuk kezelni az összes Facebook, Google, e-mail, felugró ablak, tömeges sms és értesítő kampányokat.

Ráadásul minden egyes folyamat automatizálva van, így időt és energiát spórolva nekünk. Itt a a gépi tanulás találkozik a költséghatékonysággal. 

A viselkedésre alapozott e-mailek és kampányok célzottak és relevánsak lesznek. Így csökken az oldalálhagyás, ellenben nő a konverziós ráta és a kosárérték.

Kampányok indítása és ezek beállítása

A Retargeting.biz segíti a felhasználót a kezdeti lépések beállításában,hogy elindítsuk az első Facebook vagy Google kampányunk, vagy hogy beállítsuk a viselkedésre alapozott e-mailjeinket vagy értesítőinket.

Például ha egy látogatói Google remarketing kampányt szeretnénk indítani, beállítjuk ezen kampány közönségét (nemét, korát), szövegét (tapasztalat alapján ajánlunk bizonyos szöveg típusokat), büdzsét és már indulhat is. 

Ha az első e-mailt szeretnénk beállítani, egymással megvitatva eldöntjük, hogy milyen e-mail kampányt indítunk el először, adunk vagy sem kuponkódot, választunk egy e-mail dizájn sablont, ha szükséges átírjuk a sablon szövegét stb.

Készülőben van egy “Hogyan indítsuk el a kampányainkat?”  útmutató, ami segítségünkre lesz, így a Skype-on történtő egyéni egyeztetés során az írott útmutató átbeszélése vizuális magyarázat kíséretében valósul meg, ezzel garantálva a maximális felhasználói élményt.

Hogyan működik ez a gyakorlatban?

Lépjen be a ShopRenter webáruháza admin felületére, és kattintson az Alkalmazások menüpontra. Válassza ki a listából a Retargeting.biz alkalmazást, majd kattintson a Telepítés gombra!

További információkat a ShopRenter alkalmazásról itt olvashat.