Hónap Webáruháza

2020. December Hónap Webáruháza: Paroskarkoto.hu

5 perc olvasási idő Paroskarkoto.hu

Minden hónapban megválasztjuk a Hónap Webáruházát a Shoprenter rendszerét használó webshopok közül. A győztes több mint 5000 webáruházból kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen kreatív megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a Shoprenter nyújtotta funkciókból.

A decemberi hónap nyertese egy olyan webáruház, amely a Milánó design téma minimalista stílusát és letisztultságát fordította az előnyére. A téma felépítésének köszönhetően látványos animációk segítségével fokozza a felhasználói élményt, emellett pedig különböző vizuális elemekkel kommunikálja az előnyöket látogatói számára.

Cikkünkben kicsit közelebbről is megismerkedünk a győztes webáruházzal, majd bemutatjuk azokat a kreatívabbnál kreatívabb megoldásokat, amelyekkel elnyerte a Hónap Webáruháza díjat.

Gratulálunk a Paroskarkoto.hu webáruháznak! 🎉

A webáruházról

Mivel foglalkozik a webáruházatok és hol található a székhely?

A webáruházam elsősorban kézzel készült ásványékszerek forgalmazásával foglalkozik. Termékpalettámat igyekszem egyre jobban bővíteni, és szezonálisan frissen tartani. Ásványékszereim közül a legkedveltebbek a pároskarkötők, valamint a női ásványékszerek.

A “pároskarkötők” kategóriánkra külön büszke vagyok, hiszen azon kívül, hogy rengeteg különféle ékszert tartalmaz, biztos vagyok benne, hogy bárki megtalálja közöttük a számára tökéleteset, legyen szó bármilyen alkalomról.

Természetesen nem csak a hölgyekre, de a férfiakra is gondoltunk, illetve a gyerkőcökre is. Ezen felül minden kedves vásárlómnak lehetősége van egyedi ékszert tervezni, amelyet minden igénynek megfelelően váltok valóra.

A székhely Pilisszentkereszten van, viszont személyes átvételre is van lehetőség. Emellett Csengerben, a Flamingó Relax szalonban is kaphatóak az ékszerek. – meséli nekünk Votisky Yvonne, a Paroskarkoto.hu webáruház tulajdonosa.

Mennyien dolgoznak jelenleg a webáruházatok üzemeltetésével?

A Pároskarkötő csapatát 2 fő alkotja. Az ékszerek tervezését, készítését, fotózását, csomagolás, feladást én magam végzem egy személyben, ami valljuk be, nem kis feladat, így a webáruház üzemeltetését teljes mértékben, ami a webdesign-t és oldalfejlesztéseket, valamint az oldal folyamatos megújulását foglalja magában, a Berry Art-ra, azon belül is Szegedi Eszterre bíztam.

A marketing kampányokat mindig együtt szoktuk megálmodni, majd közösen véghezvinni. Nagyon elégedett vagyok a kis csapatunkkal, szerintem remek az összhang közöttünk, ami különösen elősegíti a munkánk eredményességét. – meséli Yvonne.

Yvonne

Eszter

Hogyan teljesít a webáruházatok?

Jól, sőt kijelenthetem, hogy egyre jobban! 🙂 A kezdetektől fogva elégedett vagyok az éppen aktuális állapottal. Mindemellett folyamatosan ötletelünk,dolgozunk, fejlesztünk, hogy növeljük a vásárlókörünket és új ötletekkel, ékszerekkel gazdagítsuk oldalunkat.

Indulás és termékbeszerzés

Mikor és miért a Shoprentert választottátok a célok megvalósításához?

2019 októberében indult el a webáruház. Mivel még ezelőtt nem rendelkeztem webáruházzal, valamint nem volt megfelelő tapasztalatom, mindenképp szerettem volna a legmegbízhatóbb rendszert választani. Így a tökéletes választásnak a Shoprenter bizonyult, és azóta sem bántam meg a döntésem.

Mennyire volt zökkenőmentes a webáruházatok elindítása? Milyen támogatást kaptatok?

A webáruház indulása zökkenőmentesen zajlott, igazából az előkészületek jártak fáradtságos munkával, melyek több mint félévet vettek igénybe. Részt vettem az ingyenes rendszeroktatáson, illetve egy marketingszemináriumon is.

Készítettem egy stratégiát, illetve elkezdtem tervezni a weboldalam. Amikor elkészültem, úgy éreztem itt az ideje belevágni. A Shoprenter csapata azóta is a mai napig készségesen válaszol a munka során felmerülő kérdéseimre.

Milyen csomagot vásároltatok meg a Shoprentertől? Gondolkoztatok-e a csomagváltáson?

Silver csomagot vásároltam, úgy gondolom , hogy kezdésnek ez tökéletes választás, viszont már fontolgatjuk, hogy átváltanánk a Gold csomagra.

Milyen szolgáltatásokat vettetek igénybe a Shoprentertől?

Részt vettem az ingyenes rendszeroktatáson, illetve egy marketing szemináriumon is. A marketingszemináriumon kaptam egy átfogó képet a Facebook Business használatáról, illetve annak tematikus használatáról, hirdetések kezeléséről.

Milyen Shoprenter design témát használtok? Milyen funkcióit emelnétek ki, amivel meg vagytok elégedve?

Legelőször a Tokyo design témával indultunk, majd amikor megérkeztek az új Shoprenter design-ok, egyből beleszerettünk a Milánó témába.

Úgy gondoltuk, hogy ez tökéletesen reprezentálná azt, amit képviselni szeretnék az ékszereimmel.

A funkciók közül átfogóan azt emelném ki, hogy könnyen alakíthatóak a sablonok, és az egyes modulok, természetesen a megfelelő szakmai tudással.

A webáruházam is úgy készült el, hogy a Berry Art készített számomra egy személyre szóló design tervet, mely egyedi fejlesztéseket is tartalmazott, ez alapján készült el a végleges shop, így hát picit másabb lett, mint a natúr Milánó sablon, de épp ez volt a cél.

Szerettünk volna olyat alkotni amely egyedi, és tükrözi személyiségünket. Szerintem a végeredmény magáért beszél.

Az új megjelenés elkészülése után nőtt a forgalmunk. A vásárlóink visszajelzése alapján mindenképp megérte a befektetett munkát. Nagyon elégedettek, mivel könnyen kezelhető és átlátható mégis esztétikus a webshop.

Dolgoztál együtt Shoprenter szakértővel pl. webáruház üzemeltetés, fejlesztés, egyedi design, termékfotózás, marketing stb. területén?

Igen, a Berry Art teljeskörű szolgáltatásait vettem igénybe.
Ezek a következők voltak: standard webshop sablon alapon + webáruház üzemeltetés. Csak ajánlani tudom az odaadó munkájukat.


Az oldalamat Eszter tervezte, közös instrukciók alapján, természetesen belevitte a saját fantáziájának elemeit is, amiket a mai napig imádok. 🙂 Mindig meglep valamilyen újdonsággal. A karbantartást is ő végzi a kezdetektől fogva. Ez a hibák elhárítását, különféle pop-upokat, új slidereket, képi elemeket, új egyedi fejlesztéseket foglal magában. Jelenleg is rengeteg újdonsággal készülünk erre az évre.

Ami a termékfotókat illeti, minden ékszeremet magam fotózom be és ahol szükséges az utómunkát is én végzem el rajtuk.

Hogyan döntötted el, hogy mit fogsz értékesíteni?

Ezen nem kellett sokat gondolkodnom, mert adta magát. Gyerekkorom óta a hobbim volt az ékszerkészítés. Körülbelül 7 évvel ezelőtt barátaim kértek tőlem először neves, betűs karkötőt, ezt akkor feltettem pár csoportba és hatalmas sikert aratott, nem győztem készíteni az egyedi névvel, számmal, monogrammal ellátott csodákat ásványos és fonott változatban is.

Ekkor még nem volt a piacon gyakorlatilag egy párosékszer készítő cég sem, egyik büszkeségem, hogy én voltam az első, akinek ez volt és maradt is a fő profilja. – avat be minket Yvonne.

Hogyan szerzed be a termékeket?

Minden terméket magam állítok elő, személyre szabottan kézzel készülnek.

Első sikerek, értékesítési csatornák

Hogyan szerezted meg az első vevőket?

Ahogy említettem már, az első vevőimet Facebook csoportokban szereztem, illetve ismerőseim köréből, majd szájról szájra terjedt.

Jelenleg mely csatornák hozzák a legtöbb látogatót és vásárlást?

A közösségi média hozza jelenleg a legtöbb látogatót és vásárlót is.  Ez annak köszönhető, hogy rendszeresen kiposztolom a lehető legigényesebb formában az újdonságokat, valamint rengeteg nyereményjátékkal lepem meg követőimet.

A Facebook-ot, Instagram-ot, Pinterest-et, valamint a We Heart It-ot használom.

A Facebook és Instagram oldalamra rendszeresen posztolok, valamint igyekszem kapcsolatba kerülni a követőimmel.

Teljesítés, alkalmazások

Hogyan dolgozzátok fel a rendeléseket és hogyan oldjátok meg a szállítást?

A csomagok összekészítését én magam végzem és csak egy futárszolgálattal dolgozunk,  a GLS-sel. Dolgoztunk együtt más futárszolgálattal, de úgy gondolom, az ő rendszerük a legmegbízhatóbb, a nyomon követés és a kiszállítás is náluk a legzökkenőmentesebb.

Milyen eszközöket és alkalmazásokat használtok a webáruház üzemeltetéséhez?

Google Analytics-et, Google Ads-et és Facebook Business-t.

Tanácsok

Mi a legfőbb tanácsotok az újonnan induló webáruházaknak?

Kiemelkedően fontos a kitartás ebben a szakmában. Lépésről lépésre tudatos munkával lehet előre haladni és sikerre vinni a vállalkozást. Fontos még a hit a termékben, hogy tényleg szívügyünk  legyen, és ne „csak úgy” csináljunk  valamit.

Köszönjük szépen az értékes válaszokat és további sikereket kívánunk nekik. Most pedig lássuk, mivel érdemelte ki a Paroskarkoto.hu a Hónap Webáruháza címet.

Megjegyzés: Amennyiben szeretnéd, hogy az általad érdemesnek tartott webáruház is bekerüljön a jelöltek közé, küldd be javaslatodat ide kattintva.

Legfrissebb bejegyzések

Előző bejegyzés:
eros-ugyfelhitelesites
Amit tudnod kell az “erős ügyfélhitelesítésről” e-kereskedőként

2021.01.01. fontos nap lett az e-kereskedelemben, hiszen bevezetésre került az online fizetési folyamatokban az ...Elolvasom

Close