Esettanulmány Hónap Webáruháza

2018. December Hónap Webáruháza: Nutriversum.hu

3 perc olvasási idő 2018. December Hónap Webáruháza: Nutriversum.hu

Minden hónapban megválasztjuk a Hónap Webáruházát a ShopRenter rendszerét használó webshopok közül. A győztes több mint 3000 webáruházból kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ebben a hónapban egy olyan webáruház nyert, amely a bolt kialakítása során az egyedi megjelenés mellett a felhasználói élményt helyezte fókuszba. Egy biztos, a vásárlók ebben a webáruházban játszi könnyedséggel találhatják meg a keresett termékeket.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a decemberi győztesnek, a Nutriversum.hu-nak és csapatának.

Mielőtt megnéznénk a bemutatót, ismerkedjünk meg egy kicsit közelebbről a webáruházzal.

A webáruházról

A budapesti székhelyű webáruház 2014-ben indult el ShopRenter Gold csomagban.

„A Nutriversum egy komplex táplálék- és étrendkiegészítő márka, amely azért jött létre, hogy nemtől, kortól függetlenül, támogassa a különböző alakformálással és egészségmegőrzéssel kapcsolatos vásárlói célkitűzéseket” – festette le a webáruház küldetését Gálfi Dominik, online értékesítési vezető.

Csapatunk tagjai már 2011 óta dolgoznak együtt a ShopRenter csapatával.  Ez alatt a 7 év alatt sok szolgáltatást kipróbáltunk.

A webáruház esetében szigorúan a GOLD csomagot használjuk. Egy időben az OptiMonk szolgáltatásait is használtuk, illetve a Conversific-et is közel 1 évig.

A 2018-as évben márkánk dizájnváltáson esett át, amit a ShopRenter csapatával webáruházunk megjelenésében is tükrözni akartunk. 2019-ben a SEO szolgáltatásukat is igénybe fogjuk venni.

Webáruházunk forgalma évről évre növekszik. Évente 40-60%-os növekményt értünk el 2015 óta.

Mennyien dolgoznak jelenleg a webáruház üzemeltetésével?

Webáruházunkat jelenleg 2 fő munkatárs üzemelteti, illetve a saját raktárunkban jelenleg 3 raktáros kolléga dolgozik a csomagok összekészítésén a hét 5 napján.

Indulás és termékbeszerzés

Hogyan döntöttétek el, hogy mit fogtok értékesíteni?

A Nutriversum márka egy táplálék-kiegészítő termékek bérgyártásával foglalkozó cégcsoport tagja. A gyári háttér miatt adott volt cégünk értékesítendő termékei.

A bérgyártásból adódó tapasztalatok és receptúrák miatt pedig a lehető legjobb minőségű termékek kerülnek forgalomba webáruházunkban a legjobb ár/érték arányban!

Első sikerek, értékesítési csatornák

Hogyan szereztétek meg az első vevőket?

2014-ben cégünk koncepciója a személyi edzőkön történő kereskedelmi lánc kialakítása volt. 2015-re a koncepció módosítására volt szükség, de az addig felépített értékesítési láncra építve kezdtük meg online értékesítésünket.

Jelenleg mely csatornák hozzák a legtöbb látogatót és vásárlást?

Számtalan módja lehet egy webáruház felfuttatásának. Mi úgy hisszük, hogy ha egy ügyfél minőségi kiszolgálásban, minőségi terméket kap a pénzéért cserébe, egy visszatérő vásárlót kaphatunk és egy olyan ügyfelet, aki ajánl minket. A legjobb marketing az, ha az ügyfél ajánl minket a baráti körében.

A legtöbb vásárlást a hírlevelek, Social Media felületek, organikus keresések és végül az Adwords felületek adják cégünknek.

Eszközök, rendelés feldolgozás és teljesítés

Milyen eszközöket és alkalmazásokat használtok a webáruház üzemeltetéshez?

A ShopRenter admin felület minden eszközömön elérhető 1 gombnyomással a Google Analytics fiókkal együtt.

Hogyan dolgozzátok fel a rendeléseket?

Rendelések növekedésével cégünk adminisztrációs terhei is nőttek. Az egyedi fejlesztésű belső vállalatirányítási rendszerünket API-val összekötve dolgozzuk fel a rendeléseinket egy meghatározott metódus alapján.

A rendelés kiírás, számlakészítés, raktárral való kommunikáció szinte automatán tud nálunk működni.

A 2019-es évben további fejlesztések várhatóak, amivel a napi 1000 csomag feldolgozása sem okoz majd problémát.

Kiemelkedő logisztikai partnerünk a GLS futárszolgálat. A kezdetektől kezdve velük dolgozunk nagy megelégedettséggel.

A webáruházban a következő szállítási módokat kínálják a vásárlóknak:

  • Házhozszállítás GLS futárszolgálattal
  • GLS csomagpont
  • Személyes átvétel budapesti üzletben

Elérhető fizetési módok:

  • Utánvétel készpénzzel vagy bankkártyával
  • Online bankkártyás fizetés

Jó tanácsok induló webáruházaknak

Mi a legfőbb tanácsod az újonnan induló webáruházaknak?

Legyél ügyfélközpontú, nem elég egy terméket eladni egy ügyfélnek. Az ügyfél a termékeid minősége és a termék megrendelés menetével, gyorsaságával és minőségével fog értékelni. Egy elégedett vásárló ajánl téged és ezzel sok pénzt spórolhatsz meg a jövőre nézve.

Van-e olyan a dolog a webáruházzal kapcsolatban, amit most már másképp csinálnál, de korábban még jónak gondoltad?

Webáruházunkat az aktuális lehetőségeink alapján építettük fel, mindennek akkor volt itt az ideje, amikor megértünk rá. Így nincs ilyen dolog.

 

Most pedig nézzük meg, mivel érdemelte ki a Nutriversum.hu a Hónap Webáruháza címet.

Amennyiben szeretné, hogy az Ön által érdemesnek tartott webáruház is bekerüljön a jelöltek közzé, kérjük küldje be javaslatát ide kattintva.

Legfrissebb bejegyzések

Előző bejegyzés:
[ÉVÉRTÉKELÉS] - Ilyen volt 2018
[ÉVÉRTÉKELÉS] – Ilyen volt 2018

Lassan véget ér 2018, amely számunkra - és reméljük, hogy a rendszerünket használó webáruházak ...Elolvasom

Close