Webáruház indítás

Hogyan indítsunk webáruházat? – Útmutató webáruház tulajdonosoknak a hatékonyabb internetes értékesítéshez

11 perc olvasási idő hogyan indítsunk webáruházat

Az e-kereskedelem az elmúlt évtizedben mind hazánkban, mind külföldön hihetetlen mértékben fejlődött. Olyan lehetőségeket nyitott meg, melyek korábban elképzelhetetlenek voltak, és melyek egész iparágak helyzetét alakítják át.

Hisszük, hogy egy mai modern kis- és középvállalat a jövőjét kockáztatja, ha nem ismeri fel időben az e-kereskedelemben rejlő lehetőségeket, és nem veszi ki a részét belőle.

Persze a mód, ahogyan részt vesz, már rendkívül eltérő lehet cég és cég között, és gyakran közel sem egyértelmű, hogy hogyan is érdemes belekezdeni.

A bejegyzés célja pontosan ez: segítsen áttekinteni a webáruház indításával kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat, legyen szó informatikai, marketing, logisztikai vagy jogi tudnivalókról.

1. Mit lehet webáruházban árulni?

Az első nagy kérdés, hogy milyen termékeket lehet egyáltalán webáruházban értékesíteni?

Azok számára, akik már jelenleg is kereskedelemmel vagy gyártással foglalkoznak, valószínűleg adott, hogy mit szeretnének online értékesíteni, de sajnos egy webáruház nem feltétlenül alkalmas minden termékkörhöz.

Általánosságban elmondható, hogy azok a termékek árusíthatóak hatékonyan online, amelyek

  • viszonylag kis értékűek (így alacsony a vásárlással járó kockázat) vagy
  • viszonylag kevés információ átadását igénylik (azaz egy lépésben, online is átadható minden fontosabb információ).

TIPPérdemes átgondolnunk az adott termékkör webáruházban történő értékesítését illetően, hogy szoktuk-e a terméket boltban, eladói segítség nélkül vásárolni, vagy inkább személyes eladással történik az adott termékkör értékesítése. Ha az utóbbi, akkor nekünk egy direkt értékesítési oldal való.

Ez alól kivétel lehet, ha egy B2B (business-to-business) webáruházat indítunk, azaz meglévő partnereink/viszonteladóink számára biztosítunk online rendelési felületet (vagyis nem a végfelhasználók felé kezdünk el értékesíteni – ami B2C (business-to-customer) lenne).

Ők ugyanis nem először vásárolnak tőlünk, így vélhetően már ismerik a termékeinket, tehát egy B2B webáruház gyakorlatilag bármilyen termékkörre ráépíthető.

Egy B2B webáruház nagy előnye, hogy gyorsabb, egyszerűbb, egyértelműbb rendelési lehetőséget biztosít, csökkenti a manuális munkaigényt, és persze vele együtt a hibalehetőséget is.

Kérdésként merülhet fel, hogy mit érdemes online értékesíteni, erre egy kis kutatással sok ötletet találhatunk az interneten.

Ha pedig nincs ötletünk, akkor érdemes megfordítani a gondolatmenetet, és megnézni, hogy mire van igény. Ezek pedig az alaptermékek, amelyekre minden háztartásban szükség van, illetve az egyedi, „niche” termékek, azaz a szűk, kicsi, egyedi célpiaccal rendelkező termékek.

2. A webáruházon kívüli egyéb online értékesítési lehetőségek

Amennyiben a termékkörünk drága vagy komplex (sok információ átadását igényli, és nem igazán lehet azt egy lépésben átadni), vagy amennyiben szolgáltatást árulunk, akkor két fő lehetőségünk van:

  1. Készítünk egy direkt értékesítési oldalt (vagy sales oldalt) az adott termékre, amely gyakorlatilag egy „online értékesítő” szerepét tölti be, és a vásárlás felé tereli a látogatókat (csak az adott termékről szól). Tipikusan ilyen jellegű oldalakon szokás eladni az infotermékeket, az egészségügyi „csodaszereket” stb. Ilyen oldal például a Virtualjog oldala. Ilyenkor is egy lépésben próbálunk értékesíteni, mint egy webáruházban, de egyszerre csak egy terméket vagy szolgáltatást.
  2. Vagy készíthetünk egy lead generation oldalt (lead = potenciális ügyféljelölt), vagyis egy olyan oldalt, ami csak a potenciális vevők elérhetőségeit gyűjti. Nem az eladás az elsődleges célja, helyette csak email címeket vagy telefonszámokat gyűjt, és egy hosszabb folyamaton keresztül próbál értékesíteni. Így szokás tipikusan komplexebb szolgáltatásokat, vagy nagyon drága/komplex termékeket (például autókat) értékesíteni.

TIPP: ha TV-Shop-szerűen forgalmazható a termékünk, akkor jó eséllyel egy direkt értékesítő oldal a megoldás rá. Ugyanez igaz, ha kevés, 1-3 darab termékünk van, ilyenkor nem érdemes rá webáruházat létrehoznunk.

Ha a termékünket/szolgáltatásunkat jelenleg személyes eladás után értékesítjük (pláne ha akár több tárgyalás is szükséges egy megkötött üzlet előtt), akkor valószínűleg egy lead generation oldalra van szükségünk.

3. Webáruház rendszer lehetőségek –10 ezertől 10 millióig

Négy fő lehetőségünk van az online értékesítésre, ezek költség szerint növekvő sorrendben:

  1. saját (egyedi fejlesztésű) webáruházak,
  2. bérelhető webáruházak,
  3. fizetős webáruház motorok,
  4. online piacterek.

3.1. Saját (egyedi fejlesztésű) webáruházak

A legköltségesebb megoldást az egyedi fejlesztésű webáruházak jelentik, ahol a vevői igények alapján gyakorlatilag „nulláról” építi fel a fejlesztő cég a rendszert.

Mivel egy középszintű rendszer felépítése is már több ezer munkaóránál kezdődik, ezért ezek a rendszerek 5-10 millió forinttól kezdődnek, de nem ritkák a 30-50 milliós egyedi fejlesztésű rendszerek sem.

Mikor érdemes egyedileg fejlesztetnünk egy webshopot?

Ha annyira egyedi igényeink vannak, hogy semelyik, piacon létező kész rendszer nem képes lefedni ezeket az igényeket, és ezeknek a rendszereknek az átalakítása még költségesebb lenne, mint egy új létrehozása, akkor érdemes ezt a lehetőséget mérlegelnünk.

Költségessége miatt elsősorban a multiknak vagy legfeljebb a KKV-k felső harmadának megengedhető csak egy teljesen egyedi fejlesztésű webáruház.

Az egyedi és a bérelt rendszerek előnyeiről és hátrányairól ebben a cikkben találhatsz további információkat.

3.2. Bérelhető webáruházak

Ma már szinte a legnépszerűbb és leggyorsabb megoldást a bérelhető webáruházak jelentik, ahol egy kész webáruház rendszert tudunk bérelni havi- vagy éves díjért. Előnye, hogy minden egy kézben összpontosulhat nálunk, a lehető legalacsonyabb áron el tudjuk indítani vállalkozásunkat és az informatikai karbantartással egyáltalán nem kell foglalkoznunk, elég a vállalkozásunk fejlesztésére koncentrálnunk.

Hátrányuk viszont, hogy ezek a rendszerek általában – fejlesztői tudás nélkül – viszonylag kis mértékben testreszabhatóak, így egyedi igényeket nem tudnak kielégíteni.

A Magyarországon elérhető bérelhető webáruház rendszerek közül a Shoprenter a leginkább testreszabható, így ha nincs kifejezetten egyedi kívánságunk, akkor a legjobb választás.

A Téma fájl szerkesztő segítségével szabadon megváltoztathatjuk webáruházunk megjelenését, készíthetünk új modulokat vagy építhetünk teljesen új designt.

Teszteld Te is a Shoprenter rendszerét, próbáld ki 14 napig ingyenesen!

webaruház készítés próbaidőszak

3.3. Fizetős webáruház motorok

Ha olyan egyedi igényeink vannak, amelyeket mindenképp szeretnénk megvalósítani, ugyanakkor informatikai támogatásra is szükségünk van, akkor licencdíjas webáruház rendszer lehet a megoldás számunkra.

Ezek szintén egy kész webáruház rendszerre épülnek, viszont ezt a rendszert lehetőségünk van az adott termékkörhöz és célpiachoz igazítani.

Mivel egy ilyen webáruház beüzemelésével nem kevés emberi munka is van, ezért ezek a rendszerek általában jóval drágábbak, mint a bérelhető webáruházak.

Viszont fejlesztői segítséggel megvalósíthatunk bennük olyan megoldásokat, amelyekkel hatékonyabban árulhatjuk termékeinket a potenciális vásárlóknak.

3.4. Online piacterek

Az online piacterek (más néven marketplacek) olyan felületek, ahol több kereskedő termékei vagy szolgáltatásai vannak értékesítve.

Ezáltal a látogatók egyszerre több eladó termékeiből is tudnak válogatni, ugyanakkor hátrányuk, hogy a mi termékeink kevésbé tudnak érvényesülni, hiszen akár konkurens eladó termékeivel is találkozhat a látogató.

Online piactérnek minősül például az eMAG vagy az Alza.hu.

4. Milyen domain nevet válasszunk?

A jó domain név választás komoly szerepet játszhat későbbi sikerünkben. A fő kérdés általában az, hogy a cégnevünket/márkanevünket szerepeltessük-e a domain névben (www.pauza.hu), vagy inkább a termékkörünket, a webáruházunk pozicionálását igyekezzünk a domain névben hangsúlyozni (www.szigeteloszalag.hu).

Kezdő vállalkozásként (gyenge márkanévvel) érdemes olyan domaint választani, amely tükrözi az általunk kínált termékkört.

Ez komoly segítséget nyújthat kezdetben, sokkal könnyebb lesz a webáruházunkat hirdetni (például a keresőkben is sokkal jobb helyen fog majd szerepelni a domain névben szereplő kifejezésre).

Ha már a márkánk (cégnevünk) a célpiacunk szemében jól ismert, akkor viszont bátran választhatunk márka-orientált domain nevet is.

5. Egy webáruházban lévő leggyakoribb tartalmak

Ha az értékesítő rendszerünk rendelkezésre áll, akkor kezdődik a munka operatív része: a webáruházunkat fel kell tölteni tartalommal. A leggyakrabban használt (szükséges) tartalmak egy webáruházban a következők:

5.1. Kategóriák

A kategóriák a webáruház lelkét jelentik, egy jó kategorizálás már fél siker. Minél több termékünk van, annál fontosabb, hogy okosan alakítsuk ki a kategóriákat, és ezáltal elősegítsük vásárlóink számára a keresett termékek megtalálását.

5.2. Termékek

A termék adatbázis felépítése általában nem gyerekjáték, minél több termék van, annál nagyobb feladat.

Minden termékhez érdemes minimálisan egy darab jó minőségű képet szerezni (amit jó esetben kapunk a gyártótól/nagykertől, rossz esetben nekünk kell fényképezni), továbbá írni hozzá egy, a vásárló számára vonzó termékleírást, hogy miért érdemes az adott terméket megvenni.

Az alábbi példán a Hellomoms webáruház termékleírása látható:

termékleírás

Ha a termékkörünk olyan, hogy egy termékhez sok információt kell megadni (például hardver), akkor pláne komoly munka a termékinformációk összegyűjtése.

5.3. Szöveges tartalmak

Jogilag is kötelező néhány szöveges tartalmat megírni a webáruházunkra (például vásárlási feltételek, adatvédelmi nyilatkozat, cégadatok stb.), de ezenfelül termékkörtől és célpiactól függően érdemes lehet egyéb információkat is a vásárlók rendelkezésére bocsátani (GYIK, használati útmutató, garancia, jótállás, szavatosság stb.).

Gondoljuk át, hogy milyen kérdések merülhetnek fel a vásárlókban, és próbáljuk ezeket előre megválaszolni.

Ha szeretnéd profikra bízni webshopod jogi ügyeit, válaszd a Virtualjog szolgáltatását! 

5.4. E-mailek

Egy jó webáruház rendszer automatizáltan kommunikál a vásárlókkal, és küld egy automatikus üzenetet a vásárlóknak minden vásárláskor, regisztrációkor, vagy ha mondjuk postára adtuk a csomagját. Érdemes ezeket a szövegeket is minél „vevőbarátabban” megfogalmazni.

Vegyünk példát a Yamuna webáruház feliratkozó e-mailjéről:

Yamuna feliratkozó email

6. Lehetséges logisztikai megoldások egy webáruházban

Röviden bemutatjuk a leggyakoribb raktározási, szállítási és fizetési megoldásokat, amelyeket egy webáruház alkalmazhat a vevők optimális kiszolgálása érdekében.

szállítási módok

6.1. Raktározási modellek

Egy webáruház üzemeltetéséhez nem feltétlenül kell sok pénz, pláne, hogy raktárkészletre sem feltétlenül van szükség. Lássuk a leggyakoribb raktározási modelleket:

  1. A legegyszerűbb a „hagyományos” raktárkészlet kezeléses modell – ezt alkalmazzák gyakran a „hagyományos” kereskedők, illetve azok, akik saját gyártású termékeket árusítanak. A vevő kiszolgálása itt a leghatékonyabb, viszont a raktárkészlet tartásnak mindenképpen költségei vannak, plusz nem kevés pénzünk is „benne áll”, ezért folyamatos a törekvés a raktárkészlet csökkentésére.
  2. Rendkívül elterjedt a Just in time megoldás a webáruházaknál, azaz a kereskedő is csak akkor veszi meg vagy gyártja le a terméket, amikor tőle azt megveszi egy vevő. Ez rendkívül hatékony tud lenni olyan területeken, ahol van egy vagy több hatékony nagykereskedő, valós idejű raktárkészlet figyeléssel, akitől gyorsan be tudjuk szerezni a kívánt árut. Kevéssé hatékony viszont, ha a vevőknek hosszú heteket kell várakozniuk egy-egy rendelés esetén.
  3. Magyarországon népszerű a dropshipping nevű megoldás is: amikor nemcsak, hogy nincs raktárkészletünk, de még a termék csomagolását, kiszállítását és a pénz beszedését sem mi intézzük, hanem helyettünk az adott nagykereskedő, természetesen egy bizonyos jutalékért cserébe. Ez mindenkinek megérheti: nekünk egyáltalán nem szükséges a logisztikai folyamatokkal foglalkoznunk, a nagykereskedő pedig sok olyan viszonteladót tud így szerezni, aki egyébként távolsági vagy egyéb okokból nem tőle vásárolt volna.
  4. Végül vannak a digitális termékek, amelyeknek nincs fizikai megjelenése, éppen ezért a raktározással sem kell törődni esetükben, foglalkozni kell viszont a „védelmükkel”: a digitális termékek egyszerűen sokszorosíthatóak, ami sértheti az üzleti érdekeinket. A védelmükre vannak viszonylag kész megoldások is, a digitális jogkezelés (DRM) foglalkozik ezzel a területtel.

6.2. Szállítási módok

A webáruházban értékesített termékek vevőknek történő átadására megint csak számos megoldási lehetőség van, attól függően, hogy mit is árulunk:

  1. A futárszolgálattal történő házhozszállítás a leggyakoribb szállítási mód, számos megbízható, költséghatékony futárcég létezik a piacon. Ezek a cégek általában házhoz is jönnek hozzánk megadott időpontokban, átveszik a feladandó csomagokat, nagyon kényelmes velük az együttműködés. Az utánvéttel beszedett pénzeket pedig pár nap csúszással utalják.
  2. Habár még csak pár éve jelentek meg az online kereskedelem piacán, de egyre népszerűbbek a csomagpont és csomagautomata megoldások. Mára az egyik legkedveltebb szállítási módokká váltak, és nemcsak a kedvezőbb árazás, de a hálózat kiterjedtsége és az átvételi időpont rugalmassága miatt is.
  3. A személyes átvétel a második leggyakoribb szállítási mód. Ahogy az online és offline üzletek egyre szorosabban kapcsolódnak egymáshoz, úgy válik egyre egyszerűbbé a személyes kiszolgálás, és a vevők igen intenzíven alkalmazzák. Érdekes módon egy online bolt általában nem csökkenti, de még inkább növeli is egy offline bolt forgalmát. Ilyenkor persze meg kell oldani az egyes raktárak közötti termék-mozgatást, amennyiben nincs minden termék minden boltban raktárkészleten.
  4. A saját járművel történő kiszállítást a kisebb költséghatékonysága miatt csak bizonyos esetekben szokás alkalmazni: ha valami nagyon sürgős (például étel-házhozszállítás), vagy ha az adott áruház csak lokális (például városi szinten) szolgálja ki a vevőket. Szintén ezt alkalmazzák bizonyos esetekben a rendkívül nagyméretű termékek házhozszállításánál (például építőanyagok) és persze a B2B kereskedelemben, ahol nagy mennyiségű termékek cserélnek gazdát.

6.3. Fizetési módok

webshop fizetési módok

Az online értékesítésben a fizetés és a teljesítés nem feltétlenül azonos helyen vagy időben történik, lássuk a lehetőségeket:

  1. Utánvétel: az utánvétes fizetés jelenleg is nagyon népszerű Magyarországon: amikor átveszi a vevő az árut, akkor fizeti ki az ellenértékét is. A vevő számára ez a legbiztonságosabb megoldás, azonban a kereskedők számára ez számos hátránnyal jár: egyrészt benne van a kockázat, hogy a vevő nem veszi át az árut, másrészt az utánvételnek is van nem kevés költsége. Éppen ezért érdemes tudatosan is ösztönözni a vevőket az egyéb fizetési módok alkalmazására.
  2. Banki átutalás: a második legelterjedtebb mód, amely a kereskedő számára kiküszöböli az utánvétel hátrányait, viszont a vevő számára kényelmetlen megoldás, ugyanakkor a pandémia okán ez a másik legnépszerűbb fizetési mód a készpénzmentes megoldások között.
  3. Bankkártyás fizetés: a bankkártyás fizetés a banki előreutalás hátrányait igyekszik kiküszöbölni. Magyarországon szinte minden bank biztosít ilyen szolgáltatást. Háromszereplős megoldásról van szó, ami azt jelenti, hogy teljesen biztonságos a vevő számára: a vásárlás feladása után a webáruház átirányítja a vevőt a bank oldalára, ott megtörténik a fizetés, és a bank visszaküldi a vevőt a webáruházra, jelezve, hogy vagy sikeres volt a tranzakció vagy sikertelen. Vagyis a kereskedő semmilyen körülmények között nem jut hozzá a vevő bankkártya adataihoz.
  4. Elektronikus pénztárca megoldások: terjedőben vannak a különböző virtuális pénztárca megoldások, ahol is a vevők előre feltöltik a pénztárcájukat egy bizonyos kerettel, és utána ebből tudnak egyszerűen felhasználónév és jelszó megadásával vásárolni az ilyen fizetési módokat biztosító webáruházakban. Magyarországon a Barion nyújt ilyen jellegű szolgáltatást, külföldön pedig a PayPal a legismertebb megoldás.

7. Legfontosabb jogi tudnivalók

A webáruház nyitásának alapvető feltétele a számlaképesség, tehát egyéni vállalkozó, Bt., Kft., Rt., stb. egyaránt alkalmas forma ehhez a tevékenységhez.

7.1. Engedélyek

2008. március 31. óta a csomagküldő internetes kiskereskedelem üzlethelyiség nélkül is folytatható, nem szükséges tehát vevőszolgálati helyiséget fenntartani, így nem kell beszerezni az üzlethelyiséghez/vevőszolgálati helyiséghez szükséges működési engedélyt sem.

Amennyiben a vásárló személyesen is átveheti a terméket a kereskedőnél, akkor már szükséges a működési engedély is. Ezentúl az egyes termékek értékesítéséhez az illetékes szakhatóság engedélyére is szükség lehet, pl.: ÁNTSZ, építésügyi hatóság, közlekedésügyi felügyelet stb.

Az online kereskedelem tehát már nem engedélyköteles, viszont bejelentés köteles: tehát be kell jelenteni a helyi önkormányzatnál, hogy internetes csomagküldő szolgáltatást is végzünk.

7.2. Környezetvédelmi kötelezettségek

 Az online kiskereskedőknek számítaniuk kell környezetvédelmi kötelezettségekre is, hiszen a szállítás során csomagolnak.

 7.3. Tájékoztatási kötelezettségek

 Az e-kereskedőkre különféle tájékoztatási kötelezettségek vonatkoznak. Törvény szabja meg, hogy mely adatokat köteles a szolgáltató a webáruházban egyértelműen hozzáférhetővé tenni.

Ilyenek a szolgáltató:

  • neve
  • lakcíme
  • székhelye
  • telephelye
  • elérhetőségei
  • cégjegyzékszáma
  • adószáma
  • és amennyiben rendelkezik nyilvántartásba vételi számmal, akkor a nyilvántartásba vételi hatóság megnevezésén túl ezt is fel kell tüntetnie.

A fogyasztóval kötött szerződéssel kapcsolatban is tájékoztatási kötelezettség terheli a webáruház tulajdonost. Erre most nem térnénk ki részletesen, de jogi útmutatónkban erről bővebben tájékozódhatsz.

A webáruháznak rendelkeznie kell általános szerződési feltételekkel és adatkezelési tájékoztatóval, továbbá, mivel működése során (például hírlevél küldésekor) személyes adatokat kezel, köteles az általános adatvédelmi rendeletnek megfelelni.

Az áruházban forgalmazott termékeket is el kell látni a megfelelő tájékoztatóval, ezért fel kell tüntetni rajtuk a termék nevét, a gyártó vagy forgalmazó nevét, címét, amennyiben pedig Európai Közösségen kívüli országból származó termékről van szó, úgy a származási ország nevét is – természetesen magyar nyelven.

Nem szabad elfelejteni az ugyancsak magyar nyelvű, a termék működésével és tulajdonságaival kapcsolatos tájékoztató feltüntetését sem. Ha a gyártó vagy az importáló ezeket nem teljesítette, akkor az e-kereskedőnek kell ezeket pótolnia.

7.4. Elállási jog gyakorolhatósága

Azt a jogát ma már szinte minden online vásárló ismeri, miszerint ha a vásárolt termékre mégsem tart igényt, 14 munkanapon belül visszaküldheti azt, tehát elállhat a szerződéstől.

A 14 munkanapot a termék átvételétől kell számítani. Természetesen vannak speciális esetek, amikor az elállási joggal nem lehet élni, például gyorsan romló árucikkek, hang, kép, szoftver esetén stb.

A webáruházakra vonatkozó jogi kötelezettségek itt nem kerültek részletes felsorolásra. A különböző jogi kötezettségekről itt olvashatsz bővebben.

8. Látogatottság növelése egy webáruházban

Sokan azt hiszik, hogy egy kész, tartalommal feltöltött webáruház már a munka végét jelenti, holott ez mindössze az előfeltétele volt az online értékesítésnek.

online értékesítés

A munka oroszlánrésze még most következik: a webáruházba látogatókat kell szerezni, hiszen ha nincs, aki megnézze az ajánlatainkat, akkor vásárolni sem fognak.

Egy webáruház olyan, mint egy eldugott pincehelyiségben lévő bolt – ha nem segítünk az embereknek megtalálni (ha nem szerzünk látogatókat), senki nem fog nálunk vásárolni. Látogatókat pedig marketinggel tudunk szerezni.

Az online marketing eszközök nagy előnye a hagyományos, offline hirdetésekkel szemben, hogy rendkívül jól mérhetők, így szinte azonnal kiderül, ha egyik vagy másik eszköz nem nekünk való.

Szerencsére számos megbízhatóan és költséghatékonyan működő online marketing eszköz áll a rendelkezésünkre, melyek közül a keresőoptimalizáció és a fizetett hirdetések jelentik a két talán leghatékonyabb eszközt.

Legyen szó akár a keresőoptimalizálásról, akár PPC hirdetésekről vagy közösségi média bejegyzésekről, egy kardinális pont közös bennük: ez pedig a minőségi, releváns, a célcsoportunk számára hasznos tartalom, erre is érdemes hangsúlyt fektetnünk.

További hasznos marketing tippekért vegyél részt a Webáruház Marketing Szemináriumon, amely Shoprenter ügyfelek számára ingyenesen elérhető.

9. Zárszó

Köszönjük, hogy elolvastad a cikkünket, bízunk benne, hogy hasznos információkat tudtál meg.

Amennyiben maradt benned még kérdés a fentebb összefoglaltakkal kapcsolatban, tedd fel nekünk bátran ügyfélkapcsolati elérhetőségünk egyikén.

Sikeres e-kereskedelmet kívánunk neked!

Szeretnél még több gyakorlati tanácsot és tippet gyűjteni a webáruház készítés alapjairól? Töltsd le az E-kereskedelem a gyakorlatban ingyenes útmutatónkat, amellyel garantáltan hasznos tudásra tehetsz szert az online értékesítésben.

e-kereskedelem a gyakorlatban

A cikket folyamatosan frissítjük.

A szerzőről:

Diószegi Nóra
Diószegi Nóra
Webáruház indítási szakértő – Shoprenter.hu
Nóra már több száz webáruház elindításában vett részt, ezért átfogó képe van arról, hogy mi kell ahhoz, hogy hosszú távon is egy sikeresen működő webáruházat tudj működtetni. Foglalj most ingyenes konzultációt Nórához!

Legfrissebb bejegyzések

Előző bejegyzés:
3000+ új feliratkozó, 800+ felhasznált kupon és több mint 17 millió extra bevétel popupokkal

A Kiss My Keto webshop ketogén életmóddal kapcsolatos termékeket forgalmaz. A cég DTC modellben ...Elolvasom

Close