Blog

Heti újdonságok: megújult az Elegant sabloncsalád, új Facebook pixel támogatása, MyWish kedvezmény

Nagy örömünkre szolgál, hogy 3 újdonságról is beszámolhatunk a héten, hiszen az ünnepi időszakhoz közeledve minden segítségre szüksége van egy webáruháznak. Ezek közül az Elegant Sabloncsalád megújulása csak ügyfeleink egy részét érinti, de az új Facebook pixel támogatása, és a MyWish kedvezmény nagy segítség lehet az év utolsó negyedévében.

Nézzük is meg ezeket részletesen.

1. Elegant 2.0 sabloncsalád

Sablonjaink folyamatos megújítási folyamatában most a ShopRenter legnépszerűbb sabloncsaládjai közé tartozó, két oszlopos elrendezésű Elegant családot újítottuk fel. A két oszlopos jelleg és a design megmaradt, azonban a sabloncsalád a modern trendeknek megfelelő letisztult külsőt és 100%-ban reszponzív megjelenést kapott.

Elegant 2.0 sabloncsalád

Az Elegant egy Bootstrap alapú sabloncsalád. Napjainkban a Bootstrap CSS keretrendszer a legelterjedtebb a világon, aminek segítségével sokkal könnyebben tudjuk testre szabni webáruházunkat. A keretrendszer egy előre megírt eszközkészlet, amelyhez a készítők széleskörű dokumentációt nyújtanak, és amely segítségével hatékonyabb és gyorsabb a HTML és CSS testreszabása. A Bootstrap egy alap HTML struktúrát biztosít számunkra, előre definiált CSS tulajdonságokkal, illetve hasznos JavaScript kiegészítőket is találhatunk benne.

Az Elegant sabloncsaládban a sablon testreszabás oldalon található egy Sablon beállítások fül. Az itt található beállítások, csak ebben a sablonban lesznek érvényesek. Beállítható, hogy a fejlécben a telefonszám megjelenjen-e vagy sem. Így már nem csak akkor jelenik meg a telefonszám, ha a kategória szűrő a kereső modulnál kikapcsolt állapotban van. A termék nevét át lehet helyezni a termékoldal tetejéről a termék képének jobb oldalára, ha így kifejezőbb lesz a termékoldalunk. Továbbá beállítható hogy a fejlécben a kosár ne legyen lenyíló.

A sablonnál lehetőségünk van a kosár ikonok cseréjére. Ezt a Beállítások> Megjelenés> Sablon testreszabás oldalon, a Sablon színek fülön lehet megtenni. Lehetőségünk van arra is, hogy egy szöveges tartalomban is elhelyezzünk kosár ikont.

TIPP: azoknak, akik jelenleg az Elegant 1.0-át használják, javasoljuk a váltást a 2.0-ára. Ezt manuálisan kell megtenniük, és ebben az esetben, ha korábban módosítottak a sablon képein és CSS-én, ezt újra meg kell tenniük.

FONTOS: ezentúl az Elegant 1.0 sablon már nem lesz választható, de aki még használja, annak természetesen aktív marad. Viszont támogatást már csak 1 évig tudunk biztosítani rá, így addig mindenképpen javasoljuk a váltást.

Bővebb információt itt találunk a sablonról.

A mintabolt pedig itt érhető el.

Beállítási lehetőség: Beállítások> Megjelenés> Sablon testreszabás

2. Új Facebook pixel támogatása

Akik hirdetnek Facebookon, már találkozhattak a nemrég bevezetett új konverziókövetési képponttal (ez a Facebook pixel). Jelenleg a „régi” konverziókövetés is használható, de ez hamarosan megszűnik.

Viszont akik átálltak már az új pixelre, eddig nem tudták átadni a konverzióval kapcsolatos tranzakciós adatokat a Facebook felé, ezért az új pixellel nem lehetett követni a Facebook hirdetésekből érkező vásárlások értékét.

Ezt orvosoltuk most, így most már az új pixel is elhelyezhető az admin felületen.

Új Facebook pixel elhelyezése

Most már csak elegendő egyetlen kódot (az alapkódot) beilleszteni a "Facebook (új pixel)" fülre. A "Facebook (régi)" fülre nem kell bemásolni semmit (ezt a fület ki is fogjuk vezetni akkor, amikor a régi konverziókövetést teljesen megszünteti a Facebook).

Vásárlás esetén az alapkód automatikusan kiegészül a „Purchase” alapesemény kódjával a vásárlást megköszönő oldalon. Az esemény kódjában szereplő „Value” értéket rendszerünk dinamikusan kicseréli a végrehajtott tranzakciók értékére. Ezáltal a ShopRenter a vásárlás értékét is átadja a Facebook felé, így a konverziók száma mellett a konverziók értékét is lehet mérni Facebookon.

A hírlevél feliratkozás méréséhez pedig a Facebookon belül, az "Egyéni konverziók" menüpontban létre kell hozni egy új egyéni konverziót úgy, hogy az URL tartalmazza a feliratkozást megköszönő oldal URL-jét. (Az erre vonatkozó Facebook hirdetéseknél ezt az egyéni konverziót kell majd kiválasztani, hogy eszerint optimalizálja a Facebook a hirdetéseinket.) Ezzel az egyéni konverzióval fogjuk tudni mérni, hogy hányan jártak a feliratkozást megköszönő oldalon, azaz hogy hányan iratkoztak fel.

Tehát ha a vásárláson kívül más eseményt is mérni szeretnének, akkor célszerű egyéni konverziót létrehozni neki Facebookon (az esemény köszönőoldalát felhasználva).

Beállítási lehetőség: Beállítások> SEO & analitika beállítások

3. MyWish kedvezmény

MyWish 50% kedvezmény

A MyWish egy érzelmi alapú fogyasztást ösztönző felület. A látogatók a MyWish segítségével le tudják kommunikálni, milyen ajándéknak örülnének valójában a csatlakozott webáruházak kínálatából. Ezeket pedig úgy tudják megvásárolni rokonaik és barátaik, hogy a meglepetés öröme is megmarad.

Így működik:

http://mywish.hu/mywish_bemutato.pdf

A MyWish és a ShopRenter közötti integrációnak köszönhetően a hirdetési felületére egyszerűen és gyorsan pár kattintással fel lehet tölteni a termékeket. Ráadásul, ha most feltölti termékeit október 15-ig a MyWish-re, akkor cserébe 50% kedvezményt kap a kattintási árakból november 30-ig, illetve egy megosztást az oldalukon a webáruházáról.

REGISZTRÁCIÓ

Kattintásonként csak a bolt oldalára érkező vásárlási szándékú látogatót fogjuk számolni, az applikáción belüli kattintások ingyenesek.

Bármilyen kérdés esetén az info@mywish.hu címen várják az érdeklődőket.

Beállítási lehetőség: Marketing> Automatikus termék megosztás

 

Reméljük, hogy a fenti újdonságok elnyerik tetszését, és eredményesebbé teszik webáruházát! 

Ha bármilyen kérdése vagy észrevétele van a fentiekkel kapcsolatban, kérjük, nyugodtan vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, akik készséggel segítenek majd.

 

Hívjon minket a 06-1/234-5012-es számon