Minden hónapban megválasztjuk a Hónap Webáruházát a ShopRenter rendszerét használó webshopok közül. A győztes több mint 3000 webáruházból kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.
Ebben a hónapban egy olyan vállalkozás nyert, amely világos küldetéstudattal felvértezve alakította ki webáruházát. Magyar termék nagydíjas kozmetikumait pedig a leghatékonyabb marketing eszközökkel igyekszik minél szélesebb közönséghez eljuttatni.
Ezúton is szeretnénk gratulálni az augusztusi győztesnek, a HerbaDoctor.hu-nak és csapatának.
Mielőtt megnéznénk a bemutatót, ismerkedjünk meg egy kicsit közelebbről a webáruházzal.
A webáruházról
A kecskeméti székhelyű gyógyfüves natúrkozmetikumokat, táplálékkiegészítőket és vitaminokat értékesítő webáruház 2014-ben indult.
„Célunk, hogy segítsünk minden olyan embernek, akik egészségüket, szépségüket természetes módon, a gyógynövények erejével szeretnék megőrizni” – vallja a webáruház tulajdonosa, Rácz Éva természetgyógyász.
Az indulása óta folyamatos bevételnövekedést elkönyvelő ShopRenter Gold csomagos webáruházat jelenleg 1 fő üzemelteti.
Indulás és termékbeszerzés
Hogyan döntötted el, hogy mit fogsz értékesíteni?
„Hivatásom az, hogy segítsek a beteg embereken, az egészségeseket pedig a megelőzésre tanítsam. Innen jött az ötlet.”
Honnan szerzitek be a termékeket?
„Belföldről és külföldről egyaránt, a gyógynövényeket nagyobb részt Magyarországról. Mindenben esetben előnyben részesítjük a magyar termékeket.
Saját fejlesztésű termékeinket és receptúráinkat bérgyártásban gyártatjuk.”
Első sikerek, értékesítési csatornák
Honnan jöttek az első vevők?
„Az első vevőim a közeli ismerősök és barátok közül kerültek ki. Tudták, hogy mivel foglalkozom, és segítségért fordultak hozzám, valamilyen tanácsért az egészségi állapotukkal kapcsolatban.”
Jelenleg mely csatornák hozzák a legtöbb látogatót és vásárlást?
„Online és offline csatornák marketingjére is költünk egyaránt, mind a kettők sikeresen működik.”
Eszközök, rendelés feldolgozás és teljesítés
Milyen eszközöket és alkalmazásokat használsz a webáruház üzemeltetéshez?
„Jelen pillanatban csak a ShopRenteres webáruházban elérhető alkalmazásokat és eszközöket használjuk.”
Hogyan dolgozzátok fel a rendeléseket?
„Az ügyfélszolgálatos munkatársaink fogadják a megrendeléseket. Ők számláznak és csomagolnak is egyben.”
A webáruházban a következő szállítási módokat kínálják a vásárlóknak:
- Személyes átvétel irodában
- GLS csomagpont
- Házhozszállítás GLS futárszolgálattal
Elérhető fizetési módok:
- Utánvétel
- Banki átutalás
- Barion bankkártyás fizetés
Jó tanácsok induló webáruházaknak
Mi a legfőbb tanácsod az újonnan induló webáruházaknak?
“Elsősorban, hogy használják a ShopRentert! Próbálkoztunk más jellegű webáruházakkal, de egyik sem vált be úgy, mint ez. A ShopRenter webáruház költséghatékony, stabil és profi.
Másodsorban, hogy alkalmazzanak “minőségi” szakembereket, még ha magasabb is a bérigényük, hosszabb távon sokkal kifizetődőbb velük dolgozni.”
Most pedig nézzük meg, mivel érdemelte ki a HerbaDoctor.hu a Hónap Webáruháza címet.
Megj.: Amennyiben szeretné, hogy az Ön által érdemesnek tartott webáruház is bekerüljön a jelöltek közzé, kérjük küldje be javaslatát ide kattintva.