Esettanulmány Hónap Webáruháza

2018. Augusztus Hónap Webáruháza: HerbaDoctor.hu

2 perc olvasási idő

Minden hónapban megválasztjuk a Hónap Webáruházát a ShopRenter rendszerét használó webshopok közül. A győztes több mint 3000 webáruházból kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ebben a hónapban egy olyan vállalkozás nyert, amely világos küldetéstudattal felvértezve alakította ki webáruházát. Magyar termék nagydíjas kozmetikumait pedig a leghatékonyabb marketing eszközökkel igyekszik minél szélesebb közönséghez eljuttatni.

Ezúton is szeretnénk gratulálni az augusztusi győztesnek, a HerbaDoctor.hu-nak és csapatának.

Mielőtt megnéznénk a bemutatót, ismerkedjünk meg egy kicsit közelebbről a webáruházzal.

A webáruházról

A kecskeméti székhelyű gyógyfüves natúrkozmetikumokat, táplálékkiegészítőket és vitaminokat értékesítő webáruház 2014-ben indult.

„Célunk, hogy segítsünk minden olyan embernek, akik egészségüket, szépségüket természetes módon, a gyógynövények erejével szeretnék megőrizni” – vallja a webáruház tulajdonosa, Rácz Éva természetgyógyász.

Az indulása óta folyamatos bevételnövekedést elkönyvelő ShopRenter Gold csomagos webáruházat jelenleg 1 fő üzemelteti.

Indulás és termékbeszerzés

Hogyan döntötted el, hogy mit fogsz értékesíteni?

„Hivatásom az, hogy segítsek a beteg embereken, az egészségeseket pedig a megelőzésre tanítsam. Innen jött az ötlet.”

Honnan szerzitek be a termékeket?

„Belföldről és külföldről egyaránt, a gyógynövényeket nagyobb részt Magyarországról. Mindenben esetben előnyben részesítjük a magyar termékeket.

Saját fejlesztésű termékeinket és receptúráinkat bérgyártásban gyártatjuk.”

Első sikerek, értékesítési csatornák

Honnan jöttek az első vevők?

„Az első vevőim a közeli ismerősök és barátok közül kerültek ki. Tudták, hogy mivel foglalkozom, és segítségért fordultak hozzám, valamilyen tanácsért az egészségi állapotukkal kapcsolatban.”

Jelenleg mely csatornák hozzák a legtöbb látogatót és vásárlást?

„Online és offline csatornák marketingjére is költünk egyaránt, mind a kettők sikeresen működik.”

Eszközök, rendelés feldolgozás és teljesítés

Milyen eszközöket és alkalmazásokat használsz a webáruház üzemeltetéshez?

„Jelen pillanatban csak a ShopRenteres webáruházban elérhető alkalmazásokat és eszközöket használjuk.”

Hogyan dolgozzátok fel a rendeléseket?

„Az ügyfélszolgálatos munkatársaink fogadják a megrendeléseket. Ők számláznak és csomagolnak is egyben.”

A webáruházban a következő szállítási módokat kínálják a vásárlóknak:

  • Személyes átvétel irodában
  • GLS csomagpont
  • Házhozszállítás GLS futárszolgálattal

Elérhető fizetési módok:

  • Utánvétel
  • Banki átutalás
  • Barion bankkártyás fizetés

Jó tanácsok induló webáruházaknak

Mi a legfőbb tanácsod az újonnan induló webáruházaknak?

“Elsősorban, hogy használják a ShopRentert! Próbálkoztunk más jellegű webáruházakkal, de egyik sem vált be úgy, mint ez. A ShopRenter webáruház költséghatékony, stabil és profi.

Másodsorban, hogy alkalmazzanak “minőségi” szakembereket, még ha magasabb is a bérigényük, hosszabb távon sokkal kifizetődőbb velük dolgozni.”

 

Most pedig nézzük meg, mivel érdemelte ki a HerbaDoctor.hu a Hónap Webáruháza címet.

Megj.: Amennyiben szeretné, hogy az Ön által érdemesnek tartott webáruház is bekerüljön a jelöltek közzé, kérjük küldje be javaslatát ide kattintva.

Legfrissebb bejegyzések

Előző bejegyzés:
SEO Alapok: Kulcsszókutatás lépésről lépésre
[SEO Alapok] Kulcsszókutatás lépésről lépésre

Sokat írunk arról, hogy a keresőoptimalizálás az egyik leghatékonyabb marketing eszköz, mivel hosszú távon ...Elolvasom

Close