Hogyan lehet segítésünkre az Ármágnes?

Hogyan lehet segítésünkre az Ármágnes?

A termékeink, szolgáltatásaink olyanok e-kereskedőként , mint egy toronyba zárt királylány. Hiába szép és tökéletes, ha nem mutatjuk meg, senki nem tud róla, így a királyfi sem érkezhet fehér lovon, vagyis a vásárló sem téved be magától a webáruházunkba.

Pontosan ezért fontos és elengedhetetlen a kirakat az online világban is. Érdemes minél több felületre kihelyezni a termékeinket, szolgáltatásainkat, ahol a lehető legjobban, leghatásosabban és lényegre törően tudjuk bemutatni.

Azonban tudjuk jól, hogy rengeteg költséggel jár a webáruház látogatók szerezzünk és súlyos összegeket kell költeni a marketingre, arról nem is beszélve, hogy utána jön a következő lépés, hogy vásárlókká konvertáljuk a látogatókat.

Ennek fényében egy olyan alkalmazást mutatunk be, ami jóval több kíván lenni egy hagyományos ár-összehasonlító portálnál. 

Célja, hogy egy kombinált, automatizált marketing rendszert nyújtson elérhető áron, vagyis lényegében az Ármágnes nem más, mint a legvonzóbb ajánlatok és termékmarketing eszközök egy helyen.

Kovács Bálintot, a Klambó Kft. ügyvezetőjét, az Ármágnes vezető fejlesztőt kérdeztük, mit érdemes tudni az alkalmazásról, milyen előnyei vannak és egyéb érdekes témákat is boncolgattunk. 

Mivel foglalkoztok, milyen alkalmazást fejlesztettek a ShopRenternek?

Alapvetően automatizált marketing eszközök fejlesztésével és média felületek építésével foglalkozunk. Az Ármágnes egy olyan alkalmazás, ami a hagyományos termék ár-összehasonlítás mellett a már meglévő kombinált marketing eszköz mellett egyre többet kíván magába foglalni a közeljövőben.

Hogy fogalmazódott meg az ötlet, hogy alkalmazást fejlesszetek?

A rendszerünk eredetileg más terméklistákat is képes használni, így az alkalmazás fejlesztése nem lett volna elengedhetetlen. De behatóbban átnéztük a ShopRenter API-t, és úgy láttuk egy alkalmazással minden partnernek jóval több funkciót tudunk nyújtani.

A könnyített regisztrációról nem is beszélve. Mivel a portálukon így is rengeteg minden automatikus, így kézenfekvő volt, hogy ebbe az irányba mozduljunk az alkalmazás elkészítésével is.

Miért pont az adott témában indultatok el? Mi volt a piaci probléma, amit megláttatok és szerettetek volna megoldani?

Sok felhasználónknak gondot okozott korábban a terméklista megadása vagy előállítása. A ShopRenter Alkalmazáson keresztül könnyebben elérjük a partnereink termékeit, és nekik sem kell plusz időt szánni a lista megadására/menedzselésére. Ezenkívül szerettük volna, ha még egy pluszt tudunk nyújtani a csatlakozóknak, ezzel kitűnve a konkurensek közül.

Milyen segítségeket kaptatok a ShopRentertől a fejlesztés során?

Több ötletet is kaptunk az alkalmazás felületének egyszerűsítéséhez. Ezen kívül egy elég részletes dokumentációt kaptunk az API-hoz, így gyorsan tudtuk bővíteni a rendszerünket a szükséges részekkel. Az összes munkatárs, akivel egyeztettünk nagyon készséges és rugalmas volt.

Kinek ajánljátok főként a szolgáltatásatokat?

Elsősorban azoknak, akik nem csak egy szokványos ár-összehasonlítón szeretnének fent lenni, hanem több kombinált marketing eszközre is vágynak egy csomagban. Ilyen például a vásárlók számára elérhető funkciók: a termékek kedvelése, illetve véleményezése, kommentelési lehetősége. Ezek mind segítik az Ármágnes platformján a webáruházuk a konverzió javítását és forgalom növekedését.

Emellett azoknak is ajánljuk, akik kevesebb időt és energiát szeretnének fordítani a webáruházuk marketingjére, ezt a hatékonyság romlása nélkül a szinte teljesen automatikusan működő portálon véghez tudják vinni.  

Miben különböztök a konkurenciától?

Az ár-összehasonlítás szempontjából a legfontosabb, hogy nálunk nem forgalom alapú az elszámolás, hanem tagsági díjra épül. Magát a szoftverünket pedig valójában egy marketing eszköznek terveztük, amit jelenleg is folyamatos bővítünk. 

A legfőbb globális különbség, hogy mi a partnereink portálját behatóbban is bővíteni, javítani szándékozunk automatizált elemző – és segédeszközökkel, amiket minden tagunk egységesen elérhet. Hosszú az út, ami előttünk áll ebben, de már elindultunk rajta.

Milyen támogatást tudtok nyújtani a ShopRenter ügyfeleknek? 

A portálukon van egy általános súgó, illetve már építünk egy Partner Tudástárat is, amiben kifejezetten a szolgáltató és kereskedő partnerek számára fontos anyagokat gyűjtjük össze. Minden kereskedő partnerünknek elérhető a portálunkon egy online chat, ahol bármikor írhatnak a szoftverrel kapcsolatban.

Milyen előnyeit látod az általatok készített Alkalmazásoknak?

Most írhatnék technikai és marketing dolgokat, de ha lehet inkább azt emelném ki, hogy mi mindig lelkiismeretesen készítjük el a szoftvereket. Manapság talán ez az, ami ritkaság. 

A szoftver kezét nem engedjük el, hanem folyamatosan fejlesztjük és bővítjük, így valószínűleg aki pár hónap múlva ránéz, sokkal több funkciót fog látni, mint most. De ezt mi pozitívumnak tartjuk.

Mennyire egyszerű az Alkalmazások telepítése a ShopRenterben?

Gyakorlatilag néhány kattintás. Egy minimális adatkitöltést kérünk, de ezek kizárólag olyan információk, amiket minden ügyfél tud a saját vállalkozásáról.

Hogyan lehet szerintetek a legideálisabb módon használni az alkalmazásotokat? Tudnál néhány gyakorlatias tippet megfogalmazni, ami egy webáruház tulajdonos sikerét elősegíti?

Az alkalmazás szinte teljesen automatikus. A jelenlegi részei legalábbis mindenképp. A webáruház üzemeltetőjének mindössze annyi a feladata, hogy telepíti és néhány információt megad az áruházáról. Szinte azonnal felkerül a Bolt adatlap, amivel saját brandjét népszerűsítheti a kereskedő, valamint az általa forgalmazott termékek is pár nap alatt bekerülnek a rendszerbe.

Ha ez elsőre nem lenne elég, akkor itt megemlíteném, hogy hamarosan több funkció is érkezik a portálra, amelyekkel a saját webáruházának tartalmait is tudja majd javítani minden partnerünk. 

Ezenkívül olyan eszközöket is tervezünk, amikkel aktivizálni tudják meglévő ügyfélkörüket is. Természetesen a legtöbb dolgot automatikusan, egy-két előzetes beállítást követően.

Milyen jó tanácsot adnál azoknak, akik nem használják az Alkalmazást a ShopRenterben?

Azon érdemes gondolkozniuk, hogy érdemes-e egy nagy potenciállal bíró, marketing rendszert most teljesen kockázatmentesen feltenniük, vagy inkább elszalasztják ezt a lehetőséget, és ezzel versenyhátrányba kerülnek a következő évben, amikor elkezdenek dőlni az új funkciók. Tekintve, hogy a konkurens ár-összehasonlítók alkalmazásként nincsenek jelen, mindenképp érdemes feltelepíteni.

Bízunk benne, hogy sikerült az Ármágnes ShopRenter alkalmazást és a mögötte lévő fejlesztői szemléletet is megismertetnünk. 

Amennyiben szeretné az alkalmazást kipróbálni és több látogatót szerezni webáruházának, akkor ShopRenter ügyfélként pár kattintással telepítse az Ármágnest!

Lépjen be a ShopRenter webáruháza admin felületére, és kattintson az Alkalmazások menüpontra. Válassza ki a listából az Ármágnes alkalmazást, majd kattintson a Telepítés gombra!

További információkat az alkalmazásról itt olvashat.