Blog

2012. január 11. szerda

Az elmúlt hetekben is aktívan foglalkoztunk azzal, hogy a ShopRenter egyre jobb legyen, íme az eredmények:

1. Mobilra optimalizált webáruház

1. Mobilra miért?

mobil.jpgAz internet minden tartalma ma már a mobil eszközökön is elérhető. Ez remek lehetőség arra, hogy a webáruházunk bárhol - és valóban bárhol - elérhető legyen. Mivel lassan minden ember rendelkezik böngészésre alkalmas telefonnal, adódik a lehetőség, hogy őket is el lehessen érni az áruház tartalmaival. A felhasználásra már nagyon sok külföldi trend létezik: sokan vásárolnak úgy, hogy az árakat a neten is megnézik, összehasonlítják azokat a boltban találttal, vagy nyaraláskor gondolják úgy, hogy rendelni szeretnének.

Mindegyik trendben egy közös vonás van:az áruház tartalmát egy mindig magunkkal hordott eszközön bármelyik pillanatban elérhetjük. Íme néhány beszédes számadat:

  • 2011 végén Magyarországon már elérte a 1,5 milliót az okostelefon használók száma
  • 2011-ben már a mobiltelefon vásárlók 80%-a okostelefont vásárolt
  • Már 2010 ünnepi szezonjában is Magyarországon az össz e-kereskedelmi forgalom 1,5 százaléka érkezett mobiltelefonról - és ez a szám vélhetően évről évre gyorsan növekszik
  • Az okostelefon használók 86%-a használja a telefonját vásárlás előkészítésre, bár közülük még csak 12% az, aki rendszeresen a telefonján keresztül vásárol


2. Mobilra optimalizált

Az okostelefonok és táblagépek elterjedésével együtt új megoldások is készültek arra, hogy a monitornál kisebb kijelzőkön hogyan lehet a webes tartalmakat megjeleníteni. Mobilra készített megjelenés hiányában a böngészők ugyanúgy jelenítik meg a weboldalakat mint egy monitoron. Egy kis kijelzőn ez igazi kínszenvedés. Mintha egy nagy egészből egy kis részletet látnánk egyben. 

A mobilra optimalizált weboldal esetén nem a hagyományos oldal jelenik meg, hanem a tartalom az adott mobil eszköz képernyőjére szabva. Hangsúlyosabb lesz a fejléc, egy hasábos az elrendezés, stb. Sok olyan webes megoldás is van, ami mobil eszközökön nem jeleníthető meg (gondoljunk a flash alkalmazásokra pl. iPhone esetében).

3. ShopRenter mobileszközökön

mobil.jpgMindezt mi fontos trendnek tartjuk, így elkészítettük a ShopRenter mobilra optimalizált változatát. Azaz bárki, aki megtekinti az ön weboldalát bármilyen mobil eszközön, egy tökéletesen megjelenő és működő webáruházat fog látni.

Mobilon tallózva a webáruházat, nemcsak a kategóriák és a termékek, hanem a szöveges és egyéb tartalmak, sőt a vásárlás is kifogástalanul jelenik meg és használható.

A beállítások automatikusak, hiszen a megjelenéshez minden adat a rendelkezésre áll. A beállítások csak a megjelenést és a szöveges tartalmak testre szabását érintik:

  • Főoldali üdvözlőszöveg megadása
  • Szöveges tartalmak megjelenése mobilon
  • Mobil megjelenés színvilágának módosítása

Mivel a mobil áruház csak megjelenésében tér el a hagyományos változattól, ezért semmilyen más felületre nincs szükség. A mobil áruház használatához természetesen szükség van egy böngészőre az adott mobileszközön (pl. Opera Mini, Firefox Mobil, stb.)

  • Beállítási lehetőségek: Beállítások > Marketing funkciók > Mobil áruház
  • Segítség: ShopRenter Akadémia
  • Elérhető: Minden ShopRenter és PartnerBolt csomagban.

 

2. Súlytól függő szállítási díjak kezelése

1326189375_package.pngA szállítási módok eddig is teljesen személyre szabhatóak voltak a ShopRenter rendszerében, azonban a szállítási költségek meghatározása eddig csak a kosár értéke alapján voltak megadhatóak.
Sok olyan szállítási cég van azonban, amely a szállítás díjait a csomag súlya alapján számolja (például a DPD). Az ilyen cégekkel való hatékony együttműködés jegyében készült el az a fejlesztés, amely segítségével kosárérték helyett súly alapján adható meg a szállítás költsége.

Minden szállítási mód szerkesztésénél mostantól megadható, hogy a táblázat, amelyben a szállítás díjait adhatjuk meg, súlyt, vagy kosárértéket tartalmaz. Ez csak annyit jelent, hogy a táblázatba a minimum és maximum oszlopokba érték helyett súlyt – de ugyanúgy számokat – kell megadni, a szállítási díj oszlop működése változatlan.

Mivel korábban pontosan ezzel a rendszerrel történt az ingyenes házhozszállítás beállítása is, ezért amennyiben súlytól függő árakat adunk meg, a rendszer külön lehetőséget ad az ingyenes szállítási határ beállításához.

Ezzel párhuzamosan megnőtt a termék szerkesztőoldalán található „Súly” mező fontossága, hiszen innen veszi a rendszer az értékeket. A könnyebb kezelésért természetesen ez az érték is exportálható, importálható.

  • Beállítási lehetőségek:  Beállítások > Általános beállítások > Szállítási módok
  • Segítség: ShopRenter Akadémia
  • Elérhető: Minden ShopRenter és PartnerBolt csomagban.

 

3. Termék opciók xls export és import lehetősége

1326189461_icons.pngA típus és tulajdonság rendszer kiépítése mellett a korábban használt termékopciókat sem szeretnénk elhanyagolni, hiszen számos olyan megoldás van, amelyben hatékonyabban használható. Emellett büszkék vagyunk a ShopRenter rendszerében található termék export és import funkciókra, kiemelten arra, hogy gyakorlatilag bármilyen termékadat külön-külön le- és feltölthető.

Ebből a felsorolásból eddig hiányzott az opciók kezelése. Mostantól azonban ennek semmilyen akadálya nincs, azaz tetszőlegesen exportálható illetve importálható valamennyi opció. Minden opciót egy oszlopban tárolunk, ami kicsit bonyolultabbá teszi a kezelést, valójában azonban átlátható, kis gyakorlás után mindenkinek gyorsan és hatékonyan fog menni.

  • Beállítási lehetőségek: Bolt adminisztráció > Export/import > Termékek xls exportja, és Termékek xls importja
  • Elérhető: Minden ShopRenter és PartnerBolt csomagban

 

4. Legújabb termékek modul fejlesztések

legujabb.pngEgy termék összes tulajdonsága mellett ugyanekkora szerephez jut az is, hogy mennyire új. Boltunkban a legújabb termékek hangsúlyozása fontos lehet, hiszen elegendő csak arra gondolni, hogy a visszatérő, de az új vásárlók is gyakran csak az újdonságokra fogékonyak.

A legújabb termékek modult ezért jelentősen átalakítottuk. A modulban megjelenő termékek lehetnek manuálisan megadottak, vagy akár automatikus. Ez utóbbi esetben a rendszer adott időpontnál nem régebbi termékeket éppúgy meg tud jeleníteni, mint csak az utolsó pár darabot.

Fontos változás még a működés alapja. Korábban a rendszerben való létrehozás döntötte el azt, hogy legújabb-e, vagy sem. Mostantól a terméknél is szerkeszthető „Mióta kapható” mezőben szereplő dátum alapján dől el mindez, így mi magunk adhatjuk meg a termék bekerülésének idejét. Ezzel jelentősen megnöveltük a testreszabhatóságot, hiszen a termékek dátumának, és a modul működésének megadásával többféleképpen tudjuk új termékeinket megjeleníteni – ahogyan csak szeretnénk.

  • Beállítási lehetőségek: Beállítások > Megjelenés > Modulok beállítása, Legújabb termékek modul
  • Elérhető: Minden ShopRenter és PartnerBolt csomagban

 

5. Kisebb módosítások, javítások

1323943455_preferences-system.pngTovább folytatjuk a ShopRenter rendszerének csiszolását, mely eredményeként most is nagyon sok javítás és módosítás készült el. Ezek egy része már meglévő funkciókat bővít ki, mások kisebb hibákat javít.

 

 

A módosítások és javítások pontos listája a következő:

  • Az árszűrő modul már jól kezeli, ha a terméknek akciós ára van
  • A szállítási módnál már nem kell felső határt meghatározni
  • A „tetszőleges érték” típusú tulajdonság is lehet változatképző paraméter
  • Az akciós és a kiemelt termékeknél az automatikus véletlenszerű listázás helyett lehet manuális listát is megadni
  • A termékek címkéit is lehet xls-ben importálni és exportálni
  • Modulokban sem jelenik már meg a kosárba rakás ha az árak megjelenése le van tiltva

A következő újdonság értesítőnkben egy olyan egyedülálló újdonságot fogunk bemutatni, mely még nincs Magyarországon, és mely ugyanakkor rendkívüli előnyhöz fog juttatni minden ShopRenter felhasználót!

2011. december 15. csütörtök

Az elmúlt hetekben is aktívan foglalkoztunk azzal, hogy a ShopRenter egyre jobb legyen, íme az eredmények:

1. Időzíthető hírlevelek (autoresponder)

1323943522_26-mail.pngA funkció segítségével a hírlevelek kiküldési ideje többféle feltétel szerint időzíthető. A beállítások között a kiküldés percre pontos dátumát, vagy a feliratkozáshoz képest eltelt napot, illetve órát lehet megadni.

A rendszer ezután automatikusan a feltételnek megfelelő időpontban kezdi a levelek kiküldését. Megjegyeznénk, hogy sok levél esetén a kiküldés szakaszosan történik, így előfordulhat, pár perc eltéréssel küldi ki ezeket az utolsó leveleket.

Ezzel előreidőzített, automatizált kampányok, vagy feliratkozóknak szánt, többlépcsős ajánlattételi, vagy tanácsadó jellegű e-mail kampány is készíthető.

  • Beállítási lehetőségek: Beállítások > Marketing funkciók > Hírlevél küldők > Hírlevelek
  • Segítség: ShopRenter Akadémia
  • Elérhető: ShopRenter Silver és Gold csomagokban, illetve PartnerBolt Prémium csomagban

2. Horvát nyelv

1323943480_croatia.pngTerveink szerint folytatjuk a ShopRenter európai nyelveken való elérhetőségét. Kiemelt szerepet kapnak azok a nyelvek, amelyeket velünk szomszédos országokban használnak. Ennek jegyében készült el a ShopRenter horvát nyelvű fordítása is.

A nyelv a többihez hasonlóan telepíthető, majd használható. Mint minden nyelvnél, telepítés után meg kell adnunk minden szöveges információt az oldalon horvátul is.

  • Beállítási lehetőségek:  Beállítások > Bolt beállítások > Nyelv beállítások többnyelvűség, illetve Beállítások > Bolt beállítások > Általános beállítások > Nyelv fül egynyelvűség esetén
  • Segítség: ShopRenter Akadémia
  • Elérhető: ShopRenter Silver (egynyelvű), illetve Gold csomagban (többnyelvű), illetve PartnerBolt Standard (egynyelvű) és PartnerBolt Prémium (többnyelvű) csomagban.

3. 301-es átirányítás import fejlesztések

1323943653_interact.pngA 301-es átirányítások nagyon hasznosak, ha a régi boltunkból átállunk az újra. Azonban egy áruházban alkalmanként nemcsak 5-10, hanem nagyságrendekkel több olyan url is lehet, amely elég jó előnyt szerzett már a keresőoptimalizálás versenyében. Ezeket egyenként nagyon nehezen lehet csak megadni. Hogy ezt egyszerűbbé tegyük, a 301-es átirányításokhoz import funkciót fejlesztettünk, mely egy egyszerű elrendezésű .csv fájlt dolgoz fel. Ezt a táblázatot gyorsan és egyszerűen lehet ki- és feltölteni.

Ez a funkció már egy ideje megtalálható a rendszerben, azonban mi újra elővettük, és néhány szerkezeti átalakítást végeztünk benne, hogy minél hatékonyabban, és hibamentesen működjön.

A pontos szerkezet, mintafájl az admin felület oldalán letölthető.

A másik, fontos fejlesztés a szabályokat összevonó, ún. wildcardok használata. Amennyiben nagyon sok url-t kellene átirányítani, úgy akár még táblázatban megadni is hosszú, és problémás lehet. A wildcardok használatával egy sorban kezelni lehet minden olyan url-t, amely csak pár karakterben, vagy kis részletben tér el egymástól. Az elv a szabályszerűségeken alapul, azaz, hogy az url-ek valamilyen szabályok alapján épülnek fel. A wildcardok pontos működését a ShopRenter Akadémia ide vonatkozó bejegyzésében taglaljuk.

  • Beállítási lehetőségek: Beállítások > 301-es átirányítások
  • Segítség: ShopRenter Akadémia
  • Elérhető: Minden ShopRenter és PartnerBolt csomagban

4. Nagyított termékkép méretének testreszabása

1323943574_kview.pngEgy webáruház legfontosabb része a képi megjelenés. Ez árul el legtöbbet a termékről, ez alapján tudjuk beazonosítani azt. A ShopRenter rendszerét a ma standardnak számító 1024×768-as felbontásra optimalizáltuk, ebből eredt a termékkép nagyított változatának mérete, amely 500×500 képpont volt.

Sok kérés érkezett ügyfeleinktől arra vonatkozóan, hogy ne ekkora legyen a maximális méret, hanem ennél nagyobb, vagy néhány esetben kisebb. Ezt a kérést teljesítettük is, ennek eredménye az a fejlesztés, ahol beállítható, hogy a nagyított képek mekkora felbontással rendelkezzenek.

A beállításnak vannak korlátai, ez pontosan azt jelenti, hogy a legfelső határ 1000 képpont szélességben, illetve 800 képpont magasságban. Ez alatt nincsen korlátozva, hogy mekkora képet jelentetünk meg, a pontos értéket a képeink alapján állíthatjuk be.

Fontos tudnunk, hogy nem kell pontos méretarányt megadni, mivel a ShopRenter rendszere sosem torzítja az arányokat, helyette fehér részekkel tölti ki a maradék helyeket. Szintén jó tanács, hogy a böngészők eltárolják a weboldalak legtöbb elemét – köztük pont a nagyon nagyméretű nagyított képeket is - így a változtatások nem feltétlenül fognak azonnal látszódni. Kis idő kell, míg a böngészők is törlik ezeket a fájlokat. Ha nem akarunk várni, akkor a ctrl+F5 billentyűkombinációval lekérhetjük oldalt úgy, hogy az már az új, nagyított képeket is töltse le.

  • Beállítási lehetőségek: Beállítások > Bolt beállítások > Általános beállítások > Képek fül
  • Segítség: ShopRenter Akadémia
  • Elérhető: Minden ShopRenter és PartnerBolt csomagban

5. Kisebb módosítások, javítások

1323943455_preferences-system.pngEzeken felül nagyon sok apró módosítást eszközöltünk, amelyek már meglévő funkciók működését befolyásolták. Ezek egy része olyan módosítás, amely egy már létező funkció működését módosítja. Pár, régóta nem használt dolgot kivettünk a rendszerből, és újakkal helyettesítettünk.

Egy ilyen bonyolult rendszerben sajnos óthatatlanul is előfordulhatnak kisebb hibák, melyeket folyamatosan javítunk. Ez a folyamat is jól mutatja, hogy sokat fogalkozunk a ShopRenter rendszerével. 

A módosítások és javítások pontos listája a következő:

  • A rendszer nem megfelelően jelenítette meg a termékváltozatokat a kosárban.
  • A hírlevél kezelő rendszerben amennyiben a küldésnél hiba történt, a rendszer hibakódot adott vissza. Ez nehezen értelmezhető volt, helyette kiírja szövegesen a hiba okát.
  • A rendeléseknél a DPD-nél is feltölthető exportban pontosításokat, apróbb javításokat eszközöltünk.
  • A beépített Google Sitemap szolgáltatást átszabtuk, és kijavítottuk.
  • Az admin felületen, különböző nyelveknél néhány szöveg nem lett lefordítva, ezeket pótoltuk.
  • A rendelések megtekintésénél a termékek listájában szereplő törlésgombra kattintva nem volt megerősítés kérés. Ezt pótoltuk, hogy kizárjuk a véletlen törlést.
  • A rendszer rosszul küldött ki a rendelésről automatikus e-maileket.
  • A szülő-gyerek, illetve tulajdonság-típus viszonyban összetett eseteknél előfordultak olyan hibák, melytől a termék nem jelent meg az oldalon. Ezeket javítottuk.
  • A böngészők fejlődésével az oldal speciális működéseit biztosító javascript motort frissítettük, az ehhez tartozó funkciókkal együtt.
  • A rendszerben mindenhol a név mezőknél már 2 karakter hosszú adat is megadható.
  • A termékopcióknak külön raktárkészletezése volt korábban, amely azonban nem volt összekötve a termék raktárkészletével. A szülő-gyerek viszony megjelenésével ez a funkció értelmetlenné vált, így kivettük az opciók raktárkezelését.
  • Az elhagyott kosarak mostantól szűrhetőek a rendelések listájánál, az "Elhagyott kosár" értéket választva. Ekkor az elhagyott kosarak minden értéke megjelenik.
  • A termékmegosztó exportoknál be lehet állítani, hogy csak az aktív kategóriák termékeit exportálja.
  • A termék szerkesztésénél mostmár látható a fejlécben, hogy mely terméket szerkesztjük.
  • A rendelési emailben a megrendelt termékek tulajdonságai is láthatóak.
  • A termék címkék boltbeli megjelenése néhány helyen rosszul működött, ezt javítottuk.

A következő újdonság értesítőnkben egy olyan egyedülálló újdonságot fogunk bemutatni, mely még nincs Magyarországon, és mely ugyanakkor rendkívüli előnyhöz fog juttatni minden ShopRenter felhasználót!

Írta: Zajdó Csaba - 2011. november 09. szerda

Az október igen tevékeny hónap volt a számunkra, így nagyon sok finomítást és fejlesztést a most felkerült frissítésbe is. Az újdonságok nagy része most minden csomagban megtalálható, hiszen azokat a funkciókat bővítettük ki, amelyeket a rendszer legfontosabbjai között tartunk számon. A ShopRenter rendszerébe a következő újítások találhatóak meg:

1. Ármegjelenítés

TulajdonságokAz árak megjelenítése az egyik legfontosabb része egy webáruháznak. Minden bolttulajdonos egyedileg, a saját elképzelései szerint szeretné az árait kommunikálni a vásárlói felé. Ennek a beállítási lehetőségét szeretnénk biztosítani mostantól minden ügyfelünk számára.

Az eddig is létező ármegjelenítési beállítások mellett - árak elrejtése, illetve bruttó / nettó árak mutatása - új ármegjelenítések váltak elérhetővé a termékoldalon.

Így lehetőség nyílik arra, hogy a termékoldalon az ár mind nettóban illetve bruttóban jelenjen meg, különböző további kiírásokkal, úgy mint: +ÁFA szöveg, mindkét ár megjelenítése, akciós ár esetében a kedvezmény százalékos, vagy számszerű mértéke. Ezzel az általunk választott módon jelenik meg mindig az ár.

A beállítása egyszerű, hisz a korábban használt funkciók továbbra is működnek, a termékoldalon kívül ezek segítségével szabályozhatjuk az ármegjelenést, míg az új funkciókkal ténylegesen az ár kerül a középpontba a termékoldalon. 

  • Beállítási lehetőségek: Beállítások > Bolt beállítások > Általános beállítások Árak fül
  • Segítség: ShopRenter Akadémia
  • Elérhető: Minden csomagban.


2. Mozgó termékajánló modul

Budapest sablon családA ShopRenter rendszerében nagyon sok olyan modul van, amely termékeket jelenít meg valamely információjuk alapján. Sok termék esetén azonban nagyon átláthatatlan lesz a lista, ha pedig sok a termék, de kevés a hely, akkor csak a véletlenszerű megjelenítésben, vagy a pontos megadásban lehetett megoldást találni.

Az új mozgó termékajánló modul segítségével olyan egyedi terméklista állítható össze, amelynek mindegy, hogy mennyi termék van benne; megjelenéskor ugyanis pozíciótól függően oldalra, vagy fel-le mozogni kezd a lista, az így látható végtelenített szalagon minden termék megjelenik. Mivel mozog a tekintetet automatikusan magára vonja, tökéletesen alkalmas a figyelem felkeltésére.

A mozgás iránya főoldali pozícióban balról jobbra, vagy jobbról balra történhet, oldalsó pozíciókban pedig fentről le, illetve fordítva. Ha a modul a lista végére ér, akkor kezdődik előről, azaz folyamatosan mutatja az Ön által választott termékeket.

Tökéletes választás pl főoldalra, hogy az általunk kiemelni kívánt termékeket a betérő látogatóknak bemutassuk.

 

 

  • Beállítási lehetőségek: Beállítások > Megjelenés > Modulok
  • Elérhető: ShopRenter Silver és Gold, valamint PartnerBolt Prémium csomagokban.

   

 3. További kisebb változtatások

  • Bannerkezelő módosítása: A bannereket feltölteni most már nemcsak a saját gépről való kitallózással lehet, hanem a szerverre már korábban feltöltött fájlok közötti böngészéssel is ki lehet választani.
  • Kategória automatikus képe (thumb) a legelső termékről: Amennyiben egy kategóriához nincs beállítva kép, akkor a legelső képpel rendelkező terméknek a képét fogja megjeleníteni kategória oldalon a további kategóriáknál.
  • Keresési lehetőség a leírások szerkesztésénél: Most már nem kell átnézni az összes nyelvi fájlt egy adott szöveget keresve ha szeretnénk valamit módosítani. A keresővel ki lehet listázni azokat a szövegket ahol a keresett elem megtalálható.
    • Beállítási lehetőségek: Beállítások > Megjelenés > Szövegek szerkesztése. 
  • Pathway Facebook webáruházba: Mostantól a Facebook-os webáruházban is megjelenik a Pathway ha egy aloldalon tartózkodunk.

4. További javítások

  • A szöveges tartalmak esetén most már meg lehet adni a Meta / Title elemeket úgy, hogy azok ne a Globális beállításokkal együtt jelenjenek meg, hanem csak önállóan. Amennyiben viszont nincs megadva a szöveges tartalomhoz ilyen elem akkor a korábbikhoz képest mostantól a szöveges tartalom Title eleme jelenik meg a Keywordsben és a Descriptionben is.
  • A Sablonok szerkesztésénél a testreszabás részben javítottuk a problémát, így most már hozzá lehet adni új képeket is az adott sablonhoz.

  Amennyiben kérdése, észrevétele van az elkészült fejlesztési csomagunkkal kapcsolatban kérjen írjon nekünk!

Írta: Zajdó Csaba - 2011. október 13. csütörtök

A termékváltozat, típus és tulajdonság kezelés után tovább fejlesztjük a ShopRenter rendszerét, amelyet 

1. Kívánságlista modul

TulajdonságokElőfordulhat, hogy a látogató nem tudja azonnal megvenni a termékeket, de megtetszett neki. Ilyenkor hasznos, ha ezeket egy külön listára tudja gyűjteni, ahonnan bármikor elérheti, és később megveheti.

Pontosan ezt a célt szolgálja a Kívánságlista modul, de természetesen sok aprósággal egészítettük ki.

A kedvenc termékeket egy külön listára gyűjtheti a látogató, amelyből bármikor egy kattintással a kosárba is teheti az adott terméket, vagy akár mindegyiket. A listában szereplő termékekhez saját megjegyzést is lehet írni, valamint az egész listát emailben megoszthatjuk ismerőseinkkel, ezáltal ideálisan használható fel a közelgő karácsonyi ajándékozásra. 

  • Beállítási lehetőségek: Marketing funkciók > Kívánságlista
  • Modul elhelyezése: Beállítások > Megjelenés > Modulok beállítása
  • Elérhető: ShopRenter Silver és Gold csomaggal rendelkező ügyfeleinknek. A PartnerBolt rendszerében minden csomagban elérhető.


2. Budapest sabloncsalád

Budapest sablon családÚj sabloncsaláddal szeretnénk azok dolgát egyszerűsíteni, akik nem találtak igazán magukhoz illőt az eddigi népes választékban. A Budapest sabloncsalád, a többi sabloncsaládhoz hasonlóan több színben érhető el.

A sablon főleg a nagy fejlécet igénylőknek, és a pasztel színek kedvelőinek lehet a kedvence. Mint minden modul természetesen ez is módosítható, a fejléckép is külön cserélhető.

 

 

   

  • Beállítási lehetőségek: Beállítások > Megjelenés > Sablonok kiválasztása
  • Segítség: ShopRenter Akadémia
  • Elérhető: Minden Shoprenter és PartnerBolt csomagban.



3. Román nyelv

Román nyelvMint ígértük, folyamatosan bővítjük a boltokban használható nyelvek listáját. A korábban megadott angol és német nyelv után a környező országokban beszéltek felé fordult a figyelmünk. Ennek jegyében készítettük el a bolt román nyelvű fordítását.

A nyelv használata semmiben nem különbözik az összes többiétől és természetesen együtt használható azokkal.

 

 

 

 

  • Megtalálható: Beállítások > Bolt beállítások > Nyelvek
  • Segítség: ShopRenter Akadémia
  • Elérhető: A ShopRenter Gold és PartnerBolt Prémium csomagokban.


4. Méretezhető listaválaszó

Méretezhető listaválasztóEzzel az apró kis fejlesztéssel szeretnénk a listakezeléseket egyszerűsíteni. Az adminisztrációs felületen azok a listák, amelyekben checkbox található, nehezen voltak kezelhetőek, mert kis területen kellett sok adatot megjeleníteni.

Ezen átláthatatlan listák most már átméretezhetőek. Így például egy kategórialista széthúzható kényelmesen nagyra, nem kell egyszerre csak 5 sort látnunk, ha több kategóriánk van.

Ez a funkciót csak az újabb böngészk támogatják, mint az IE 8 és 9, Firefox 3, 4, 5, 6, 7, Google Chrome és Safar. Általánosságban elmondható, hogy minden, 1 évnél nem régebbi böngészőben működik.

     

  • Megtalálható: ShopRenter admin felület
  • Elérhető: Minden ShopRenter és PartnerBolt csomagban.



Írta: Zajdó Csaba - 2011. szeptember 07. szerda

A ShopRenter rendszere hosszú fejlesztés után egy nagyobb mérföldkőhöz érkezett. Ennek oka a rendszer eddigi legnagyobb fejlesztésének elkészülése, mely a terméktulajdonság- és típuskezelést, valamint a szűrési rendszert tartalmazza.

1. Tulajdonság és terméktípus kezelés

TulajdonságokA ShopRenter eddig is lehetővé tette, hogy Ön bármilyen terméket felkínálhasson eladásra. A legtöbb terméknek azonban vannak olyan egyedi tulajdonságai, melyeket érdemes lenne nem csak "ömlesztve" megjeleníteni a Leírás fülön, hanem kiemeltek kellene megjelentetni, vagy ezek alapján a termékeket hatékonyabban keresni. 

Ezt a lehetőséget teremtettük meg az Önök számára. A ShopRenterben mostantól lehetőség nyílik a fontos tulajdonságok egyedi meghatározására és megadására. Így megadhatóak azok a fontos paraméterek, amelyeket a vásárlók leginkább keresik, ami alapján a terméket kiválasztják.

A működése egyszerű logikát követ: a rendszerben bármilyen termék egyedi tulajdonsága létrehozható, pl. a színe, vagy mérete.

Tetszőleges számú ilyen tulajdonság adható meg, melyek akár termékkörönként különbözőek lehetnek (pl. egy cipőnél van értelme a szín tulajdonságnak, egy könyvnél nem feltétlenül). Ezek a tulajdonságok csoportosíthatóak termék típusokra - így nem kell termékenként egyedileg meghatározni, hogy milyen tulajdonságok legyenek nála megadhatóak, csak a termék típust kell megadni, és így vele együtt a termékhez rendelődnek az adott terméktípushoz beállított terméktulajdonságok is. Így pl. egy cipő terméktípusnak lesz, színe, mérete, esetleg még anyaga.

Ennek előnye, hogy különböző termékkörökhöz külön terméktípus készíthető, így minden termék csak a rá jellemző tulajdonságokkal fog rendelkezni.

Mindezeknek több féle felhasználása is lehetséges; többek között lehetőség van a kiemelt tulajdonságok termékoldalon való kiemelt megjelenítésére, valamint az egy csoportba tartozó - azaz egymástól csak tulajdonságértékekben, (mint pl: színben, vagy méretben) különböző - termékek összekötésére.
  • Beállítási lehetőségek: Beállítások > Termék beállítások
  • Segítség: ShopRenter Akadémia
  • Elérhető: ShopRenter Silver és Gold csomaggal rendelkező ügyfeleinknek. A PartnerBoltos ügyfeleknek még nem elérhető, mert az automatikus szinkronizációjuk még további fejlesztést igényel. 

2. Termék változatok kezelése

SzűrésAz áruházak többségében találhatóak olyan termékek, amelyekből nem csak egy, hanem többféle változat létezik. Eddig ezek a termékek csak külön-külön voltak megjeleníthetőek; a tulajdonságok kezelésének megjelenésével mostantól ezek a termékek egyben jeleníthetőek meg.

Így a vásárló csak egy terméket lát a kategória oldalon és csak magán a termék oldalon tud a változatok közül választani. Így például egy ruhadarab esetén kiválaszthatja annak színét és méretét. Ezzel megvalósulhat, hogy a vásárló direkt neki való terméket tehet a kosarába, megvan a választási lehetősége.

A kezelése egyszerű, hiszen minden változat egy-egy önálló termék (emiatt tetszőleges árral, képpel, raktárkészlettel, stb.-vel rendelkezhhet), az egyediségeket a tulajdonságok megadásával érhetjük el. Mivel a termékek egy csoportba tartoznak, és egymástól ezen tulajdonságok konkrét értékeikben térnek el, ezért könnyen összefoghatóak, és jeleníthetőek meg. Minden termékváltozat-csoport esetén van egy szabadon választott termék (ő fog megjelenni a termék listázó oldalakon), a csoportba tartozó összes többi terméket a termékoldalon található választási lehetőségeken keresztül lehet elérni. Ez tipikusan legördülő menükkel, vagy választható képekkel jelenik meg, azaz a vásárló méretet, színt, más egyéb értéket választ a termékének. A konkrét értékek megadásával kiválasztható a tényleges termék, és a kosárba már a vásárolni kívánt változat kerül be.

Az ilyen "termékváltozat csoportokban" minden termék önálló termék is, így annak raktárkészlete, és minden más tulajdonságai egyénileg is megadhatóak. Ezzel akár változatonként is külön adatok adhatóak meg, sőt egyedileg is keresőoptimalizálható.

  • Beállítási lehetőségek: Bolt adminisztráció > Termékek
  • Segítség: ShopRenter Akadémia
  • Elérhető: ShopRenter Silver és Gold csomaggal rendelkező ügyfeleinknek. A PartnerBoltos ügyfeleknek még nem elérhető, mert az automatikus szinkronizációjuk még további fejlesztést igényel.

3. Szűrési rendszer

SzűrésA vevők nem egyformán gondolkodnak, ezért célszerű minél több féle logika mentén elősegíteni számukra a keresett termékek megtalálását. Az egyedi termék tulajdonságok lehetővé teszik, hogy a termékeket ezen tulajdonságai alapján lehessen szűrni; azaz kiválasztani az összes lehetőség közül, hogy melyiket szeretné a vásárló megtekinteni és megvenni. Mindenkinek más igényei vannak más értékeket tartanak fontosnak, ezért szerencsés, ha a vevő le tudja szűkíteni az adott terméklistát az általa fontosnak tartott paraméterek alapján.

Ezzel a szűrési rendszerrel nagyon hatékony választás segítő eszköz adható a látogatók kezébe, hiszen a fent írt lehetőségeket meg tudják valósítani. 

Akár kategóriánként is különböző szűrők adhatóak meg függően attól, hogy az adott kategóriában milyen tudajdonságokkal rendelkeznek a termékek. Az így beállított szűrő lehet csúszkás, vagy checkbox-os.

A legnagyobb rendszerekben is különlegesség számba megy, hogy nem csak, hogy egyszere több tulajdonság szerint is lehet szűkíteni, de egyszerre egy tulajdonságon belül több értékre is (multi-select)! A szűrés automatikusan történik, és később tovább finomítható, vagy állítható. Arról is előzetes információt kap a vásárló, hogy az adott szűrés után hány termék lesz található a terméklistában.


  • Megtalálható: Beállítások > Termék beállítások > Szűrő rendszer
  • Segítség: ShopRenter Akadémia
  • Elérhető: ShopRenter Gold csomagos ügyfeleink számára. A PartnerBoltos ügyfeleknek még nem elérhető, mert az automatikus szinkronizációjuk még további fejlesztést igényel.


Írta: Zajdó Csaba - 2011. szeptember 07. szerda

A mai napon számos újabb funkcióval bővítettük ki a bolt működését:

1. PickPackPont

PickPackPontA PickPackPont az egyik legnépszerűbb magyar szállítási módok egyike. Előnye, hogy nem kell a vásárlónak elutazni a bolt telephelyére, sem raktárába, de nem is kell otthon várni a futárt a kiszállítás miatt.

A PickPackPont lényege, hogy a vásárló az otthona környékén kiválasztott pontokban veheti át az oda szállított csomagot, így nincs helyhez és időhöz kötve, akkor veszi át, amikor neki a legjobban megfelel.

A szállítási módok közül most már kiválasztható a PickPackPont is, mint szállítási mód. Lehetőség van a boltban kifizetni az átvett árut, így ennek megfelelően egy fizetési mód is bekerült a rendszerbe.

A szállítási helyek listája naprakész, azaz nem fordulhat elő, hogy olyan helyre rendeli meg az ügyfél a szállítást, amely már nem fogad csomagokat.

A múlt heti fejlesztést követve a Futárszolgálatok exportjában a PickPackPont-nak megfelelő megrendeléslista is exportálható, ezzel is könnyítve a rendelések továbbítását a futárcégek felé.

A PickPackPont szállítási mód használatához egyénileg kell szerződést kötniük a PickPackPont-al.

  • Beállítási lehetőségek: Beállítások > Bolt Beállítások > Általános beállítások > Fizetési és Szállítási módok
  • Segítség: ShopRenter Akadémia
  • Elérhető: Minden csomagban 

2. Termékexport raktár és Analytics követés

TermékmegosztásA termékmegosztó oldalak összekötését finomítottuk tovább.

Egyrészt beállítható, hogy azok a termékek is megjelenjenek az oldalon, amelyek nincsenek raktáron. Így sokkal nagyobb igénykört tudnak kiszolgálni.

Másrészt lehetőség nyílik arra, hogy a termékmegosztó oldalnak küldött adatokban a termék hivatkozásához a rendszer hozzárendelje-e az egyéni Google Analytics kódot is. Ez azért előnyös, mert így az Analytics fiókban pontosan nyomon követhető, hogy az adott terméket a termékmegosztó oldalról érték-e el a látogatók, vagy sem.

 

  • Megtalálható: Marketing funkciók > Automatikus termék megosztás
  • Elérhető: ShopRenter Silver és Gold, valamint PartnerBolt Prémium csomagokban.


3. Letölthető termékek

shopping.pngA letölthető, digitális tartalmak eladása mostantól lehetségessé vált a ShopRenter rendszerében. A fejlesztés segítségével bármilyen letölthető termék megadható a boltban, melyeket termékekhez lehet rendelni. Így képek, e-könyvek, vagy más digitális termékek is eladhatóak a boltokban.

Ez az átfogó fejlesztés magába foglalja a letöltések kezelését, a termékekhez való hozzárendelését, valamint a rendelésekkel való összekötését.Ez utóbbi biztosítja, hogy a rendszer kezelje a csak letölthető termékek kosárkezelését, és a termékek letölthetőségét fizetés után.

A biztonság is fontos szerepet kapott a fejlesztéskor: a vásárlók csak akkor férnek hozzá a letöltésekhez, amennyiben a rendelés adott rendelési állapotra kerül. Ezen kívül külső beavatkozással - direkt url-ből - nem érhető el egyetlen letölthető termék sem.


  • Megtalálható: Bolt adminsztráció > Letölthető termékek
  • Beállítás: Beállítások > Bolt Beállítás > Általános Beállítás > Működés fül
  • Segítség: ShopRenter Akadémia
  • Elérhető: Minden boltban elérhető

4. FTP hozzáférés

ftplogo.jpgTöbb ügyfél kívánsága volt a bolthoz FTP kapcsolódást kapni. A fejlesztés immár elkészült, így semmi akadálya, hogy a bolt könyvtárát már nem csak a Fájl menedzserrel, hanem FTP-vel érjék el.

Segítségével sokkal gyorsabban, akár egyszerre, önállóan tölthető fel bármennyi termékkép, fájl, banner, illetve a terméktörlések, módosítások is kényelmesebbé válnak.

Az FTP-t nem automatikusan, hanem egyedi igénylés alapján áll módunkban engedélyezni a boltok számára. Az igénylést az adminisztrációs felületen található oldalon lehet leadni, és beérkezési sorrendben kapják meg ügyfeleink a személyre szabott hozzáférést.

Az FTP használatához szükség lesz egy FTP kezelő programra a számítógépen, a pontos beállításokat a ShopRenter Akadémián olvashatják el.

  • Megtalálható: Bolt adminsztráció > Rendelések
  • Segítség: ShopRenter Akadémia
  • Elérhető: Minden boltban elérhető




5. Google Sitemap 

ftplogo.jpgBár már egy ideje elérhető ez a funkció úgy gondoljuk, hogy érdemes megemlíteni az újdonságoknál.

Ugyanis a Google számára beküldhető oldaltérkép új helyre került az adminisztrációs felületen, mégpedig a SEO & Analitika beállítások részbe. Azon belül is a Webmester Eszközök fülre.

A Google Sitemap használatához mindenképpen szükséges egy Google Webmester Eszközök fiók, mivel itt lehet az oldaltérképet beküldeni. Maga a Sitemap használata pedig azért is nagyon ajánlott, mert segítségével a Google gyorsabban térképezi fel a webáruház aloldalait, mely egy webáruháznál kiemelten fontos. Hiszen naponta kerülnek ki és be termékek az adatbázisba, s ezzel egyidejüleg a termékoldalak elérhetősége is módosul, mivel új aloldalak jönnek létre vagy szűnnek meg.

A Sitemap használatához csupán engedélyezni kell az oldaltérképet az adminisztrációs felületen, majd az ezután megjelenő URL-t kell bemásolni a Webmester Eszközök megfelelő részébe.

  • Megtalálható: Beállítások > SEO & Analitika beállítások > Google Webmestereszközök fül
  • Segítség: ShopRenter Akadémia
  • Elérhető: Minden boltban elérhető


Írta: Zajdó Csaba - 2011. szeptember 07. szerda

A mai napon számos újabbb funkcióval bővítettük ki a bolt működését:

1. Kupon fejlesztések (egyedi email, lista importálás)

kupon.pngAz ajándékutalványfunkciók bővítésének eredményeként mostantól sokkal sokrétűbben használhatóak fel.

Egyrészt lehetőség van egyedi utalvány megadására; ez annyit jelent, hogy megadható egyedi emailcím is a létrehozáskor. Csak ezen emailcímmel rendelkező vásárló használhatja fel az adott utalványt, más nem. Így biztosítható, hogy akár mindenkinek egyedi ajándékutalvány álljon a rendelkezésére.

Sok utalványt szeretne használni, azonban egyenként lassú elkészíteni őket? Mindenkinek egyedi kedvezményt szeretne adni? Mostantól mind a két problémára van megoldás, ugyanis lehetőség van xlsből bármennyi utalvány beimportálására. 

Ez kiváló megoldás arra, hogy akár névszerinti kupont, egy testreszabott és egyedi ajánlatot adjon ügyfeleinek. Mivel a rendszer rendkívül egyszerű, ezért percek alatt több tucat új utalvány készíthető el. 

Minden fontos adat megadható, a fent említett emailcím is, így amennyiben rendelkezik az emailcímek listájával, úgy gyorsan és egyszerűen lehet minden vásárlójának - vagy akár azok egy csoportjának - egyedi utalványa.

Az xls kötött formátumú; az egyszerűség kedvéért minta az import oldalon található.

  • Beállítási lehetőségek: Marketing funkciók > Ajándékutalványok
  • Segítség: ShopRenter Akadémia
  • Elérhető: Mindenki számára 

2. Futárszolgálat export

futar.pngMint azt már az oktatásokon is jeleztük, a szállítási módok bővíthetősége az egyik fő fejlesztési irányunk jelenleg. Ennek jegyében készült el ez a fejlesztés. Segítségével a kiválasztott rendelések adatait exportálja a kiválasztott szállítócég által kért formátumban. Az így kapott fájlt csak át kell adni - vagy feltölteni - az adott cégnek, az ő rendszerük automatikusan feldolgozza a benne szereplő adatokat.

A rendszer jelenleg a Sprinter, DPD, GLS és Trans-o-Flex szállítócégek formátumaiban képes exportálni.




  • Megtalálható: Bolt adminsztráció > Rendelések
  • Segítség: ShopRenter Akadémia
  • Elérhető: Minden boltban elérhető


3. Beszerzési lista

shopping.pngA rendelések kezelését szeretnénk kényelmesebbé tenni ügyfeleink számára ezzel a fejlesztéssel. Segítségével a kiválasztott rendelésekben található termékeket egy listába rakja a rendszer, majd ezt a listát exportálja.

A lista .csv formátumú, így szövegszerkesztővel, táblázatkezelővel, de még egy egyszerű notepaddal is könnyen megnyitható, nem foglal sok helyet akkor sem, ha azt pl. okostelefonokra töltik.

Az így kapott listában látható, hogy a rendelésekben milyen termékek szerepelnek, és melyikből összesen hány darabra van szükség. Így könnyebb a nagykereskedőkhöz, vagy beszállítókhoz elmenni, vagy továbbítani feléjük az igényelt termékeket.

  • Megtalálható: Bolt adminsztráció > Rendelések
  • Segítség: ShopRenter Akadémia
  • Elérhető: Minden boltban elérhető

Írta: Zajdó Csaba - 2011. augusztus 25. csütörtök

A tegnapi napon számos újabbb régóta várt és igen izgalmas funkció került bele a ShopRenterbe, íme a lista:

1. Többnyelvűség (angol és német)

tobbnyelvuseg_small.jpgMostantól lehetőség van a webáruházat a magyar helyett angol vagy német nyelven is üzemeltetni! Ha Ön ilyen nyelvű vevőknek szeretne megoldást kínálni, úgy a ShopRenter mostantól teljes körű megoldásként funkcionál!

Fontos tudni, hogy a másik nyelvre való átváltással csak a rendszerszintű nyelvi szövegek váltanak át az adott nyelvre, az Ön által megadott szövegeket (termékek, kategóriák, menüpontok, szöveges tartalmak, modul fejlécek, stb.) Önnek kell lefordítania.

Lehetőség van továbbá egy webáruházon belül is több nyelvet kezelni, és utána a felhasználók eldöntehetik, hogy ők milyen nyelven szeretnék használni az adott oldalt (egy legördülő menüből való választással, vagy akár a kis "zászlókra" történő kattintással).

Részletes leírás: tobbnyelvuseg.pdf

Adott áruház átváltása idegen nyelvre (egy webáruház - egy nyelv):

  • Beállítási lehetőségek: Beállítások > Bolt beállítások > Általános beállítások -> Nyelv fül
  • Elérhető: Mindenki számára 

Többnyelvűség (egy webáruházon belül több nyelv):

  • Beállítási lehetőségek: Beállítások > Bolt beállítások > Nyelv beállítások
  • Elérhető: Shoprenter Gold, illetve PartnerBolt / FranchiseWebshop Prémium ügyfeleink számára 
 

2. Vízjel generáló (automatikus)

watermark.pngVisszatérő igény volt az Önök részéről, hogy lehessen vízjelezni a képeket - a kérésük meghallgatásra talált!  Mostantól rendkívül egyszerűen, és automatizáltan lehet vízjelt rakni a termékképekre - ezen belül is a nagy méretű (kinagyított) és a termék oldalon lévő közepes méretű képekre.

Nemcsak képek, hanem a logóhoz hasonlóan szöveg is megadható. A pozíció, áttetszőség, betűtípus, méret, szín, egyénileg megadható.

Beállítási lehetőségek: Beállítások > Bolt beállítások > Általános beállítások -> Vízjel fül

Elérhető: Minden boltban elérhető



3. Több fájltípus feltölthetősége

filetypes.pngA hamarosan induló új funkciók, és az ügyfelek igényei miatt döntöttünk úgy, hogy lehetővé tesszük a rendszerbe több fáljtípus feltöltését. Korábban csak képeket lehetett feltölteni, de mostantól sokkal több féle igényt tudunk kiszolgálni.

A rendszer használatában semmilyen változás nem történt; a Fájl menedzserben a szokásos módon tölthetőek fel az állományok. A feltöltött fájlokat könnyebb felhasználhatósága érdekében annak teljes elérési útját is kiírja a rendszer. Ezt vágólapra másolva bárhova beilleszthető a tartalom.





A jelenleg feltölthető fájltípusok a következőek:

Képek: jpg, jpeg, png, gif, tif, bmp

Videók és animációs tartalmak: flv, swf

Dokumentumok: pdf, doc, docx, ppt, pptx, ods, odp, txt, rtf

Táblázatok: xls, xlsx, odt, csv, xml

Tömörített állományok: zip, rar

Írta: admin - 2011. július 06. szerda

A tegnapi napon számos újabb régóta várt és igen izgalmas funkció került bele a ShopRenterbe, íme a lista:

1. Facebook áruház (F-Store)

facebook_small.jpgNyisson saját Facebook webáruházat alig pár kattintással! A kiegészítés segítségével a Facebookon létrehozott áruház alkalmazással összeköthető a ShopRenteres bolt, így a vásárlás, termékek nézegetése már a Facebook felületén is lehetséges - és a vásárlások magában a ShopRenteres áruházban fognak megjelenni.

Fontos: az áruházat CSAK EGYSZER kell jól beállítani, utána nincs vele munka! A ShopRenteres áruházából az adatok továbbítása automatikus, csak egyszeri beállítás szükséges - és utána amikor karbantartja a ShopRenteres áruházát, akkor a Facebookos áruháza is automatikusan vele együtt frissül!

Így most Ön további költségek nélkül, és minimális, egyszeri munkabefektetéssel veheti ki a részét a közösségi oldalakkal járó előnyökből!

Részletes leírás: facebookstore.pdf

Facebook áruház létrehozásának lépései: facebookstore_beallitas.pdf

Beállítási lehetőségek: Marketing funkciók > Facebook áruház.

Elérhető: ShopRenter Silver, Gold és PartnerBolt / FranchiseWebshop Prémium csomagokban

 

2. Galéria modul (automatikus képgaléria)

galeria_small.jpgHa tartalmat szolgátaltatunk a vevőinknek, akkor bizony gyakori igény, hogy nem csak szöveges tartalmat szeretnénk szolgáltatni, de képeket is.

Ha viszont sok kép tartozik egy cikkhez, akkor azt nem biztos, hogy szeretnénk mind teljes méretben „belinkelni” az adott cikkhez, csak szeretnénk, hogy „kicsiben” (ezeket hívjuk bélyegképeknek) ott legyenek, és ha a vevőink meg akarják nézni nagyban, akkor nagyítódjanak ki.

Ez oldható meg most már egyszerűen a Galéria modul segítségével!

Részletes leírás: galeria.pdf

Beállítási lehetőségek: Tartalom -> Galéria

Elérhető: ShopRenter Silver, Gold és PartnerBolt / FranchiseWebshop Prémium csomagokban

 

3. Disqus kommentelés

disqus_small.jpgA népszerű, és könnyen használható Disqus kommentezési lehetőség immáron a boltokban is használható.

Segítségével a meglévő boltjához egy rendkívül magas tudású, valós idejű kommentelési lehetőséget adhat - és akár egy teljes értékű blogként is használhatja innentől kezdve az áruházát (pl. a Tartalombancsinál egy Blog menüpontot, ahol a Blog címkével ellátott szöveges tartalmakat jeleníti meg, és engedélyezi hozzájuk a Disqus kommentelést).

Előnye, hogy ingyenes, könnyen kezelhető és beállítható, valamint számos módon bel lehet jelentkezni rá (gmail, facebook stb.). A használatához a Disqus rendszerében történő ingyenes regisztrációra van szükség először, majd csak meg kell adni a beállításoknál az így kapott Disqus azonosítót, és kész, már működhet is a kommentelés!

Részletes leírás: disqus.pdf

Beállítási lehetőségek: Tartalom -> Beállítások.

Elérhető: ShopRenter Silver, Gold és PartnerBolt / FranchiseWebshop Prémium csomagokban

 

4. További kisebb változtatások

 

  • Intelligensebb kereső: A keresőt "okosabbá" tettük, most már akkor is megtalálja a termékeket, ha a szavakat nem pont abban a sorrendben írjuk be, ahogy eddig tettük. Pl. eddig egy "Apple MacBook notebook" nevű terméket nem talált meg, ha csak annyit írtunk be, hogy "Apple notebook". Most már igen!
  • Tömeges képfeltöltés mappaválasztása: A tömeges képfeltöltésnél a feltöltés indítása előtt megadható a célkönyvtár a képek mapparendszerében.
    • Beállítási lehetőségek: Bolt adminisztráció > Export/import > Tömeges képfeltöltés
  • Modullista átláthatóvá tétele: A Beállítások > Megjelenés > Modulok beállításai menüpont nagy listáját pozíciók szerint bontottuk szét a jobb átláthatóság érdekében.
    • Beállítási lehetőségek: Marketing funkciók > Automatikus termék megosztás
    • Elérhető: ShopRenter Silver, Gold és PartnerBolt / FranchiseWebshop Prémium csomagokban

 

Írta: admin - 2011. július 06. szerda

A patch során a következők kerültek a rendszerbe:

Új modulok:

  • Tartalomkezelő rendszer: Ezen rendszer segítségével a szöveges tartalmak kezelése sokrétűbb, kiforrottabb lett. A szöveges tartalmak több tulajdonsággal rendelkeznek, mint korábban, ezek segítségével már nemcsak hírek, de egész hírfolyamok állíthatóak elő. A megjelenést az eddig alkalmazottak mellett két új, egymástól független modul is segíti. A címkerendszer segítségével a tartalmakat különböző logikai egységekbe lehet szervezni.
    • Részletes leírás: csatolva
    • Oktatóvideók: 1.rész , 2.rész
    • Beállítási lehetőségek: Új menüpont: Tartalom
    • Elérhető: Shoprenter Silver, Gold, illetve PartnerBolt / FranchiseWebshop Prémium ügyfeleink számára
  • MiniCRM integráció: A modul segítségével az áruház összeköthető a MiniCRM-el, amely egyike Magyarország legjobb CRM rendszereinek. Az összekötés négy fontos területet érint: hírlevél feliratkozók, regisztráltak, vásárlói adatok, és ezek törlései. Az integráció könnyen beállítható, pár perc alatt megvan.
    • Részletes leírás: csatolva
    • Beállítási lehetőségek: Beállítások > Integráció > MiniCRM
    • Elérhető: ShopRenter Silver, Gold és PartnerBolt / FranchiseWebshop Prémium csomagokban

 

Első Előző 6 7 8 9 10 Következő Utolsó

Találatok 81 - 90 / 93
Hívjon minket a 06-1/234-5012-es számon