Blog

Írta: Molnár-Bihari Anita - 2017. augusztus 15. kedd

Egy ügyfélszolgálat számára az a legfontosabb, hogy lehető legtöbb segítséget adja meg az ügyfeleknek oly módon, ahogy azt ők elvárják. És ez a ShopRenter ügyfélszolgálatánál sincs másképp.

A közismert és általunk is aktívan használt lehetőségek közé tartozik a telefonos ügyfélszolgálat, a chat-es kapcsolattartás, e-mail-es kommunikáció, élő workshop vagy szeminárium tartása különböző témákban.

Nemrég azonban egy új lehetőség kínálkozott számunkra, amely miatt nagyon izgatottak vagyunk: a WebSegéd. Reméljük az Ön tetszését is épp úgy el fogja nyerni, mint a miénket.

Lássuk hát, mi is ez!

banner.v1.jpg

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2017. július 31. hétfő

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több mint 2500 webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ebben a hónapban egy olyan webáruház nyert, amely egyedi és szép design megoldásokat alkalmaz. Emellett a marketingre, a potenciális vásárlók hatékony megszólítására is kiemelt figyelmet fordít.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a júniusi győztesnek, az Illatmuhely.hu-nak és csapatának.

Amennyiben szeretné, hogy az Ön által érdemesnek tartott webáruház is bekerüljön a jelöltek közzé, kérjük küldje be javaslatát ide kattintva.

Írta: Szávai Norbert - 2017. június 30. péntek

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több mint 2500 webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ebben a hónapban egy olyan webáruház nyert, amely weboldalának és folyamatainak kialakításában arra törekszik, hogy a vevő nemcsak megtalálja, amit keres, de a vásárlás után gyors vevőkiszolgálásban részesüljön, aminek köszönhetően később nagyobb eséllyel tér vissza vásárolni.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a júniusi győztesnek, a WebMall.hu-nak és csapatának.

2017. Június Hónap Webáruháza: Webmall.hu

Mielőtt megnéznénk a bemutatót, ismerkedjünk meg egy kicsit közelebbről a webáruházzal.

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2017. július 18. kedd

Amikor arról gondolkodunk, hogyan fogjuk megszerezni első vevőinket, általában a fizetett hirdetések jutnak eszünkbe, hiszen azok egy induló webáruház esetében is azonnal hozhatnak látogatókat, és amennyiben van kereslet a termékünkre, minden bizonnyal vásárlásokat is.

Ennek ellenére nem alapozhatjuk webáruházunk jövőjét teljes egészében a fizetett forrásokra, mivel az onnan érkező látogatókat könnyen elveszthetjük a jövőben, ha például emelkednek a hirdetési költségek, vagy a Facebook és a Google számunkra nem előnyös irányokba fejleszti tovább ezeket a hirdetési rendszereit.

Örök igazság, hogy minél több lábon áll egy webáruház (vagy bármilyen üzlet), annál kevésbé jelent potenciális veszélyforrást, ha ez egyik bevételi csatorna a jövőben kevésbé kezd el jól működni. Ezért figyelmünk egy részét az organikus látogatószerzésre kell fordítanunk.

Ezt támasztja alá az is, ha megvizsgáljuk a legsikeresebb webáruházak forgalmi forrásait olyan eszközök segítségével, mint például a SimilarWeb. Láthatjuk, hogy például az első négy helyezett esetében a legerősebb forgalmi forrás a kereső lesz, ez az érték 40% körül mozog.

Ha azt is megnézzük, hogy az organikus és fizetett keresések hogyan oszlanak el, elmondható, hogy körülbelül a látogatók egyharmada érkezik organikusan.

Hogyan ért el a HillVital webáruház  közel 500%-os bevételnövekedést az organikus forgalomból?

A keresőkből érkező organikus (mondhatni ingyenes) forgalom nem csak az „ára” miatt a legjobb forrás egy webáruháznak, de az innen érkező látogatók már tudják mit keresnek, így közelebb állnak a vásárláshoz, mint a csak nézelődő látogatók.

Más szóval a keresőkből érkező látogatók jobban konvertálnak a fizetős forrásokkal szemben, amiből egyenesen következik, hogy minél nagyobb lesz a keresési forgalom aránya egy webáruházban, annál nagyobb lesz annak összkonverziója is.

Ezért a webáruház tulajdonosoknak nem szabad szemet hunyniuk a keresőoptimalizálásban rejlő lehetőségek felett. Így volt ezzel a HillVital webáruház is, amely a ShopRenter SEO szolgáltatásait vette igénybe, hogy javítson az eredményein.

Büszkén mondhatjuk, hogy a segítségünkkel 6 hónap alatt a következő eredményeket születtek:

Az organikus keresési forgalomból

  • 186%-kal több oldalmegtekintést,
  • 277%-kal magasabb e-kereskedelmi konverziós rátát,
  • 298%-kal több tranzakciót és
  • 497%-kal több bevételt értek el mindössze 6 hónap alatt.

Mielőtt megnéznénk, hogyan is sikerült ez, ismerjük meg egy kicsit közelebbről a webáruházat.

Tovább...
Írta: ShopRenter - 2017. június 08. csütörtök

Újdonságok: MailChimp E-commerce integráció, hatékonyabb ügyfélszolgálat ...

Ebben a bejegyzésben szeretnénk összefoglalni azokat a fejlesztéseket és változtatásokat, amelyek az utóbbi időben a ShopRentert érintették.

Amennyiben azonnal szeretne értesülni az újdonságokról, kövesse nyomon a Frissítési listánkat, amelyet változás esetén Facebook csoportunkban is megosztunk, illetve ezentúl üzenetben is kiküldünk a ShopRenter admin felületén.

Emellett, ha bármilyen ötlete van, kérjük vegye fel kívánságlistánkba. Ezt a listát érdemes nyomon követni, és szavazni az ötletekre, mert ezzel teheti a legtöbbet azért, hogy egy kért fejlesztés mihamarabb elkészüljön.

Most pedig jöjjenek az április óta megvalósult fejlesztések.

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2017. május 31. szerda

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több mint 2500 webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ebben a hónapban egy olyan webáruház nyert, amely rendkívül barátságos módon szólítja meg a vásárlóit, az ügyfélszolgálatra külön hangsúlyt fektetve. Letisztult megoldásaival, világos kommunikációjával pedig a végletekig leegyszerűsítik a vásárlást a látogatóinak.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a májusi győztesnek, a Webfarmerbolt.hu-nak és csapatának.

2017. Május Hónap Webáruháza: Webfarmerbolt.hu

Mielőtt megnéznénk a bemutatót, ismerkedjünk meg egy kicsit közelebbről a webáruházzal és annak történetével.

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2017. április 27. csütörtök

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több mint 2500 webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ebben a hónapban egy olyan webáruház nyert, amely világos küldetés tudattal gyártja és értékesíti termékeit, a webáruházuk kinézete pedig hűen tükrözi a termékek egyediségét és minőségét. Emellett nagy hangsúlyt fektetnek a tartalmak gyártására, legyen szó termékleírásokról vagy blogolásról.

Ezúton is szeretnénk gratulálni az áprilisi győztesnek, a Magisterproducts.hu-nak és csapatának.

Magisterproducts

Mielőtt megnéznénk a bemutatót, ismerkedjünk meg egy kicsit közelebbről a webáruházzal.

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2017. március 31. péntek

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több ezer webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a márciusi győztesnek, a Premiumolaj.hu-nak és csapatának.

Amennyiben szeretné, hogy az Ön által érdemesnek tartott webáruház is bekerüljön a jelöltek közzé, kérjük küldje be javaslatát ide kattintva.

Írta: Szávai Norbert - 2017. március 28. kedd

 Újdonságok: GoodID integráció, megújult kívánságlista és egyéb fejlesztések

Ebben a bejegyzésben szeretnénk összefoglalni azokat a fejlesztéseket és változtatásokat, amelyek az utóbbi időben a ShopRentert érintették, de még a blogunkon nem volt róluk szó.

A következő pontok között lesznek olyanok, amelyekről már korábban értesülhettek akár több forrásból is. Egyrészt a beüzemelt fejlesztések és változások azonnal bekerülnek a Frissítési listánkba, másrészt a nagyobb fejlesztésekről általában hírlevelet is küldünk. Harmadrészt a Facebook csoportunkban is hírt adunk róluk (de szerencsére az is sokszor előfordul, hogy mielőtt ezt megtehetnénk, a tagok már jelzik is a változást a többieknek).

Negyedik csatornaként pedig a blogunkon is megírjuk őket egy kissé részletesebben is kifejtve. Jöjjenek a február óta megvalósult fejlesztések.

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2017. március 14. kedd

Egyre több webáruház használja a dinamikus termékhirdetéseket. Nem véletlen, ez a hirdetési forma az egyik leghatékonyabb, amikor a webáruházunkból vásárlás nélkül távozó látogatókat szeretnénk visszacsalogatni a boltunkba, hogy vásárlásra ösztönözzük őket. De nemcsak erre használható, hanem a vásárlás utáni keresztértékesítésre is kiválóan alkalmas (ilyenkor a vásárolt termékhez ajánlunk kiegészítőket) vagy arra, hogy az új vásárlókat rendszeresen visszatérő vásárlókká tegyük.

Hogyan növeljük webáruházunk forgalmát Facebook dinamikus termékhirdetésekkel?

Dinamikus termékhirdetéseket a Google AdWordsben és a Facebook-on is létrehozhatunk. Utóbbi nagy előnye, hogy a Facebook hirdetési rendszere nem cookie alapon működök, így a hirdetésünk akkor is meg fog jelenni a célközönségnek, ha a felhasználók törlik a sütiket a böngészőjükből vagy egy másik eszközön böngésznek éppen.

Jelen cikkünkben a Facebook-on megjeleníthető dinamikus termékhirdetésekkel foglalkozunk, a következő kérdésekre adjuk meg a válaszokat:

  • Miért pont a Facebookot ajánljuk dinamikus termékhirdetések használatához?
  • Mit is jelent pontosan a remarketing?
  • Miben más a dinamikus termékhirdetés?
  • Hogyan kell beállítani a dinamikus termékhirdetést?
Tovább...
Első Előző 2 3 4 5 6 Következő Utolsó

Találatok 31 - 40 / 127
Hívjon minket a 06-1/234-5012-es számon