Blog

Írta: Szávai Norbert - 2016. február 18. csütörtök

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több ezer webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a februári győztesnek, az Geotrek.hu-nak és csapatának.

Írta: Szávai Norbert - 2016. január 06. szerda

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több ezer webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a januári győztesnek, az KreativKocka.hu-nak és csapatának.

Írta: Szávai Norbert - 2015. december 03. csütörtök

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több ezer webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a decemberi győztesnek, az Erteksziget.hu-nak és csapatának.

Írta: Szávai Norbert - 2015. november 03. kedd

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több ezer webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a novemberi győztesnek, a Mybeautytools.hu-nak és csapatának.

Írta: Szávai Norbert - 2015. október 29. csütörtök

A kosárelhagyás magas aránya közismert az e-kereskedelem világában. A legfrissebb kutatások szerint a terméket kosárba tevők 70-75%-a végül vásárlás nélkül távozik egy átlagos webáruházból.

Sajnos abszurd dolog lenne azt gondolni, hogy ez a ráta teljesen lecsökkenthető nullára, viszont meg kell próbálnunk a kosarunkat és fizetési folyamatunkat úgy kialakítani, hogy ez az arány minél alacsonyabb legyen, s ezáltal csökkentsük a kosárelhagyásból származó károkat.

3 marketing eszköz a kosárelhagyás csökkentésére

Nézzük meg azt a ShopRenterben is elérhető 3 eszközt, melyek segítenek a kosárelhagyások számának csökkentésében.

Tovább...
Írta: ShopRenter Support - 2015. október 19. hétfő

Hamarosan itt az ünnepi szezon, amely az e-kereskedelemben is az év legforgalmasabb időszaka. A kereskedők egy része ilyenkor akciózásba kezd, ezért az idei év utolsó nagyobb frissítésénél elsősorban a különféle kedvezmények kommunikálásának javítására helyeztük a hangsúlyt.

De természetesen nem maradhattak ki a már szokásosnak mondható keresőoptimalizálást és konverziónövelést segítő funkciók sem.

Reméljük, az újdonságok között Ön is talál majd olyat, amellyel hozzájárulhatunk webáruháza sikeréhez az ünnepi időszakban.

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2015. október 01. csütörtök

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több ezer webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ezúton is szeretnénk gratulálni az októberi győztesnek, a Fejhallgatoplaza.hu -nak és csapatának.

Írta: Pál Judit - 2015. szeptember 15. kedd

Egy átlagos webáruház látogatóinak 98%-a vásárlás nélkül távozik. Ez azt jelenti, hogy 100 látogatóból csak 2-ből lesz fizető ügyfél. De mi legyen a maradék 98 látogatóval? Hagyjuk veszni őket? Semmiképpen sem! Az egyik leghatékonyabb megoldás, ha újra kapcsolatba lépünk velük remarketing segítségével, és megpróbáljuk őket visszacsalogatni a weboldalunkra.

Ugyanis ha a látogatók már eltöltöttek több-kevesebb időt a webáruházunkban a termékeink nézegetésével, sokkal könnyebb őket egy későbbi időpontban vásárlásra bírni, mint a teljesen új látogatókat meggyőzni.

Azok az emberek, akik korábban már jártak a weboldalunkon, úgy formálhatók visszatérő látogatókká, ha számukra érdekes tartalmakat jelenítünk a webáruházunkon kívül – természetesen a saját termékeinkkel kapcsolatban. Így emlékeztethetjük őket a korábban megtekintett termékekre, és könnyebben elérhető, hogy visszatérjenek megvásárolni azokat.

Erre nyújt kíváló lehetőséget a remarketing.

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2015. szeptember 01. kedd

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több ezer webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból. 

Ezúton is szeretnénk gratulálni a szeptemberi győztesnek, a Okosjatek.hu-nak és csapatának.

Írta: Szávai Norbert - 2015. augusztus 27. csütörtök

A webáruház egyik nagy előnye az offline üzletekkel szemben, hogy egy hatékony szűrési rendszernek köszönhetően akár másodpercek alatt megtalálhatjuk az általunk keresett terméket.

Ha például egy kék cipőt akarunk vásárolni, akkor egy hagyományos üzlet esetén végig kell néznünk az egész cipőosztályt, ha meg akarunk győződni arról, hogy az összes szóba jöhető terméket láttuk, de még ekkor is megvan az esély arra, hogy valami elkerülte figyelmünket.

Ellenben egy webáruházban nem muszáj böngésznünk a cipők között, hogy célt érjünk. Elég csak a megfelelő szűrőket használva kilistázni a kék színű cipőket, majd azok közül kiválasztani a számunkra kívánatos darabokat. Nemcsak, hogy másodpercek alatt végrehajtható a művelet, de abban is biztosak lehetünk, hogy az összes kék cipő megjelenítésre került.

 

Tovább...
Első Előző 2 3 4 5 6 Következő Utolsó

Találatok 31 - 40 / 87
Hívjon minket a 06-1/234-5012-es számon