Blog

Írta: Szávai Norbert - 2016. április 20. szerda

Könnyen előfordulhat, hogy van egy-két olyan termékünk vagy szolgáltatásunk, amit szeretnénk az interneten árulni, de ehhez nem akarunk egy komplett webshopot venni. Ezt jól is tesszük, mivel ha csak egy vagy pár darab termékünk van, arra nem célszerű egy egész webáruházat felhúzni.

Hogyan alakíthatjuk át meglévő weboldalunkat webáruházzá?

A következő esetekben például tipikusan nem a webshop az optimális megoldás:

  • e-bookokhoz,
  • rendezvényekhez,
  • szoftverekhez,
  • szolgáltatásokhoz,
  • stb.

Ennek oka legfőképpen az, hogy az ilyen termékeket a vásárlók alapvetően nem „kosárba rakás-os" módszerrel szokták megrendelni, és logikailag is furcsa mondjuk egy szemináriumot „kosárba rakni".

Ezen túl egy webáruház számos olyan navigációs lehetőséggel bír (kategóriák, információs menük, modulok, stb.) amelyek sok száz vagy ezer termék esetén hasznosak (segítik a vevő számára a tájékozódást az áruházban), egy termék értékesítése esetén viszont kifejezetten károsak és zavaróak (feleslegesen növelik a zajt).

Milyen lehetőségeink vannak a nem webáruházas internetes értékesítésre? Először is nézzük meg a leggyakrabban használt megoldást.

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2016. március 31. csütörtök

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több ezer webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a márciusi győztesnek, az NaturAngyal.hu-nak és csapatának.

2016. február 29. hétfő

Elérkeztünk az idei év első frissítéséhez, amely jó pár izgalmas újítást tartalmaz. A legtöbb változás a kategóriaoldalakat érintette, de számos olyan, kisebb-nagyobb funkció is bekerült a palettába, ami reményeink szerint egyrészt könnyebbé teszi a webáruház üzemeltetését, másrészt a webáruház konverzióját is javítja.

Reméljük, az újdonságok között Ön is talál majd olyat, amellyel hozzájárulhatunk webáruháza sikeréhez.

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2016. február 18. csütörtök

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több ezer webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a februári győztesnek, az Geotrek.hu-nak és csapatának.

Írta: Szávai Norbert - 2016. január 06. szerda

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több ezer webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a januári győztesnek, az KreativKocka.hu-nak és csapatának.

Írta: Szávai Norbert - 2015. december 03. csütörtök

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több ezer webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a decemberi győztesnek, az Erteksziget.hu-nak és csapatának.

Írta: Szávai Norbert - 2015. november 03. kedd

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több ezer webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a novemberi győztesnek, a Mybeautytools.hu-nak és csapatának.

Írta: Szávai Norbert - 2015. október 29. csütörtök

A kosárelhagyás magas aránya közismert az e-kereskedelem világában. A legfrissebb kutatások szerint a terméket kosárba tevők 70-75%-a végül vásárlás nélkül távozik egy átlagos webáruházból.

Sajnos abszurd dolog lenne azt gondolni, hogy ez a ráta teljesen lecsökkenthető nullára, viszont meg kell próbálnunk a kosarunkat és fizetési folyamatunkat úgy kialakítani, hogy ez az arány minél alacsonyabb legyen, s ezáltal csökkentsük a kosárelhagyásból származó károkat.

3 marketing eszköz a kosárelhagyás csökkentésére

Nézzük meg azt a ShopRenterben is elérhető 3 eszközt, melyek segítenek a kosárelhagyások számának csökkentésében.

Tovább...
Írta: ShopRenter Support - 2015. október 19. hétfő

Hamarosan itt az ünnepi szezon, amely az e-kereskedelemben is az év legforgalmasabb időszaka. A kereskedők egy része ilyenkor akciózásba kezd, ezért az idei év utolsó nagyobb frissítésénél elsősorban a különféle kedvezmények kommunikálásának javítására helyeztük a hangsúlyt.

De természetesen nem maradhattak ki a már szokásosnak mondható keresőoptimalizálást és konverziónövelést segítő funkciók sem.

Reméljük, az újdonságok között Ön is talál majd olyat, amellyel hozzájárulhatunk webáruháza sikeréhez az ünnepi időszakban.

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2015. október 01. csütörtök

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több ezer webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ezúton is szeretnénk gratulálni az októberi győztesnek, a Fejhallgatoplaza.hu -nak és csapatának.

Első Előző 2 3 4 5 6 Következő Utolsó

Találatok 31 - 40 / 90
Hívjon minket a 06-1/234-5012-es számon