Blog

Írta: Szávai Norbert - 2016. szeptember 08. csütörtök

Az elmúlt évek e-kereskedelmi sikertörténeteit nézve, azt hiszem, kevés olyan vállalkozó szellemű ember van, akinek ne fordult volna meg a fejében egy webáruház elindítása. Sokan közülük belevágtak, még többen lehetnek viszont azok, akiknél ez megmaradt az ötletek szintjén. Pedig, ha megnézzük az e-kereskedelemre vonatkozó növekedési kilátásokat, még ők sem késtek el.

Sőt, bizonyos szempontból soha nem volt jobb alkalom arra, hogy belekezdjünk egy webáruház üzemeltetésébe. Ehhez itt van 5 nyomós érv, ami segíthet megadni a kezdő lökést.

Az 5 legfontosabb ok, amiért érdemes webáruházat indítani avagy az Ecommerce Expo tanulságai

Tovább...
2016. szeptember 06. kedd

Ahogy azt a ShopRenter felhasználói az elmúlt években megszokhatták, negyedévente előálltunk egy nagyobb fejlesztéscsomaggal, legutóbb épp augusztusban.

Az átlagosan 20-25 kisebb-nagyobb fejlesztést tartalmazó verzióváltás ugyanakkor nemcsak csapatunkat állította komoly kihívás elé, de a webáruház üzemeltetőtől is jóval nagyobb odafigyelést igényeltek ezek az időszakok. Hiszen egyrészt új funkciókat kellett beépíteniük webáruházukba, másrészt ilyenkor gyakrabban előfordulhattak hibák a rendszerben, amelyeket jelezve felénk, igyekeztünk gyorsan kijavítani.

Ezért is határoztunk úgy, hogy mostantól kezdve az elkészült új fejlesztéseket még alaposabb tesztelés után azonnal feltesszük a boltjainkba, és erről a ShopRentert használók is értesülnek hírlevél és egy blogbejegyzés formájában. Illetve az újdonságok és módosítások felkerülnek az ügyfélszolgálati oldalunkon elérhető frissítési listába is.

Tehát röviden fogalmazva, a nagyobb fejlesztési csomagjainkat mostantól felváltják a sűrűbben érkező, kisebb csomagok.

Ezzel az új fejlesztések azonnal elérhetővé válnak ügyfeleink számára, és reményeink szerint a hibák előfordulásának gyakoriságát is sikerül minimalizálnunk.

(Megjegyzés: ha nincs még feliratkozva hírlevelünkre, ide kattintva megteheti.)

Ezek után pedig jöjjenek is az első változások.

Tovább...
Írta: Leskó Norbert - 2016. szeptember 01. csütörtök

Webáruházunkat CRM-mel (ügyfélkapcsolat kezelésre használható szoftver) integrálva eredményesen építhetünk vevőmegtartó és vevővisszahozó kampányokat. Elérhetjük, hogy marketing költségünket aktív ügyfélbázis építésére tudjuk fordítani, ne csak egyszeri vásárlók generálására, hiszen egy nyereséges webáruház kulcsa az ügyfélérték maximalizálása.

MiniCRM

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2016. augusztus 31. szerda

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több ezer webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ezúton is szeretnénk gratulálni az augusztusi győztesnek, a Reflexshop.hu-nak és csapatának.

Írta: Szávai Norbert - 2016. augusztus 22. hétfő

Minden webáruház arra törekszik, hogy növelje a megrendelései számát. Viszont a sikert gyakran egy kereskedői szempontból bosszantó jelenség követi – a visszaküldések számának növekedése. Azaz minél magasabb a rendelések száma, annál nagyobb az esélye annak, hogy egy vásárlónk visszaküldi a terméket, és ez különösen igaz az ünnepek környékén.

Hogyan fordíthatjuk előnyünkre a termék visszaküldést?

Nyugodtan mondhatjuk, hogy a visszaküldések sohasem fognak teljesen eltűnni. Ezért egyrészt mindent meg kell tennünk, hogy megelőzzük őket (részletes termékleírás és termékfotók, pontos tájékoztatás, mindig azt nyújtsuk, amit előzetesen megígértünk stb.).

Másrészt, ha már úgyis meg kell határoznunk és írásba kell foglalnunk a visszaküldési feltételeket (visszaküldési politikaként is szoktak rájuk hivatkozni), akkor miért ne tegyük meg ezt úgy, hogy a vásárlói elégedettséget a lehető legnagyobb szinten tartsuk. Így elérve, hogy a jövőben is visszatérjenek a most valamilyen oknál fogva visszaküldésre kényszerülő vásárlók. Ehhez szeretnénk most adni pár hasznos tanácsot.

Tovább...
2016. augusztus 09. kedd

A webáruházakban nyáron se áll meg az élet, így mi is folyamatosan azon dolgozunk, hogy a ShopRenter rendszerét minél több új funkcióval láthassuk el. A mostani változtatásokat nem lehet egy kalap alá besorolni, találunk közöttük konverziónövelő, keresőoptimalizálást segítő vagy az email és tartalom marketingünket támogató funkciókat is. De a most már szokásosnak mondható új integrációk vagy az olyan fejlesztések sem maradhattak el, amelyek az automatizálás segítségével könnyíthetik meg a webáruház üzemeltetők életét.

Reméljük, az újdonságok között Ön is talál majd olyat, amellyel hozzájárulhatunk webáruháza sikeréhez.

2016 augusztusi újdonságaink:  Dinamikus matricák, Blogolás egyszerűsödése, új hírlevél sablonok ...

 

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2016. július 26. kedd

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több ezer webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a júliusi győztesnek, a Yolkiest.com-nak és csapatának.

Írta: Szávai Norbert - 2016. június 30. csütörtök

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több ezer webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a júniusi győztesnek, az Dietas-Termekek-Webshop.hu-nak és csapatának.

Írta: Szávai Norbert - 2016. június 21. kedd

„Nincs időm rá.” A mondat, amit sokszor hallunk olyan emberektől, akik ugyan szeretnének webáruházat nyitni, de nem akarják emiatt otthagyni fő munkahelyüket. Ezt meg is lehet érteni, hiszen senki se szereti a biztost a bizonytalanra cserélni, és aki dolgozott már valaha teljes munkaidőben, az sejtheti, hogy nem lehet egyszerű mellette még egy webáruházat is üzemeltetni.

A fő nehézség természetesen az időhiány, hiszen az utazással, túlórákkal együtt a fő foglalkozásunkkal eltöltött idő akár napi 12-14 óra is lehet.

Hogyan futtassunk fel egy webáruházat napi 8 óra munka mellett?

Mégis, véleményem szerint nagyon is lehetséges, hogy megnyissunk, majd sikerrel üzemeltessünk egy webáruházat akár mellékállásban is. Sokan megcsinálták már, cikkünk abban szeretne segíteni, hogyan tehetjük meg ezt mi is.

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2016. május 31. kedd

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több ezer webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ebben a hónapban egy olyan webáruház nyert, amely kiemelt figyelmet fordít a közösségépítésre és a vevői elégedettségre.  Ezúton is szeretnénk gratulálni az áprilisi győztesnek, az F1BOX.hu-nak és csapatának.

Első Előző 2 3 4 5 6 Következő Utolsó

Találatok 31 - 40 / 102
Hívjon minket a 06-1/234-5012-es számon