Blog

Írta: Szávai Norbert - 2017. szeptember 11. hétfő

Újdonságok: ingyenes szállítás beállítása termékenként, új termék export/import ...

Ebben a bejegyzésben szeretnénk összefoglalni azokat a fejlesztéseket és változtatásokat, amelyek az utóbbi időben a ShopRentert érintették.

Amennyiben azonnal szeretne értesülni az újdonságokról, kövesse nyomon a Frissítési listánkat, amelyet változás esetén Facebook csoportunkban is megosztunk.

Emellett, ha bármilyen ötlete van, kérjük vegye fel kívánságlistánkra. Ezt a listát érdemes nyomon követni, és szavazni az ötletekre, mert ezzel teheti a legtöbbet azért, hogy egy kért fejlesztés mihamarabb elkészüljön.

Most pedig jöjjenek a nyáron megvalósult fejlesztések.

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2017. augusztus 31. csütörtök

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több mint 2500 webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ebben a hónapban egy olyan webáruház nyert, amely az iparágukban megszokottól eltérő módon áll az ügyfélszolgálathoz és a marketinghez egyaránt. Utóbbi tevékenységüket nemcsak mi tartjuk kiemelkedőnek, de idén ott voltak az Év Marketingese díj öt jelöltje között is.

Ezúton is szeretnénk gratulálni az augusztusi győztesnek, a NyomtassOlcson.hu-nak és csapatának.

2017. Augusztus Hónap Webáruháza: NyomtassOlcson.hu

 

Mielőtt megnéznénk a bemutatót, ismerkedjünk meg egy kicsit közelebbről a webáruházzal.

Tovább...
Írta: Molnár-Bihari Anita - 2017. augusztus 28. hétfő

100 sikeres webáruház, amelyektől sokat tanulhatunk

Tapasztalatunk szerint csak minden második induló webáruház tudja tartósan megvetni a lábát a piacon.

Ha a termékkör piacképes, ez alapjában véve 2 okra vezethető vissza:

  1. Az e-kereskedelem dinamikus fejlődése miatt (a tavalyi évben több mint 33%-kal nőtt a szektor forgalma) rengetegen ismerik fel az iparágban rejlő kiaknázatlan lehetőségeket, így az online kereskedelemben jelenleg jóval nagyobb a verseny, mint a hagyományosban.

  2. Sok webáruház tulajdonos nem ismeri fel időben, hogy a sikerhez meg kell különböztetni magukat a konkurenciától. Ráadásul a technológiai fejlődés következtében egy folyamatos fejlődési kényszer nehezedik az e-kereskedőkre: egy webáruház soha nincs kész, és akkor még nem szóltunk arról, hogy a vásárlói szokások változásaihoz is állandóan alkalmazkodni kell.

Igazából nincs választásunk. Ha meg akarjuk nyerni a játékot, folyamatosan fel kell kutatnunk és elsajátítanunk azokat a megoldásokat és praktikákat, amelyek segítségével a versenytársak fölé kerekedhetünk. De legyen szó design, marketing vagy ügyfélkapcsolati megoldásokról, először mindig érdemes megnéznünk, hogyan csinálják azt mások.

Könnyen rálelhetünk egy olyan ötletre, amelyet aztán nemcsak átvehetünk, de akár tovább is gondolhatjuk és fejleszthetjük azt (gondoljunk csak Steve Jobsra, aki szinte minden nagyobb ötletét másoktól vette és gondolta tovább).

Most szeretnénk segíteni ezt a munkát azzal, hogy összegyűjtöttünk nem kevesebb mint 100, a ShopRenter rendszerét használó webáruházat, amelyekből inspirációt és ötleteket meríthetünk.

Emellett mindegyik itt bemutatott webáruházból kiemeltünk egy olyan megoldást, ami különösen elnyerte tetszésünket, és mindenkit arra bátorítunk, hogy hasonló megoldásokat használjon a saját webáruházában, ezzel is elősegítve a sikeres értékesítést.

Reméljük, mindenki talál legalább egy olyan jó ötletet, amivel közelebb kerül az e-kereskedelmi céljaihoz. Sikeres böngészést kívánunk!

(Megj.: az alábbi sorrend nem rangsor, a webáruházakat a bemutatott oldaltípus szerint csoportosítottuk. A képekre kattintva az azt tartalmazó aloldalra jutunk.)

Tovább...
Írta: Molnár-Bihari Anita - 2017. augusztus 15. kedd

Egy ügyfélszolgálat számára az a legfontosabb, hogy lehető legtöbb segítséget adja meg az ügyfeleknek oly módon, ahogy azt ők elvárják. És ez a ShopRenter ügyfélszolgálatánál sincs másképp.

A közismert és általunk is aktívan használt lehetőségek közé tartozik a telefonos ügyfélszolgálat, a chat-es kapcsolattartás, e-mail-es kommunikáció, élő workshop vagy szeminárium tartása különböző témákban.

Nemrég azonban egy új lehetőség kínálkozott számunkra, amely miatt nagyon izgatottak vagyunk: a WebSegéd. Reméljük az Ön tetszését is épp úgy el fogja nyerni, mint a miénket.

Lássuk hát, mi is ez!

banner.v1.jpg

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2017. július 31. hétfő

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több mint 2500 webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ebben a hónapban egy olyan webáruház nyert, amely egyedi és szép design megoldásokat alkalmaz. Emellett a marketingre, a potenciális vásárlók hatékony megszólítására is kiemelt figyelmet fordít.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a júniusi győztesnek, az Illatmuhely.hu-nak és csapatának.

Amennyiben szeretné, hogy az Ön által érdemesnek tartott webáruház is bekerüljön a jelöltek közzé, kérjük küldje be javaslatát ide kattintva.

Írta: Szávai Norbert - 2017. június 30. péntek

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több mint 2500 webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ebben a hónapban egy olyan webáruház nyert, amely weboldalának és folyamatainak kialakításában arra törekszik, hogy a vevő nemcsak megtalálja, amit keres, de a vásárlás után gyors vevőkiszolgálásban részesüljön, aminek köszönhetően később nagyobb eséllyel tér vissza vásárolni.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a júniusi győztesnek, a WebMall.hu-nak és csapatának.

2017. Június Hónap Webáruháza: Webmall.hu

Mielőtt megnéznénk a bemutatót, ismerkedjünk meg egy kicsit közelebbről a webáruházzal.

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2017. július 18. kedd

Amikor arról gondolkodunk, hogyan fogjuk megszerezni első vevőinket, általában a fizetett hirdetések jutnak eszünkbe, hiszen azok egy induló webáruház esetében is azonnal hozhatnak látogatókat, és amennyiben van kereslet a termékünkre, minden bizonnyal vásárlásokat is.

Ennek ellenére nem alapozhatjuk webáruházunk jövőjét teljes egészében a fizetett forrásokra, mivel az onnan érkező látogatókat könnyen elveszthetjük a jövőben, ha például emelkednek a hirdetési költségek, vagy a Facebook és a Google számunkra nem előnyös irányokba fejleszti tovább ezeket a hirdetési rendszereit.

Örök igazság, hogy minél több lábon áll egy webáruház (vagy bármilyen üzlet), annál kevésbé jelent potenciális veszélyforrást, ha ez egyik bevételi csatorna a jövőben kevésbé kezd el jól működni. Ezért figyelmünk egy részét az organikus látogatószerzésre kell fordítanunk.

Ezt támasztja alá az is, ha megvizsgáljuk a legsikeresebb webáruházak forgalmi forrásait olyan eszközök segítségével, mint például a SimilarWeb. Láthatjuk, hogy például az első négy helyezett esetében a legerősebb forgalmi forrás a kereső lesz, ez az érték 40% körül mozog.

Ha azt is megnézzük, hogy az organikus és fizetett keresések hogyan oszlanak el, elmondható, hogy körülbelül a látogatók egyharmada érkezik organikusan.

Hogyan ért el a HillVital webáruház  közel 500%-os bevételnövekedést az organikus forgalomból?

A keresőkből érkező organikus (mondhatni ingyenes) forgalom nem csak az „ára” miatt a legjobb forrás egy webáruháznak, de az innen érkező látogatók már tudják mit keresnek, így közelebb állnak a vásárláshoz, mint a csak nézelődő látogatók.

Más szóval a keresőkből érkező látogatók jobban konvertálnak a fizetős forrásokkal szemben, amiből egyenesen következik, hogy minél nagyobb lesz a keresési forgalom aránya egy webáruházban, annál nagyobb lesz annak összkonverziója is.

Ezért a webáruház tulajdonosoknak nem szabad szemet hunyniuk a keresőoptimalizálásban rejlő lehetőségek felett. Így volt ezzel a HillVital webáruház is, amely a ShopRenter SEO szolgáltatásait vette igénybe, hogy javítson az eredményein.

Büszkén mondhatjuk, hogy a segítségünkkel 6 hónap alatt a következő eredményeket születtek:

Az organikus keresési forgalomból

  • 186%-kal több oldalmegtekintést,
  • 277%-kal magasabb e-kereskedelmi konverziós rátát,
  • 298%-kal több tranzakciót és
  • 497%-kal több bevételt értek el mindössze 6 hónap alatt.

Mielőtt megnéznénk, hogyan is sikerült ez, ismerjük meg egy kicsit közelebbről a webáruházat.

Tovább...
Írta: ShopRenter - 2017. június 08. csütörtök

Újdonságok: MailChimp E-commerce integráció, hatékonyabb ügyfélszolgálat ...

Ebben a bejegyzésben szeretnénk összefoglalni azokat a fejlesztéseket és változtatásokat, amelyek az utóbbi időben a ShopRentert érintették.

Amennyiben azonnal szeretne értesülni az újdonságokról, kövesse nyomon a Frissítési listánkat, amelyet változás esetén Facebook csoportunkban is megosztunk, illetve ezentúl üzenetben is kiküldünk a ShopRenter admin felületén.

Emellett, ha bármilyen ötlete van, kérjük vegye fel kívánságlistánkba. Ezt a listát érdemes nyomon követni, és szavazni az ötletekre, mert ezzel teheti a legtöbbet azért, hogy egy kért fejlesztés mihamarabb elkészüljön.

Most pedig jöjjenek az április óta megvalósult fejlesztések.

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2017. május 31. szerda

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több mint 2500 webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ebben a hónapban egy olyan webáruház nyert, amely rendkívül barátságos módon szólítja meg a vásárlóit, az ügyfélszolgálatra külön hangsúlyt fektetve. Letisztult megoldásaival, világos kommunikációjával pedig a végletekig leegyszerűsítik a vásárlást a látogatóinak.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a májusi győztesnek, a Webfarmerbolt.hu-nak és csapatának.

2017. Május Hónap Webáruháza: Webfarmerbolt.hu

Mielőtt megnéznénk a bemutatót, ismerkedjünk meg egy kicsit közelebbről a webáruházzal és annak történetével.

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2017. május 11. csütörtök

Az e-kereskedelem nem egyszerű feladat, akár most kezdtünk bele az online értékesítésbe, akár már régóta van webáruházunk és csak növelni szeretnénk az eddig elért eredményeinket. Termékbeszerzés, készletgazdálkodás, marketing, ügyfélszolgálat, kereső- és konverzióoptimalizálás, számlázás, csak hogy néhány területet említsek.

Ráadásul az online világban a vásárlói elvárások is folyamatosan változnak, így nem lenne túlzás azt állítani, hogy sikert elérni az e-kereskedelemben már-már művészet.

De a "világ legjobb művészei mind tolvajok". Nem a szó hagyományos értelmében, hanem olyan értelemben, hogy másoktól merítünk ihletet, azaz ellopjuk az ötletüket és megismételjük a már jól bevált módszert. Austin Kleon Lopj úgy, mint egy művész című könyve a jobbnál jobb ötleteket és inspiráló tanácsokat ad, amelyek megtanítanak bennünket arra, hogyan találjuk meg a legjobbakat, másoljuk a taktikáikat és tegyük sajátunkká. Ha pedig gondot okozna megtalálni a legjobbakat, Tim Ferriss Tools of Titans című könyve tele van velük. 

hogyan_ertekesitsunk_online.jpg

Az e-kereskedelmi sikertörténetek, a legjobb praktikák, és a szakértői tippek segítenek a különböző méretű vállalkozásoknak optimalizálni a stratégájukat, és így tanulhatunk azoktól, akik már régóta benne vannak az üzleti életben.

Ebben a bejegyzésben összegyűjtöttük ezeket. A webáruházak életének minden aspektusát lefedő cikkek sokaságát osztjuk meg Önnel. Találni fog "hogyan" típusú cikkeket, sikertörténeteket, leírásokat. Egy szóval csupa olyan anyagot, amelyek segítségével időt és pénzt spórolhat, és hibákat kerülhet el. 

Tovább...
Első Előző 1 2 3 4 5 Következő Utolsó

Találatok 21 - 30 / 121
Hívjon minket a 06-1/234-5012-es számon