Blog

Írta: Leskó Norbert - 2016. szeptember 01. csütörtök

Webáruházunkat CRM-mel (ügyfélkapcsolat kezelésre használható szoftver) integrálva eredményesen építhetünk vevőmegtartó és vevővisszahozó kampányokat. Elérhetjük, hogy marketing költségünket aktív ügyfélbázis építésére tudjuk fordítani, ne csak egyszeri vásárlók generálására, hiszen egy nyereséges webáruház kulcsa az ügyfélérték maximalizálása.

MiniCRM

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2016. augusztus 31. szerda

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több ezer webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ezúton is szeretnénk gratulálni az augusztusi győztesnek, a Reflexshop.hu-nak és csapatának.

Írta: Szávai Norbert - 2016. augusztus 22. hétfő

Minden webáruház arra törekszik, hogy növelje a megrendelései számát. Viszont a sikert gyakran egy kereskedői szempontból bosszantó jelenség követi – a visszaküldések számának növekedése. Azaz minél magasabb a rendelések száma, annál nagyobb az esélye annak, hogy egy vásárlónk visszaküldi a terméket, és ez különösen igaz az ünnepek környékén.

Hogyan fordíthatjuk előnyünkre a termék visszaküldést?

Nyugodtan mondhatjuk, hogy a visszaküldések sohasem fognak teljesen eltűnni. Ezért egyrészt mindent meg kell tennünk, hogy megelőzzük őket (részletes termékleírás és termékfotók, pontos tájékoztatás, mindig azt nyújtsuk, amit előzetesen megígértünk stb.).

Másrészt, ha már úgyis meg kell határoznunk és írásba kell foglalnunk a visszaküldési feltételeket (visszaküldési politikaként is szoktak rájuk hivatkozni), akkor miért ne tegyük meg ezt úgy, hogy a vásárlói elégedettséget a lehető legnagyobb szinten tartsuk. Így elérve, hogy a jövőben is visszatérjenek a most valamilyen oknál fogva visszaküldésre kényszerülő vásárlók. Ehhez szeretnénk most adni pár hasznos tanácsot.

Tovább...
2016. augusztus 09. kedd

A webáruházakban nyáron se áll meg az élet, így mi is folyamatosan azon dolgozunk, hogy a ShopRenter rendszerét minél több új funkcióval láthassuk el. A mostani változtatásokat nem lehet egy kalap alá besorolni, találunk közöttük konverziónövelő, keresőoptimalizálást segítő vagy az email és tartalom marketingünket támogató funkciókat is. De a most már szokásosnak mondható új integrációk vagy az olyan fejlesztések sem maradhattak el, amelyek az automatizálás segítségével könnyíthetik meg a webáruház üzemeltetők életét.

Reméljük, az újdonságok között Ön is talál majd olyat, amellyel hozzájárulhatunk webáruháza sikeréhez.

2016 augusztusi újdonságaink:  Dinamikus matricák, Blogolás egyszerűsödése, új hírlevél sablonok ...

 

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2016. július 26. kedd

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több ezer webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a júliusi győztesnek, a Yolkiest.com-nak és csapatának.

Írta: Szávai Norbert - 2016. június 30. csütörtök

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több ezer webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a júniusi győztesnek, az Dietas-Termekek-Webshop.hu-nak és csapatának.

Írta: Szávai Norbert - 2016. június 21. kedd

„Nincs időm rá.” A mondat, amit sokszor hallunk olyan emberektől, akik ugyan szeretnének webáruházat nyitni, de nem akarják emiatt otthagyni fő munkahelyüket. Ezt meg is lehet érteni, hiszen senki se szereti a biztost a bizonytalanra cserélni, és aki dolgozott már valaha teljes munkaidőben, az sejtheti, hogy nem lehet egyszerű mellette még egy webáruházat is üzemeltetni.

A fő nehézség természetesen az időhiány, hiszen az utazással, túlórákkal együtt a fő foglalkozásunkkal eltöltött idő akár napi 12-14 óra is lehet.

Hogyan futtassunk fel egy webáruházat napi 8 óra munka mellett?

Mégis, véleményem szerint nagyon is lehetséges, hogy megnyissunk, majd sikerrel üzemeltessünk egy webáruházat akár mellékállásban is. Sokan megcsinálták már, cikkünk abban szeretne segíteni, hogyan tehetjük meg ezt mi is.

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2016. május 31. kedd

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több ezer webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ebben a hónapban egy olyan webáruház nyert, amely kiemelt figyelmet fordít a közösségépítésre és a vevői elégedettségre.  Ezúton is szeretnénk gratulálni az áprilisi győztesnek, az F1BOX.hu-nak és csapatának.

Írta: Szávai Norbert - 2016. május 05. csütörtök

Amikor kialakítjuk webáruházunkat, több olyan szempont is van, melyet szem előtt kell tartanunk, ha sikeresek szeretnénk lenni. Egy webshop ugyanis akkor fog kiemelkedni a többi közül, és lesz igazán hatékony, ha

  • a vásárlói igényekre összpontosít,
  • segítőkész,
  • ösztönöz az azonnali vásárlásra,
  • jól használható, könnyen kezelhető
  • és minőséget sugall.

Mindezeknek ráadásul egyszerre kell megvalósulniuk, ami miatt gyakran kompromisszumokat kell kötnünk. Ilyenkor sokat segíthet, ha megnézzük, hogyan csinálják mások.

Cikkünkben bemutatunk 10 ügyes megoldást arra, amikor is a fenti pontok nemcsak üres szavak maradtak. Ezek a példák ráadásul egytől egyig ShopRenteres áruházakból valók, tehát bárki számára elérhetőek.

10 tipp a hatékony webáruházért

 

Az itt említett webáruházak olyan megoldásokat használnak, amelyekkel vagy a vásárlási folyamatot teszik gördülékenyebbé vagy csak egyszerűen ösztönzik a vásárlásokat.

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2016. április 28. csütörtök

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több ezer webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ezúton is szeretnénk gratulálni az áprilisi győztesnek, az Enterieur.hu-nak és csapatának.

Első Előző 1 2 3 4 5 Következő Utolsó

Találatok 21 - 30 / 90
Hívjon minket a 06-1/234-5012-es számon