Blog

Írta: Kukoly Dávid - 2017. november 02. csütörtök

A Konverzió Egyetem első bejegyzéseként egy példát szeretnénk bemutatni, amit egy webáruház tulajdonos, név szerint Péter fog ismertetni.

kov-egyetem-1-730.jpg

Tovább...
Írta: ShopRenter - 2017. október 30. hétfő

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több mint 2500 webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ebben a hónapban egy olyan webáruház nyert, amely egyedi termékeit egyedi megjelenésű webáruházban értékesíti. Véleményünk szerint ebben a webshopban egy igazi élmény a vásárlás.

Ezúton is szeretnénk gratulálni az októberi győztesnek, a Borzaszappan.hu-nak és csapatának.

Mielőtt megnéznénk a bemutatót, ismerkedjünk meg egy kicsit közelebbről a webáruházzal.

 2017. Október Hónap Webáruháza: Borzaszappan.hu

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2017. október 26. csütörtök

Hogyan növeljük meg az emailekből származó bevételeinket?

Senki sem szereti a kéretlen leveleket. Talán ez is lehet az oka, hogy sokan még e-kereskedőként se szívesen küldenek emailt. A rossz tapasztalatok miatt úgy érzik, hogy a hírlevelek nem működnek.

Pedig az email valójában a második leghatékonyabb marketing csatorna az e-kereskedelemben.

Ha a bevételi számokat nézzük, sok esetben túlszárnyalja még a Facebookot is. Az egyetlen dolog, ami hatékonyabb, az a Google-ből érkező forgalom (legyen az organikus vagy fizetett).

Ha ezekben már jók vagyunk, itt az ideje az email marketing kampányainkra koncentrálnunk, mert a segítségükkel nemcsak a bevételeinket növelhetjük meg, de vevőinkkel is egy erősebb kapcsolatot építhetünk ki.

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2017. október 10. kedd

Örömmel jelentjük be, hogy már ingyenesen letölthető a GoodID alkalmazása a Google Play áruházból (és hamarosan App Store-ban is), így most már bekapcsolható a funkció a Beállítások> Megjelenés> Modulok beállítása> Közösségi bejelentkezés pontban.

Emlékeztetőül a GoodID-ról:

A GoodID segítségével egyszerű, kényelmes beléptetést biztosíthat vásárlói számára jelszavak és regisztráció nélkül, így több új vevőt szerezhet, csökkentheti a félbehagyott vásárlások számát és nagyobb biztonságot nyújthat webáruházának és vásárlóinak. Együttműködésünk eredményeként pedig mindez díjmentesen érhető el (az országban először nálunk) a ShopRenteres boltok számára.  

Tovább...
Írta: Barna Dorina - 2017. október 04. szerda

A legtöbben azt szeretnék, hogy hamar megtérüljenek azok a hosszú munkaórák, amit a webáruházuk feltöltésébe, kialakításába fektettek, és szinte az indulás pillanatában befussanak az első megrendelések, amelyek bizonyítják: nem hiába dolgoztak és jó irányba haladnak.

Ehhez azonban nemcsak egy megfelelően kialakított felület kell, hanem egy jól meghatározott marketing stratégia is, illetve a látogatószerző eszközök terv szerinti, optimális alkalmazása.

A legtöbben itt buknak bele a webáruház működtetésébe, hiszen hiába van egy tökéletes vásárlói felületünk, ha senki nem talál rá a webshopunkra.

Át kell tehát gondolnunk, hogy milyen marketing eszközöket fogunk látogatószerzésre használni és meg kell terveznünk az ezzel kapcsolatos teendőinket.

5 gyakori hiba, amit keresőoptimalizálás során elkövethetünk

 

Ebben a cikkben egy ilyen lehetséges eszközt szeretnénk bemutatni annak előnyeivel, az esetleges buktatóival és azokkal a kezdő hibákkal együtt, amelyeket ha most elkerülünk, súlyos összegeket spórolhatunk meg.

Tovább...
Írta: Kukoly Dávid - 2017. szeptember 28. csütörtök

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több mint 2500 webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ebben a hónapban egy olyan webáruház nyert, amely a minőségi termékeit minőségi webáruház marketing tevékenységgel értékesíti, miközben az üzemeltetők arra is nagy hangsúlyt fektetnek, hogy a termékkörhöz méltó dizájnt alakítsanak ki.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a szeptemberi győztesnek, az ÉKbolt ékszeráruháznak (www.ekszeraruhaz.hu) és csapatának.

 2017. Szeptember Hónap Webáruháza: Ekszeraruhaz.hu

Mielőtt megnéznénk a bemutatót, ismerkedjünk meg egy kicsit közelebbről a webáruházzal.

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2017. szeptember 25. hétfő

Idén is megrendezték Az Ország Boltja versenyt, amelyen a regisztrált webáruházak 16 termékkategóriában és egy független kategóriában mérethették meg magukat.

Az Ország Boltja 2017


Végül szeptember 21-én ünnepélyes keretek között fény derült az idei győztesekre, akik között legnagyobb örömünkre évről évre egyre több ShopRenteres ügyfelet köszönthetünk.

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2017. szeptember 11. hétfő

Újdonságok: ingyenes szállítás beállítása termékenként, új termék export/import ...

Ebben a bejegyzésben szeretnénk összefoglalni azokat a fejlesztéseket és változtatásokat, amelyek az utóbbi időben a ShopRentert érintették.

Amennyiben azonnal szeretne értesülni az újdonságokról, kövesse nyomon a Frissítési listánkat, amelyet változás esetén Facebook csoportunkban is megosztunk.

Emellett, ha bármilyen ötlete van, kérjük vegye fel kívánságlistánkra. Ezt a listát érdemes nyomon követni, és szavazni az ötletekre, mert ezzel teheti a legtöbbet azért, hogy egy kért fejlesztés mihamarabb elkészüljön.

Most pedig jöjjenek a nyáron megvalósult fejlesztések.

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2017. augusztus 31. csütörtök

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több mint 2500 webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ebben a hónapban egy olyan webáruház nyert, amely az iparágukban megszokottól eltérő módon áll az ügyfélszolgálathoz és a marketinghez egyaránt. Utóbbi tevékenységüket nemcsak mi tartjuk kiemelkedőnek, de idén ott voltak az Év Marketingese díj öt jelöltje között is.

Ezúton is szeretnénk gratulálni az augusztusi győztesnek, a NyomtassOlcson.hu-nak és csapatának.

2017. Augusztus Hónap Webáruháza: NyomtassOlcson.hu

 

Mielőtt megnéznénk a bemutatót, ismerkedjünk meg egy kicsit közelebbről a webáruházzal.

Tovább...
Írta: Molnár-Bihari Anita - 2017. augusztus 28. hétfő

100 sikeres webáruház, amelyektől sokat tanulhatunk

Tapasztalatunk szerint csak minden második induló webáruház tudja tartósan megvetni a lábát a piacon.

Ha a termékkör piacképes, ez alapjában véve 2 okra vezethető vissza:

  1. Az e-kereskedelem dinamikus fejlődése miatt (a tavalyi évben több mint 33%-kal nőtt a szektor forgalma) rengetegen ismerik fel az iparágban rejlő kiaknázatlan lehetőségeket, így az online kereskedelemben jelenleg jóval nagyobb a verseny, mint a hagyományosban.

  2. Sok webáruház tulajdonos nem ismeri fel időben, hogy a sikerhez meg kell különböztetni magukat a konkurenciától. Ráadásul a technológiai fejlődés következtében egy folyamatos fejlődési kényszer nehezedik az e-kereskedőkre: egy webáruház soha nincs kész, és akkor még nem szóltunk arról, hogy a vásárlói szokások változásaihoz is állandóan alkalmazkodni kell.

Igazából nincs választásunk. Ha meg akarjuk nyerni a játékot, folyamatosan fel kell kutatnunk és elsajátítanunk azokat a megoldásokat és praktikákat, amelyek segítségével a versenytársak fölé kerekedhetünk. De legyen szó design, marketing vagy ügyfélkapcsolati megoldásokról, először mindig érdemes megnéznünk, hogyan csinálják azt mások.

Könnyen rálelhetünk egy olyan ötletre, amelyet aztán nemcsak átvehetünk, de akár tovább is gondolhatjuk és fejleszthetjük azt (gondoljunk csak Steve Jobsra, aki szinte minden nagyobb ötletét másoktól vette és gondolta tovább).

Most szeretnénk segíteni ezt a munkát azzal, hogy összegyűjtöttünk nem kevesebb mint 100, a ShopRenter rendszerét használó webáruházat, amelyekből inspirációt és ötleteket meríthetünk.

Emellett mindegyik itt bemutatott webáruházból kiemeltünk egy olyan megoldást, ami különösen elnyerte tetszésünket, és mindenkit arra bátorítunk, hogy hasonló megoldásokat használjon a saját webáruházában, ezzel is elősegítve a sikeres értékesítést.

Reméljük, mindenki talál legalább egy olyan jó ötletet, amivel közelebb kerül az e-kereskedelmi céljaihoz. Sikeres böngészést kívánunk!

(Megj.: az alábbi sorrend nem rangsor, a webáruházakat a bemutatott oldaltípus szerint csoportosítottuk. A képekre kattintva az azt tartalmazó aloldalra jutunk.)

Tovább...
Első Előző 1 2 3 4 5 Következő Utolsó

Találatok 21 - 30 / 127
Hívjon minket a 06-1/234-5012-es számon