Blog

Írta: Szávai Norbert - 2016. november 30. szerda

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több ezer webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a novemberi győztesnek, a Mobilcorner.hu-nak és csapatának.

2016. november 28. hétfő
 
A webáruház-tulajdonosok mintegy kétharmada, 65,6%-uk használ valamilyen elemző szoftvert weboldaluk teljesítményének megfigyelésére, mérésére. Ez nem is meglepő, hiszen a közkedvelt Google Analytics és más hasonló elemző szoftverek segítségével rengeteg adatot kinyerhetünk webáruházunk teljesítményét illetően.

A legsikeresebb webáruház-tulajdonosok azonban tudják, hogy az adatgyűjtés és a monitorozás valójában csak fél siker. Átfogó, mély szakmai ismeret szükséges ahhoz, hogy a „nyers” adatokból használható információt, majd ebből megalapozott üzleti döntéseket hozzunk. 
 
atlathato-elemzes-webaruhazak-szamara-730px.jpg
Ahhoz azonban, hogy az összegyűjtött adatokat megérthessük és a gyakorlatban is felhasználhassuk, nemcsak széleskörű analitikai tudásra, hanem sok esetben többéves e-kereskedelmi tapasztalatra is szükség van.

Ezt a folyamatot egyszerűsíti le és teszi hatékonyabbá a Conversific. Ez az átfogó döntéstámogató rendszer nemcsak webáruház-specifikus adatokat nyújt, hanem a nyers analitikai adatok alapján pontosan megmondja, mit kell tennünk ahhoz, hogy növelhessük webáruházunk bevételeit.
 
Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2016. november 15. kedd
Minden e-kereskedő szeretné növelni webáruháza bevételét, de egy induló webáruháznak ez bizony létkérdés. A többség azonban ilyenkor vagy áremelésben vagy több marketing költésben gondolkodik, és elfelejtkezik az egyik legjobb, egy igazán költséghatékony megoldásról, a webshop konverziós rátájának növeléséről.

Azaz, hogy adott számú látogatóból a korábbinál többet hozzanak ki. Vagy úgyis mondhatnánk, többen és többet költsenek a korábbinál.

Emellett arról sem szabad megfeledkezni, hogy ezt a célt nemcsak közvetlenül a fő konverziós ráta növelésével lehet elérni, de az úgynevezett mikro-konverziók (termékoldali átkattintás, kosárba rakás stb.) számának emelésével is.

5 bevételnövelő tipp induló webáruházaknak

Ebben a bejegyzésben 5 olyan konverzióoptimalizáló tippet mutatunk, amellyel javíthatjuk a webáruházunk hatékonyságát úgy, hogy az közben nem kerül semmivel se többe. Ráadásul viszonylag gyorsan, pár perc alatt beállíthatók.

Tovább...
Írta: Szabó László - 2016. november 10. csütörtök

 online-fizetesi-szokasok-magyarorszagon-2015-infografika.jpg

A Mastercard-dal közösen készített felmérésünk célja az volt, hogy egy átfogó körképet alakíthassunk ki a hazai online fizetési szokásokról. A kutatásból kiderült, hogy a webáruház tulajdonosok (illetve azok vásárlói) milyen fizetési módokat preferálnak, illetve a webáruházak üzemeltetőinek mi a véleménye ezekről a fizetési megoldásokról.


Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2016. október 31. hétfő

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több ezer webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ezúton is szeretnénk gratulálni az októberi győztesnek, a Kavetarsasag.hu-nak és csapatának.

Írta: Szávai Norbert - 2016. október 17. hétfő

Idén is megrendezték Az Ország Boltja versenyt, melyen a regisztrált webáruházak 14 termékkategóriában és egy független kategóriában mérethették meg magukat.

Ország boltja 2016

Végül október 13-án ünnepélyes keretek között fény derült az idei győztesekre.

Tovább...
2016. október 06. csütörtök

Elegant 2.0 sabloncsalád

Nagy örömünkre szolgál, hogy 3 újdonságról is beszámolhatunk a héten, hiszen az ünnepi időszakhoz közeledve minden segítségre szüksége van egy webáruháznak. Ezek közül az Elegant Sabloncsalád megújulása csak ügyfeleink egy részét érinti, de az új Facebook pixel támogatása, és a MyWish kedvezmény nagy segítség lehet az év utolsó negyedévében.

Nézzük is meg ezeket részletesen.

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2016. október 05. szerda

A kereskedelemben a karácsony előtti ünnepi időszak kiemelt jelentőséggel bír. Egy e-kereskedő számára két szempontból is igen fontos ez az időszak. Egyrészt ilyenkor sokkal nagyobb a vásárlási hajlandóság az emberekben, és többet is költenek áruházunkban. Másrészt a statisztikák szerint ilyenkor különösen megugrik az Interneten érdeklődő, de végül offline vásárolók száma. Azaz még az online vásárlástól ódzkodó látogatók is információgyűjtés gyanánt körbenézegetnek az interneten, és e potenciális vásárlók megnyerésére is igen hatékony tud lenni az ünnepekre felkészített webáruházunk.

10 tipp a karácsonyi bevételek növelésére  

Hogy igazán ki tudjuk használni az ünnepi vásárlási lázat, álljon itt most 10 tipp, amelyekkel webáruházunkból is ugyanolyan barátságos, hangulatos és persze vevőcsalogató bolt lehet, mint egy valódi üzlet. Persze az eredményekhez szükséges, hogy ne csak olvassuk, de csináljuk is!

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2016. szeptember 27. kedd

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több ezer webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a szeptemberi győztesnek, a BrightWhite.hu-nak és csapatának.

Írta: Szávai Norbert - 2016. szeptember 15. csütörtök

Ha korlátozottak az anyagi erőforrásaink, akkor bizony alaposan végig kell gondolnunk, hogy mire költjük a pénzt, mikor elindítjuk új webáruházunkat. Sokan követik el azt a hibát, hogy kevésbé fontos dolgokra sok pénzt szórnak el, míg más, fontosabb dolgokon spórolnak, és ezzel sokkal több kárt okoznak, mint amennyit nyernek vele.

De egyáltalán mennyi lehet az a pénz és energia, amennyit egy a webáruházra minimálisan kell szánni az első 1 évben? Itt fontos, hogy az energiát is "számszerűsítsük", mert habár kezdő vállalkozóként könnyű lehet azt gondolni, hogy az időnk ingyen van, de ez sajnos nem így van: az időnk legalább annyit ér, amennyit egyébként (ha nem a webáruházunkkal foglalkoznánk) meg tudnánk keresni adott idő alatt.

Tehát, ha pl. az óradíjunkat 2.000 Ft-nak vesszük, és heti 10 órát tudunk az áruházunkkal foglalkozni, akkor havi kb. 80.000 Ft-nak vehetjük a saját munkánk értékét. Ha e mellé 100.000 Ft-t tudunk készpénzben is az áruházra áldozni, akkor már 180.000 Ft-s a havi keretünk.

 Mennyibe kerül egy nulláról indított webáruház az első évben?

Cikkünk megpróbálja megbecsülni egy webáruház elindításának első éves költségvetését.

Ugyanakkor nem szeretnénk zsákbamacskát árulni. Tudjuk, hogy nemcsak egy bérlős rendszer segítségével lehet megoldani a webáruház indítását (saját fejlesztés, ingyenes vagy fizetős webáruház motor), de hiszünk abban, hogy ma a piacon elérhető legjobb ár/érték aránnyal rendelkező megoldás egy webáruház elindítására és hosszú távú üzemeltetésére, a ShopRenter, így példánkban is ez fog szerepelni.

Tovább...
Első Előző 1 2 3 4 5 Következő Utolsó

Találatok 21 - 30 / 102
Hívjon minket a 06-1/234-5012-es számon