Blog

Írta: Tóth Balázs - 2016. augusztus 09. kedd

A webáruházakban nyáron se áll meg az élet, így mi is folyamatosan azon dolgozunk, hogy a ShopRenter rendszerét minél több új funkcióval láthassuk el. A mostani változtatásokat nem lehet egy kalap alá besorolni, találunk közöttük konverziónövelő, keresőoptimalizálást segítő vagy az email és tartalom marketingünket támogató funkciókat is. De a most már szokásosnak mondható új integrációk vagy az olyan fejlesztések sem maradhattak el, amelyek az automatizálás segítségével könnyíthetik meg a webáruház üzemeltetők életét.

Reméljük, az újdonságok között Ön is talál majd olyat, amellyel hozzájárulhatunk webáruháza sikeréhez.

2016 augusztusi újdonságaink:  Dinamikus matricák, Blogolás egyszerűsödése, új hírlevél sablonok ...

 

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2016. július 26. kedd

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több ezer webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a júliusi győztesnek, a Yolkiest.com-nak és csapatának.

Írta: Szávai Norbert - 2016. június 30. csütörtök

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több ezer webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a júniusi győztesnek, az Dietas-Termekek-Webshop.hu-nak és csapatának.

Írta: Szávai Norbert - 2016. június 21. kedd

„Nincs időm rá.” A mondat, amit sokszor hallunk olyan emberektől, akik ugyan szeretnének webáruházat nyitni, de nem akarják emiatt otthagyni fő munkahelyüket. Ezt meg is lehet érteni, hiszen senki se szereti a biztost a bizonytalanra cserélni, és aki dolgozott már valaha teljes munkaidőben, az sejtheti, hogy nem lehet egyszerű mellette még egy webáruházat is üzemeltetni.

A fő nehézség természetesen az időhiány, hiszen az utazással, túlórákkal együtt a fő foglalkozásunkkal eltöltött idő akár napi 12-14 óra is lehet.

Hogyan futtassunk fel egy webáruházat napi 8 óra munka mellett?

Mégis, véleményem szerint nagyon is lehetséges, hogy megnyissunk, majd sikerrel üzemeltessünk egy webáruházat akár mellékállásban is. Sokan megcsinálták már, cikkünk abban szeretne segíteni, hogyan tehetjük meg ezt mi is.

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2016. május 31. kedd

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több ezer webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ebben a hónapban egy olyan webáruház nyert, amely kiemelt figyelmet fordít a közösségépítésre és a vevői elégedettségre.  Ezúton is szeretnénk gratulálni az áprilisi győztesnek, az F1BOX.hu-nak és csapatának.

Írta: Szávai Norbert - 2016. május 05. csütörtök

Amikor kialakítjuk webáruházunkat, több olyan szempont is van, melyet szem előtt kell tartanunk, ha sikeresek szeretnénk lenni. Egy webshop ugyanis akkor fog kiemelkedni a többi közül, és lesz igazán hatékony, ha

  • a vásárlói igényekre összpontosít,
  • segítőkész,
  • ösztönöz az azonnali vásárlásra,
  • jól használható, könnyen kezelhető
  • és minőséget sugall.

Mindezeknek ráadásul egyszerre kell megvalósulniuk, ami miatt gyakran kompromisszumokat kell kötnünk. Ilyenkor sokat segíthet, ha megnézzük, hogyan csinálják mások.

Cikkünkben bemutatunk 10 ügyes megoldást arra, amikor is a fenti pontok nemcsak üres szavak maradtak. Ezek a példák ráadásul egytől egyig ShopRenteres áruházakból valók, tehát bárki számára elérhetőek.

10 tipp a hatékony webáruházért

 

Az itt említett webáruházak olyan megoldásokat használnak, amelyekkel vagy a vásárlási folyamatot teszik gördülékenyebbé vagy csak egyszerűen ösztönzik a vásárlásokat.

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2016. április 28. csütörtök

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több ezer webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ezúton is szeretnénk gratulálni az áprilisi győztesnek, az Enterieur.hu-nak és csapatának.

Írta: Szávai Norbert - 2016. április 20. szerda

Könnyen előfordulhat, hogy van egy-két olyan termékünk vagy szolgáltatásunk, amit szeretnénk az interneten árulni, de ehhez nem akarunk egy komplett webshopot venni. Ezt jól is tesszük, mivel ha csak egy vagy pár darab termékünk van, arra nem célszerű egy egész webáruházat felhúzni.

Hogyan alakíthatjuk át meglévő weboldalunkat webáruházzá?

A következő esetekben például tipikusan nem a webshop az optimális megoldás:

  • e-bookokhoz,
  • rendezvényekhez,
  • szoftverekhez,
  • szolgáltatásokhoz,
  • stb.

Ennek oka legfőképpen az, hogy az ilyen termékeket a vásárlók alapvetően nem „kosárba rakás-os" módszerrel szokták megrendelni, és logikailag is furcsa mondjuk egy szemináriumot „kosárba rakni".

Ezen túl egy webáruház számos olyan navigációs lehetőséggel bír (kategóriák, információs menük, modulok, stb.) amelyek sok száz vagy ezer termék esetén hasznosak (segítik a vevő számára a tájékozódást az áruházban), egy termék értékesítése esetén viszont kifejezetten károsak és zavaróak (feleslegesen növelik a zajt).

Milyen lehetőségeink vannak a nem webáruházas internetes értékesítésre? Először is nézzük meg a leggyakrabban használt megoldást.

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2016. március 31. csütörtök

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több ezer webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a márciusi győztesnek, az NaturAngyal.hu-nak és csapatának.

Írta: Tóth Balázs - 2016. február 29. hétfő

Elérkeztünk az idei év első frissítéséhez, amely jó pár izgalmas újítást tartalmaz. A legtöbb változás a kategóriaoldalakat érintette, de számos olyan, kisebb-nagyobb funkció is bekerült a palettába, ami reményeink szerint egyrészt könnyebbé teszi a webáruház üzemeltetését, másrészt a webáruház konverzióját is javítja.

Reméljük, az újdonságok között Ön is talál majd olyat, amellyel hozzájárulhatunk webáruháza sikeréhez.

Tovább...
Első Előző 1 2 3 4 5 Következő Utolsó

Találatok 21 - 30 / 87
Hívjon minket a 06-1/234-5012-es számon