Blog

Írta: Szávai Norbert - 2016. október 17. hétfő

Idén is megrendezték Az Ország Boltja versenyt, melyen a regisztrált webáruházak 14 termékkategóriában és egy független kategóriában mérethették meg magukat.

Ország boltja 2016

Végül október 13-án ünnepélyes keretek között fény derült az idei győztesekre.

Tovább...
2016. október 06. csütörtök

Elegant 2.0 sabloncsalád

Nagy örömünkre szolgál, hogy 3 újdonságról is beszámolhatunk a héten, hiszen az ünnepi időszakhoz közeledve minden segítségre szüksége van egy webáruháznak. Ezek közül az Elegant Sabloncsalád megújulása csak ügyfeleink egy részét érinti, de az új Facebook pixel támogatása, és a MyWish kedvezmény nagy segítség lehet az év utolsó negyedévében.

Nézzük is meg ezeket részletesen.

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2016. október 05. szerda

A kereskedelemben a karácsony előtti ünnepi időszak kiemelt jelentőséggel bír. Egy e-kereskedő számára két szempontból is igen fontos ez az időszak. Egyrészt ilyenkor sokkal nagyobb a vásárlási hajlandóság az emberekben, és többet is költenek áruházunkban. Másrészt a statisztikák szerint ilyenkor különösen megugrik az Interneten érdeklődő, de végül offline vásárolók száma. Azaz még az online vásárlástól ódzkodó látogatók is információgyűjtés gyanánt körbenézegetnek az interneten, és e potenciális vásárlók megnyerésére is igen hatékony tud lenni az ünnepekre felkészített webáruházunk.

10 tipp a karácsonyi bevételek növelésére  

Hogy igazán ki tudjuk használni az ünnepi vásárlási lázat, álljon itt most 10 tipp, amelyekkel webáruházunkból is ugyanolyan barátságos, hangulatos és persze vevőcsalogató bolt lehet, mint egy valódi üzlet. Persze az eredményekhez szükséges, hogy ne csak olvassuk, de csináljuk is!

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2016. szeptember 27. kedd

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több ezer webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a szeptemberi győztesnek, a BrightWhite.hu-nak és csapatának.

Írta: Szávai Norbert - 2016. szeptember 15. csütörtök

Ha korlátozottak az anyagi erőforrásaink, akkor bizony alaposan végig kell gondolnunk, hogy mire költjük a pénzt, mikor elindítjuk új webáruházunkat. Sokan követik el azt a hibát, hogy kevésbé fontos dolgokra sok pénzt szórnak el, míg más, fontosabb dolgokon spórolnak, és ezzel sokkal több kárt okoznak, mint amennyit nyernek vele.

De egyáltalán mennyi lehet az a pénz és energia, amennyit egy a webáruházra minimálisan kell szánni az első 1 évben? Itt fontos, hogy az energiát is "számszerűsítsük", mert habár kezdő vállalkozóként könnyű lehet azt gondolni, hogy az időnk ingyen van, de ez sajnos nem így van: az időnk legalább annyit ér, amennyit egyébként (ha nem a webáruházunkkal foglalkoznánk) meg tudnánk keresni adott idő alatt.

Tehát, ha pl. az óradíjunkat 2.000 Ft-nak vesszük, és heti 10 órát tudunk az áruházunkkal foglalkozni, akkor havi kb. 80.000 Ft-nak vehetjük a saját munkánk értékét. Ha e mellé 100.000 Ft-t tudunk készpénzben is az áruházra áldozni, akkor már 180.000 Ft-s a havi keretünk.

 Mennyibe kerül egy nulláról indított webáruház az első évben?

Cikkünk megpróbálja megbecsülni egy webáruház elindításának első éves költségvetését.

Ugyanakkor nem szeretnénk zsákbamacskát árulni. Tudjuk, hogy nemcsak egy bérlős rendszer segítségével lehet megoldani a webáruház indítását (saját fejlesztés, ingyenes vagy fizetős webáruház motor), de hiszünk abban, hogy ma a piacon elérhető legjobb ár/érték aránnyal rendelkező megoldás egy webáruház elindítására és hosszú távú üzemeltetésére, a ShopRenter, így példánkban is ez fog szerepelni.

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2016. szeptember 08. csütörtök

Az elmúlt évek e-kereskedelmi sikertörténeteit nézve, azt hiszem, kevés olyan vállalkozó szellemű ember van, akinek ne fordult volna meg a fejében egy webáruház elindítása. Sokan közülük belevágtak, még többen lehetnek viszont azok, akiknél ez megmaradt az ötletek szintjén. Pedig, ha megnézzük az e-kereskedelemre vonatkozó növekedési kilátásokat, még ők sem késtek el.

Sőt, bizonyos szempontból soha nem volt jobb alkalom arra, hogy belekezdjünk egy webáruház üzemeltetésébe. Ehhez itt van 5 nyomós érv, ami segíthet megadni a kezdő lökést.

Az 5 legfontosabb ok, amiért érdemes webáruházat indítani avagy az Ecommerce Expo tanulságai

Tovább...
2016. szeptember 06. kedd

Ahogy azt a ShopRenter felhasználói az elmúlt években megszokhatták, negyedévente előálltunk egy nagyobb fejlesztéscsomaggal, legutóbb épp augusztusban.

Az átlagosan 20-25 kisebb-nagyobb fejlesztést tartalmazó verzióváltás ugyanakkor nemcsak csapatunkat állította komoly kihívás elé, de a webáruház üzemeltetőtől is jóval nagyobb odafigyelést igényeltek ezek az időszakok. Hiszen egyrészt új funkciókat kellett beépíteniük webáruházukba, másrészt ilyenkor gyakrabban előfordulhattak hibák a rendszerben, amelyeket jelezve felénk, igyekeztünk gyorsan kijavítani.

Ezért is határoztunk úgy, hogy mostantól kezdve az elkészült új fejlesztéseket még alaposabb tesztelés után azonnal feltesszük a boltjainkba, és erről a ShopRentert használók is értesülnek hírlevél és egy blogbejegyzés formájában. Illetve az újdonságok és módosítások felkerülnek az ügyfélszolgálati oldalunkon elérhető frissítési listába is.

Tehát röviden fogalmazva, a nagyobb fejlesztési csomagjainkat mostantól felváltják a sűrűbben érkező, kisebb csomagok.

Ezzel az új fejlesztések azonnal elérhetővé válnak ügyfeleink számára, és reményeink szerint a hibák előfordulásának gyakoriságát is sikerül minimalizálnunk.

(Megjegyzés: ha nincs még feliratkozva hírlevelünkre, ide kattintva megteheti.)

Ezek után pedig jöjjenek is az első változások.

Tovább...
Írta: Leskó Norbert - 2016. szeptember 01. csütörtök

Webáruházunkat CRM-mel (ügyfélkapcsolat kezelésre használható szoftver) integrálva eredményesen építhetünk vevőmegtartó és vevővisszahozó kampányokat. Elérhetjük, hogy marketing költségünket aktív ügyfélbázis építésére tudjuk fordítani, ne csak egyszeri vásárlók generálására, hiszen egy nyereséges webáruház kulcsa az ügyfélérték maximalizálása.

MiniCRM

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2016. augusztus 31. szerda

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több ezer webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ezúton is szeretnénk gratulálni az augusztusi győztesnek, a Reflexshop.hu-nak és csapatának.

Írta: Szávai Norbert - 2016. augusztus 22. hétfő

Minden webáruház arra törekszik, hogy növelje a megrendelései számát. Viszont a sikert gyakran egy kereskedői szempontból bosszantó jelenség követi – a visszaküldések számának növekedése. Azaz minél magasabb a rendelések száma, annál nagyobb az esélye annak, hogy egy vásárlónk visszaküldi a terméket, és ez különösen igaz az ünnepek környékén.

Hogyan fordíthatjuk előnyünkre a termék visszaküldést?

Nyugodtan mondhatjuk, hogy a visszaküldések sohasem fognak teljesen eltűnni. Ezért egyrészt mindent meg kell tennünk, hogy megelőzzük őket (részletes termékleírás és termékfotók, pontos tájékoztatás, mindig azt nyújtsuk, amit előzetesen megígértünk stb.).

Másrészt, ha már úgyis meg kell határoznunk és írásba kell foglalnunk a visszaküldési feltételeket (visszaküldési politikaként is szoktak rájuk hivatkozni), akkor miért ne tegyük meg ezt úgy, hogy a vásárlói elégedettséget a lehető legnagyobb szinten tartsuk. Így elérve, hogy a jövőben is visszatérjenek a most valamilyen oknál fogva visszaküldésre kényszerülő vásárlók. Ehhez szeretnénk most adni pár hasznos tanácsot.

Tovább...
Első Előző 1 2 3 4 5 Következő Utolsó

Találatok 21 - 30 / 97
Hívjon minket a 06-1/234-5012-es számon