Blog

Írta: ShopRenter - 2018. január 29. hétfő

2017. Január Hónap Webáruháza: Curver.hu

Minden hónapban megválasztjuk a Hónap Webáruházát a ShopRenter rendszerét használó webshopok közül. A győztes több mint 2500 webáruház közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ebben a hónapban egy olyan webáruház nyert, amely példamutató design megoldásokat alkalmaz webshopjában, nem mellesleg maximálisan kihasználja a ShopRenter nyújtotta integrációs lehetőségeket.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a januári győztesnek, a Curver.hu-nak és csapatának.

Mielőtt megnéznénk a bemutatót, ismerkedjünk meg egy kicsit közelebbről a webáruházzal.

Tovább...
Írta: Pál Judit - 2018. január 23. kedd

dinamikus-remarketing-adwords-730.png   
Egy átlagos webáruház látogatóinak 98%-a vásárlás nélkül távozik. Ez azt jelenti, hogy 100 látogatóból csak 2-ből lesz fizető ügyfél. De mi legyen a maradék 98 látogatóval? Hagyjuk veszni őket? Semmiképpen sem! Az egyik leghatékonyabb megoldás, ha újra kapcsolatba lépünk velük remarketing segítségével, és megpróbáljuk őket visszacsalogatni a weboldalunkra.

Ugyanis, ha a látogatók már eltöltöttek több-kevesebb időt a webáruházunkban a termékeink nézegetésével, sokkal könnyebb őket egy későbbi időpontban vásárlásra bírni, mint a teljesen új látogatókat meggyőzni.

Azok az emberek, akik korábban már jártak a weboldalunkon, úgy formálhatók visszatérő látogatókká, ha számukra érdekes tartalmakat jelenítünk a webáruházunkon kívül – természetesen a saját termékeinkkel kapcsolatban. Így emlékeztethetjük őket a korábban megtekintett termékekre és könnyebben elérhető, hogy visszatérjenek megvásárolni azokat.

Erre nyújt kíváló lehetőséget a remarketing.

Tovább...
Írta: ShopRenter - 2017. december 27. szerda

2017. December Hónap Webáruháza: Flancos.hu

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több mint 2500 webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ebben a hónapban egy olyan webáruház nyert, amely egyedi stílusú termékeit egyedi megjelenésű webshopban kínálja.

A hangsúly a nagy felbontású, jó minőségű, saját gyártású termékképeken van, miközben nem tévesztik szem elől a visszatérő és az új látogatók igényeit sem.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a decemberi győztesnek, a Flancos.hu-nak és csapatának.

Mielőtt megnéznénk a bemutatót, ismerkedjünk meg egy kicsit közelebbről a webáruházzal.

Tovább...
Írta: Kukoly Dávid - 2017. december 14. csütörtök

Újdonságok: GoodID integráció, ShopRenter Analitika...

A cikkben összefoglaljuk az elmúlt időszakban véghezvitt fejlesztéseket és változtatásokat, amelyek a ShopRentert érintették.

Amennyiben azonnal szeretne értesülni az újdonságokról, kövesse nyomon a Frissítési listánkat, amelyet változás esetén Facebook csoportunkban is megosztunk.

Emellett, ha bármilyen ötlete van, kérjük vegye fel kívánságlistánkra. Ezt a listát érdemes nyomon követni, és szavazni az ötletekre, mert ezzel teheti a legtöbbet azért, hogy egy kért fejlesztés mihamarabb elkészüljön.

Most pedig térjünk rá az utóbbi hónapok újdonságaira!

Tovább...
Írta: Kukoly Dávid - 2017. december 11. hétfő

Sajnos a webáruházak többsége online hirdetések nélkül egyszerűen nem veheti fel a versenyt a konkurenciával. Akármilyen szinten zajlik a tartalomgyártás és a keresőoptimalizálás a háttérben, ha nem hirdetünk AdWords-ben, nem leszünk ott az első találatok egyikén a potenciális vevők számára.

hogyan-hirdessunk-sikeresen-adwordsben-webshopot.jpg

Cikkünkben bemutatjuk a leghatékonyabb technikákat, amelyekhez már szükséges némi előzetes tapasztalat a Google hirdetési rendszerét illetően. Figyelem, haladó szintű technikák következnek!

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2017. december 04. hétfő

Elérhető a Messenger chat modulja ShopRenterben

A Facebook november 30-án elérhetővé tette a Customer Chat Plugin névre keresztelt újdonságát, amely a Messenger platformot használva új szintre helyezi a vásárlók és a webáruházak közötti kommunikációt.

A Customer Chat modul lehetővé teszi a vállakozásoknak, hogy a Messenger-t közvetlenül a weboldalukba integrálják. Ennek köszönhetően a vásárlók bármikor kapcsolatba léphetnek a webshoppal, ugyanazt az élményt átélve és előnyt kihasználva, mint amikor egy ismerősükkel beszélgetnek a jól ismert chat alkalmazásban.

A chat modul automatikusan betölti a beszélgetés előzményeit, amely a vásárló és webáruház között zajlott a Messenger alkalmazásban, a webshop chat moduljában vagy a messenger.com oldalon. Ez roppant módon leegyszerűsíti a kommunikációt a vásárló számára, hiszen lehetővé teszi, hogy azután is folytassa a beszélgetést, miután elhagyta az oldalt.

Nincs már többé szükség arra, hogy kapcsolati információkat keressenek az érintettek, egyszerűen csak ugyanazt a beszélgetést kell használniuk a Messenger-ben.

A mai naptól pedig az összes ShopRenteres webáruházba bekerült a Messenger chat modul, így akár már rögtön használatba is veheti.

Tovább...
Írta: ShopRenter - 2017. november 30. csütörtök

2017. November Hónap Webáruháza: ShapeClothes.hu

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több mint 2500 webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ebben a hónapban egy olyan webáruház nyert, amely világos értékajánlattal, egyedi és felismerhető megjelenéssel indult el azzal a nem titkolt céllal, hogy ne csak egy legyen a sok sport ruházati bolt közül, hanem webáruházukkal új edzőtermi divatot teremtsenek.

Ami pedig külön dicséretes, hogy alig több mint fél évvel az indulás után nemcsak visszahozta a befektetett pénzt a webshop, de immár profitot is termel.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a novemberi győztesnek, a ShapeClothes.hu-nak és csapatának.

Mielőtt megnéznénk a bemutatót, ismerkedjünk meg egy kicsit közelebbről a webáruházzal.

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2017. november 21. kedd

50+ e-kereskedelmi tény az ünnepi időszakból

Itt az ünnepi időszak, amely évről évre egyre fontosabbá válik a webáruházak életében. Mi sem bizonyítja ezt jobban, hogy míg korábban az éves e-kereskedelmi forgalom ötöde, addig tavaly már közel a harmada bonyolódott le az év utolsó két hónapjában.

Black Friday, Mikulás nap, Ingyenes Szállítás Nap, karácsony és Újév, hogy csak az e-kereskedelmi szempontból legfontosabb napokat említsük ebből az időszakból.

De mégis, mennyivel nőhet meg ilyenkor a webáruházunk forgalma? Mire számíthatunk látogatók, vásárlók és rendelések tekintetében akár a nap óráira lebontva?

Cikkünkben ezekre adunk választ több mint 2000 működő webáruház összesített adatait alapul véve. Megmutatjuk, milyen változásokat hozott a tavalyi ünnepi és az azt követő időszak, és azokból milyen következtetéseket vonhatunk le.

Tovább...
Írta: Kukoly Dávid - 2017. november 15. szerda

Köszönjük, hogy velünk tartott a Konverzió Egyetem cikksorozatokban. A harmadik, egyben témazáró cikkben ígéreteinkhez hűen bemutatjuk azt a funkciót, ami megkönnyíti a ShopRenter felhasználók mindennapjait. A folyamatos visszajelzéseknek köszönhetően tudtunk megalkotni egy olyan szolgáltatást, ami minden webáruház tulajdonos hasznára lesz.

Az új funkció nem igényel külön regisztrációt és az összes ShopRenter felhasználói fiókból egy kattintással elérhető! Íme, a ShopRenter Analitika! 

konverzio-egyetem-shoprenter-analitika-730.jpg

Tovább...
Írta: Kukoly Dávid - 2017. november 06. hétfő

Az előző cikkünkben megismerte Péter történetét, aki egy ötletből kiindulva rövid idő alatt webáruház tulajdonos lett és folyamatosan azon dolgozott a főállása mellett, hogy egy biztos alapon nyugvó mellékállása, plusz bevétele legyen. Természetesen, a sikerhez vezető út a folyamatos próbálkozásokról és a kudarcokból történő okulásról szól, így Péter is belátta, hogy valamilyen szabályrendszert kénytelen lesz alkalmaznia hosszú távon.

konverzio-egyetem-2-730.jpg

Tovább...
Első Előző 1 2 3 4 5 Következő Utolsó

Találatok 11 - 20 / 127
Hívjon minket a 06-1/234-5012-es számon