Blog

Írta: Szávai Norbert - 2017. november 21. kedd

50+ e-kereskedelmi tény az ünnepi időszakból

Itt az ünnepi időszak, amely évről évre egyre fontosabbá válik a webáruházak életében. Mi sem bizonyítja ezt jobban, hogy míg korábban az éves e-kereskedelmi forgalom ötöde, addig tavaly már közel a harmada bonyolódott le az év utolsó két hónapjában.

Black Friday, Mikulás nap, Ingyenes Szállítás Nap, karácsony és Újév, hogy csak az e-kereskedelmi szempontból legfontosabb napokat említsük ebből az időszakból.

De mégis, mennyivel nőhet meg ilyenkor a webáruházunk forgalma? Mire számíthatunk látogatók, vásárlók és rendelések tekintetében akár a nap óráira lebontva?

Cikkünkben ezekre adunk választ több mint 2000 működő webáruház összesített adatait alapul véve. Megmutatjuk, milyen változásokat hozott a tavalyi ünnepi és az azt követő időszak, és azokból milyen következtetéseket vonhatunk le.

Tovább...
Írta: Kukoly Dávid - 2017. november 15. szerda

Köszönjük, hogy velünk tartott a Konverzió Egyetem cikksorozatokban. A harmadik, egyben témazáró cikkben ígéreteinkhez hűen bemutatjuk azt a funkciót, ami megkönnyíti a ShopRenter felhasználók mindennapjait. A folyamatos visszajelzéseknek köszönhetően tudtunk megalkotni egy olyan szolgáltatást, ami minden webáruház tulajdonos hasznára lesz.

Az új funkció nem igényel külön regisztrációt és az összes ShopRenter felhasználói fiókból egy kattintással elérhető! Íme, a ShopRenter Analitika! 

konverzio-egyetem-shoprenter-analitika-730.jpg

Tovább...
Írta: Kukoly Dávid - 2017. november 06. hétfő

Az előző cikkünkben megismerte Péter történetét, aki egy ötletből kiindulva rövid idő alatt webáruház tulajdonos lett és folyamatosan azon dolgozott a főállása mellett, hogy egy biztos alapon nyugvó mellékállása, plusz bevétele legyen. Természetesen, a sikerhez vezető út a folyamatos próbálkozásokról és a kudarcokból történő okulásról szól, így Péter is belátta, hogy valamilyen szabályrendszert kénytelen lesz alkalmaznia hosszú távon.

konverzio-egyetem-2-730.jpg

Tovább...
Írta: Kukoly Dávid - 2017. november 02. csütörtök

A Konverzió Egyetem első bejegyzéseként egy példát szeretnénk bemutatni, amit egy webáruház tulajdonos, név szerint Péter fog ismertetni.

kov-egyetem-1-730.jpg

Tovább...
Írta: ShopRenter - 2017. október 30. hétfő

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több mint 2500 webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ebben a hónapban egy olyan webáruház nyert, amely egyedi termékeit egyedi megjelenésű webáruházban értékesíti. Véleményünk szerint ebben a webshopban egy igazi élmény a vásárlás.

Ezúton is szeretnénk gratulálni az októberi győztesnek, a Borzaszappan.hu-nak és csapatának.

Mielőtt megnéznénk a bemutatót, ismerkedjünk meg egy kicsit közelebbről a webáruházzal.

 2017. Október Hónap Webáruháza: Borzaszappan.hu

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2017. október 26. csütörtök

Hogyan növeljük meg az emailekből származó bevételeinket?

Senki sem szereti a kéretlen leveleket. Talán ez is lehet az oka, hogy sokan még e-kereskedőként se szívesen küldenek emailt. A rossz tapasztalatok miatt úgy érzik, hogy a hírlevelek nem működnek.

Pedig az email valójában a második leghatékonyabb marketing csatorna az e-kereskedelemben.

Ha a bevételi számokat nézzük, sok esetben túlszárnyalja még a Facebookot is. Az egyetlen dolog, ami hatékonyabb, az a Google-ből érkező forgalom (legyen az organikus vagy fizetett).

Ha ezekben már jók vagyunk, itt az ideje az email marketing kampányainkra koncentrálnunk, mert a segítségükkel nemcsak a bevételeinket növelhetjük meg, de vevőinkkel is egy erősebb kapcsolatot építhetünk ki.

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2017. október 10. kedd

Örömmel jelentjük be, hogy már ingyenesen letölthető a GoodID alkalmazása a Google Play áruházból (és hamarosan App Store-ban is), így most már bekapcsolható a funkció a Beállítások> Megjelenés> Modulok beállítása> Közösségi bejelentkezés pontban.

Emlékeztetőül a GoodID-ról:

A GoodID segítségével egyszerű, kényelmes beléptetést biztosíthat vásárlói számára jelszavak és regisztráció nélkül, így több új vevőt szerezhet, csökkentheti a félbehagyott vásárlások számát és nagyobb biztonságot nyújthat webáruházának és vásárlóinak. Együttműködésünk eredményeként pedig mindez díjmentesen érhető el (az országban először nálunk) a ShopRenteres boltok számára.  

Tovább...
Írta: Barna Dorina - 2017. október 04. szerda

A legtöbben azt szeretnék, hogy hamar megtérüljenek azok a hosszú munkaórák, amit a webáruházuk feltöltésébe, kialakításába fektettek, és szinte az indulás pillanatában befussanak az első megrendelések, amelyek bizonyítják: nem hiába dolgoztak és jó irányba haladnak.

Ehhez azonban nemcsak egy megfelelően kialakított felület kell, hanem egy jól meghatározott marketing stratégia is, illetve a látogatószerző eszközök terv szerinti, optimális alkalmazása.

A legtöbben itt buknak bele a webáruház működtetésébe, hiszen hiába van egy tökéletes vásárlói felületünk, ha senki nem talál rá a webshopunkra.

Át kell tehát gondolnunk, hogy milyen marketing eszközöket fogunk látogatószerzésre használni és meg kell terveznünk az ezzel kapcsolatos teendőinket.

5 gyakori hiba, amit keresőoptimalizálás során elkövethetünk

 

Ebben a cikkben egy ilyen lehetséges eszközt szeretnénk bemutatni annak előnyeivel, az esetleges buktatóival és azokkal a kezdő hibákkal együtt, amelyeket ha most elkerülünk, súlyos összegeket spórolhatunk meg.

Tovább...
Írta: Kukoly Dávid - 2017. szeptember 28. csütörtök

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több mint 2500 webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ebben a hónapban egy olyan webáruház nyert, amely a minőségi termékeit minőségi webáruház marketing tevékenységgel értékesíti, miközben az üzemeltetők arra is nagy hangsúlyt fektetnek, hogy a termékkörhöz méltó dizájnt alakítsanak ki.

Ezúton is szeretnénk gratulálni a szeptemberi győztesnek, az ÉKbolt ékszeráruháznak (www.ekszeraruhaz.hu) és csapatának.

 2017. Szeptember Hónap Webáruháza: Ekszeraruhaz.hu

Mielőtt megnéznénk a bemutatót, ismerkedjünk meg egy kicsit közelebbről a webáruházzal.

Tovább...
Írta: Szávai Norbert - 2017. szeptember 25. hétfő

Idén is megrendezték Az Ország Boltja versenyt, amelyen a regisztrált webáruházak 16 termékkategóriában és egy független kategóriában mérethették meg magukat.

Az Ország Boltja 2017


Végül szeptember 21-én ünnepélyes keretek között fény derült az idei győztesekre, akik között legnagyobb örömünkre évről évre egyre több ShopRenteres ügyfelet köszönthetünk.

Tovább...
Első Előző 1 2 3 4 5 Következő Utolsó

Találatok 11 - 20 / 121
Hívjon minket a 06-1/234-5012-es számon